لیست پرسشها (11,111 پرسش)
فاطمه چهارشنبه ۱۷ شهریور ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 378 مشاهده پرسش
سلام
خانومی ۲۶ ساله هستم چند هفته ای بود که سمت راست پهلوم درد و یه حالت سوزش داشت درد به ران و کف پام میزد د همیشگی نبود سونو لگن و شکم انجام دادم همه چی نرمال بود اما کلیه راست به سایز ۱۰۳ میلیمتر و ضخامت کورتکس ۱۶ میلیمتر و حاوی هیدرونفروز خفیف بود ازمایش ادرار و کشت ادرارم Sp.Gravity 1.002 بود بقیه چیزا نرمال بود دکتر تشخیص عفونت دادن و قرص مفنامیک اسید .هیوتکس.سیپروفلوکساسین تجویزکردن اما هنوز درد ددارم ایا مشکل جدی ندارم میشه راهنمایم کنید
سپاس-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۱۷ شهریور ۹۵( 9 سال پیش)
نه درمانت خوب است
-
- بر اساس سونو گرافی که دادم سنوگراف گفت در یک قسمت کلیه نسجی بصورت برآمده وجود دارد من هیچ درد یا ناراحتی کلیوی ندارم برای اینکه مطمن شوم که این تومور نیست از انجام این سونو گرافی چه مدت دیگه دوباره سونو کلیه بگیرم یا بطور کلی توصیه شما چیه ممنون از لطف شما
- باسلام واحترام لطفا درموردنتیجه سونوگرافی که اخیراانجام شده بفرمایید :کلیه راست به طول110وچپ113باضخامت واکوی کورتکس هردودرحدنرمال-درکلیه چپ سنگ به قطر 3.4 میلیمتردرکالیس میانی تحتانی بدون هیدرویورترونفروزمشاهده شد-پروستات به ابعاد 32*47*51 میلی مترباحجم 41.3cc
بزرگترازنرمال بااکوی هتروژن میباشد-ضخامت جداری مثانه 5.5میلیمتراست وفاقد سنگ وضایعه مخاطی است.-**** همچنین برروی کیسه بیضه دوکیست ازنوع اپیدرمال(باتوجه به مطالعه مطالب خوب سایت شما)دارم که ایامثل زگیلها باکرایوتراپی درمان میشوند یاروش دیگری رامعرفی می فرمایید.توضیح اینکه اندازه سنگ داخل کلیه حدود10سال است که ثابت است. -باتشکراززحمات ما-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۱۷ شهریور ۹۵( 9 سال پیش)
بايد مداركتان را ببينم - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- با سلام
بعد از ادرار به مدت 10 دقیقه کمتریم فشاری به نا حیه تناسلی وارد کنم چند قطره ادرار ازم خارج میشود
بخاطر همین چندین بار استبرا می کنم و همینطور بلند میشم حدود 1 دقیقه دوباره ادرار می کنم تا کاملا تخلیه شود ولی زمانیکه مدفوع دارم با روشهای فوق کاملا تخلیه نمیشه و باعث نشستن زیاد در دستشویی می شود.
به دکتر مراجعه کردم با معاینه انگشتی فرمودند موردی نیست فقط ادرار داخل مجرا باقی می ماند که باید سر آلت بمکد تا بیرون بیاید لذا دارو (ciprofloxacin 500 )دادند.
نظر شما در این مورد چیست
با تشکر-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۱۷ شهریور ۹۵( 9 سال پیش)
از نظر من مهم نيست
-
- سلام
در کلیه چپ خواهرزاده ام که نه ماهه است و در شش ماهگی عمل انجام داده:
مشکل "یو پی جی او" وجود دارد. قبل از عمل تنگی رینوپلوس 30میلیمتر بود ولی پس از عمل 33 میلیمتر شده است و هیدونفروز شدید و کاهش زخامت پارانشیمال دارد.
همچنین در آزمایش جدید مشخص شد که استراز خفیف در لگنچه کلیه راست وی وجود دارد.
آقای دکتر چه کار کنیم آیا باید تحت نظر باشد و اینکه در حال رشد است این مشکل او بر طرف می گردد؟ با تشکر-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱۶ شهریور ۹۵( 9 سال پیش)
بايد مداركشان وا ببينم - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- با سلام جناب دكتر قسمت رأست زيرشكم بنحوي قسمت مثانة كاها دردي وجود دارد كه پس إز دفع إدرار أرام مي شود مشكل خاصي است
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱۶ شهریور ۹۵( 9 سال پیش)
از نظر من نه - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- سلام دکتر
برای درمان کلیه لگنی نیاز به چه جراهی هست و آیا این بیماری قابل درمان میباشد ؟ - با سلام راه درمان کامل ادرار کودک ۸ ماهه را بنویسید، دکتر گفته عفونت مثانه و سنگ کلیه دارد، داروهای تجویز شده را کودک نمیخورد و وقتی بزور به خوردش می دهیم استفراغ می کند
داروهای تجویز شده
ویتامین ب ۶
محلولی بنام کاستیرات که ترکیبی است
هیدروکلروتیازید
شربت نالیدیکسیک اسید
اما هیچکدام را کودک نمیخورد-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱۶ شهریور ۹۵( 9 سال پیش)
بايد ازمايشات را ببينم
-
- با سلام
من یه مشکلی دارم که واقعا نمیدونم با چه پزشکی باید در میون بذارم:
من با فشار دادن مثانه ام احساس لذت میکنم و حس خوبی بهم دست میده میخواستم ببینم چه مشکلی دارم
هرچیم تو نت سرچ میکنم چیزی راجبش گفته نشده
یعنی من اولین کسی هستم که این مشکلو داره؟؟
(در ضمن 3سال پیش من مثانمو فشار دادم و تیر کشید بعد از اون که رفتم دستشویی تو ادرارم خون بود و 1ساعت بعد که رفتم آزمایش اورژانسی بدم کل ادرارم خون شده بود تو سونوگرافی هم گفتن که دیواره مثانه زخیم شده)
خواهش میکنم بگید مشکل من چیه-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۱۳ شهریور ۹۵( 9 سال پیش)
عصبي است وعلمي نيست
-
- باسلام.گفته های شمارادرموردتکررادرارخواندم من تکرردارم هر۱ساعت یک بارادرارمیکنم البته مایعاتم مینوشم مثل قهوه روزی یک بارشربت ومیوه ولی خیلی دستشویی میروم هیچ نشانه ازنشانه هایی که گفتیدندارم نه سوزش نه تعغیررنگ هیچ هیچ فقط ادارزیاددارم.چه کنم به دادم برسید.دکترنرفته ام تاحالا
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱۶ شهریور ۹۵( 9 سال پیش)
بايد نوار عصب مثانه بگيريد
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

