اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر فلاح یکشنبه ۴ مهر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 404 مشاهده پرسش
    با سلام همراه سوال قبل عکس ها رو فرستادم. اگه نیومده به سایتتون ایمیل کردم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۴ مهر ۹۵( 9 سال پیش)
      همينجا بفرستيد ببينم
  • تصویر کاربر خلیل یکشنبه ۴ مهر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 542 مشاهده پرسش
    سلام دکتر جان پیرو پاسخ سوال قبلی اینجانب که درخواست عکس کلیه نعل اسبی من را کرده بودید.من نتوانستم عکس کامل را براتون بفرستم آنرا با ریپورتش از طریق ایمیل به وب سایت فرستادم...با سپاس...خلیل حبیب
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۴ مهر ۹۵( 9 سال پیش)
      همينجا بفرستيد
  • تصویر کاربر شائمان دوشنبه ۲۹ شهریور ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 782 مشاهده پرسش
    با سلام
    من یه دختر 4ماه دارم که تو سنوگرافی ماه اخر نشون داده که مشکل کلیه داره بعد از تولد سنو گرافی رو از نوزاد گرفتیم که نشون داد دو تا سنگ یک میل ودو میل داره یه کمی ورم هم داشت اما و سنو گرافی ماه چهارم ورم از بین رفته اما در برسی کالسها سنگی به قطر 2.7 و 1.3در کالیستحتانی به قطر mm1 ,1mmودر کالیس میانیکلیه چپ مشاهده شده رفتم پیش دکتر متخصص کلیه گفت مشکلی نیست اما دکتر متخصص نوزادان گقتن مشکله لطفا راهنمایی کنید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲۹ شهریور ۹۵( 9 سال پیش)
      فقط اب هر ٢ ساعت ١ ليوان كافي است
  • تصویر کاربر عباس دوشنبه ۲۹ شهریور ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 424 مشاهده پرسش
    باسلام و احترام
    چند مدت پیش ازمایش دوره ای از طرف اداره طبق روال معمول دادم که آزمایش خون و تست کبد نرمال بود ولی تست ادرار به شرح زیر بود

    glucose negative
    protein positive1
    blood trace
    rbc 3-5
    wbc 3-4
    bacteria negati
    طبق نطر پزشک عمومی اداره آزمایش را دو هفته بعد و در ازمایشگاه بیرون انجام دادم که نتایج به شرح زیر بود
    ph 5

    glucose negative
    protein trace
    blood negative
    rbc 1-2
    wbc 1-2
    bacteria few
    لطفا بفرمایید نظر شما چیست
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲۹ شهریور ۹۵( 9 سال پیش)
      خوب است
  • تصویر کاربر پاکرو دوشنبه ۵ مهر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 472 مشاهده پرسش
    با عرض سلام و خسته نباشین

    22 سال سن دارم،به مدت دو هفته کلیه هام درد میکنه که این درد ثابت نیس و دور میره
    ممکنه نصف روز پهلو راستم درد کنه ممکنه نصف روز چپ!
    صب ها که بیدار میشم به مدت 5 دقیقه درد نمیکنه بعدش کم کم شروع میشه دردش
    ازمایش کلیه دادم کاملا طبیعی بود که عکسش رو این زیر میفرستم
    چند سال پیش بهم گفتن التهاب روده دارم،ولی فک نکنم این درد از رودم باشه چون درد روده رو تجربه کردم و فرق میکنه احساس میکنم از کلیه هامه،بعد اینکه قبل از این مریضی 20 روزی ورزش سنگین کردم و چند لیوان مکمل پروتئینی "گین اپ" خوردم که احساس میکنم از این مکمل باشه
    ازمایش ادرار دادم خبری از عفونت یا خون نبود

    همه چی نرماله اما درد تو پهلوهامه، اما خفیف
    حس میکنم این درد همیشگی میشه و میترسم
    لطفا کمکم کنید
    منتظر هستم دکتر جان،ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲۹ شهریور ۹۵( 9 سال پیش)
      طبيعي است
    2. تصویر کاربر پاکرو سه شنبه ۳۰ شهریور ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام و عرض ادب
      این درد نزدیک 3 هفته هست توی پهلوهامه
      ممکنه از سرما خوردگی باشه؟
      دو طرف پهلوم سمت پاین کمی ورم کرده
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۴ مهر ۹۵( 9 سال پیش)
      سونو كنيد
    4. تصویر کاربر پاکرو یکشنبه ۴ مهر ۹۵( 9 سال پیش)
      دکتر جان سونو کردم و فایلشو بالا واستون ارسال کردم،چیکار کنم؟
    5. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۵ مهر ۹۵( 9 سال پیش)
      همينجا بفرستيد
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
  • تصویر کاربر امیر دوشنبه ۲۹ شهریور ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 429 مشاهده پرسش
    با سلام وخسته نباشید .. من نوجوان 17 ساله هستم که از فشار بالای خون بسیار رنج میبرم ک از 2سال پیش شروع شد با گذشت زمان وضعیتم بدتر از قبل شد...دکترهای زیادی رفتم بعد ها گفتن ک ممکنه ازشریان کلیه باشه لطفا راهنمایی کنید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲۹ شهریور ۹۵( 9 سال پیش)
      بايد بررسي شويد
  • تصویر کاربر ساناز دوشنبه ۲۹ شهریور ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 473 مشاهده پرسش
    سلام من چند ساله عفونت ادراری دارم کلی انتی بیوتیک مصرفرکردم آزمایش سونو همه چی توروخدا یه چی بگین خوب شم دیگه ازپس هزینش برنمیام
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲۹ شهریور ۹۵( 9 سال پیش)
      بايد علت ان مشخص شود
  • تصویر کاربر خلیل دوشنبه ۲۹ شهریور ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 457 مشاهده پرسش
    سلام دکتر جان پیرو سوال قبل کلیه هام از نوع نعل اسبی است.داری یک سنگ 25 میلیمتر وهشت سنگ تقریبا 5 میلی متری هستم.وقت برای 11 مهر گرفتم من اربیل عراق آمدم .عمل امدوسکوپی pcnl برای کلیه نعل اسبی من مشکلی نداره..ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲۹ شهریور ۹۵( 9 سال پیش)
      عكسش را بفرستيدببينم
  • تصویر کاربر فاطمه یکشنبه ۲۸ شهریور ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 311 مشاهده پرسش
    سلام
    من قبلا سوال زیرو ازتون پرسیده بودم و شنا گفته بودید مشکلی نیست و درمان خوب است اما هنوز بعد از پایان مصرف دارو ها به طور منظم گاهی وقتا درد دارم در کلیه راستم و پام احساس سنگینی و درد دارم لطفا راهنماییم کنید
    سلام
    خانومی ۲۶ ساله هستم چند هفته ای بود که سمت راست پهلوم درد و یه حالت سوزش داشت درد به ران و کف پام میزد د همیشگی نبود سونو لگن و شکم انجام دادم همه چی نرمال بود اما کلیه راست به سایز ۱۰۳ میلیمتر و ضخامت کورتکس ۱۶ میلیمتر و حاوی هیدرونفروز خفیف بود ازمایش ادرار و کشت ادرارم Sp.Gravity 1.002 بود بقیه چیزا نرمال بود دکتر تشخیص عفونت دادن و قرص مفنامیک اسید .هیوتکس.سیپروفلوکساسین تجویزکردن اما هنوز درد ددارم
    سپاس
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۸ شهریور ۹۵( 9 سال پیش)
      از نظر من مشكلي نيست
  • تصویر کاربر زهرا یکشنبه ۲۸ شهریور ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 491 مشاهده پرسش
    سلام.من ازمایش کشت ادرار دادم ولی گفتن هیچی نشون نداده و عفونت نداری.ولی پهلوم درد میکنه.خیلی شدید نیست ولی درد میکند
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۸ شهریور ۹۵( 9 سال پیش)
      سونو كنيد
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب