اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر سبحان جمعه ۹ مهر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 3368 مشاهده پرسش
    بنده پس از ماه رمضان كمي سوزش پهلو داشتم و پس از انجام سونوگرافي مشخص شد به اندازه ١.٤ ميليمتر در هر دو كليه رسوب دارم پس از مصرف مايعات زياد و قطره سنكل كه به پايان رسيد بعد از دو ماه هنوز هم درد و سوزش دارم در پهلو همين درد و سوزش باعث شد مجدد سونوگرافي بدهم و اين بار هم كليه مشكلي نداشت و گفتند رسوب است و مايعات زياد مصرف كن دفع مي شود در اين مدت ازمايش ادرار هم دادم همه چيز نرمال است و الان به مايعات طناب زني و ورزش هاي تحركي را هم اضافه كردم تا دفع رسوبات تسريع گردد نگراني من اين است كه اين رسوبات كريستالي كه خيلي ريز هستند و هنگام دفع هم ديده نميشوند چرا اين همه درد و سوزش در كليه و حالب من ايجاد ميكنند؟ ايا با وجود اين درد مشكلي ندارد ؟ ضمناً بعد از طناب زني اين درد ها اغاز مي شود ...
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۹ مهر ۹۵( 9 سال پیش)
      سونو كنيد
  • تصویر کاربر امین جمعه ۹ مهر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 483 مشاهده پرسش
    سلام امین هستم بچه اهواز هستم اکسترفی دارم عمل های زیادی انجام دادم التم کوچک است ۱۸ سال دارم برای من می شود کارکرد
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۹ مهر ۹۵( 9 سال پیش)
      كار من نيست
  • تصویر کاربر مهدیه جمعه ۹ مهر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 464 مشاهده پرسش
    با عرض سلام وخسته نباشید آقای دکتر مدت 16ماه هست که عفونت ادراری شدید همراه با درد کلیه . ومثانه دارم الان هم میخوام باردار بشم این بیماری نگرانم کرده به نظر شما چکار کنم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۹ مهر ۹۵( 9 سال پیش)
      علت ان بايد بررسي شود
  • تصویر کاربر مهدیه جمعه ۹ مهر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 439 مشاهده پرسش
    با عرض سلام وخسته نباشید آقای دکتر مدت 16ماه هست که عفونت ادراری شدید همراه با درد کلیه . ومثانه دارم الان هم میخوام باردار بشم این بیماری نگرانم کرده به نظر شما چکار کنم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۹ مهر ۹۵( 9 سال پیش)
      بايد بررسي شويد
  • تصویر کاربر اسلم جمعه ۹ مهر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 22202 مشاهده پرسش
    باسلام
    رفتم واسه سنوگرافی توی سنوگرافی نوشته که اکوی پارانشیمال و افتراق کورتیکومدولاری در هر دو کلیه افزایش یافته است این یعنی چی؟
    خطر ناکه یا نه؟
    با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۹ مهر ۹۵( 9 سال پیش)
      بايد ازمايش كراتينين بدهيد
  • تصویر کاربر رضا جمعه ۹ مهر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 490 مشاهده پرسش
    تکرر ادرار دارم مرد 35 ساله -کلیه و مثانه سالم درسونو وآزمایشات می باشند.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۹ مهر ۹۵( 9 سال پیش)
      نوار مثانه بگيريد٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤
  • تصویر کاربر salar جمعه ۹ مهر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 415 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر، من دچار تکرر ادرار هستم و خیلی منو اذیت میکنه، من هیچ سابقه ای نداشتم و یه دفه در من ایجاد شده ، بعضی اوقات خوبم و مشکلی ندارم و بیشتر مواقع تکرر ادرار رو دارم، من خیلی استرسی هستم و به علت اینکه کنکور هم داشتم خیلی بهم استرس وارد شدو به نظرم علت بیماریم میتونه باشه....من نمیخوام قرص مصرف کنم و مطب بروم، میتونم با دارو های گیاهی و دمنوش ها مشکلمو برطرف کنم به نظرتون؟، ممنون میشم اگه راهنماییم کنید........مچکرم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۹ مهر ۹۵( 9 سال پیش)
      بايد نوار مثانه بگيريد٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤
  • تصویر کاربر حمید جمعه ۹ مهر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 416 مشاهده پرسش
    با سلام بیش از سه ساله خانومم دچار لیاختیاری ادرار شدن ازمایش سونوو نوار مثانه و ام ار آی و... هیچکدوم هیچ اشکالی را نشان ندادن ولی متاسفانه همچنان با بی اختیاری ادرار قطره قطره امدن و نهایتا هم تخلیه پس از بلند شدن در توالت در ایشان وجود دارد. تحت نظر متخصص اعصاب و روان هم بوده اند ولی هیچ فایده ای نداشت لطفا راهنمایی بفرمایید.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۹ مهر ۹۵( 9 سال پیش)
      بايد نوار مثانه بگيريد٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤
  • تصویر کاربر مجید جمعه ۹ مهر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 442 مشاهده پرسش
    سلام 23 سالمه مشکلم اینه که بعد از دستشویی با خم شدن یا نشستن و یا بلند کردن چیزی چند قطره ادارار ازم خارج میشه ممنونم میشم راهنماییم کنید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۹ مهر ۹۵( 9 سال پیش)
      بيشتر احساس است تلقين نكنيد
  • تصویر کاربر حسین پنجشنبه ۸ مهر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 447 مشاهده پرسش
    با عرض سلام وخسته نباشید خواستم بپرسم که من 27سالمه کراتینین خونم حدود1/3و1/4تو کیت نیم تا یک ونیمه که تو رنج طبیعی زدن خواستم بپرسم ایا اینکه نزدیک به استانه هستش دلیل کم کار بودن کلیه هامه ضمنا من وزنم 75کیلو هستش و اینکه ایا دوتا سنگ کلیه دارم سمت راست4وسمت چپ 3میلی ایا تاثیری رو کراتینین داره ضمنا ایا میتونم فارماتون بخورم یانه خودم پرستارم و به شما خیلی اعتقاد دارم لطفا درصورت امکان هر سه قسمت سوالمو پاسخ بدین ممنونم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۸ مهر ۹۵( 9 سال پیش)
      نيازبه درمان ندارد
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب