اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر علی جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 579 مشاهده پرسش
    با سلام و احترام
    مدتی است که کراتین خونم بالاست اول 1/6 بود الان بعد از سه ماه 2 شده است دکتر میگه بخاطر ضعف کلیه هاست .که باعث ورم پاهام شده. رژیم غذایی هم خیلی رعایت میکنم ولی بیفایده است.در ضمن قرص های زیر رو هم مصرف میکنم.
    ولوان 150 روزی 1 _ دیوالدین 500 روزی 2 _کلونازپام 1/5 شب -مولتی ویتامین 1 _نفروتونیک 1_ اسید فولیک 1 میلی گرم 1_ویسپریزون2 شبی 1
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش)
      كار من نيست
  • تصویر کاربر مریم جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 518 مشاهده پرسش
    با سلام 26 سالم هست حدود دو سال هست که با این مشکل مواجه هست آب زیاد میخورم حدود 25 الی 30 لیوان و بعد حدودا 20 بار در طول شبانه روز به دستشویی میروم آزمایش دیابت هر دونوع -adh-سونوگرافی از مثانه و کلیه ولی چیزی نشان نداده و دکتر اورولوزی میگود با مثانه هست و قرصهای دادند که هیچگونه تاثیری نداشته است به دکتر دیگری مراجعه ازمایش adh دادن که انجام دادن که گفتند مشکل روانی است به روانبزشک مراجعه کردم اون هم 1 ماه آرام بخش و ضد افسردگی ذاذ که فایده ای نداشت کلا بیشتر از یک ساعت نمیتوتنم ادرارم را نگه دارم از شما راهنمایی میخواستم با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش)
      بايد نوار مثانه بگيريد
  • تصویر کاربر دهقان جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 486 مشاهده پرسش
    با سلام خانمی هستم که دو سال است به تکرار ادرار مبتلا شدم حدود 20 بار در طول شبانه روز مصرف آبم زیاد هست آزمایش قند -adh-سونگرافی هم چیزی نشان نداده جکار کنم که آب نخورم راهنمایی کنید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش)
      بايد نوار بگيريد
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش)
      ٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر محمد جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 437 مشاهده پرسش
    با عرض سلام و خسته نباشی جوان 30 ساله ای هستم که دو بار سایقه سنگ شکن دارم ودر حال حاضر سنگ کلیه ندارم ولی با این حال اگه 20 لیوان یا یه هندوانه کامل هم بخورم مقدر خیلی کمی در حد 300 میلی ازمن دف میشه اونم شاید چند ساعتی طول بکشه ولی در انجام کارهای نصبتا سنگین خیلی عرق میکنم و صورتم کلا عرق میشه لطفا تو حل این مشکل کمکم کنید ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش)
      اگر ازمايشات خوب است مهم نيست
  • تصویر کاربر Javad جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 412 مشاهده پرسش
    سلام من زمانی که هوا کمی سرد میشود یعنی وقتی کلیه هام سرد میشه شدیدا دچار تکرار دفع ادرار میشوم البته هربار ادرار زیادی دفع میکنم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش)
      طبيعي است
  • تصویر کاربر عنبر جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 461 مشاهده پرسش
    با سلام حدود دو ماه است پهلوی سمت چپ درد میکرد وقتی به پزشک مراجعه کردم و بعد از سونو وسی اتی اسکن متوجه شدم که 15میلیمتر سگ میانی حالب گیر کرده و کلیه ملتهب شده سوالم این است آیا کلیه من سالم و بعد از سنگ شکن دوباره درست کار میکند یا خیر خواهشمند است راهنمایی گنید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش)
      فيلم سنگ حالب من را ببينيد بايد تي يو ال كنيد
  • تصویر کاربر زهره جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 420 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر خسته نباشید.من. خانم.27.ساله.هستم.4ماهه.زایمان طبیعی.انجام.دادم.4روزه.که نمیتونم. ادرارمو.. تخلیه.کنم.دیروز.رفتم.سوند.وصل.کردم.تخلیه. شد.اما. بازالان. تواحساس.ادرار. دارم.نمیتونم همش برم بیمارستان سوند.بزنم.راه.درمان.خانگی.نداره.تاپایان.این.تعطیلات.انجام بدم که شنبه.سونو.بدم.ممنون از.لطف. بی. دریغ. شما
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش)
      بايد نوار مثانه بگيريد٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤
  • تصویر کاربر فریدون جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 446 مشاهده پرسش
    سلام من مشگل پروستات و مثانه ندارم ازمایشات خوب بوده ولی شبها چهار الی پنج بار ادرار میکنم دکتر میگوید حساسیت نداشته باش چکار کنم.با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش)
      مداركتان را ببينم
  • تصویر کاربر هاجرکرامت یکشنبه ۲۹ مرداد ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 466 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر. من مشکلی دارم که خیلی اذیتم میکنه. موقعی که می رم دستشویی به محض بلند شدن احساس دوباره دفع ادرار دارم که نمیتونم کنترلش کنم که واقعا هم درسته.احساس میکنم مثانه ام خوب تخلیه نمیشه واقعا آزارم میده واسه همین مجبورم زمان زیادی رو تو دستشویی بمونم.قبلا هم آزمایش ادرار داده بودم نرمال بوده.لطفا راهنمایی کنید.23 سالمه
    1. تصویر کاربر هاجرکرامت یکشنبه ۲۹ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام آقای دکتر میشه اسم اسکن هسته ای کلیه را بگید چون انواع مختلف دارن
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۹ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام شما بايد تست اروديناميك يا نوار مثانه بگيريد
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۹ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
      ٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر علیرضا جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 447 مشاهده پرسش
    با سلام، کلیه های من حاوی تعدادی کیست میلیمتری است که گاها همراه با درد و عفونت ادراری است، طبق آزمایش و تصویر برداری به روش های مختلف متخصصین گفته اند پلی کیستیک نمی باشد، نظر شما چیست؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش)
      مهم نيستند
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب