اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر نوشین جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 455 مشاهده پرسش
    فرزند دختر من یک سال و دو ماه داره که عفونت ادراری گرفته و دکترش گفته کلیه چپش رو درگیر کرده خیلی نگرانم میخواستم بدونم با دارو رفع میشه یا خیلی خطرناکه و ممکنه کلیه اش صدمه جدی خورده باشه؟؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش)
      بايد ببينم
  • تصویر کاربر مهشید جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 586 مشاهده پرسش
    معنی جمله زیر در جواب پاتولوژی چیست
    Small brunn's nests
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش)
      مفهوم نيست
  • تصویر کاربر امیر جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 429 مشاهده پرسش
    سلام
    مادرم ۶۲ سال سن داره،۲۰ ساله که دیابتیه و الان دیگه حسابی به کلیه هاش آسیب رسیده.کراتینش داره بالا میره.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش)
      دكتر داخلي كليه برويد
  • تصویر کاربر . جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 648 مشاهده پرسش
    با سلام. دختری ۱۹ ساله ام که مدتی است دچار قطره قطره آمدن ادرار میشوم البته حس می کنم علتش خودارضایی باشد ک انجام میدادم. لطفا بگویید برای خلاصی از این بیماری چه کنم.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش)
      بايد از نظر علت بررسي شويد ٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤
  • تصویر کاربر محسن جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 607 مشاهده پرسش
    سلام دکتر. بنده در دفع ادرار مشکل دارم. یعنی اول ادرار با شدت و حجم خوبی خارج میشود ولی در آخر برای تخلیه کامل باید زور زیادی بزنم با اینکه زور میزنم اما احساس می کنم که بازم ادرار باقی می ماند چه کار کنم؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش)
      نوار مثانه بگيريد
  • تصویر کاربر غلامرضا جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 483 مشاهده پرسش
    سلام خدمت شما
    دیروز دکتر رفتم وسونوگرافی انجام دادم
    دکتر گفت عفونت به دیواره ی مثانه چسبیده و ضخیم شده،گفت برات خشک کن مینویسم،من هم داروها روگرفتم و به شهر خودمون برگشتم،
    دارو ها این هست(ایبوپروفن ویک عدد آمپول متیل پرد نیزولون استات)فکر کنم خشک کن یا فراموش کردن یا داروخانه نداده.بخاطر اینکه اون دکترمرکز استان بود و شهر ما دکتر کلیه فقط یکی هست و دسترسی بهش سختی های عجیب نوبت گیری بیمارستان اینجارو داره!ونسخه هم ناخوانا هست مزاحم شما شدم راهنمایی کنید خشک کن چی مصرف کنم وچه مقدار،ضمناً در سونو دیواره ی مثانه باضخامت جداری حدود ۴میلیمتر(هیپواکو).باتشکر...
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش)
      بايد سيستوسكوپي كنيد
  • تصویر کاربر هادی جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 399 مشاهده پرسش
    سلام و وقت بخیر
    من چند وقت پیش عمل جراحی روی کلیه سمت چپ پسر 2 ماه ام واسه رفع انسداد حالب به لگنچه انجام دادن و بعد از عمل بردم سونوگرافی که تو سونوگرافی بهم گفتن هنوز هیدرونفروز کلیه رفع نشده و اینم بگم قبل از عمل هیدرونفروز کلیه 24 میلیمتر بود که بعد از عمل تو سونوگرافی مجدد 20 میلیمتر نشون داده ممنون میشم راهنماییم کنیین
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش)
      پي گيري توسط دكتر خودتان انجتم شود
  • تصویر کاربر عاطفه جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 887 مشاهده پرسش
    سلام من چندوقته شدیدا زیر شکمم درد میگیره و همش احساس پری مثانه میکنم و زود ب زود ب دستشویی میرم ولی سوزش و بوی بدی نداره ادرارم فقط مثانم ک پر میشه درد زیادی زیر شکممو میگیره و چند ساعت طول میکشه
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش)
      1-سلام، بهتر است سونوگرافي كنيد.
  • تصویر کاربر حمزه جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 496 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر. من وقتی میرم دستشویی ادرار من کامل خالی نمیشه و وقتی هم بیرون میام ادرارم بی اختیار قطره قطره میریزه.حالا دو تا سوال دارم.
    یکی اینکه مشکل من چیه؟ دوم اینکه آیا این مشکل میتونه باعث معافیت از سربازی بشه؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش)
      نوار عصب مثانه ٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤ بگيريد
  • تصویر کاربر مجتبی جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 449 مشاهده پرسش
    با سلام و خسته نباشید
    مادرم مشکل یه مقدار نارسایی کلیه داشت که آخرین باری که پیش دکتر متخصص کلیه رفت دکترش گفت آزمایشهات خوبه فعلا دیگه نیازی نیست بیای منها من داشتم آزمایش ادرارشو نگاه میکردم دیدم جلوی Blood زده +
    PH 7
    Glucose منفی
    مابقی هم منفی
    فقط جلوی WBC عدد 6-8 زده
    جلوی RBC عدد 6-7 زده
    Epithelial Celss زده 1-2
    Bacteria Few
    Casts زده منفی
    Crystal Few
    من نگران اون RBC و WBC هستم که عددش زیاده
    آیا این برای کسی که نارسایی داشته طبیعیه یا پزشک متخصص کلیه اینو ندیده و توجه نکرده؟
    ممنون میشم منو راهنمایی کنین
    خیلی نگرانم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش)
      نارسايي تخصص من نيست
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب