اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر مجتبی سه شنبه ۴ آبان ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 406 مشاهده پرسش
    سلام ،از سال نودو یک دفع خون از ادرار داشتم پیش دکتر رامین محمدی رفتم سونوگرافی و سی تی اسکن رفتم سنگ یا استاز و تومر نداشتم اما همچنان دفع خون (۴_۳)دارم دکتر گفت که باید عمل کنم لوله حالب سنگ ریز دارد من پیگیر نشدم حالا باید چیکار کنم، کلیه چپم وقتی مایعات (نوشابه چای اب زیاد)میخورم احساس فشار دارم ممنون ومتشکرم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۴ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      بايد مداركتان را ببينم
  • تصویر کاربر رضا سه شنبه ۴ آبان ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 437 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر
    من چند روزی از گن لاغری که کش اون بصورت خیلی محکم درست روی کلیه ها قرار میگرفت استفاده کردم اما بعد از مدتی دچار دردی شبیه به کوفتگی در کلیه هام شدم که با دست زدن بیشتر میشه. سونوگرافی هم گفتن که مشکلی مشاهده نمیشه و عفونتی هم نداره.اما با وجود گذشت یکسال هنوز همون درد وجود داره. بنطرتون مشکل چی میتونه باشه؟
    بینهایت متشکرم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۴ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      با كليه ارتباطي ندارد
  • تصویر کاربر رضا سه شنبه ۴ آبان ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 407 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر من رضا هستم ۱۷ سالمه راستش میخواستم بدونم الان دو ففتس که ادرارم قطره قطره است پزشکم گفت برو سونوگزافی و ازمایش بده رفتم و گفت که ادرارت خوب تخلیه نمیشه گفت برو عکس بگیر از داخل مثانه رفتم درد شدیدی داشت برگشتم خونه رفتم دستشویی یک دفعه دیدم که ادرارم اومد بیرون و مثل قبل شد و فقط یکم درد میکنه حالا این یعنی چی
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۴ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      شايد تنگي مجرا باشد بايد سيستوسكوپي كنيد
  • تصویر کاربر ناهید سه شنبه ۴ آبان ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 450 مشاهده پرسش
    سلام دکتر خسته نباشیدفایلایی که فرسادم براتون دکترای قبل گفتن پنج درصد از کلیه باقی مانده ایا درسته ؟؟دکتر باید چیکار کنم راهنمایی کنید توروخدا
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۴ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      دكتر داخلي كليه برويد
  • تصویر کاربر سید سه شنبه ۴ آبان ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 535 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر بنده 51 ساله و 3 عدد سنگ 3 میل متری در کالیس میانی و تحتانی هستم
    1 - آیا قرص سیستون یا قطره سنکل موثر است ؟
    2 - در ما ارثی می باشد هم اوریکی داشته ام و هم اگزالات کلسیم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۴ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      ١-موثر نيست٢-ممكن است
  • تصویر کاربر Ali دوشنبه ۳ آبان ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 724 مشاهده پرسش
    سلام
    مدت هشت سال است که بی اختیاری ادراردارم تازگی رفتم نوارمثانه گرفتم که دکترگفت مثانه شماپرکاراست آیاباعمل درمان میشوم یابایددارومصرف کنم ؟آیابعدازمصرف داروچه مدت درمانم طول میکشد؟درضمن سنم هم چهل وهفت سال است
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۳ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      ٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤ نوار مثانه
  • تصویر کاربر سمیه دوشنبه ۳ آبان ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 1536 مشاهده پرسش
    مجاور هیل کلیه چپ ماس به ابعاد 22*23 م م مشهود است که دانسیته نان هموژن داشته و حاوی نواحی سییستیک و سولید است . نما و دانسیته ضایعه تیپیکال نبوده فالوآپ ضایعه توصیه می شود .
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۳ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      با شك به تومور بايد عمل كنيد
  • تصویر کاربر مصطفی دوشنبه ۳ آبان ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 750 مشاهده پرسش
    سلام-پسرم5/5سالشه ویه سنک به اندازه 6میل توی کلیه چپش هست.یک بار در سن 3سالگی سنگ شکن کردم ولی شکسته نشد.الان مجددا میخوام سنگ شکن کنم ولی باز هم ترس دارم که نشکنه.قطعی ترین راه برای خارج کردن سنگ چیه؟لطفا من رو راهنمایی کنید.ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۳ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      سنگ شكني كنيد
  • تصویر کاربر رسولی دوشنبه ۳ آبان ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 516 مشاهده پرسش
    داداش بنده حدود50 سال سن دارد وبعد عمل مثانه که کرده باید همیشه سوند بزنه
    چندتا دکترهم رفته و گفتند که اگر بازهم عمل کنی باز فایده ای نداره و باید تا آخرعمرت سوند بزنی جهت تخلیه ادرات
    خواستم ببینم درمانی دارد
    ضمنا هیچ فیلمی در سایت شما قابل مشاهده نیست
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۳ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      بايد بياييد ببينم
  • تصویر کاربر مجید یکشنبه ۲ آبان ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 488 مشاهده پرسش
    دکتر در مورد اون بی اختیاری بعد از دسشویی گفتم شما گفتید تلقین هست. ولی من بعد از دستشویی خود را خیس میکنم و به همین خاطر هر روز لباس ها رو عوض میکنم و بلاجبار حموم میرم. ممنون میشم دارویی برای درمانش معرفی کنید. ایا برای خدمت سر بازی هم میتونم معاف شم یا ن؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      ٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤ نوار عصب مثانه بگيريد
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب