اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر معتمدی دوشنبه ۱۷ آبان ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 476 مشاهده پرسش
    با سلام و عرض ادب
    پیشنهاد شما برای عمل یک تومور چهار سانتی لاپروسکوپی است که قسمتی از کلیه خارج شود یا کل کلیه خارج شود؟متشکرم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۱ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      بايد عكسش را ببينم
    2. تصویر کاربر معتمدی سه شنبه ۱۱ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      ببخشید چطوری عکسها رو بفرستم
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۲ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      بياوريد ببينم فيلم جراحي تومور كليه من در سايتم را ببينيد
    4. تصویر کاربر معتمدی چهارشنبه ۱۲ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      من اصفهان هستم اگه مشکلی نیست لطفا ایمیتان یا تلگرامتان را بهم بدید تا عکسها را برایتان ارسال نمایم طبق گفته پزشکان اصفهان وضعیت بیمارمان ارژانسی است .
      تومور روی کلیه قرار دارد و به جاهای دیگر سرایت نکرده است به نظر شمابهتر است با عمل لاپاروسکپی کل کلیه خارج شود یا جراحی باز (زن لاغر اندام سن 60 سال است)
      از توجه و عنایت شما بینهایت متشکرم
    5. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۲ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      گزارش ان را همينجا بفرستيد
    6. تصویر کاربر معتمدی چهارشنبه ۱۲ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      An enhancible exophytic solid renal mass in size of 41*35*43mm in noted inupper pole of the left kidney compatible with RCC

      واقعا متشکرم
    7. تصویر کاربر معتمدی چهارشنبه ۱۲ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      عکسها و جواب کامل در اینستوگرامم هست
      mreza5378
    8. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۵ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام با تشخيص تومور كليه بايد سريعا عمل شود
    9. تصویر کاربر معتمدی شنبه ۱۵ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام متشکرم
      ایا کل کلیه باید خارج شود؟ (با توجه به اینکه سن بیمار 60سال)
      پیشنهاد شما با خروج کلیه با لاپروسکوپی چیست؟
      بینهایت متشکرم
    10. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۷ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      نه در صورت امكان فقط تومور فيلمهاي عمل من را ببينيد
    11. نمایش سایر 9 پاسخ
  • تصویر کاربر پروانه سه شنبه ۱۱ آبان ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 503 مشاهده پرسش
    باسلام.جناب دکترکرمی بنده زنی 47 ساله هستم که حدودا یکسال پیش طبق گفته دکترزنان دیواره رحم نازک شده و آزمایش وبررسی رحم بواسطه سونوگرافی دقیق گفته شد که یائسه شدم. بعدازیکسال الان مدت 4ماه است که مجددا خونریزی شدید پیدا کرده ام.درضمن مبتلا به دیابت نوع دو و فشارخون هم هستم.دکترزنان بدون توجه به وضعیت فعلی من گفتن که باید کورتاز تشخیصی بشم. در ضمن از مثانه هم بمدت 4 ماه هست که دچار خونریزی شده ام .حقیقتا من از عمل نگرانم و نمیدونم باید از کجا شروع کنم.لطفا راهنمایی نمایید.متشکرم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۱ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      بايد بررسي شويد
  • تصویر کاربر شکوفه سه شنبه ۱۱ آبان ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 541 مشاهده پرسش
    ضمن عرض خسته نباشید
    دختری هستم 22 ساله 3ماه پیش با درد مثانه و احتباس ادراری به پزشک مراجعه کردم ک طبق سونو، فقط احتباس ادراری گزارش شد.بعد از3ماه سونو تکرار شد که جواب هیدرونفروز گرید I و التهاب مثانه بود،احتباس و درد شدی مثانه هنوز هست
    لطفا راهنمایی کنید
    با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۱ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      بايد نوار مثانه بگيريد٢٢٦٤٢٧٤٤
  • تصویر کاربر فرید سه شنبه ۱۱ آبان ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 459 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید دکتر من دانشجو هستم 22سالمه استرس زیاد دارم اون به کنار ولی وقتی به کلاس میرم استرس اینکه ادرار احساس کنم بهم دس میده قبل هرکلاس میرم دسشویی تا راحت بشینم سرکلاس ولی بعضی مواقع بازهم اخر کلاس ادرار احساس میکنم فشار میاد نمیتونم رو صندلی بشینم حس فرار بهم دس میده اصلا هم خیس نشدم فقط یه فشاری به من میاد که زود برم دسشویی تخلیه کنم خیلی ازارم میده تورو خدا کمک کنید همه دوستام تو کلاس راحت درس گوش میدن جز من که فکرم مشغول دسشویی و ادرار و فشار مثانه به منه فقط از خودم بدم میاد پیش دوستام خجالت میکشم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۱ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      مال استرس است
  • تصویر کاربر زهره سه شنبه ۱۱ آبان ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 504 مشاهده پرسش
    با سلام من دختری هستم که تا سن ۱۵ سالگی شب ادراری داشتم و الان هم از تکرر ادرار رنج میبرم و بعد از تخلیه مثانه گاهی درد دارم و وقتی میهمانی میرم خیلی شدیدتر میشه تعداد دشتشویی رفتنم لطفا راهنمایی کنید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۱ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      حتما نوار مثانه بگيريد٢٢٦٤٢٧٤٤
  • تصویر کاربر فریبابدخشان سه شنبه ۱۱ آبان ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 432 مشاهده پرسش
    تا سنگ 6میلی یکی در دیستال حالب راست با 8میلی uvjویکی با فاصله 16میلی uvj هست اقای دکتر ایا با اب خوردن و ورزش دفع می شوند
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۱ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      فيلم سنگ حالب من را ببينيد
  • تصویر کاربر رضا سه شنبه ۱۱ آبان ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 496 مشاهده پرسش
    سلام
    من یه پسر 5 ساله دارم که سه ماه پیش با یه سونوگرافی متوجه شدیم که یک کیست شش سانتی در کلیه چب دارد با مراجعه به جراح و با عمل لاپاراسکوپی اون رو خارج کردن ولی با گذشت سه ماه دوباره یه کیست سه سانتی در همون کلیه دوباره عود کرده و الان نمیدونم چیکار کنم
    لطفا اگه امکان داره منو راهنمایی کنید
    با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۱ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      مهم نيست
  • تصویر کاربر سجاد سه شنبه ۱۱ آبان ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 463 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر الان دوبار عمل میکنم میگن سنگ حالب داری وقتی که میگردن پیدا نمیکن من اهل ابادانم . از سی تی اسکن گرفتم درد عجبی پهلو سمت چپم زیر نافم دارم سوزش ادار دارم اقای دکتر اگه عکسا دید توروخدا جواب بدید الانم بیمارستان بستریم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۱ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      بايد عكسش را ببينم
  • تصویر کاربر امیری سه شنبه ۱۱ آبان ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 2028 مشاهده پرسش
    با سلام من خانم39 ساله ام در شهر خود رفتم دکتر برای تکرر ادرار قطع ووصل شدن ادرار سوزش شدید در ناحیه دفع واحساس مداوم ادرار برایم پرازوسین تجویز کردند با اینکه من خانم هستم وپروستات ندارم آیا این داروی درمانی من است با تشکر از آقای دکتر کرمی
    ضمنا آقای دکتر قصد داشتم برا مشکلم پیس شما بیایم منشی شما گفت وقت برا نوار مثانه میدهند بااینکه شما مرا ویزیت نکردید آیا درست است که ایشان برا من چیزی را تجویز کنند (منشی شما )من از نوار مثانه دادن میترسم به همین خاطر منصرف شدم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۱ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      با نوار مسخص ميشود
  • تصویر کاربر شیرین سه شنبه ۱۱ آبان ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 403 مشاهده پرسش
    باتوجه به سنگ۱۷/۵میلیمتری که دربالای کلیه سمت راست است وطبق نظرپزشک معالج نه امکان سنگ شکن است بعلت تنگی مجرای کلیه ونه امکان جراحی چون ممکن است خونریزی دهد ومشکل دیگر۳سال پیش عمuل tutانجام دادم ولی نتیجه ندادوچکه ادراردارم پزشکم گفته اند دوباره جراحی کنم من چکارکنم لطفا مراراهنمایی کنید ممنونم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۱ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      بايد عكس رنگي اي وي پي را ببينم
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب