لیست پرسشها (11,111 پرسش)
سجاد دوشنبه ۱۷ آبان ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 437 مشاهده پرسش
سلام آقای دکتر .
خسته نباشید .
پدر من کلیه هاش نارسا شده و حدودا 30 درصد بیشتر کارایی نداره و الان حدودا یک ماه و نیم هست که دیالیز صفاقی رو تو خونه انجام میده (در 24 ساعت چهار مرتبه)
چون کلیه های پدرم هنوز 30 درصدی کارایی داره و همچنان ادرار هم داره شنیدم که راهی برای ترمیم کلیه اش هست . این موضوع درسته و امیدی برای ترمیم کلیه هاش هست یا فقط باید پیوند کلیه انجام بده ؟
ممنون .
داروهایی هم که مصرف میکنه :
قرص Novonorm برای دیابتی که داره
قرص آتورواستاتین برای چربی
قرص فورسماید و کلسیم و
آمپول ویتامین دی هفته ای یکبار و آمپول اریتروپوئیتین هفته ای دو بار .
قرص نفروتونیک-
دکتر حسین کرمی
دوشنبه ۱۷ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
كار من نيست دكتر نفرولوگ
-
- سلام آقای دکتر کرمی، من خانمی 40 ساله ام پزشکان شهرم برایم دارو های متفاوتی مانند bethanechol chloride , و پرازوسین ، افلوک ساسین ،تولترودین، اکسی بوتین، که به دلیل سوزش شدید در ناحیه دفع ادرار ،قطره قطره آمدن ادرار ،احساس مداوم ادرار داشتن و پر بودن مثانه برایم تجویز کرده است،به نظر شما کدام یک از این دارو ها،داروی بیماری است؟ و شما در این مورد با توجه به مشکل من نظری دارید
-
دکتر حسین کرمی
دوشنبه ۱۷ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤ نوار عصب مثانه بگيريد
-
- سلام و خسته نباشید حدود دوماه پیش با مشکل تکرر ادرار و دردخفیف در ناحیه پهلو و کمر به دکتر مراجعه کردم سونوگرافی ازمایش کامل خون و ادرار دادن که همش نرمال بود خون در ادرار TRACE گزارش شده بود انتی بیوتیک تجویز کردن درد مثانه برطرف شد کاشت مجدد ادرار نرمال بود اما احساس ناخوشایند درد کمر و پهلو برطرف نشده و چندروزه درد در مجرای ادرار و مثانه دارم در ضمن تکرر ادرارم بهتر باید چکار کنم؟
-
دکتر حسین کرمی
دوشنبه ۱۷ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
بايد نوار مثانه بگيريد
-
- با سلام و خسته نباشید
پسری 4 ساله دارم که از سه ماهگی متوجه شدیم سنگ کلیه داره و با دارو در 2 سالگی کاملا مرتفع شد و هر سال آزمایش میدیم و سونوگرافی تا مطمئن باشیم که برنمیگرده.
حالا سوالهای من اینا ست:
1- آیا احتمال کلیه اش در آینده هم سنگ بسازه هست یا نه؟
2- هر چند وقت یک بار باید تست کنیم تا خیالمون راحت باشه؟
3- این سه تا آیتم برای پسرم در چه رنجی باید باشد؟ Urine Calcium، Urine uric AcidUrine Ceratinine،
4- مادرشوهرم نارسایی کلیه داشتن و من از این میترسم که پسرم هم دچار نارسایی کلیه بشه، آِیا آزمایش یا تستی هست که احتمالشو برآورد کند. و اگر من بخوام مجددا بچه دار بشم در این زمینه تست ژنتیکی هست که نشون بده چند درصد احتمال داره بچه بعدی دچار سنگ کلیه یا نارسایی کلیه بشه؟
لطفا راهنمایی بفرمایید
از اینکه وقت میذارین و جواب سوالاتمو میدین سپاسگزارم-
دکتر حسین کرمی
دوشنبه ۱۷ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
بايد كامل بررسي شوند
-
- سلام دکتر خوبمان همیشه پاینده باشید
من یه دختر 15 ساله دارم که خیلی تکرر ادرار داره مخصوصا درشب بعضی وقتها حتی هر 10 دقیقه در شب از خواب بیدار میشه میره دستشویی اونم با حجم زیاد ادرار به رنگ روشن میخوام ببینم چیکار کنم ازمایش قندم داده منفی بوده چند ازمایش خون و ادرار هم داده مفاصل و عضلاتش هم بیشتر وقتها درد میکننداز زاهدان این سوال رو پرسیدم نمیدونم دکتر خوب اصلا اینجا هست راهنماییم کنید چیکار کنم-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۱۵ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤ نوار عصب مثانه
-
- سلام اقای دکتر بعد از دفع ادرار و انجام استبرا وقتی از دستشویی بیرون میام همش اضطراب شدید خروج ادرار دارم و بعد از دیدن رطوبتی که از من خارج میشود اضطراب من تمام میشود ایا این رطوبت ادرار است یا رطوبت حاصل از شستشو
-
محمد جمعه ۱۴ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
سلام اقای دکتر جواب سوال من را نفرمودید - نمایش سایر 1 پاسخ
-
- سلام آقای دکتر
من بعد از ادرار کردن،ادرار کامل از من خارج نمیشه و چند قطره باقی میمونه که بعدا که دراز میکشم یا میشینم 1 قطره از من خارج میشه
سونوگرافی که دادم نوشته بود 25 سی سی در مثانه باقی مونده
البته شب ادراری یا قطره قطره یا باریک باریک در حین ادرار کردن ندارم
جواب سونوگرافی رو برای شما ارسال میکنم
لطفا بگید باید چکاری کنم-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۱۵ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
نوار عصب مثانه انجام دهيد
-
- با سلام و خسته نباشید. در سونوگرافی انومالی هفته 17 جنینم فولنس خفیف سیستم پیلوکالیسیل کلیه راست دیده شده بطوریکه قطر قدامی خلفی لگنچه این کلیه 5/5 میلی متراست.ایا این مسئله مشکل خاصی ایجاد میکند و نیاز به درمان دارد و روش درمان ان چیست؟ لطفا منو راهنمایی کنید.با سپاس فراوان
-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۱۲ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
بعد از زايمان بررسي ميخواهد
-
- آقای دکتر بنده حدود یک سال هست که بدنم حرارت دارد که بعد از سونوگرافی متوجه شدم که در کلیه چپم کیست ( پاراپلویس) دارم ولی علایم دیگری از جمله ادرار در خون و عفونت و ... که از علایم کیست کلیه می باشند در بنده موجود نیست تو رو خدا بهم بگید که آیا قرص یا دارویی برای درمان کیست کلیه وجود دارد یا نه ؟ بنده باید چی کار کنم تو رو خدا نام دارو و یا درمان رو ذکر و شرح دهید . با تشکر از محبت و لطف شما
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱۱ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
بايد بررسي شويد
-
- سلام بچم 3 سال و 4 ماهشه اقای دکتر مادر شوهرم میگه بچت اگر شورت پاش نباشه بزرگ که شد دیگه نمی پوشه و اگر شورت پاش نباشه عفونت می کنه درسته؟ تازه بچم سختشه شورت بپوشه
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱۱ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
نه علمي نيست
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

