لیست پرسشها (11,111 پرسش)
هادی سه شنبه ۱۸ آبان ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 479 مشاهده پرسش
سلام دکتر متاسفانه کلیه هام بعضی اوقات انقدر درد شدیدی دارند که وقتی عود کرد باید نیم ساعت و شاید بیشتر دراز بکشم به طوری که بر اثر درد خمیده می شوم و نمی توانم راه برم یا بایستم و این اتفاق بیشترمواقعی است که دستشویی برای مدفوع نمی روم ؛ازمایش ادرار و خون و حتی سنوگرافی هم گرفتم چیزی نشان نداد ولی داخل برگه ازمایش خون و ادرار چند تاشون نرمال نیست یکیش SGPT(ALT که نوشته باید0.0-40.0باشه Result 70 است ; cholesttrol 130است ; LDL-C 73 است ; ALK 374 است Color :Yellow است(W.B.C) ; App:Clear(R.B.C) و PH: 5 است لطفا نظر بدید- بنده بدلیل التهاب پروستات 20 عدد قرص تامسولوسین بصورت هر شب یک عدد مصرف میکردم در طول دورۀ مصرف این دارو 4 باری انزال کردم که با توجه به عوارض دارو هیچ منی خارج نشد
بعد از این 4 انزال خشک رفته رفته دردی خفیف در کلیه سمت راستم احساس کردم که اخیرا این درد کمی شدید تر شده است و جریان ادرام بشدت کاهش یافته و انتهای دهنم همیشه مزۀ تلخی مانند گوگرد احساس میکنم. میخاستم بدونم آیا کلیه ام بدلیل منی های که در مثانه تخلیه شده اند دچار آبسه شده است؟ آیا خطرناک است؟
با تشکر - سلام اقای دکتر بعد از دفع ادرار و انجام استبرا وقتی از دستشویی بیرون میام همش اضطراب شدید خروج ادرار دارم به دکتر روان پزشک رفتم و با دارو اضطراب من حل شد اما همیشه در مجرای من بعد ازدفع ادرار و استبرا وقتی از دستشویی بیرون میام داخل مجرا رطوبتی است و این رطوبت بعد از نیم ساعت کمتر یا بیشتر از من خارج میشود اما خیلی کم و به اندازه سر مجرا ایا این رطوبت اب حاصل از شستشوی الت می باشد یا ادرار میباشد ممنونم اقای دکتر
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱۸ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤ نوار مثانه بگيريد
-
- با سلام و عرض ارادت
نزدیک به شش ماه است که با سختی ادرار میکنم احساس میکنم داخل مجرای ادرار چیزی وجود دارد لطفاً راهنمایی کنید-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱۸ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
بايد سيستوسكوپي شويد فيلم را در سايتم ببينيد
-
- با عرض سلام و خسته نباشید دوتا سوال داشتم از خدمتتون
اول اینکه یک قرص برای تکرر ادرار داده بودید به من که دو روز مصرف کردم چشام تار شد با توجه به اینکه این جزو عوارض قرص است ایا ادامه بدم یا نه
سوال دوم اینکه چون دارای سنگ در کلیه چپم هستم در پهلوی چپم گاهی احساس درد میکنم به نظر شما امکانش هست که به خاطر عفونت ادرار باشه این درد؟
البته سنگم با دارو از 5میل به 2 میل رسیده و شما گفتید دیگه دارو مصرف نکنم ممنون میشم پاسخ بدید.-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱۸ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
دارو نياز نيست
-
- باعرض سلام و خسته نباشین؛مادرم با وجود دیالیز کاهش فشارخون ندارن یعنی فشار قبل و بعد دیالیز تغییری نداره!میشه لطفا راهنمایی کنین؟باید چکار کرد؟
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱۸ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
دكتر داخلي كليه
-
- سلام خسته نباشید.
حدود ۱۰ روز پیش عمل pcnl انجام دادم و هنوز ادرارم همراه با خون هستش. خواستم ببینم طبیعی هستش؟-
دکتر حسین کرمی
دوشنبه ۱۷ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
استراحت مايعات زياد
-
- با عرض سلام وخسته نباشید پسر 5ساله دارم که در خواب تا صبح اگر به دستتشویی نبریم دو یا سه بار خودش را خیس میکند علاوه بر آن از کوچک بودن آلتش نیز نگران هستم این کوچکی البته در خودم نیز مشاهده میشود آیا راه درمان وجود داردلطفا راهنمایی کنید
-
دکتر حسین کرمی
دوشنبه ۱۷ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
تا ٦ سالگي طبيعي است
-
- سلام اقای دکتر خسته نباشید .حمیدرضاهستم 28 سال سن دارم .دوسه ماه پیش یکدفعه نگاهم افتاد به شورتم دیدم یه کم خونی شده تا اینکه دوشب پیش نصف شب از خواب بیدار شدم احساس کردم ادرار کردم دست گرفتم به نوک الت تناسلی دیدم دستم خونی شدرفتم دستشویی اولین قطره خون اومد بعد ادرار،ناگفته نماند که ادرارم همیشه زرد پررنگ هسته وبو میده !موقع ادرارهم نه درددارم ونه سوزش !خواهش میکنم یکم راهنماییم کنید به نظرشما مشکل من چیه ؟وبایدچکارکنم؟ممنونم اقای دکتر تشکر
-
دکتر حسین کرمی
دوشنبه ۱۷ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
سونو وازمايش بدهيد
-
- سلام دکتر خسته نباشید
5 سال هست یاسه شدم چند روز پیش خونریزی داشتم سونوی شکم انجام دادم که به علت درد در پهلوی راستم کلیه را هم سونو انجام گرفت که جواب به این صورت بود ضایعه solid مختصر هایپراکو نسبت به پارانشیم کلیه با حاشیه مشخص فاقد کلسیفیکاسیون به ابعاد 20* 24 mm در پارانشیم خلفی- تحتانی کلیه راست مشهود است و یک کیست کورتیکال ساده به سایز 7.5 mm در قسمت میانی کلیه راست دیده شد خیلی نگرانم باید چیکار کنم؟ خطرناک هست؟ ممکن هست تومور بدخیم باشه؟ زندگیم در خطر هست؟-
دکتر حسین کرمی
دوشنبه ۱۷ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
بايد سي تي اسكن با تزريق بكنيد
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

