لیست پرسشها (11,111 پرسش)
سجاد یکشنبه ۲۳ آبان ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 435 مشاهده پرسش
سلام استاد خسته نباشید
اقای دکتر من سنگ کلیه داشتم فنر گذاشتن الان تویه ظرف ادار میکنم همراه با ادارم لک های سفید هست که شناور هستن میشه بگید اینا چین-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۲۳ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
ازمايشدهيد
-
- سلام من در هوای سرد مدام مثانم پر میشه و دائم باید برم تخلیه کنم. آزمایش شکم و لگن هم دادم همه چیز طبیعی بوده . فقط در هوای سرد اینطور میشم ولی بعضی وقتا در یک ساعت 4 بار دستشویی می رم بنظر شما مشکل از کجاست و چکار باید بکنم؟ تشکر
- سلام جناب دکتر
پدر بنده 78 سالشه و 2 سال پیش به علت وجود خون در ادرار تشخیص تومور در کلیه سمت راست و آنوریسم آئورن شکمی داده شد که توسط جناب دکتر قدوسی در بیمارستان کسری و تیم ایشان، نفرکتومی کلیه شد و آنوریسم آئورت شکمی نیر عمل شد (بطور همزمان). جواب پاتولوژی RCC بود. یکسال بعد از عمل دو باره خون در ادرار مشاهده شد و اینبار با سونوگرافی و سیستوسکوپی، تومور مثانه تشخیص داده شد که به توصیه پزشک معالج در تبریز (دکتر حیدرلو) سیستوسکوپی برای سوزاندن تومور های مثانه انجام شد. جواب پاتولوژی مثانه TCC بود. ولی متاسفانه به علت ایجاد عفونت و انتشار آن به قلب منجر به آندوکاردیت گردید که باعث شد پدرم به مدت 40 روز در بیمارستان امام رضا تبریز در بخش عفونی بستری شود که در نهایت به علت تخریب دریچه های قلب ناچار به تعویض دریچه های قلب شد. تقریبا بعد از گذشت 7 ماه، هم اکنون دوباره خون در ادرار مشاهده شده که با بررسی های انجام گرفته توسط CT دوباره ضایعات تومورال در مثانه مشاهده شده است.
با در نظر گرفتن اینکه پدرم دریچه های قلب رو عوض کرده و بر اثر آندوکاردیت بسیار ضعیف شده است، پزشک متخصص اورولوزی در تبریز گفته که باید همون دکتری که کلیه اش رو عمل کرده، ایشون رو عمل کنه و ممکنه ما دست بزنیم و این تومورهای پخش بشه در ناحیه لگن و ...
آیا به نظر شما عمل کردن دوباره ایشان در این شرایط تصمیم صحیحی است؟ روشهای دیگه ای وجود داره؟ بیمه پدر آتیه سازان هست.
فایل گزارش آخرین سی تی اسکن رو ضمیمه کردم.
ممنون میشم اگه راهنمایی بفرمایید.-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۲۳ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
دكتر انكولوگ برويد
-
- سلام اقای دکتر،من ۲۵ سالمه از خرداد ماه دچار تکرر ادرار شدم یه دوره داروهای عفونت مصرف کردم بدون اینکه ازمایش بدم ولی بعد ده روز بهبود پیدا کردم سه هفته بعد دوباره دچارش شدم ازمایش ک دادم عفونت نبود،بعد یه مدت بهتر شدم ولی دوباره شروع میشه،تکرر ک دارم هر بار ک دسشویی برم اگرچه بلافاصله از قبلی باشه باز ادرار تخلیه میشه،زمانی ک از نوار بهداشتی استفاده کنم معمولا اصلا احساس تکرر نمیکنم،شب ها خیلی اذیت میشم نمیدونم باید چیکار کنم لطفا کمکم کنین مرسی.
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۲۳ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤ نوار عصب مثانه بايد بگيريد فيلم نوار را در سايت نگاه كنيد www.drkarami.com - نمایش سایر 6 پاسخ
-
- سلام عرض میکنم خدمت آقای دکتر.
27سالمه، تا جایی که یادم میاد از حدود سن 7,8سالگی تا الان در سال 2یا 3 بار در زمان خواب(بیشتر اوقات خواب میبینم که در حال ادرار کردن هستم و) جامو خیس میکنم. البته دقیق یادم نمیاد شاید سال های اول فقط سالی 1 بار یا شاید هیچی، ولی سالهای اخیر در سال 3,4 بار این اتفاق حتما میفته. گاهی اوقات اصلا قبلش عصبی نبودم وگاهی وقتا بودم. برای همین نمیدونم چه دلیلی داره گاهی وقتا ادرار داشتم و بیخیال خوابیدم بعد این اتفاق افتاده گاهی اصلا ادرار نداشتم ومقدار زیادی خیس شدم. میخوام بدونم چرا در زمان خواب مغزم بخاطر پر ادراری بهم فرمان نمیده که بیدار شم آیا مشکل اعصاب دارم؟چند سالی میشه که بخاطر مشکلات زندگیم افسردگی دارم که کم و زیاد میشه.خیلی نگرانم از اینکه کسی بفهمه و آبروم در خطر باشه توروخدا کمکم کنید-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۲۳ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤ نوار عصب مثانه بگيريد
-
- حدود ۱۵روز پیش هنگام خواب مقدار زیادی ادرار بدون هیچگونه اختیار وحسی از من خارج شده بود ( البته دیگر به این صورت تکرار نشد) اماگاهی درخواب چند قطره ای ادرار ازمن خارج می شود که من را بیدار می کند ضمنا مشکل بیماری اعصاب دارم که زیر نظر پزشک داروهای متعددی مانند الانزاپین،کلورودیازپوکساید،فلوکسیتین و گاباپنتین مصرف می کنم که نتیجه ی خاصی هم نگرفتم واضطراب زیادی دارم در ضمن مشکل تیرویید هم دارم ،می خواستم بدانم آیا من بیماری خاصی دارم؟وآیانیاز به چگونه درمان و معاینه ای دارم؟اگر نیاز به درمان باشد می توانم به شما مراجعه کنم؟آیا معاینه ی من مشکل است یا نه؟
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۲۳ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
اگر تكرار شد نوار عصب مثانه بگيريد٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤
-
- باسلام دخترم دوسالشه یکسالگی سونو انجام دادیم کلیه راست فولنس داشت ولی عفونت ادرار نداشت یکسال گذشته وهیچ مشکلی نداشته تا الان که عفونت داشت ولی با دارو خوب شده کشت ادرارهم سالم بوده حالا احتمال داره بااینکه آزمایشش سالمه ممکنه برگشت ادرار داشته باشه چطور میتونم بفهمم و میشه بدون عکس رنگی وفقط با سونوگرافی پیگیری کنیم چون اخیرا بخاطر مریضیهاش خیلی بهانه گیر شده ونمیخوام بیشتر اذیتش کنم
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۲۳ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
هر٦ ماه سونو كافي است
-
- سلام آقای دکتر
پسری مجرد و 25ساله هستم
یه توضیح مفصلی میخوام بدم. پیشاپیش شرمنده
من چند هفته پیش یعنی دقیقا روز تاسوعا ، بامدادش که رفتم دستشویی و اومدم تب و لرز شدید گرفتم و حالت تهوع
با خوردن چندتا استامینوفن در طول روز، 24ساعته حالم بهتر شد
یک هفته بعد دوباره تب کردم و شبش خیلی شدید شد و فرداش رفتم اورژانس بیمارستان. تشخیص سینوزیت داد و یه امپول کپلی داد (فکر کنم انتی بیوتیک بود) رفتم زدم. دقیقا از یک ساعت بعدش وقتی زیر پتو میرفتم تنم و لباسام خیس عرق میشد. انگار رفته باشم زیر دوش
این وضعیت تا فرداش ادامه داشت. و رفتم یه دکتر دیگه ایشون سُرُم داد و وصل کردم تموم شد. 2تا هم باز انتی بیوتیک دیگه داد که اونام کپلی بود و زدم. خوب شدم و تا 2-3 روز هم داروهاش رو مصرف کردم
اینم بگم که این دکتر ازم در مورد سوزش ادرار و اینا پرسید که اون موقع خیلی کم سوزش داشتم.
از این قضیه یک هفته ای گذشت و تقریبا الان 4-5 روز هست که علائمی در من پدیدار شده مثل:
- ادرارم گاهی اوقات بوی بدی داره. و گاهی طبیعی هست
- یهو و بصورت ناگهانی احساس نیاز به دفع ادرار پیدا میکنم
- گاهی اوقات بلافاصله که از دستشویی بیرون میام، مجدد احساس نیاز میکنم ولی خبری نیست
- وقتی بعد از احساس نیاز مجدد به دستشویی میرم یخورده که بیشتر میمونم و تلاش میکنم برای تخلیه مثانه، چند قطره میریزه بیرون که رنگش قهوه ای هست معمولا
- در شرایط مشابه این مورد بالایی، گاهی لخته میاد (مشابه منی)، گاهی ادرار پررنگ که به خون نزدیکه رنگش، گاهی لخته خونی
این علائم برام ازاردهنده شده.
راستی این مورد رو هم بگم {پیشاپیش شرمنده اگه حمل بر بی ادبی شد}
بار اخری که رفتم دکتر، شبش رفتم حموم و بنا به شرایط بد روحی دست به استمنا زدم ولی انگار اسپرم ها تا استانه خارج شدن میومدن ولی نمیریخت بیرون.
توی این شرایط و اوضاع بد روحی که داشتم، نمیدونم چرا دست به یک بی عقلی زدم که الان میگم مشکلات بالا شاید به خاطر این کار بوده
یکی از وسایل توی حموم که انتهای دسته ی اون مثل لوله ی خودکار هست (از نظر ضخامت یه چیزی بین لوله خودکار و خود خودکارهای معمول) رو در حد 2-3 میلی متر به داخل آلتم گذاشتم . قبول دارم واقعا کار ناشیانه ای بوده ولی کاملا ناخواسته بود توی اون شرایط روحی که داشتم
الان که این پیامو میزارم باز مجدد از امروز صبح یه مقدار تب دارم. این توضیحات در مورد ادرار و.. رو هم که چندروزی میشه دچارش هستم
لطفا راهنمایی کنید در این مورد
پیش چه متخصصی باید برم؟
آیا کار ناشیانه ای که انجام شده، اوضاع رو بد کرده؟
اصلا الان توی چه وضعیتی هست این مشکل و بیماری من؟
باز هم معذرت میخوام بابت اینکه طولانی شد
با تشکر-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱۸ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
ازمايش كشت خون وادرار جديد دهيد
-
- با سلام و خسته نباشید و عرض ادب خدمت شما
اقای دکتر پسری 27ساله هستم متاهل
هفت ماه پیش عازم سفر کربلا شدم از همانجا احساس میکردم که داخل مجاری ادراری ام قطره ای ادرار هست که به سختی جلوی بیروننیامدنش را میگرفتم در بعضی شبها از خاب بیدار میشدم و قطره ادری را در لباس زیر مشاهده میکردم بار اول پزشک عمومی برارم سوزن جنتومایسن تجویز کردن یه مدت مشکل نداشتم اما دوباره مدتی هست که مثلا هنگام بیرون امدن از حمام اگر پایم را بالا بیاورم یکی دو قطره ادرار ازم خارج میشه و با عرض معذرت اگز برای خارج شدن باد شکم زور بزنم یکی دو قطره از من خارج میشه البته تکرر ادرارم که شب به تعداد دفعات بیدار میشدم و به دست شویی میرفتم درمان شده فقط اینکه با کمی زور زدن امکان ریزش یکی دو قطره ادراروجود داره
خاهشا راهنماییم کنید و چه داروویی برایم تجویز میکنید و درضمن ادرارم خیلی بد بو هست اقای دکتر-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱۸ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤بايد نوار مثانه بگيريد
-
- من باید چه کنم وقتی دست شویی میروم پودر های ریزی را میبینم که احتمال بودن خون را میدهم وامروز دیدم که به صورت مایع بیرون آمد وباعرض معضرت منی من هم خونی بود آخرین باری که . ....
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱۸ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
ازمايش دهيد
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

