لیست پرسشها (11,111 پرسش)
رامین سه شنبه ۲۵ آبان ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 893 مشاهده پرسش
سلام دکتر ، اقایانی که فنر دبل جی در لوله حالب دارند میتواند فعالیت جنسی داشته باشد- سلام...آقای دکتر من چند روزی سمت چپ شکمم سوزش دارم...به خاطر کارم مدتی استرس شدید داشتم....درضمن فک میکنم عفونت اداری هم دارم چون هرروز ترشحات سفیدرنگ مایل به زرد دارم...آیا عفونت اداری میتونه باعث برگشت ادرار بشه؟راه تشخیص به چه صورته؟
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۲۵ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
ازمايش وكشت دهيد
-
- سلام. خانمي ٤٩ ساله هستم. آزمايش ادرار خون نشان داده است. درد ندارم. آزمايش سيتولوژي خوب بود. سي تي اسكن وحود يك كيست دو سانتيمتري در داخل كليه چپ را نشان مي دهد.يعني كيست رو سطح بيروني كليه نيست.پيشنهاد جنابعالي چيست؟. با سپاس
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۲۵ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
پيگيري - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- با سلام وخسته نباشی ،حدود سه سال هست که از بی اختیاری ادرار وسوزش رنج میبرم به طوری که حاات دفع ادرارم بصورت قطره ای هست وچندین آنتی بیوتیک مصرف کردم ولی پاسخ چندانی نگرفتم در آزمایشات کشت ادرار تشخیص سیستیت بوده وعفونتو التهاب مثانه همچنین در هنگام ارضا جنسی اسپرها نیز پرتاب نمیشود و مانند ادرار قطره ای بیرون می آیند انم بعضی اوقات با سوزش خواستم کمک کنید بدونم من چیکار کنم وچه بیماری دارم متشکرم
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۲۵ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤ نوار مثانه
-
- سلام من مشکلی که دارم شبها بعضی مواقع خودم راخیس میکنم ومن قبلا بیماری صرع داشتم واین بیماری کنترل شده ودکتربه پدرم گفته که نبایدترشی جات مصرف کنه چون باعث خیس کردن شبانه خواهدشد ولی قرصی مصرف نمیکنم میخاستم بدونم این خیس کردن شبانه ان هم موقع مصرف ترشی چه ارتباطی بابیماری صرع داره وموقعی که دچاراین مشکل میشم درادرارم احساس سوزش دارم حتی اگرخیلی کم باشه واین مشکل میتونه دربیماران صرع باشه یااینکه فقط من دچاراین مشکل هستم
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۲۵ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤ بايد نوار مثانه بگيريد
-
- با درود و عرض خسته نباشید. من سال گذشته آزمایش ادرار دادم که در فروردین 94 گلبول سفید 20 تا 25 و قرمز 5 تا 6 بود ولی در آبان همون سال باز آزمایش دادم که اینبار گلبول سفید 5 تا 10 بود و قرمز 0 تا 2 شده بود و در این دو باکتری رو few زده بود. امسال هم در مهر ماه ازمایش دادم که گلبول سفید 5 تا 6 شده بود و گلبول قرمز هم 0 تا 1 بود ولی باکتری rare زده بود. در تمام این آزمایشات پروتئین منفی بود. به نظرتون این عفونت ادراری هستش یا مشکل چیز دیگست و سونوگرافی لازمه؟ممنون میشم پاسخ بدین.
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۲۵ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
كشت ادرار دهيد
-
- با سلام و عرض ادب - عکس سونوگرافی کلیه و خدمتتان ارسال کردم -خواهشا بگید نارسائی کلیه دارم یا نه؟ سنم 35 هستش - ماهی 1 بار یه درد خیلی کمی در قسمت کلیه هام احساس میکنم - تو 6 ماه قبلی 2 بار تکرر ادرار داشتم که داروی جمی فلوکساسین و... بود که تاثیر زیادی تو بهبودیم داشت
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۲۵ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
دكتر داخلي كليه برويد
-
- سلام آقاي دكتر
مشكل من فقط زمانيست كه تخليه مثانه تمام ميشود پساز ادار نمودن احساس ميكنم در مجاري باقي مانده لذا به دفعات استبراء كرده و پاك ميكنم اما به محض خروج از دستشوئي مجدد بايد بر گردم چون احساس خروج ادار دارم برميگردم دوباره پاك ميكنم حداقل بيست دقيقه بايد بگذرد تل احساس راحتي و سبكي كنم لازم به ذكر است پس از مراجعه مجدد به دستشوئي و استبراءنمودن باز هم ادرار خارج ميشود
تاكنون پنج مرتبه پزشك اورولوژيست خودم رو عوض كردم هيچ نتيجه ايي نگرفتم
داروهاي مصرفي براي اين مشكل تاكنون شامل ذل ميباشد
اي مي پرامين- اكسي بوتينين- پرا و ترا زوسين - ممنون ميشم اگر كمكم كنيد-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۲۳ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
بايد نوار مثانه بگيريد
-
- باسلام
خواهری دارم 18 ساله که بصورت مادر زادی دهانه رحمش بسته بوده و تک کلیه می باشد و از زمانی که به بلوغ رسیده و پرید میشود خون پرید از راه مثانه همراه ادراردفع میگردد به همین خاطر عفونت شدید کلیه دارد و ادرارش همیشه خونی است و کراتین خونش نیز بالاست برای جراحی اقدام کرده ایم ک دکتر متخصص میگوید تا عفونت برطرف نشود عمل نمیشود ولی عفونتی که دارد هیچ وقت برطرف نمیشود و هر چقدر هم دارو مصرف کند مجدد که پرید میشود باز عفونتش برمیگردد و بخاطر تک کلیه بودن خیلی نگران هستیم خواهشمند است راهنمایی کنید باتشکر-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۲۳ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
نگران نبايد - نمایش سایر 1 پاسخ
-
- سلام آقای دکتر ،یه دختر سه ساله دارم مشکل رفلاکس ادرار داره ،عکس رنگی و اسکن ازش گرفتن بعد پیش دو متخصص بردم نشون دادم اولی دکتر اتوکش بودن نظرشون این بود که کلیه چپش یه مقدار کوچکتر از حالت نرمال هست و از پنجاه درصد ،سی و پنج درصد کار میکنه و درکل گفتن نیاز به جراحی نیست و با دارو رفع میشه حالا پیش یه متخصص دیگه بردیم نشون دادیم دکتر آرش عباسی ایشون گفتن بافت کلیه زیاد آسیب دیدن باید عمل بسته بشه حالا موندیم حرف کدوم مد نظر قرار بدیم ...توروخدا جواب بدید
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۲۳ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
با مدارك مراجعه نماييد
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

