اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر عباس سه شنبه ۲ آذر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 570 مشاهده پرسش
    4 روز است که احساس درد در مثانه دارم که با نشستن و یا راه رفتن بدتر میشود و گاهی در بیضه ها هم احساس درد میکنم ولی مشکلی در ادرار کردن ویا تکرار ادرارندارم بنظر شما مورد حادی است و باید به پزشک مراجعه کنم یا خود بخود خوب خواهد شد با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲ آذر ۹۵( 9 سال پیش)
      سونو كنيد
  • تصویر کاربر علیپور سه شنبه ۲ آذر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 563 مشاهده پرسش
    سلام دکتر خسته نباشید
    ام آر آی کلیه انجام دادم نوشته شده توده 20mm در قطب تحتانی کلیه راست دیده می شود که می تواند به علت ضایعات خوش خیم مانند آدنوما و انکوسیتوما باشد اما RCC نیز در نفرکتومی جزئی DDX باید درنظر گرفته شود که گفتن باید نمونه برداری انجام شود به نظرتون در آخر اگه از نوع RCC نبود و از نوع آدنوما یا انکوسیتوما بود به عمل جراحی نیاز دارم؟راه درمانم چی میتونه باشه خیلی نگرانم
    باتشکر فراوان
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲ آذر ۹۵( 9 سال پیش)
      سريعا بياييد ببينم فيلم عمل من در تومور كليه در اپارات را ببينيد
  • تصویر کاربر محمد سه شنبه ۲ آذر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 451 مشاهده پرسش
    با سلام اقای دکتر من 33 سالم است امدم خدمتتون نوار عصب گرفتم گفتید ظرفیت مثانه شما به اندازه یک بچه 6 ساله است و هم چنین عصبی است و دو نوع قرص دادید vesicare,10 و باکلوفن 10 اقای دکتر من قبل از انجام نوار و استفاده از قرص ها روزانه حداکثر 6 بار دستشویی میرفتم اما الان 4 بار دستشویی میرم اما باز زمانی که ادرارم میگیرد یکدفعه خیلی فشار میاد و میخواد خالی شود و هم چنین هر وقت دچار اضطراب میشم ادارم میگیرد و هر وقت بعد از دفع ادار از دستشویی خارج میشوم همش اطظراب میگیرم که ادرارم داره میاد و زمانی که یک رطوبت ضعیفی ازم خارج شد اضطرابم قطع میشود ایا این رطوبت اب حاصل از شستشو است یا ادرار است و چه کنم این اضطراب از بین برود با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲ آذر ۹۵( 9 سال پیش)
      توصيه هاي من را عمل كنيد
  • تصویر کاربر hadi سه شنبه ۲ آذر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 485 مشاهده پرسش
    سلام دکتر در مورد سوالت قبلی گفتید سونو کنم رفتم گرفتم و همش طبیعی بود دکترایا ممکن است سونوگرافی کلیه سنگ های ریز را نشان ندهد دکت وقتی در حال کار کردن هستم دردش شروع میشه و خمیده راه می روم و نمی توانم باستم و باید در حدود یک ساعت دراز بکشم به طوری که اگه سرم را هم در حالت درازکش تکان بدم درد امانم را می برد ازمایش خون و ادرار هم چیزی نشان نداد دکتر به نظرتون باید چکار کنم دکتر سه و نیم سال پیش تصادف شدیدی کردم که صدمه به کمرم و دنده هایم زد حتی حافظه ام یک ساعتی از دست رفت چون به سرم نیز ضربه وارد شد و هیچ وقت صحنه تصادف یادم نیامد کمرم نیز یه کمکی رفت داخل و متاسفانه به علت وضعیت مالیم دکتر نرفتم به نضرتو درد کلیه هایم منشاء ای از تصادف نداره
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲ آذر ۹۵( 9 سال پیش)
      سونو كنيد
  • تصویر کاربر فائزه سه شنبه ۲ آذر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 491 مشاهده پرسش
    سلام. پس از سنگ شکنی 5تکه خرده سنگ در انتهای دیستال حالب موجب هیدرونفروز mild و درد در پهلو و تهوع شده. دکتر مرادی فرمودند تا 15 الی 20 روز دفع میشوند و فقط تب خطرساز است.ایا بنظرشما هیدرونفروز شدیتر نخواهد شد و به کلیه آسیب غ قابل برگشت نخواهد زد ؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲ آذر ۹۵( 9 سال پیش)
      بايد ببينم
  • تصویر کاربر محیا سه شنبه ۲ آذر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 469 مشاهده پرسش
    با سلام کیست پاراپلویک کلیه چیست و راه درمان ان؟ایا کیست سرطانی است؟ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲ آذر ۹۵( 9 سال پیش)
      مطلب سايت من وا ببينيد
  • تصویر کاربر آلاله سه شنبه ۲ آذر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 652 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر ..وقت بخیر
    مادرم 65 ساله هستند ...هر از چند گاهی سنگهای ریز در کلیه شان مشاهده میشود و همینطور در یک کلیه کیست دارند....اما سوال و نگرانی اصلی ما پروتئین بالا در ادرار ایشان میباشد ....بطوریکه Urine Volume 24ساعته3100 314Urine Proteine
    میباشد...لطفا راهنمایی بفرمایید. در صورت ضرورت مراجعه حضوری داشته باشیم ...ممنون از شما
    926Urine Creatinine
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲ آذر ۹۵( 9 سال پیش)
      دكتر داخلي كليه
  • تصویر کاربر سوگند چهارشنبه ۲۶ آبان ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 1267 مشاهده پرسش
    سلام مادر من 55 سال سن دارد فشارخون داره و چندین سال است دارو مصرف میکند الان 3 الی 4 سال است امیلی دیپین 5 میلی میخوره کلیه چپ چند سال پیش گفتن کوچک شده و 5 درصد کار میکنه بخاطر خون در ادرار و درد کلیه امسال به دکتر مراجعه کرد و گفتن کلیه راست هم کیست زیادی داره پاهایش هم از ساق پا و روی هر دو پا ورم و درد زیادی داره هیچ دارویی هم ندادن خواستم نظر شما رو هم بدونم گزارش سی تی اسکن و آزمایش رو براتون فرستادم خیلی خیلی ازتون ممنونم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۶ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      دكتر داخلي كليه برويد
  • تصویر کاربر ف چهارشنبه ۲۶ آبان ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 518 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر . سنگ 8 میلی بدون درد در کالیس کلیه راست داشتم. ESWT انجام دادم.2روز بعد تهوع و درد داشتم.از روز سوم علامتی ندارم. آیا ممکن است بدون اینکه چیزی مشاهده کنم قطعاتش دفع شده باشند؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۶ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      سونو كنيد
  • تصویر کاربر آنجلا سه شنبه ۲۵ آبان ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 414 مشاهده پرسش
    با سلم و احترام. بنده خانمی هستم 40 ساله از وقتی باردار شدم به علت ویار شدید دچار بی اختیاری ادرار شدم. طوری که با عطسه و سرفه تمام ادرارم خالی می شود. یک زایمان داشتم همان هم سزارین. دکتر ها تعجب می کنند که چطور با یک زایمان آن هم سزارین دچار چنین مشکلی بشم. بهم گفتن با عمل هم درست نمی شه چطوری می تونم مشکل برطرف کنم؟ سپاس فراوان
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۵ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      بايد نوار عصب مثانه بگيريد٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب