لیست پرسشها (11,111 پرسش)
عباس سه شنبه ۲ آذر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 570 مشاهده پرسش
4 روز است که احساس درد در مثانه دارم که با نشستن و یا راه رفتن بدتر میشود و گاهی در بیضه ها هم احساس درد میکنم ولی مشکلی در ادرار کردن ویا تکرار ادرارندارم بنظر شما مورد حادی است و باید به پزشک مراجعه کنم یا خود بخود خوب خواهد شد با تشکر- سلام دکتر خسته نباشید
ام آر آی کلیه انجام دادم نوشته شده توده 20mm در قطب تحتانی کلیه راست دیده می شود که می تواند به علت ضایعات خوش خیم مانند آدنوما و انکوسیتوما باشد اما RCC نیز در نفرکتومی جزئی DDX باید درنظر گرفته شود که گفتن باید نمونه برداری انجام شود به نظرتون در آخر اگه از نوع RCC نبود و از نوع آدنوما یا انکوسیتوما بود به عمل جراحی نیاز دارم؟راه درمانم چی میتونه باشه خیلی نگرانم
باتشکر فراوان-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۲ آذر ۹۵( 9 سال پیش)
سريعا بياييد ببينم فيلم عمل من در تومور كليه در اپارات را ببينيد
-
- با سلام اقای دکتر من 33 سالم است امدم خدمتتون نوار عصب گرفتم گفتید ظرفیت مثانه شما به اندازه یک بچه 6 ساله است و هم چنین عصبی است و دو نوع قرص دادید vesicare,10 و باکلوفن 10 اقای دکتر من قبل از انجام نوار و استفاده از قرص ها روزانه حداکثر 6 بار دستشویی میرفتم اما الان 4 بار دستشویی میرم اما باز زمانی که ادرارم میگیرد یکدفعه خیلی فشار میاد و میخواد خالی شود و هم چنین هر وقت دچار اضطراب میشم ادارم میگیرد و هر وقت بعد از دفع ادار از دستشویی خارج میشوم همش اطظراب میگیرم که ادرارم داره میاد و زمانی که یک رطوبت ضعیفی ازم خارج شد اضطرابم قطع میشود ایا این رطوبت اب حاصل از شستشو است یا ادرار است و چه کنم این اضطراب از بین برود با تشکر
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۲ آذر ۹۵( 9 سال پیش)
توصيه هاي من را عمل كنيد
-
- سلام دکتر در مورد سوالت قبلی گفتید سونو کنم رفتم گرفتم و همش طبیعی بود دکترایا ممکن است سونوگرافی کلیه سنگ های ریز را نشان ندهد دکت وقتی در حال کار کردن هستم دردش شروع میشه و خمیده راه می روم و نمی توانم باستم و باید در حدود یک ساعت دراز بکشم به طوری که اگه سرم را هم در حالت درازکش تکان بدم درد امانم را می برد ازمایش خون و ادرار هم چیزی نشان نداد دکتر به نظرتون باید چکار کنم دکتر سه و نیم سال پیش تصادف شدیدی کردم که صدمه به کمرم و دنده هایم زد حتی حافظه ام یک ساعتی از دست رفت چون به سرم نیز ضربه وارد شد و هیچ وقت صحنه تصادف یادم نیامد کمرم نیز یه کمکی رفت داخل و متاسفانه به علت وضعیت مالیم دکتر نرفتم به نضرتو درد کلیه هایم منشاء ای از تصادف نداره
- سلام. پس از سنگ شکنی 5تکه خرده سنگ در انتهای دیستال حالب موجب هیدرونفروز mild و درد در پهلو و تهوع شده. دکتر مرادی فرمودند تا 15 الی 20 روز دفع میشوند و فقط تب خطرساز است.ایا بنظرشما هیدرونفروز شدیتر نخواهد شد و به کلیه آسیب غ قابل برگشت نخواهد زد ؟
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۲ آذر ۹۵( 9 سال پیش)
بايد ببينم
-
- با سلام کیست پاراپلویک کلیه چیست و راه درمان ان؟ایا کیست سرطانی است؟ممنون
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۲ آذر ۹۵( 9 سال پیش)
مطلب سايت من وا ببينيد
-
- سلام آقای دکتر ..وقت بخیر
مادرم 65 ساله هستند ...هر از چند گاهی سنگهای ریز در کلیه شان مشاهده میشود و همینطور در یک کلیه کیست دارند....اما سوال و نگرانی اصلی ما پروتئین بالا در ادرار ایشان میباشد ....بطوریکه Urine Volume 24ساعته3100 314Urine Proteine
میباشد...لطفا راهنمایی بفرمایید. در صورت ضرورت مراجعه حضوری داشته باشیم ...ممنون از شما
926Urine Creatinine-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۲ آذر ۹۵( 9 سال پیش)
دكتر داخلي كليه
-
- سلام مادر من 55 سال سن دارد فشارخون داره و چندین سال است دارو مصرف میکند الان 3 الی 4 سال است امیلی دیپین 5 میلی میخوره کلیه چپ چند سال پیش گفتن کوچک شده و 5 درصد کار میکنه بخاطر خون در ادرار و درد کلیه امسال به دکتر مراجعه کرد و گفتن کلیه راست هم کیست زیادی داره پاهایش هم از ساق پا و روی هر دو پا ورم و درد زیادی داره هیچ دارویی هم ندادن خواستم نظر شما رو هم بدونم گزارش سی تی اسکن و آزمایش رو براتون فرستادم خیلی خیلی ازتون ممنونم
-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۲۶ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
دكتر داخلي كليه برويد
-
- سلام آقای دکتر . سنگ 8 میلی بدون درد در کالیس کلیه راست داشتم. ESWT انجام دادم.2روز بعد تهوع و درد داشتم.از روز سوم علامتی ندارم. آیا ممکن است بدون اینکه چیزی مشاهده کنم قطعاتش دفع شده باشند؟
- با سلم و احترام. بنده خانمی هستم 40 ساله از وقتی باردار شدم به علت ویار شدید دچار بی اختیاری ادرار شدم. طوری که با عطسه و سرفه تمام ادرارم خالی می شود. یک زایمان داشتم همان هم سزارین. دکتر ها تعجب می کنند که چطور با یک زایمان آن هم سزارین دچار چنین مشکلی بشم. بهم گفتن با عمل هم درست نمی شه چطوری می تونم مشکل برطرف کنم؟ سپاس فراوان
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۲۵ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
بايد نوار عصب مثانه بگيريد٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

