لیست پرسشها (11,111 پرسش)
فاطمه پنجشنبه ۱۱ آذر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 438 مشاهده پرسش
سلام دکتر.
خانمم شب اداری دارد یعنی از وقت طفولیت داشته ولی متاسفانه خانواده به فکرش نشدند. خودم پیش متخصص کلیه بردم . آزمایش های گفت بگیرید و گرفتیم گفت از نظر کلیه مثانه موردی ندارد و یک قرص سفید رنگ کوچک بود داد و گفت خوب میشه خارجی اش خوب بود تا حدودی اما از اونجا که هم کمیاب بود و هم گران نتوانستیم تهیه کنیم ایرانی اش هم هیچ افاقه ای نکرد، این ازمایش رو براتون فرستادم متاسفانه سونوگرافی اش رو گم کردم. یادمه قرصش برای کسایی که خون دماغ هم می شدند تجویز میشده. وقتی دوباره پیش متخصص رفتیم گفت باید براتون زنگ های هشدار دهنده ای هست تجویز کنم که ما نخواستیم. ممنون میشم جوابم بدین خانمم از نظر روحی خیلی خراب هست.-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۱۱ آذر ۹۵( 9 سال پیش)
دكتر داخلي كليه برويد
-
- سلام خسته نباشید
۲۴سالمه از بچگی تا این سن عادت کردم ادرارمو نگه میدارم خیلی دیر به دیر اقدام میکنم الان ی سالی میشه محاری ادراریم خیلی تیرهای وحشتناکی میکشه حجم ادرارم پایین اومده لخته خون هم فقط در قطره های اول ادارار وجود دارد خیلی دکتر رفتم کسی جز عفونت و انتی بیوتیک های مختلف تجویز نکرده میخوام بدونم ممکنه سرطان مثانه گرفته باشم؟؟؟ لطفا جوابمو بدید خیلی استرس دارم الانم طبق اخرین تجویز دو ماهه دارم نالیدیکسیک اسید مصرف میکنم و هیچ بهبودی حاصل نشده-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۱۱ آذر ۹۵( 9 سال پیش)
نه نگران نباشيد سونو وازمايش دهيد جهت بررسي بيشتر
-
- باسلام و احترام.لطفا رژیم غذایی در افراد با کراتینین بالا را توضیح بفرمایید.
کراتینین ۱.۷تا۲-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۱۱ آذر ۹۵( 9 سال پیش)
دكتر نفرولوگ برويد
-
- درود بر شما
دكتر عزيز پدر من چند هفته هست كه نميتونه ادرارشو دفع كنه و يك نوار مثانه انجام شد و دكترا گفتن بخاطر بيماري پاركينسون كه دارن باعث شده مثانه قدرت انقباضشو از دست بده، الان براش سوند نلاتون ميزارم، پيشنهاد شما چيه براي درمان ايشون سايز پروستات ٢٠سي سي هستش، البته الان قرص بتانيكول ده ميل دو هر هشت ساعت مصرف ميكنه و قرص پرازوسين يك ميل البته چند روزه شروع كرده به مصرف خواهش ميكنم راهنمايي كنيد
سپاسگذارم-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۱۰ آذر ۹۵( 9 سال پیش)
درمان همان سوند است
-
- سلام آقای دکتر خسته نباشین.من خانومم یه چندسالیه مشکل سوزش ادرار دارن کلی آزمایش دادیم کلی دکتر رفتیم ولی همچنان این مشکل سوزش ادرارو همسرم داره خیلیم اذیتش میکنه تمام نکات بهداشتیم رعایت میکنه همه این دکتراییم که رفتیم جز اینکه گفتن هیچی نیست و آنتی بیوتیک دادن کاره دیگه ای نکردن میاد یکماه خوبه دوباره میشه همون قبلی لطفا راهنماییمون کنین ممنون از وقتی که برای پاسخگویی میذارین
-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۱۰ آذر ۹۵( 9 سال پیش)
بايد بررسي شويد
-
- سلام اقای دکترخسته نباشی.۱۷سالمه ودوسه ماه قبل دچارسوزش ادرارشدم ب متخصص مجاری ادراری مراجعه کردم به من قرص های ازیترومایسین وسفیکسیم۴۰۰وتولتردین داد.استفاده کردم وتا یک هفته خوب بودم بعد دوباره سوزش داشتم قرص هارو مصرف میکردم ولی موقتا خوب میشد تا یکماه پیش دچارسوزش ادرار شدم باز و خون ابه دیدم فکرکردم اشتباه دیدم تاامروز که سوزش ادرارشدید مواجه شدم وخون قرمز رنگ ولخته های کوچک دران.ازمایش و کشت ادراردادم ولی هنوز جوابش نیومده بنظرشما مشکل ازچیه؟ ایا تشخیصی دارید
-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۱۰ آذر ۹۵( 9 سال پیش)
در سن شما مهم نيست سونو هم بكنيد
-
- باسلام خدمت اقای دکتر
خانمی هستم 31 ساله
دکتر از ناحیه سمت راست کمر و شکم رنج میبرم ؟
دکتر ازمایش خون و ادرار
سونو گرافی کلیه ومثانه ولگن
گرفتم هیچی نشان نداده است دکتر وقتی به بیمارستان میروم فقط مسکن تزریق میکنند لطفا راهنمایی کنید با تشکر-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۱۰ آذر ۹۵( 9 سال پیش)
اگر سونو نرمال است مهم نيست
-
- با سلام.
پدر من دو ماه پیش توسط شما بطور همزمان مورد عمل جراحی پروستات و فتق قرار گرفت. اکنون بعد از دو ماه از عمل، دچار مشکل عدم خروج ادرار شده است. علت چیست و چه راه حلی دارد؟-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۱۰ آذر ۹۵( 9 سال پیش)
جهت سيستوسكوپي مطب تشريف بياوريد٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤
-
- با سلام و وقت بخیر
آقای دکتر مدتیه تکرر ادرار دارم. یعنی با خوردن یک لیوان آب سریع دستشوییم می گیره. یا شبا موقع خواب حتما 2-3 دفعه باید برم دستشویی تا خوابم ببره. توی محل کار حداقل 4 دفعه میرم دستشویی. در کل یعنی زود به زود دستشوییم می گره و ادرارم زیاده. لطف می کنین راهنماییم کنید؟-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۱۰ آذر ۹۵( 9 سال پیش)
٠٢١٢٢٦٤٢٦٤٤نوار مثانه
-
- دکتر باسلام و خسته نباشید بنده شنبه 22/8/95 تحت عمل فوق تو بیمارستان سینا و با حضور دکتر علیرضا میر قرار گرفتم اما 3روز کامل اجازه تکان خوردن از تخت را ندادن و الان بعد از 10 روز اجازه کار رو نمیدن خلاصه کلا ادرار خونی دارم و احساس میکنم موضوعی رو مخفی کردن از بنده اما پاسخگو هم نیستند و دبل جی هم گفتن بعد 3هفته در میارن ایا بنظر شما به کلیه ام اسیبی زدن که از جواب یا مدت درمان رو افزایش دادن ممنون میشم جواب بدید.
-
دکتر حسین کرمی
دوشنبه ۸ آذر ۹۵( 9 سال پیش)
از دكترتان بپرسيد
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

