لیست پرسشها (11,111 پرسش)
علیرضا شنبه ۲۰ آذر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 486 مشاهده پرسش
سلام دکتر
خسته نباشید
دکتر من بعد از ادرار کردن
چند قطره از ادرارم درون آلتم باقی ميمونه
و اگر بعد از ادرار یکم کج و راست بشم
بازم دستشوییم ميگیره و ميشه مثل قبل
شده تو چند ساعت چند بار برم دستشویی
ميخوام بدونم از چی ميتونه باشه
لطفا راهنمایی کنید
ممنون ميشم اگر زودتر جواب بهم بديد
ممنون-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۲۰ آذر ۹۵( 9 سال پیش)
٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤ نوار مثانه
-
- سلام دکتر خسته نباشید
معذرت می خوام
آقای دکتر این متن سوال من بود
{من 21 سالمه و صبح ها ک از خواب بیدار میشم دل درد دارم و خیلی اذیتم میکنه
من به هر حالت جز رو کمر ميخوابم دل درد میگیرم چپ،راست،رو شکم،حتی وقتی میدوم و از پله بالا میرم دستشوییم ميگیره
حتی اگر پام رو بندازم رو پام،اگر یکم زاویه کمرم چپ و راست بشه دستشوییم ميگیره و ادرار دارم
خیلی هم بهم فشار مياره
اگر دستشویی نرم
بعضی وقتها احساس می کنم منی تو ادرارم هست شايدم نباشه
یکم بهتر شده نسبت به قبل اما هنوز این مشکل رو دارم
يه دکتر هم رفتم جواب نگرفتم
بهم دارو خواب آور و مسکن ميداد
گفت معدت عصبی شده}
البته تازگی احساس کردم داخل موفوعم خون بود
بهم گفتید سونو و آزمایش انجام بدم
ميخواستم بدونم چه سونو ای انجام بدم؟
سونو کامل شکم انجام بدم
یا سونو بیضه یا جای ديگه؟
با آزمایش ادرار و مدفوع یا آزمایش ديگه
ممنون ميشم اگر زودتر جواب بهم بديد
با تشکر-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۲۰ آذر ۹۵( 9 سال پیش)
٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤ نوار عصب مثانه
-
- سلام آقا دکتر،بنده کلیم سمت راستم۲۵درصد کار میکنه و سمت چپ ۷۵دصد،به نظر شما اگ کلیه سمت چپم رو بردارن میتوان رو یک کلیه زنده ماند
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۱۹ آذر ۹۵( 9 سال پیش)
نياز به كار خاصي نيست - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- باسلام من امروزدخترموبردم سونوگفت فولنس خفیف داره چیزی شبیه ورم کمک کنیداسترس دارم کلیه ازاجزا اصلی ومهمه بدنه
- درود . بنده 24 ساله هستم . تازگی یعنی 2 یا 3 روز است که وقتی ادرارم در دستشویی تمام می شود بعد از 30 دقیقه احساس می کنم ادرار دارم ولی در واقع ادرار ندارم و فقط احساس ادرار می کنم . ادرارم عادی در طول روز 5 بار می رم ولی جدیدا احساس می کنم بعد ادرار دوباره ادرار دارم در صورتی که وقتی به دستشویی می رم ادرار ندارم .
می خواستم بدونم باید چی کار کنم ؟-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۲۰ آذر ۹۵( 9 سال پیش)
٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤ نوار مثانه
-
- سلام آقا دکترمدتی است تکررادرارپیداکرده ام ه دوساعت تقریبا بای تخلیه کنم 10 ماه قبل متخصص کلیه رفتم سنوگرافی داد گفت مشکل نداری اما به ماهی میشه که درناحیه سمت راست مسانه وکمتردروسط مثانه احساس دردمی کنم از پاسختان ممنون وسپاسگذارم
- باسلام.مردی ۳۴ساله هستم هر چند وقت یکبار دچار تکرر ادرار میشم،عمل سیستسکوپی انجام دادم،انسدادی نبود اما سایز پروستات ۳۶ بود،نوار مثانه گرفتم مشکلی نداشتم،آزمایش four glass انجام دادم هیچ عفونتی نداشتم،سونوگرافی انجام دادم کلیه و مثانه نرمال بود، شب تا صبح دستشویی نمی روم،اما در طول روز هر دو ساعت یکبار دفع ادرار دارم،قرص آکسی بوتین،تامسولیسین،ایمی پرامین،سپروفلوکساسین،فلوکستین استفاده کردم فایده ای نداشت.خیلی اذیت میشم لطفا راهنماییم کنید چکار کنم.
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۲۰ آذر ۹۵( 9 سال پیش)
٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤ نوار مثانه
-
- با سلام و وقت بخیر خدمت دکتر کرمی عزیز.پدرم دارای تومور مثانه سطحی هستند و برایشان 9عدد واکسن ب ث ژ گرفته شده.از هفته آینده واکسنها باید تزریق شود که خودشان میخواهند هر بار برای تزریق حدود 5ساعت رانندگی کنند و به شهری بروند که در آنجا تزریق انجام شود و بعد از یک شب استراحت مجدد برگردند آیا این واکسن عوارض و ضعفی دارد که رانندگی برایشان خطر داشته باشد؟یک عکس هم برایتان ضمیمه کردم. تشکر فراوان
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۲۰ آذر ۹۵( 9 سال پیش)
بايد تحت نظر باشند
-
- با سلام
من پسری 23 ساله هستم گاهی در قسمت پهلو احساس سردی می کنم و بعد از این اتفاق هنگام ادرار قسمت هایی از ادرار که دارای رنگ سفید است دچار سوزش می شوم.-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۲۰ آذر ۹۵( 9 سال پیش)
ازمايش دهيد
-
- با سلام و خسته نباشید.
عرض کنم که بنده وقتی دستشویی میرم بعد اتمام عمل تخلیه دوباره احساس میکنم که ادرار کامل خارج نشده و یکی دو دقیقه صبر میکنم دوباره مقدار کمی خارج میشه میام بیرون ولی احساس داشتن ادرار کماکان هست ولی شدتش کمتر از قبل زمان تخلیه هست در واقع من اکثر اوقات این احساس و دارم ، رفتم دکتر سونوگرافی و ازمایش ادرار و خون در نهایت عکس رادیوگرافی رنگی گرفتم ، در سونوگرافی و ازمایش مورد خاصی دیده نشد ولی تو عکس رادیوگرافی رو که دکتر دید گفت مثانه خوب خالی نمیشه علتشم تنگی مجرا خروجی از مثانه هست که معمولا ما عمل می کنیم یه مقدار قرص داد گفت که دوهفته مصرف کنم دو هفته تمام شد ولی احساس بهبودی زیادی ندارم حالا به نظر شما آخرین راحش جراحی یا راه دیگری هم هست ممنون میشم اگه راهنمایی کنید-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۱۷ آذر ۹۵( 9 سال پیش)
بايد نوار عصب مثانه بگيريد٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

