لیست پرسشها (11,111 پرسش)
جواد یکشنبه ۲۸ آذر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 469 مشاهده پرسش
با سلام خدمت اقای دکتر
بنده سپاسگزاری میکنم از زحماتتون و اینکه سوالم این است ک ایا بی اختیاری استرسی و ضعف عضلات لگنی و افتادگی مثانه و غیره ایا با نوار مثانه مشخص میشود و انجام نوار کفایت میکند.-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۲۸ آذر ۹۵( 9 سال پیش)
بله٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤
-
- سلام آقای دکتر
همسر من (27 ساله) که یکسال است عروسی کرده ایم، در این یکسال 4 تا 5 بار دچار عفونت مثانه شده اند که هر دفعه بعد از درمان برگشته است.
دکتر ما در مراجعه آخر دو بحث را مطرح کردند.1- ممکن است بخاطر حساسیت به کاندوم باشد. 2- در نهایت جبور به شستشوی مثانه هستم تا عفونت از بین برود.
آیا حساسیت به کاندوم ممکن است باید عفونت شود؟ و آیا شستشوی داخل مثانه با دستگاه را توصیه می فرمایید؟-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۲۸ آذر ۹۵( 9 سال پیش)
بله ابزياد هر دو ساعت يك ليوان اب مصرف شود
-
- سلام دکتر.مامانم بخاطردردکمرش ام ار ای گرفت توی عکسش مشخص شدکه کلیه ش یه کیست خیلی بزرگ داره سونووعکس رنگی انجام دادگفتن که اصلاکلیه ش کارنمیکنه وحتماباید عمل بشه وخارج بشه؟
من ازخوزستان مزاحمتون میشم میشه راهنماییم کنید که ایاممکنه بااومدن حضوری خدمت شمااحتیاج به عمل نباشه وبادارومشکلش حل بشه
ممنونم-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۲۸ آذر ۹۵( 9 سال پیش)
بايد مداركش را ببينم
-
- سلام
برای نوار مثانه با سوند باید به صورت ایستاده ادرار کنیم یا مستقیم؟-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۲۸ آذر ۹۵( 9 سال پیش)
بسته به مراكز است مال ما سوند مخصوص خارجي يكبار مصرف است
-
- با سلام و خسته نباشید به شما
آقای دکتر نمی دونم از ترس چیکار کنم من مدت دو سال است بیمار پنداری دارم تحت روانپزشک بودم یکم درمان شدم توسط قرص های کویتیاپین ۲۰۰ و دپاکتین ۵۰۰ و کلونازپام ۲ میلی
تو این دوسال توسط بیماری خیلی اذیت شدم راستش دیشب همش لباس زیر خیس با اینکه اصلا احساس خروج دستشویی نداشتم صبح احساس خیسی نداشتم تا اینکه صبح دوباره دستشویی رفتن تا الان احساس خیسی دارم من اردیبهشت امسال سونو کامل دادم اما نگرانم شدیدم بی اختیاری بگیرم اینم گذاشته بشه رو دردام
خواهشا راهنمایی کنید
۲۲ ساله مجرد خانم
علایمی که دارم احساس دستشویی دوباره
احساس خیسی دور خروجی ادرار
احساس خروج ماده از داخل خروجی ادرار
اضافه کنم من با قرص های اعصابی که مصرف میکنم از ۴۳ کیلو به ۷۰ کیلو تو این دوسال تغییر کردم و قدم ۱۵۸ است-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۲۸ آذر ۹۵( 9 سال پیش)
دكتر روانكاو
-
- با سلام دختری هستم 29 ساله به دنبال ضربه خوردن به کلیه سمت راست 4 سال پیش دچار خونریزی از ادرار شدم به اورژانس بیمارستان مراجعه نمودم و پس از دریافت سرم و شفاف شدن رنگ ادرار و دریافت سفتی ریکسون از بیمارستان مرخص شدم سونوگرافی انجام دادم دچار هیدروکربن خفیف در کلیه سمت راست هستم به تازگی آزمایش ادرار و خون دادم بی یو آن و کراتینین نرمال بود وزرایش ادرارم پروتئین تریس که پس از تکرار مجدد پروتئین تریس منفی بود و آزمایش نرمال بود گاهی اوقات دچار درد قولنج در کلیه سمت راست میشوم لطفا راهنمایی بفرمایید خیلی ممنونم
- با سلام دختری هستم 29 ساله به دنبال ضربه خوردن به کلیه سمت راست 4 سال پیش دچار خونریزی از ادرار شدم به اورژانس بیمارستان مراجعه نمودم و پس از دریافت سرم و شفاف شدن رنگ ادرار و دریافت سفتی ریکسون از بیمارستان مرخص شدم سونوگرافی انجام دادم دچار هیدروکربن خفیف در کلیه سمت راست هستم به تازگی آزمایش ادرار و خون دادم بی یو آن و کراتینین نرمال بود وزرایش ادرارم پروتئین تریس که پس از تکرار مجدد پروتئین تریس منفی بود و آزمایش نرمال بود گاهی اوقات دچار درد قولنج در کلیه سمت راست میشوم لطفا راهنمایی بفرمایید خیلی ممنونم
- با سلام خدمت آقای دکتر عزیز. من چن شب پیش بشدت خسته بودم و باتوجه به اینمه احساس ادرار داشتم نرفتم دستشویی و صبح ک بیدارشدم احساس درد شدیدی در مثانه داشتم ک بصورت بی سابقه ای ادرار داشتم پس از تخلیه ادرار احساس درد در مثانمو گه گداری دارم و گاهی چنان شدید میشه که احساس میکنم درد از پرینه شروع میشه و بیضه هام تیر میکشه و تا زیر نافم تیر میکشه با توجه به اینکه من در مرز سکونت دارم و پزشکی نداریم اینجا خواهشمندم منو راهنمایی کنید ک چیکار کنم
- با سلام و احترام.
من 34 ساله هستم و سالهاست که با مشکل مثانه عصبی روبرو هستم و تکرر ادرار دارم.نزدیک به 2 ماه پیش یه دفعه کلیه ام درد گرفت با تب و لرز.به دکتر مراجعه کردم و آزمایش دادم.بجز کمی خون که همیشه و هر ساله تو آزمایشات ادرارم هست و همیشه یه خورده بیشتر از نرمال بوده، چیزی نشون نداد.کشت دادم که منفی بود.دکتر بهم گفت باید سونو بدم تو سونو هم چیزی نبود جز ورم کلیه.هم سونو گراف و هم پزشکم بهم گفتن شن تو حالب گیر کرده.سیتی دادم چیزی نبود.گفتن افتاده و همه این مراحل یک هفته ای طول کشید و از اون موقع تا الان یه احساس درد خیلی خفیف تو کلیه چپ و گاهی هردو کلیه حس می کنم. احساس میکنم کلیه ام سوزن سوزن میشه.بعضی روزها هست و بعضی روزها نیست.به پهلوهام که دست میکشم کلیه ام رو حس می کنم و اگه فقط یه کم فشارش بدم درد میگیره.بازم سونو و آزمایش دادم چیزی نبود.خیلی می ترسم. لطفا راهنماییم کنید.
با احترام مجدد و تشکر از شما بابت کمک هاتون-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۲۷ آذر ۹۵( 9 سال پیش)
بايد نوار مثانه بگيريد٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤
-
- سلام اقای دکتر ببخشید من از خیلی وقت پیش از 13سالگی شبا که میخوابم یه دفه پا میشم میبینم که مثانم پره ادراره تا این که میرم دستشویی خیلی کم ادرار میاد از بیس سی سی کم تر یا بیشتر بعضی وقتا یه ماه خوب میشه باز دوباره شروع میشه الان من 24سالمه الانم که الانه درس مثل 13سالگیامم خوب نمیشه اصلا دکتر رفتم میگه از پروستاته اقای دکتر لطفا کمکم کنین
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۲۰ آذر ۹۵( 9 سال پیش)
نوار مثانه ٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

