لیست پرسشها (11,111 پرسش)
سمیره یکشنبه ۵ دی ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 433 مشاهده پرسش
یک سال است عفونت اداری دارم و ازمایش داده ام ودر در پهلو .خیلی به متخصص مراجعه کرده ام و انتب بیوتیک گرفته ام ولی با قطع دارو باز درد و عفونت شروع میشه حتی بیمارستان هاشمی نزاد مراجعه کرده ام و همه میگویند طبیعیه.و در ازمایشم همیشه ای کولای گزارش میشود.باید چکار کنم-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۵ دی ۹۵( 9 سال پیش)
بايد بررسي شويد
-
- با سلام و خسته نباشید. با عرض پوزش که صریح صحبت میکنم.من 23سال دارمو .حالا پس از سالها دیشب خواب دیدم در دستشویی دارم ادرار می کنم و درست اواسط ادرار کردن در خواب متوجه شدم نباید اینکارو انجام بدم و از خواب پریدم و این اتفاق افتاد. این اتفاق چند بار در سال برام پیش امده. ممنون
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۵ دی ۹۵( 9 سال پیش)
٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤ نوار مثانه
-
- با عرض سلام و خسته نباشید
بنده 18 ساله هستم و حدود 1 سال است که بعد از ادرار مثانه ام به طور کامل خالی نمی شود و احساس می کنم مقداری از ادرار پس از دفع ادرار هنوز در لوله ادراری وجود دارد .
تا به حال پیش چند پزشک رفته ام و در سونوگرافی مشکل پروستات نداشتم و در آزمایش خون نیز مشکلی نداشتم.
اما هنوز مشکلم حل نشده . این بیماری زندگی مرا فلج کرده .
به نظر شما مشکل از لوله ادراری (تنگی مجاری ادراری ) هست؟
شما چه پیشنهادی دارید ؟
با تشکر-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۵ دی ۹۵( 9 سال پیش)
٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤نوار عصب مثانه
-
- جناب آقای دکتر کرمی ارجمند
با سلام و احترام
ضمن پوزش از گرفتن وقت شما ، با توجه به تجویز نسخه برای پدر اینجانب مورخ 95/9/23طبق نسخه پیوست ،با مراجعه به چندین داروخانه متاسفانه داروی خارجی ورتیکل موجود نیست و به جای آن مشابه ایرانی به نام یورنیاسین 5 موجود می باشد در خصوص تامسوور نیز مشابه آن از شرکت تسنیم به نام Protra ارائه شد لذا جهت کسب تکلیف نظر قطعی جنابعالی خواهشمند است راهنمایی بفرمایید و یا در صورت اطلاع از داروخانه ای که داروهای اصلی مذکور را دارند محبت نموده نام آن را بفرمایید . از لطف شما پزشک معزز و حاذق سپاسگزارم . ضمنا ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و ولادت امام جعفر صادق (ع) بر شما مبارک.-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۵ دی ۹۵( 9 سال پیش)
مهم نيست استفاده كنند
-
- سلام دكترجان,اميدوارم هميشه تندرست باشي,دكتر با توجه به اينكه جراحي PCNLبراي دراوردن سنك كليه در كليه نعل اسبي به دليل بافت ركهاي خوني در اين نوع كليه, باتوجه به صحبت خودتان در مطب ممكن همراه با خونريزي باشه ,من ويديو اندوسكوبي روش UTL شما را در سايت ديدم.ايا من هم ميتونم براي خارج كردن سنكهاي 20,10,11,13 ميلي خود از اين روش براي كليه هاي من استفاده نماييد با سباس
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۵ دی ۹۵( 9 سال پیش)
بايد عكس بگيريد
-
- با سلام و خسته نباشید.لطفا قیمت نوار مثانه را بفرمایید.و اینکه درد دارد؟
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۵ دی ۹۵( 9 سال پیش)
٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤ تماس
-
- سلام اقای دکتر خسته نباشی اگه در مجرای ادرار (الت تناسلی) گه گاهی خارش ایجاد شود مشکل چیست؟این حالت تقریبا یک الی دوهفته است برام اتفاق افتاده درضمن بنده ازدواج کرده و برنامه نزدیکی را هم داریم؟ از راهنماییتان در صورت امکان ممنونم.
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۲۸ آذر ۹۵( 9 سال پیش)
ازمايش عفونت دهيد
-
- با سلام و وقت بخیر
بنده مردی 31 ساله و متاهل هستم که حدود 7 الی 8 ماه قبل ، درد آزار دهنده ای در ناحیه شرمگاهی ( زیر موها و بالای آلتم ) حس می کنم .قبل از توالت درد کمی بیشتر می شه وهنگام دفع ،انتهای ادرارم 2 شاخه میشه و اخیراً بعد از برخاستن یک قطره مایع غلیظ شبیه منی از من خارج میشه .سونوگرافی گفته بود ضخیم شدن دیواره مثانه
دکتر جان نظر شما چیست ؟؟
خیلی نگران شده ام / اگه امکان داره مفصل توضیح بدید-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۲۸ آذر ۹۵( 9 سال پیش)
از نظر من مهم نيست
-
- سلام
همسرم 40 سالشه، شغل پراسترسی داره، دفعات دستشویی در روز بالای 10 بار و در شب بالای 4 بار، طوری که شب ها از استرس دستشویی خوابش نمیبره.
لطفا راهنمایی کنید، آیا آزمایش ارودینامیک بده؟ و راههای درمانی طبیعیش چی هست؟-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۲۴ آذر ۹۵( 9 سال پیش)
٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤ نوارمثانه
-
- سلام
من ۳۰ ساله هستم از ۵ سال پیش تکرر ادرار توی روز و شب ادراری دارم به طوری که توی روز نسبت فشاری که بهم میاد واسه ادرار کردن و مقدار ادرار اصلن متناسب نیست و مقدارش کمه
شب ها خواب سنگین ندارم
همه ازمایش ها از قبیل یورو دینامیک و خون و ادرار و کلیه و نخاع و ... رو انجام دادم
الان فقط با قرص کلومیپرامین یک روز درمیون روال عادی زندگی رو دارم...
توی روز نمیتونم خیلی خودم رو نگه دارم مثلن اگه نشسته باشم ادرار ندارم ولی راه میرم یهو دسشویی میگیرم...
در ضمن چند باری قرص ترامادول خورده بودم ولی دیگه لب نزدم ۵ ساله
قابل حل هست این مشکل و اینکه تا کی باید قرص کلومیپرامین بخورم؟
توی کودکی هم تا ۶ سالگی شب ادراری داشتم ولی حل شده بود تا این مشکل پیدا شد.
متشکرم-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۲۴ آذر ۹۵( 9 سال پیش)
بيشتر عصبي است
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

