لیست پرسشها (11,111 پرسش)
محمدرضایی سه شنبه ۷ دی ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 514 مشاهده پرسش
سلام جناب دکتر.پیرو سوال قبل و جواب آزمایشی که فرساده بودم.اون آزمایش واسه سال نودو سه بود و آزمایش جدیدم رو هم بی زحمت نگاه میکنید.افزایش گلبول سفید خون و گلبول قرمز ادرار دارم.سنم بیستو سه هست و رابطه جنسی ام نداشتم.آیا جای نگرانی داره؟و به اورولوژیست مراجه کنم یا دستور پزشک داخلی مبنی بر استفاده قرص افلوکسیر و تکرار آزمایش ادرار بعد از بیست روز رو اجرا کنم؟باتشکر و آرزوی سربلندی.-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۷ دی ۹۵( 9 سال پیش)
بايد دكتر داخلي كليه برويد
-
- سلام دکتر عزیز.بدون تملق و چاپلوسی واقعا بابت وقتی که میذارید ازتون متشکر و ممنونم.جناب دکتر بنده کمتر از دو ماه پیش درد شدید کلیه گرفتم که به صورت مقطعی به مدت سه روز ادامه داشت.به دکتر عمومی مراجعه کردم و قرص دیلکوفناک دادن بعد از دو روز باز همون درد به سراغم اومد و باز رفتم دکتر و آمپول تقویتی زدن و خوب شدم.طی یکسال گذشته به خاطر وحود خون در ادرار دو بار هم سونوگرافی انجام دادم که دفعه آخر شش ماه پیش بوده و چیزی نشون نداده همه چیز عادی بوده و دکترا گفتن این دردهم بخاطر وجود شن بوده.در یک ماه گذشته درد شدیدی نداشتم و هراز چند گاهی تیر کشیدن های خیلی کم احساس میکنم و چند روز پیش هم درد زیر بیضه و مثانه داشتم.آزمایش دادم و دکتر متخصص داخلی پس از بررسی قرص افلوکسیر و تکرار آزمایش بعد از بیست روز را تشخیص دادن.نتیجه آزمایش هفته پیش و شش ماه پیش را ارسال کردم خدمتتون،نسبت به شش ماه پیش هم گلبول های سفی خونم بیشتر شده و هم گلبول های قرمز ادرارم.اگر امکان دارد یک بررسی و مقایسه کنید آزمایس هارو و اگر به پیگیری بیشتر نیاز است به دکتر کلیه مراجعه کنم و این قرص افلوکسیر رو برای ده روز استفاده نکنم.ممنون و سربلندو سرافراز باشید.
-
دکتر حسین کرمی
دوشنبه ۶ دی ۹۵( 9 سال پیش)
ديدم مهم نيست اب زياد ونمك كم
-
- سلام. یکی از بیمارهای شما طی اخرین مراجعه گفتید بهشون که یه کلیه از کار افتاده و دومی هم پنجاه دصد از کار افتاده و قرص و دارو نوشتید و فرمودید تاقبل عید استفاده کنه و بعد اون اگر رو به بهبود نبود ممکنه به پیوند نیاز داشته باشه..چندتا سوال دارم یوی اینکه ایشوتپن تا قبل این قرص استفاده نمیکردن اما بعد اینکه قرص هارو شروع کردن خیلی حالشون بد میشه و اکثر روزها لرز دارن دلیلش چیه؟دوم اینکه روند پیوند به چه شکله؟؟اخه ایشون یه بار قبلا تو لیست پیوند بودن و کلیه گیر نیومد و دکترها قطع امید کرده بودن اما تو منزل حالشون خوب شدو دوسالی بود که خوب شدند و به سرکار برگشتند امکانش هست خدای نکرده بره تو لیست پیوند باز این اتفاق بی افته؟گروه خونی ایشون aمثبت هست و مال من هم همینطور میخوام بدونم چند درصد احتمال داره مال من بهش بخوره و اینکه ازمایشات چقدر طول میکشه برا اینکه ببینیم میخوره یا نه و چه ازمایشهایی هستش؟خون و ادرار و ایناست؟یا چیزای پیشرفته!! برای اهدای کلیه دختر باید از پدر اجازه باشه یا خیر؟ راهی هست که اگر خدای نکرده کارشون به پیوند رسید و اگر کلیه من به ایشون میخوره خودش متوجه نشه که من میخوام اهدا کنم؟اخه میدونم اگر متوحه بشه ناراحت میشه
پیشاپیش از راهنمایی شما سپاسگذارم-
دکتر حسین کرمی
دوشنبه ۶ دی ۹۵( 9 سال پیش)
مراكز پيوند كليه جوابگو هستند
-
- سلام اقای دکتر من چند وقت پیش رفتم سونو انجام دادم دکتر گفتن کلیه سمت راست من گاملا برزگ شده و برای من ستی اسکن با وبدون ماده نوشتن انجام دادم دکتر گفتن که کلیه سمت راست محل اتصال به لگنچه تنگ بوده و مانع تخلیه کامل مواد داخل کلیه میشد ومادرزادی بوده من الان35سال سن دارم، ازمایش تزریق مایع نوشتن اونم انجام دادم دیدن کلیه سمت چپ 77 میلیلیتر در دقیقه و کلیه سمت راست13 میلی لیتر دردقیقه تخلیه انجام میدن پزشکم گفت نمیتونم قول بدم بتونم ترمیم کنم گفت باید جراحی کنم ببینم میشه یا نه که برشددارم گفت اگه نمیخوای همینجوری زندگی کن تاالان همینجوری زندگی میکردی نمیدونم چکار کنم اقای دکتر تو رو خدا راهنمایی کنید امیدی هست واسه ترمیم ایا 13 میلی لیتر خیلی کمه من از همه زندگی افتادم مرسی اقای دکتر خانوادم داغون شدن از فکر وخیال خودم که دیگه هیچی
-
دکتر حسین کرمی
دوشنبه ۶ دی ۹۵( 9 سال پیش)
راه برگشت كليه وجود ندارد
-
- سلام.ببخشید من یک ماه پیش رفتم دکتر مشکم این بود که احساس میکردم تمام ادرارم خارج نمیشه دکتر ازمایش خون و ادرار باسونو دادن.وداروهای نفروویت باکلوفن ۱۰دادن. که همه چیزم نرمالو خوب بود فقط ۶۰سی سی ادرارم در مثانه میموند.بعد من وسواس خیلی شدیدی هم روی نجاست دارم میخواستم بدونم وقتی که کلیم سالمه احتمال داره تو طول رود او ادراری که تو مثانم میمونه خارج بشه ؟هر روز با خودم میگم نکنه ادرارم خارج شده باشه و نمازاماشتباه باشه اگه شما بگید امکان نداره من وسواسو میزارم کنار
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۵ دی ۹۵( 9 سال پیش)
٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤ نوار مثانه
-
- سلام 22 سال سن دارم هنگام نعوظ التم تغریبا 20 درجه انحراف پیش میاد خواستم بدونم بدون جراحی این مشکل برطرف میشه؟
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۵ دی ۹۵( 9 سال پیش)
عكسش را بفرستيد ببينم
-
- سلام خسته نباشيد مادر من ٤٤ ساله هستن و سابقه سرطان در خانواده مادري نداشتم و در خانواده پدري يك مورد سرطان سينه در يكي از اقوام درجه ٢ بوده حالا سوال من اينه كه مادرم چند روز پيش به خاطر اينكه وقتي يه غذاي چرب ميخورد و سردرد ميگرفت يه چكاپ كلي انحام داد و جواب چكاپش نرمال بود و تمام اكتوراي خوني نرمال بودن منتها توي آزمايش ادرارشون كه البته فقط ua بود هيچ باكتريوري و پيوري و كست و كريستال نداشتن تنها مورد نگران كننده هماچوري rbc ٨ تا ١٠ ايشون بود و blood/hb شون هم positive +2 بود و البته يه مقدار پروتئينوري در حد trace بوده و اف بي اسشون هم ١٠٣ زده بود كه high بود هيچ تب و عفونت كاهش وزن و ديزوري و فركوئنسي هم ندارن فقط گاهي اوقات درد توي پهلوي سمت راستشون دارن كه زمان قاعدگيشون تشديد ميشه ولي هيچوقت ادرار خوني قابل مشاهده نداشتن البته حدود دوماه پيش درد شديد توي پهلو داشتن و توي يه نوبت ادرارشون چند رگه ي خوني داشتن كه بعدش هم ديگه اون مورد پيش نيومد احتمال سرطان مثانه با اين علائمي كه خدمتتون عرض كردم هست يا اينكه ممكنه شن برده باشه و دفع كرده باشه و حالا به خاطر خراش توي كليه يا مثانه هماچوري ميكروسكوپي وحود داره يا اينكه گلومرونفريت ميتونه باشه ؟ ؟ ممنون ميشم راهنمايي كنين
و البته لازم به ذكره كه از دكتر درخواست سونو ي كليه و مثانه و ua/uc و بررسي فاكتورهاي سرطاني رو هم داشتم منتها تا زمان جواب واقعا نگراني داره كلافه م ميكنه
ممنون ميشم راهنمايي كنين كه چند درصد احتمال بدخيمي وحود داره يا اينكه ممكنه سنگ و شن بوده باشه و دفع شده باشه ؟ ؟-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۵ دی ۹۵( 9 سال پیش)
بايد جوابها مشخص شود
-
- با سلام و خسته نباشید خدمت اقای دکتر. کلیه راستم دارای دو سنگ میباشد ،یکماه پیش سونو کلیه با مثانه پر انجام دادم که دکتر گفتن هیدرونفروز گرید 2 داری ولی بعد از سونو با مثانه خالی گفتن که فولنس خفیف داری ، میخواستم بدونم نیاز به پیگیری هست یا نه؟ و ایا فولنس خطرناک است ؟ ممنون از زحمات شما
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۵ دی ۹۵( 9 سال پیش)
عكس IVPبگيريد
-
- ممکنه توضیحی درباره دفع سنگ ها به صورت طبیعی بدین؟
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۵ دی ۹۵( 9 سال پیش)
مطلب سايت من را بخوانيد
-
- سلام دکتر وقت بخیر..پدرم به علت عفونت کلیه و کیست دچار کوچک شدن کلیه شده...خطری پدرم رو تهدید نمیکنه؟پیش چند متخصص رفتیم بهش برای سه ماه قرص داده دکتر اتفاق خاصی برای پدرم نمیفته؟
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۵ دی ۹۵( 9 سال پیش)
دكتر داخلي كليه
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

