لیست پرسشها (11,111 پرسش)
علی دوشنبه ۱۶ اسفند ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 421 مشاهده پرسش
اندازه سنگ کلیه من 65 و 75 می باشد برای درمان چیکارکنم?- توده سولاید
- سلام و خسته نباشید . یک ماه و نیم پیش ادرار خونی و سوزش شدید داشتم که در یک روز دو بار در جاهای مختلف سونوگرافی انجام دادم که یک جا اعلام کردند عفونت ادراری و جای دیگر گفتند که خون از بالا از سمت کلیه می آید که یک سنگ حدود 5 میل دارید . دکتر گفتند که سنگ حرکت نکرده و ربطی به آن ندارد و با قرص سفیکسیم به مدت 10 روز درمان شدم ولی مایعات فراوان می نوشم . مجددا سه روز پیش آزمایش ادرار دادم که گفتند عفونت ندارم . ولی همچنان با نوشیدن مایعات فراوان ادرارم تقریبا زرد رنگ و بوی بد دارد و اینکه بدون ادرار کردن هم وقتی در جایی نشستم کمی احساس سوزش انتهای مثانه دارم . ممنون میشم از راهنماییتون
- با سلام:متأسفانه نتوانستم از شما نوبت بگیرم؛در سونوگرافی که برای چکاب همسرم انجام شد مشخص شد اندازه یکی از کلیه ها کوچکتر از حد طبیعی است اندازه 83mm و ضخامت پارانشیمال 8 می باشد و هیچ گونه علامت و درد و... نداشته وسابقه فشار خون و دیابت ندارد و در خانواده هم بیماری کلیه نداشتند؛با توجه به نگرانی زیاد لطفا راهنمایی کنید.خداوند خیرتان دهد ان شاالله
- باسلام بنده 22 سال سن دارم و یک دو ماهی میشه که مبتلا به تکرر ادرار شده ام یک نگرانی بزرگ دارم از این که نکنه علت تکرر ادرارم به خاطر پروستات باشه ،باری سوالی که بنده از جنابعالی دارم اینه که آیا امکان داره برای جوان 22 ساله که فعالیت جنسی بالایی هم داره تکرر ادرار ناشی از بزرگی پروستات باشه آیا نه مشکل از بیماری های خود مثانه است و ربطی به بزرگی پروستات نداره ؟ لطفا راهنمایی کنید چون خجالت می کشم از اینکه مشکلم ناشی از پروستات باشه و برم دکتر
- شما در سایت فرمودین که سوند گزاری هم باید از طریق مقعد هم مثانه صورت بگیرد ولی در مرکزی که بنده هفته بعد نوبت دارم گفته شد که فقط در مثانه سوند گزاری در مثانه انجام میشود ایا این روش صحیح و کامل میباشد؟؟
- خسته نباشید به دلیل فقط التهاب در مثانه به دکتر مراجعه کردم و سونوگرافی تجویز کردن که جوابش میگفت که فقط مثانه خالی نمیشود و باید نوار مثانه بگیرید ،خواستم ببینم دلیل خالی نشدن مثانه چی میتونه باشه و درد و سوزش هم ندارم فقط التهاب مثانه دارم و در محیط کار التهاب بیشتری دارم نسبت به مکان های دیگر ب خصوص موقعی که روی صندلی میشینم ممنون میشم اگه راهنمایی بفرمایید
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۱۴ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
- نمایش سایر 2 پاسخ
-
- سلام و خسته نباشید من سنگ کلیه(در سمت راست و چپ) دارم و نوع سنگ از اگزالات کلسیم میباشد چجوری جلوگیری بشه؟؟ رفتم دکتر بهم قرص های هیدروکلرتیازید 50 تئوفیلین پیوسته رهش 200 و قرص سیستون تجویز کرده
- نظرتون در مورد جواب این آزمایش و اقدامات لازمه
- mohammad m: mohammad m: با سلام و خسته نباشید نتیجه سونوگرافی خدمتتتون ارسال میکنم که متخصص محترم اورولوژی که مراجعه شده فرمودند باید مثانه جراحی شود چون سیست دارد .میخواستم جنابعالی هم نظر خودتون بفرمائید.باتشکر
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

