لیست پرسشها (11,111 پرسش)
فرشاد جمعه ۲۰ اسفند ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 4522 مشاهده پرسش
باسلام ودرود فراوان بر دکتر کرمی جناب دکتر پسری دارم که الان سه ماهشه،وسونوگرافی کلیه ها ومثانه ازش گرفتم.که در جواب سونوگرافی اینچنین آمده: ((هردو کلیه دارای اندازه نرمال هستن.ضخامت واکوی پارانشیمال کورتکس آنها نرمال است.ضخامت پارانشیم کلیه ها حدوده 8الی10میلی متراست.سنگ؛massدیده نمیشود.دیلاتاسیون لگنچه کلیه چپ دیده میشود. قطر قدامی-خلفی لگنچه کلیه چپ در حدوده8الی85میلی متر است.قطر قدامی -خلفی لگنچه کلیه راست صفر است. اندازه کلیه راست حدوده 18*49میلی متر اندازه کلیه چپ حدوده 22*53 میلی متر ضخامت دیواره مثانه نرمال است.سنگ یا ضایعه تومورال درآن دیده نمیشود.))آقای دکتر،خیلی نگرانم،لطفا شما بفرمایید که چه اقدامات وپیگیری هایی لازم می باشد. باسپاس از شما- Roozbeh: با عرض سلام کلیه هام به طور ارثی پلی کیستیک هستند خواستم بدونم درمانی دارد؟ چه دارویی و رژیم غذایی باید استفاده کنم ضمنا میتونم مکمل پروتئین واسه بدنسازی استفاده کنم؟
- Mohammad: سلام .اقای دکتر. بنده امروز سونوگرافی انجام دادم.کلیه ها و مثانه و پروستات و کبد همه سالم بودند . ولی بعد ادرارم 37 سی سی باقی موند کامل تخلیه نشد . البته چون زانومو رباط جراحی کردم به صورت ایستاده ادرارم رو تخلیه کردم.که کامل تخلیه نشد.احساس درد و سوزش هم اصلا ندارم.مشکل چیه؟؟ تشکر. عمل جراحی زانو ام سه هفته پیش بود.امروز سونو دادم.
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۲۰ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
- نمایش سایر 2 پاسخ
-
- با سلام بنده 30 ساله دارای 2 ضایعه کیستی در قسمت فوقانی خارجی کلیه چپ به ابعاد 30 و 19 میلیمتر حاوی سپتومهای ظریف متعدد داخلی که تشدید خفیف مشکوک در سپتومهای کیست دیده شده دارم و در نتیجه ct سازگاری با کیست بوسنیاک III است ولی با توجه به محل کیست unilateral renal cystic disease مطرح گردیده است که عکس آزمایشات و سی تی و سونو به پیوست برایتان ارسال کردم. ممنون میشم بطور مشخص خوش خیمی یا بدخیمی و یا وجود سلول سرطانی را مشخص فرمایید و چگونگی راه های درمان را مشخص کنید و اگر پزشک متخصصی در تبریز میشناسید معرفی کنید و یا از جنابعالی وقت بگیرم. با تشکر
- کلیه سمت چپ چند تا سنگ کلیه سمت راست یکی دارد .کلیه چپ را چهار بار سنگ شکن کردم .الان با سونو گرافی که انجام دادم کیست هم مشاهده شده .ایا با pcnlدرمان می شود .تشکر
- کیست کورتیکال16 میلی درپل تحتانی کلیه چپ لطفا راهنماییم کنید برای درمان
- RAD: باسلام و درود پرسش من در مورد کیست کورتیکال بودکه در سونوگرافی مشخص شده 10 میلیمتری هست با دیواره کلسیم در بخش تحتانی کلیه چپ راه درمان و میزان خطر آن چه اندازه است. سپاس
- باسلام پسر بچه ایی5 ساله دارم که در شکم مادرش تشخیص ورم کلیه رو دادن وقتی بدنیا اومد عملش کردن و دو حالبش رو به پهلوهاش در اوردن و بمدت 4 سال از پهلو ادرار میکرد خلاصه کنم بعد حالبها را متصل کردن ولی باز هم کلیه هاش ورم میکنه لطفا راهنمایی کنید که چکار کنم واقعا خسته شدم لازم به ذکر است که بنده در اهواز هستم
- با عرض سلام و احترام بنده آقا هستم و 24 سال سن دارم در 4 ماهگی عمل اتصاع لنگچه کردم که در آخرین سونو گرافی ها هیدرونفرز خفیف مشاهد شد همچنین مثانه هم به درستی تخلیه نمی شود که در آخرین سونو گرافی از 570 سی سی ادرار درون مثانه بعد از ادرار هنوز 160 سی سی باقی مانده بود در 19 سالگی عمل سینوس پاینو لیدال (کیست مویی پایین کمر) انجام دادن که بعد از عمل موفق به ادرار نشدم موقع سوند گزاشتن پزشکان ایتدا موفق نشدن به سوند گزاری نشد و آخر با کلی زخمت کوچکترین سوند (که فکر کنم رنگش سیاه بود) کار گزاشتن که اوون موقه بم گفتند مجرای ادرار هم کوچیکه و تنگه از بچی تا حالا از تکرر ادرار رنج می برم که وقتی استرسی می شم...مخصوصا شبا امتحانات به ششدت زیاد می زیاد شه هر از گاهی به شدت زیاد می شه که دکتر ها آنتی بیوتیک و از این قرص ها که رنگ ادرار رو قهوه ای می کنن بم می دن بعدش خوب می شه ولی دوباره چند ماه بد شدت پیدا می کنه این آواخر دچار عفونت بواسیر هم شدم که که احساس می کنم بعدش سوزش و تکرر ادرارم بیشتر شدهحالا سوالم اینه که من مشمول معافیت سربازی می شم ؟؟؟؟ اصلا مشکلم جدی هست ؟؟
- با سلام خدمت اقای دکتر خانم من به نظر پزشک اورولوژی اراک دچار مثانه عصبی یا تنبلی مثانه است و میگن این مشکل از کودکی بوده تا حلا کهاین امر باعث برگشت ادرا شده وتبق تشخیص دکتر نفرولوژیکی از کلیهاش سمت چپش 20 درصد بیشتر کار نمیکنه ویکیش سالمه یک سوال درمورد اینکه دکتر اورولوژی برای درمان سوند نلاتون 14 داده وقرص بتانکل وقرص نفرو ویت ایا درمانش همینه اقی دکتر بعد ما کودک شیر خوار داریم قرص بتانکل برای شیر دهی مظر است اما دکتر اورولوژی کفته 2ساعت بعد قرص خودن شیر بدی بنظر شما قرصو بخوره یا قعط کنه ؟؟وراه درمان مثانه عصبی همین تجویزه لازم نیس بیایم تهران ؟؟ممنون از محبتتون اقای دکتر منتظر جواب شما هستم
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

