اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر علیرضا چهارشنبه ۲ فروردین ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 430 مشاهده پرسش
    با سلام و خسته نباشید من چند رو پیش به علت دل درد شدید به بیمارستان مراجعه کردم که با انجام آزمایش خون و ادرار گفتند داخل ادرار خون دیده میشه و احتمال سنگ کلیه هست اما بعد سونوگرافی هیچی دیده نشد و دوباره آزمایش ادرار رو تکرار کردم که باز هم خون دیده شده و دکتر اینجا گفتند لازمه cystoscopy انجام بشه که اگر داخل مجاری تومور باشه مشخص بشه الان چون امکان اومدن به تهران رو ندارم لطفا من رو راهنمایی کنید ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
    2. تصویر کاربر علیرضا سه شنبه ۱ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
      با سلام و تشکر از جواب شما
      پس به نظر شما کلا cistoscopy لازم هست انجام بشه؟ یا اینکه اول سیتی اسکن انجام بشه
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
      هر دو ولي سر فرصت اورژانس نيست
    4. تصویر کاربر علیرضا سه شنبه ۱ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
      متشکرم
    5. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
      تشكر
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
  • تصویر کاربر سلام سه شنبه ۱ فروردین ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 510 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر در مرداد 95 عمل باز سنگ مثانه انجام دادم در آن موقع ستی اسکن از مجاری ادراری کردم به سنگ موردی مشاهده نشد .چند روز پیش سونوگرافی انجام دادم سنگ 18 میلی مجددا تشکیل شده است . لطفا راهنمایی فرمائید چه کار کنم سنگ رشد بیشتر نکند ؟ آیا درمان داروئی دارد با تشکر بهنود
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
  • تصویر کاربر زهرا سه شنبه ۱ فروردین ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 380 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر ببخشید من توو سوال قبلم که عرض کرده بودم مثانم ۹۰ درصد از ادرار رو نمی تونه تخلیه کنه و با فشار شدید اب گرم ۵۰ درصد تخلیه میشه و سیستوسکوپیم سالم بوده و دکتر تشخیص مثانه عصبی داده و شما پاسخ دادین باید نوار مثانه بگیرم فراموش کردم عرض کنم من ۹ سال پیش ارودینامیک هم انجام دادم تشخیص مثانه عصبی رو دادن
    می خواسم از خدمتتون سوال کنم ایا مثانه ی عصبی درمان داره ؟؟؟
    و اینکه درمانش دارویی هست ؟؟؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
  • تصویر کاربر سلام سه شنبه ۱ فروردین ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 424 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر من یک هفته هست که عمل تنگی حالب انجام دادمدرکلیه چپ و سوند دبل جی گذاشته شده. زیر شکم کمی ورم داره و سوزش کمی هم دارد. طبیعیه؟ لطفا راهنمایی کنید
    1. تصویر کاربر سلام دوشنبه ۳۰ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
      چرادکتر جواب نمیده. پول هم که واریز کردم
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر جواد یکشنبه ۲۹ اسفند ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 490 مشاهده پرسش
    با سلام و خسته نباشید خدمت استاد کرمی و تبریک پیشاپیش عید نوروز ... متاسفانه بنده از زمان بلوغ به خودارضایی شدید گرفتار بودم و الانم 25 سالم هست که خدا رو شکر چند وقتی هست که ترک کردم در این مدت دو بار عمل مثانه انجام دادم ( تنگی مجاری ادرار) که دومین عمل تقریبا چهار سال پیش بود که متاسفانه بعد از عمل هم خود ارضایی رو انجام میدادم مشکل الانم تکرر ادرار زیاد گاهیم درد مثانه و مشکلاتی چون زود انزالی و عدم نعوظ ... بنده ساکن اهواز هستم خواستم ببین چه ازمایشی یا سونوگرافی باید انجام بدم که در صورت تشخیص شما به صورت حضوری مزاحمتون بشم .... با تشکر و سپاس فراوان
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۹ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
  • تصویر کاربر مهدی شنبه ۲۸ اسفند ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 439 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشین من وزنم بالا رفته کم تحرکی اقا هستم 33ساله در کلیه ام احساس درد و سوزش و انگار که زخم شدهه و اوره هم بالا در ازمایش و سونوگرافی هم دادم اواخر شهریور 95 خواهش تشخیصتون رو بگین چه کار بکنم ؟؟ مشکلم چیه و چطوری حل میشه؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۲۸ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام ديدم فقط اسيد اوريك بالا است انواع پروتيين را كم كنيد وورزش بهترين درمان كاهش وزن است شروع كنيد بقيه نومال هستند
  • تصویر کاربر محمدی سه شنبه ۱ فروردین ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 430 مشاهده پرسش
    اقای دکتر سلام دوماه بعد از تیوال سنگ حالب اگر 6 میلیمتر باشه امکان دفع خود بخودی دارد یا باید جراحی مجدد کرد؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
  • تصویر کاربر محمدرضا سه شنبه ۱ فروردین ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 503 مشاهده پرسش
    سلام.20 سال سن دارم.از 15 سالگی فهمیدم که فشار خون دارم.اون موقع پیگیر شدم و انواع سنوگرافی و آزمایش و... انجام دادم که هیچکدوم چیز غیر عادی نبود.الان یه سنوگرافی از شریانهای کلیه انجام دادم که کاملا طبیعی بود.یه اسکن هسته ای dmsa انجام دادم.الان جواب اسکن رو برای شما میفرستم اگه میشه برام توضیح بدین که چی نوشته.سپاس از شما دکتر.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
  • تصویر کاربر وحیده سه شنبه ۱ فروردین ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 452 مشاهده پرسش
    با سلام و خسته نباشید. بنده پنج سال است که علائم زیر را دارم: سردرد ، سرگیجه، درد کلیه و کرختی دست و پا و تورم لنف نودگردن و تب خفیف یا لرز که در ایام تخمک گذاری شدیدتر میشه و . خستگی و سستی دست و پا و دردو گرفتگی عضلات دست و پا و درد گلو و ادرار کمرنگ و گاهی پر رنگ .کاهش فشار خون ویا به ندرت افزایش فشار .در دوهفتهء اخیر به دکتر مغز و اعصاب مراجعه کردم و داروهای آمی تریپتیلین و دپاکین و پروپرانولول دادند وقتی اعصابم ناراحت میشود این علائم شدیدتر میشود در ایام نزدیک پریود هم شدید میشود. حد اقل هفته ای یکبار این حملات به من دست میدهد در ضمن هر وقت از آتتی بیوتیک استفاده میکنم این مشکل بر طرف میشود و با تمام شدن آنتی بیوتیک دوباره شروع میشود. خواهش و تمنا میکنم کمکم کنید چون نه پولی برایم مانده و نه اعصابی که بتوانم تحمل کنم.هر روز که میگذرد بد تر میشوم و علاوه بر خود باعث ناراحتی خانواده ام نیز میشوم.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
  • تصویر کاربر محمدرضا سه شنبه ۱ فروردین ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 815 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر.18 سالمه بدو تولد میلومننگوسل بودم و روز سوم عمل شدم.الان فقط و فقط مشکل بی اختیاری ادرار و مدفوع دارم.تست یورودینامیک انجام دادم نتیجه رو ارسال کردم لطفا نظرتون رو بگید.خودتون بهتر میدونید وضع من چجوریه پس هرچی میدونید بگید.
    درضمن برای درمان میشه کاری کرد؟(باتوجه به اینکه کلید طلایی درمان بی اختیاری رو یورودینامیک میدونید)
    و اینم پاسخ بدید که این دستگاه که زیر بیضه میذارن بدرد من میخوره یا نه؟به نظرم بی اختیاری رو هم رفع کنه ولی بی اختیاری مدفوع رو که رفع نمیکنه.لینک:https://goo.gl/opp9JR باتشکر از دکتر عزیزم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۹ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
      اروديناميك فقط تشخيصي است نه درماني بيماران مننگوسلي مشكلات عمده دارند كه درمان انها نسبي است وبي اختياري مدفوع كار من نيست
    2. تصویر کاربر محمدرضا یکشنبه ۲۹ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
      ممنون اقای دکتر.لطف میکنید ارودینامیک رو تفسیر بفرمایید.نظر شما بزرگوار رو در مورد خود نتایج تست میخواستم ولی در مورد نتایج چیزی نگفتید.و اینکه درمان دارویی است یا جراحی؟
      ای کاش با صدا پاسخ میدادید.
      من عکس ها رودر خود سایت فرستادم تا دیده نشه ولی دیده میشن چرا.
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب