لیست پرسشها (11,111 پرسش)
علیرضا چهارشنبه ۲ فروردین ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 430 مشاهده پرسش
با سلام و خسته نباشید من چند رو پیش به علت دل درد شدید به بیمارستان مراجعه کردم که با انجام آزمایش خون و ادرار گفتند داخل ادرار خون دیده میشه و احتمال سنگ کلیه هست اما بعد سونوگرافی هیچی دیده نشد و دوباره آزمایش ادرار رو تکرار کردم که باز هم خون دیده شده و دکتر اینجا گفتند لازمه cystoscopy انجام بشه که اگر داخل مجاری تومور باشه مشخص بشه الان چون امکان اومدن به تهران رو ندارم لطفا من رو راهنمایی کنید ممنون-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
- نمایش سایر 4 پاسخ
-
- سلام آقای دکتر در مرداد 95 عمل باز سنگ مثانه انجام دادم در آن موقع ستی اسکن از مجاری ادراری کردم به سنگ موردی مشاهده نشد .چند روز پیش سونوگرافی انجام دادم سنگ 18 میلی مجددا تشکیل شده است . لطفا راهنمایی فرمائید چه کار کنم سنگ رشد بیشتر نکند ؟ آیا درمان داروئی دارد با تشکر بهنود
- سلام اقای دکتر ببخشید من توو سوال قبلم که عرض کرده بودم مثانم ۹۰ درصد از ادرار رو نمی تونه تخلیه کنه و با فشار شدید اب گرم ۵۰ درصد تخلیه میشه و سیستوسکوپیم سالم بوده و دکتر تشخیص مثانه عصبی داده و شما پاسخ دادین باید نوار مثانه بگیرم فراموش کردم عرض کنم من ۹ سال پیش ارودینامیک هم انجام دادم تشخیص مثانه عصبی رو دادن
می خواسم از خدمتتون سوال کنم ایا مثانه ی عصبی درمان داره ؟؟؟
و اینکه درمانش دارویی هست ؟؟؟؟ - سلام آقای دکتر من یک هفته هست که عمل تنگی حالب انجام دادمدرکلیه چپ و سوند دبل جی گذاشته شده. زیر شکم کمی ورم داره و سوزش کمی هم دارد. طبیعیه؟ لطفا راهنمایی کنید
-
سلام دوشنبه ۳۰ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
چرادکتر جواب نمیده. پول هم که واریز کردم - نمایش سایر 1 پاسخ
-
- با سلام و خسته نباشید خدمت استاد کرمی و تبریک پیشاپیش عید نوروز ... متاسفانه بنده از زمان بلوغ به خودارضایی شدید گرفتار بودم و الانم 25 سالم هست که خدا رو شکر چند وقتی هست که ترک کردم در این مدت دو بار عمل مثانه انجام دادم ( تنگی مجاری ادرار) که دومین عمل تقریبا چهار سال پیش بود که متاسفانه بعد از عمل هم خود ارضایی رو انجام میدادم مشکل الانم تکرر ادرار زیاد گاهیم درد مثانه و مشکلاتی چون زود انزالی و عدم نعوظ ... بنده ساکن اهواز هستم خواستم ببین چه ازمایشی یا سونوگرافی باید انجام بدم که در صورت تشخیص شما به صورت حضوری مزاحمتون بشم .... با تشکر و سپاس فراوان
- سلام خسته نباشین من وزنم بالا رفته کم تحرکی اقا هستم 33ساله در کلیه ام احساس درد و سوزش و انگار که زخم شدهه و اوره هم بالا در ازمایش و سونوگرافی هم دادم اواخر شهریور 95 خواهش تشخیصتون رو بگین چه کار بکنم ؟؟ مشکلم چیه و چطوری حل میشه؟
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۲۸ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
سلام ديدم فقط اسيد اوريك بالا است انواع پروتيين را كم كنيد وورزش بهترين درمان كاهش وزن است شروع كنيد بقيه نومال هستند
-
- اقای دکتر سلام دوماه بعد از تیوال سنگ حالب اگر 6 میلیمتر باشه امکان دفع خود بخودی دارد یا باید جراحی مجدد کرد؟
- سلام.20 سال سن دارم.از 15 سالگی فهمیدم که فشار خون دارم.اون موقع پیگیر شدم و انواع سنوگرافی و آزمایش و... انجام دادم که هیچکدوم چیز غیر عادی نبود.الان یه سنوگرافی از شریانهای کلیه انجام دادم که کاملا طبیعی بود.یه اسکن هسته ای dmsa انجام دادم.الان جواب اسکن رو برای شما میفرستم اگه میشه برام توضیح بدین که چی نوشته.سپاس از شما دکتر.
- با سلام و خسته نباشید. بنده پنج سال است که علائم زیر را دارم: سردرد ، سرگیجه، درد کلیه و کرختی دست و پا و تورم لنف نودگردن و تب خفیف یا لرز که در ایام تخمک گذاری شدیدتر میشه و . خستگی و سستی دست و پا و دردو گرفتگی عضلات دست و پا و درد گلو و ادرار کمرنگ و گاهی پر رنگ .کاهش فشار خون ویا به ندرت افزایش فشار .در دوهفتهء اخیر به دکتر مغز و اعصاب مراجعه کردم و داروهای آمی تریپتیلین و دپاکین و پروپرانولول دادند وقتی اعصابم ناراحت میشود این علائم شدیدتر میشود در ایام نزدیک پریود هم شدید میشود. حد اقل هفته ای یکبار این حملات به من دست میدهد در ضمن هر وقت از آتتی بیوتیک استفاده میکنم این مشکل بر طرف میشود و با تمام شدن آنتی بیوتیک دوباره شروع میشود. خواهش و تمنا میکنم کمکم کنید چون نه پولی برایم مانده و نه اعصابی که بتوانم تحمل کنم.هر روز که میگذرد بد تر میشوم و علاوه بر خود باعث ناراحتی خانواده ام نیز میشوم.
- سلام اقای دکتر.18 سالمه بدو تولد میلومننگوسل بودم و روز سوم عمل شدم.الان فقط و فقط مشکل بی اختیاری ادرار و مدفوع دارم.تست یورودینامیک انجام دادم نتیجه رو ارسال کردم لطفا نظرتون رو بگید.خودتون بهتر میدونید وضع من چجوریه پس هرچی میدونید بگید.
درضمن برای درمان میشه کاری کرد؟(باتوجه به اینکه کلید طلایی درمان بی اختیاری رو یورودینامیک میدونید)
و اینم پاسخ بدید که این دستگاه که زیر بیضه میذارن بدرد من میخوره یا نه؟به نظرم بی اختیاری رو هم رفع کنه ولی بی اختیاری مدفوع رو که رفع نمیکنه.لینک:https://goo.gl/opp9JR باتشکر از دکتر عزیزم-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۲۹ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
اروديناميك فقط تشخيصي است نه درماني بيماران مننگوسلي مشكلات عمده دارند كه درمان انها نسبي است وبي اختياري مدفوع كار من نيست - نمایش سایر 2 پاسخ
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

