اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر عباسعلی سه شنبه ۸ فروردین ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 421 مشاهده پرسش
    با سلام و تبریک سال نو . جناب آقای دکتر کرمی ، شما در تاریخ 18 اسفندماه تومور پدر بنده را از دایورتیکول مثانه خارج نمودید و فرمودید از بعد تعطیلات تزریق ب ث ژ را شروع کنید . امروز پدرم دچار تکرر و سوزش ادرار شدند و در مراجعه به پزشک اورژانس و آزمایش ادرار متوجه شدیم مقدار [blood : positive+2] در ادار ایشان می باشد . با توجه به وجود خون در ادار صبر کردن تا بعد تعطیلات ایجاد اشکال نمی کند ؟ با سپاس فراوان
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۸ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام بايد سيستوسكوپي بعد از تعطيلات بكنيم
  • تصویر کاربر مسعود پنجشنبه ۱۰ فروردین ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 493 مشاهده پرسش
    کلیه
    1. تصویر کاربر مسعود دوشنبه ۷ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام اقای دکتر
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۸ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام در خدمتم
    3. تصویر کاربر مسعود سه شنبه ۸ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام من هنوز جواب سوالمو ندیدم پیدا نکردم
    4. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۸ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
      عزيزم با معذرت سوالت را دباره بفرستيد من نديدهام
    5. تصویر کاربر مسعود سه شنبه ۸ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
      وقتی میرم دستشویی ادرارم کامل تخلیه نمیشه وقتی بلند میشم بعضی موقع ها چندین قطره پشت سرهم میریزه بعضی موقع ها هم بعد از ادرار ده دقیقه بعدش یه پنج دقیقه بعدش از مبل بلند میشم یا خم و راست میشم میریزه بعضی موقع ها هم ادرارم نگه میکنم یه نیم ساعت یا یک ساعت میرم دستشویی با این که فشار ادرار دارم وقتی نشستم هیچی نمیاد بعد از یک یا دو دقیقه یه ذره یه ذره میاد بعدش دیگه بهتر میشه فشارش بیشتر میشه بعضی موقع ها هم زیر شکمم سیخ دردناک میکشه البته وقتی ادرار شدید دارم میرم دستشویی وقتی ادرارم تخلیه میشه درد قطع میشه شب ها هم اگه اب زیاد بخورم صبح زود احساس ادرار دارم و پهلو سمت راستم هم درد میکنه 31 سالمه الان نزدیک ده یا پانزده ساله که این مشکل دارم دکترای زیادی رفتم سونوگرافی گرفتم عکس گرفتم سون از طریق الت گذاشتم سونوگرافی بیضه گرفتم ولی گفتن نرماله مشکلی نداری ممنون شاید چیزای دیگه هم باشه ولی یادم نیست هیچ وقت هم ادرام کامل تخلیه نشده
    6. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۱۰ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام وتبريك سال نو بايد نوار مثانه بگيريد٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤ فيلم نوار مثانه يا تست اروديناميك من را ببينيد در اپارات وسايت من
    7. نمایش سایر 5 پاسخ
  • تصویر کاربر عبدالحسين شنبه ۵ فروردین ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 410 مشاهده پرسش
    ضمن عرض سلام خدمت دكتر عزيز. بنده در حدود 5 الي 6 ماه وزن خود را از ١١٧ كيلو به ٩٠ كيلو رساندم با رژيم و ورزش و قرص هاي چربي سوز و امپول سوماتروپين و سي جي سي. مدتي است كه پهلوي سمت چپم بيشتر در حين رانندگي درد شديد ميگيرد بطوري كه قادر به نشستن بر روي صندلي نيستم. سواله بنده اين است كه اين درد مرتبط به كليه است يا خير؟ البته بنده ازمايش كلي گرفتم كه ازمايشات را خدمت شما ارسال مي كنم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۵ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام ديدم ازمايشات مشكلي ندارند
  • تصویر کاربر محمود شنبه ۵ فروردین ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 430 مشاهده پرسش
    با درد در سمت راست مراجعه به بیمارستان کردم و آزمایش . سیتی اسکن و سونوگرافی انجام شده
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۵ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام مشكلي نيست
  • تصویر کاربر محمدرضا سه شنبه ۸ فروردین ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 1588 مشاهده پرسش
    با سلام و تبریک جشن نوروز. بنده مشکل فشارخون دارم.20 سال سن دارم و از 15 سالگی به این مسئله پی بردم.بنده جواب اسکن dmsa ام رو که به تازگی انجام دادم براتون فرستادم و از شما تقاضا داشتم که جواب رو برام توضیح بدین اما شما چیزی در مورد جواب اسکن نگفتید.بنده اینبار دوباره جواب اسکن رو میفرستم و همچنین جواب آزمایشاتم رو هم میفرستم.امیدوارم جواب اسکن رو برام توضیح بدید.با سپاس فراوان.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۵ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام مجموعا خوب است كليه چب كم كار شده ولي راست خوب است بهتر است دكتر داخلي كليه مراجعه نماييد من جراحم
    2. تصویر کاربر محمدرضا شنبه ۵ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
      سپاس از شما
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۸ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
      تشكر
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر ناصر شنبه ۵ فروردین ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 502 مشاهده پرسش
    تکرر شدیدشبانه روزی وسورش بعداز نزدیکی وعدم تخلیه اسپرم مثل ثابق وسنگریزه در هردوکلیه به ابعاد۲.۵و۲.۵راست وچپ ۲.۵_۳_۴میلیمترکه به نیم ثانت نرسیده سنم هم ۲۶سال است وبه پروستات مشکوکم.البته ازمایش ادرار هم داده که بیماری مقاربت جنسی نداشتم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۵ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
      ديدم مهم نيستند
  • تصویر کاربر ناصر جمعه ۴ فروردین ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 551 مشاهده پرسش
    تکرر شدیدشبانه روزی وسورش بعداز نزدیکی وعدم تخلیه اسپرم مثل ثابق وسنگریزه در هردوکلیه به ابعاد۲.۵و۲.۵راست وچپ ۲.۵_۳_۴میلیمترکه به نیم ثانت نرسیده سنم هم ۲۶سال است وبه پروستات مشکوکم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۴ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
      تشخيص علت تكرر ادراري مزمن با تست اروديناميك استفيلم اروديناميك من در اپارات را ببينيد٢-سنگها خيلي ريزند دفع ميشوند درمان نميخواهد
  • تصویر کاربر ناصرپیرزاده پنجشنبه ۳ فروردین ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 630 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر خداحفظتون کنه . من هر5دقیقه 1بارباید برم دستشوی . ادرارم بامشکل میادانگاربادست وستش روگرفتی ازگوشه هاش میاد.هنگام نزدیکی وخروج اسپرمم مثل قبل نیست به سختی تخلیه میشه.سنوگرافی دادم ازکلیه ومثانه که 2دانسیته2.5_2.5درکلیه راست و3دانسیته2.5-3-4میلی درکلیه راست مشاهده شده.هیچ درمانی هم ندادند.زندگیم سخت شده خودم به پروستات مشکوکم .آزمایش ادرارهم بیماری مقاربتی رانشان نداده .باتشکرمن 26سالم هست
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۳ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام مشكل شما عصب مثانه است بايد نوار مثانه يا تست اروديناميك بگيريد فيلم اروديناميك من در اپارات را ببينيد ٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤ تماس
  • تصویر کاربر ashkan جمعه ۴ فروردین ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 476 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر خداشما راحفظ نماید.من مدتی هست تکرر شدید ی دارم وموقع نزدیکی یا انزال اب اسپرمم فشار کمی دارد وبعد سوزش میگیرم .باتشکر.من۲۶سالم هست
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۴ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
      ازمايش ادرار وسونوگرافي بدهيد وبفرستيد ببينم
  • تصویر کاربر وحیده جمعه ۴ فروردین ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 437 مشاهده پرسش
    Vahide Mehrabi: باسلام.من حدود 3سال پیش عمل جراحی گرفتگی لوله حالب upgo داشتم و جراحی کردم.چند ماه پیش سونوگرافی انجام دادم که سنگ خیلی ریزی داشتم که فکر میکنم رفع شد.ولی اخیرا درد در کلیه هام احساس میکنم و درد شدید و طولانی مدت در ناحیه کمر(مهرهای انتهای).به حدی که نمیتونم بخوابم یا بنشینم و به جلو خم شم.درد کمرم خیلی اذیت کننده و نگران کننده ست.ممنون میشم راهنماییم کنین
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۴ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام اگر سونو طبيعي است پس مال كليه نيست
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب