اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر عسل سه شنبه ۸ فروردین ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 519 مشاهده پرسش
    از 28 اسفند دچار درد در ناحیه شکم و کمر شدم که با پیگیری زیاد متوجه شدم ناشی از سنگ در کلیه ی راستم هست الان سیستون مصرف میکنم و به خاطر عفونت آنتی بیوتیک و قطره سنکل و شبی دو عدد omnic 0.4mg اما اینها دارو هایی هستند که از اورژانس های بیمارستان های مختلف گرفتم و به خاطر تعطیلات دسترسی به دکتر متخصص نداشتم.میشه راهنماییم کنید که درست هستند این دارو ها یا داروی بهتری برای دفع هست که بهم داده نشده.قطر سنگ 5 میل و یکی از کلیه خارج شده و در مجرای ادارری گیر کرده و دیگری در کلیه است‌.در صورت نیاز عکس و آزمایشاتی رو که انجام دادم براتون ارسال میکنم.با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۸ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام سيتي اسكن از كليه ها انجام بدهيد بدرن تزريق وبفرستيد ببينم فيل سنگ حالب من را درسايتم ببينيد
  • تصویر کاربر عليرضا سه شنبه ۸ فروردین ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 423 مشاهده پرسش
    سلام اقاي دكتر وقتتون بخير.غرض از مزاحمت من چندوقت پيش دوباره مزاحمتون شدم راجع ي مشكل ديكه ك خداروشكر فك ميكنم حل شد .اقاي دكتر من وقتي بعد از ادرارم بلند ميشم بااينكه استبرا هم ميكنم ولي چندقطره ازم خارج ميشه البته اين مشكل جديد نيست چندساله م حتي مجبورم واسه نماز خوندنم شلوارمو عوض كنم ..امروز صبح بعد ادرارم ك بلند شدم واسه اينكه لباسم نجس نشه با دستمال اون يكي دوقطره رو با فشار دادن سر الت تناسليم خشك كردم بعد متوجه شدم ادرارم خيلي كمرنگ خونيع ...البته اولش نيستا ولي اون ته ادرارم ك ميمونه خيلي كمرنك خونه از قرمز شدن دستمال كاغذي اينو فهميدم البته خيلي كمرنكه..درد خاصيم ندارم.. ورزشم ميكنم ولي نه خيلي سخت...پيشنهاد و تشخيصتون چيه؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۸ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام خواهش ميكنم اين موضوع كه وسواس طهارت است اذ ذهن خود بيرون كنيد
  • تصویر کاربر حسین سه شنبه ۸ فروردین ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 438 مشاهده پرسش
    بعد از تخلیه مثانه دچار سوزش شدید آلت تناسلی میشم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۸ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
      ازمايش ادرار دهيد
  • تصویر کاربر حسن سه شنبه ۸ فروردین ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 391 مشاهده پرسش
    با عرض سلام وتبریک سال نو من چندیست در پهلو احساس درد میکنم وادرارم بوی بدی گرفته مخصوصا شبها کا ادارکمتری دارم صبح بوی آن بیشتر میشه آیا دچار بیماری کلیوی شدم البته کمی هم سردم میباشدممنونم از راهنمتیی شما
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۸ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام بهتر است يك چكاب بعد از تعطيلات بكنيد
  • تصویر کاربر رامین پنجشنبه ۱۰ فروردین ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 482 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید آقای دکتر.من حدود یک ماهی میشه که وقتی میرم دستشویی و برمیگردم احساس میکنم چند قطره از ادارم داره بی اراده از آلتم خارج میشه.و باید حدود 2 بار دیگه برگردم دستشویی یا حل بشه. و بعد از دستشویی هیچگونه فشاری برای دفع ادرار ندارم.چند وقت پیش وسط آلتم یک مقداری درد داشتم.ولی رفع شد. البته یکبار موقع رابطه زناشویی یک صدای تق از آلتم شنیدم. نمیدونم از چی هستش. اگه میشه راهنماییم کنید ممنون میشم.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۱۰ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام سونوگرافي ازمثانه پر وخالي انجام دهيد و قطعي ترين روش تشخيص نوار عصب مثانه يا تست اروديناميك است فيلم من در اپارات يا يايتم وا ببينيد٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤
  • تصویر کاربر تورج سه شنبه ۸ فروردین ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 535 مشاهده پرسش
    با سلام و تبريك سال نو ،از حدود ١٠ روز پيش درد ناحيه چپ ناشي از وجود سنگ كليه شروع شد كه با انجام سونوگرافي مشخص شد كه سنگي به ابعاد ٣ ميلي متر در كليه چپ و سنگي حدود 5 ميلي متر در كليه راست و سنگي در حالب وجود دارد كه گاها دردهاي طاقت فرسايي به دنبال دارد و تاكنون سنگي دفع نگرديده است لطفا راهنمايي فرماييد كه چه اقدام درماني را بايد در دستور كار قرار دهم . با سپاس فراوان
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۸ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام فقط مايعات زياد ونك كم درمان ديگر نميخواهد
  • تصویر کاربر محمد سه شنبه ۸ فروردین ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 409 مشاهده پرسش
    Sajjad: سلام خسته نباشید اقای دکتر مختصر توضیح میدممن سه ماه پیش کلیه هام بخصوص کلیه سمت چپ درد خیلی شدیدی داشت و رنگ ادرارم قهوه ای شد ارام بخش مصرف کردم و مشکل درد کلیه هام حل شد. بعد از اون هر هفته دو سه روز ادرارم قهوه ای میشد تا سر سال تحویل احتباس ادراری پیدا کردم و ادرارم تخلیه نمیشد. بزور و با مصرف کلیه مایعات بالاخره ادرارم کامل اومد از اون به بعد سر التم میسوزه و درد داره و تقریبا هر دو روزی یک بار ادرارم مسدود میشه و تخلیه نمیشه و بعد از مصرف زیاد مایعات حل میشه ولی بازم کامل تخلیه نمیشه. ازمایش ادرار دادم نشون داد که عفونت دارم. کلیه سمت چپم بعضی وقتا درد خلی خفیفی داره. موقعی که ادرارم مسدود میشه هم سمت چپ شکمم و کل آلتم درد میکنه شدید. ازمایش رو ضمیمه کردم ببینید لطفا و بگید چه دارویی مصرف کنم و چه غذاهایی بخورم. تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۸ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام من توصيه ميكنم ٢كار بايد انجام بدهيد١-سيستوسكوپي براي مشخص شدن تنگي مجرا ٢-تست اروديناميك براي بررسي عصب مثانه فيلمهاي ان را در ابارات ببينيد
    2. تصویر کاربر محمد سه شنبه ۸ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
      منون اقای دکتر
      خوب طبق ازمایشی که پیوست کردم خطر سنگ یا عفونت کلیه یا مثانه من رو تهدید نمیکنه؟ ازمایشی که پیوست کردم چی میگه؟ من نگرامم اخه تا پانزدهم دکترا نیستن
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۸ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام مورد اورژانس ونگران كننده نداريد
    4. تصویر کاربر محمد سه شنبه ۸ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
      پس حتی سنگ و عفونت هم ندارم
      ممنون خیلی لطف کردید دکتر
    5. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۸ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
      نه
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
  • تصویر کاربر حمزه سه شنبه ۸ فروردین ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 292 مشاهده پرسش
    باسلام خدمت دکترکریمی
    بنده حدودایک ماهی هست متوجه شدم سنگ کلیه دارم واندازه سنگ طبق گفته دکترسونوگرافی 7میل می باشدونزدیک مثانه میباشد.من کارهای معمول یعنی خوردن زیادمایعات وفعالیت انجام میدم ولی هنوزسنگ دفع نشده خواستم ببینم مشکلی ایجادنمیکنه البته تحرکم کمه.بیزحمت راهنمایی میکنین تابتونم به طورطبیعی دفع بکنم.باتشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۸ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام فيلم سنگ حالب وب سايت من را ببينيد بايد عمل اندوسكوپي سنگ حالب ياTULبكنيد٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤
  • تصویر کاربر محمود سه شنبه ۸ فروردین ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 508 مشاهده پرسش
    سلام 2سال پیش دچار احتباس ادرار شدم دو ماه از سوند دائمیا
    ستفاده کردم دکتر سنگهای رسوبی مثانه را عمل کرد جند روزی از سوند یک بار مصرف استفاده کردم وبعدا کم کم ادرار میامد نه زیاد ان هم به وسیله توالت فرنگی psa از 28تا4.5 متنغیر بود موقع ادرار فشار ان خیلی نبود وبه صورت 2 شاخه ازقرصهای تامسولسن وبتانکول استفاده میکنم دکتر گفت مثانه نورروزنیک دارید سال 96 دوباره دجار احتباس ادرار شدم هیج احساس ادرار ندارم درحالی که 410 سیسی بعد از استفاده سوند ادرار خارج شده اندازه پروستات 45*47*48 وحجم ان44.2 است وتا قبل از احتباس 96 ادرار هانطور که گفتم با استفاده از توالت فرنگی مقداری می امد با توجه به اینکه 53 سال بیشتر ندارم واستفاده از سوند و حبس ادرار خیلی برایم سخت است خواهشمندم من را راهنمایی کنی علاج ان چیست/ ایا با دارو مشکل حل می شود یا باید عمل کنم ضمنا بعضی مواقع کمرم دردمیکند با تشکر ازشما.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۸ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام بايد نوار عصب مثانه يا تست اروزيناميك بگيريد فيلم من در اپارات را ببينيد٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤ تماس
  • تصویر کاربر منصور سه شنبه ۸ فروردین ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 439 مشاهده پرسش
    من مدتی است که وقتی احساس دفع ادرار دارم ناگهان با فشار شدید ادرار مواجهه میشوم و باید سریع به دستشویی بروم امروز که سعی داشتم با گرفتن سرالت خودم را به دستشویی برسانم با فشار شدید ادرار بعد که ادرار با کمی سوزش دفع شد متوجه چند قطره خون بر روی دستشویی والتم شدم ممنون میشوم مرا راهنمایی بفرمایید تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۸ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام ازمايش ادرار وسونو گرافي دهيد بفرستيد
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب