لیست پرسشها (11,111 پرسش)
مهیار سه شنبه ۱۵ فروردین ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 466 مشاهده پرسش
با سلام خدمت شما جوانی هستم 19 ساله 2 ماه پیش پهلو ها باسن پشت کند من درد میکرد درد خفیف بدون سوزش ادرار پیش دکتر ارولوژیست رفتم گفت یه مقدار پروستات در همه ی جوانان به خاطر برخی مسایل مثل خودارضایی و موردای دیگه که من یادم نیست وجود داره مشکل خاصی نیست به من گفتن ازمایش ادرار بده او ازمایش ادرار 2 اسپیلون خون مشاهده شد بقیه موارد مشکلی نبود دکتر به من سنکل داد ک گفت نمک نخور ابم زیاد بخور من به توصیع دکتر گوش کردم خوب شدم مشکلم کامل حل شد من چند روز پیش خودارضایی کردم دوباره دردم شروع شد کناره های التم و بیضه هامم بعًی اوقات یک درد خیلی خفیفی که دست روش میزاری کم میشه دارد من یه مسکلیم دارم پس از تخلیه ادرار حس میکنم چند قطره مانده این مشکل رو من از سال پیش دارم اون موقع دچار وسواس شدیدی بودم که پیش دکترم رفتم سونو و ازمایش دادم گفتن چیزی نیست باید بیخیال باشی نسبت روش من زمانیم که اون موضوع تو ذهنم نیست مشکلی ندارم یا سرگرم کاری باشم ولی مدتی هن خوب شدم ولی یه چند مدتی هست دوباره پیش میاد برام میخواستم کمکم کنید با سپاس-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱۵ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
سلام به نظر من سما مشكلي نداريد وبيخيال اين موارد بشويد خوب ميشويد
-
- با سلام . من 31 سالمه و چند ساله کیست کلیه دارم که هر دکتری رفتم درمانی واسم نداشتن . اما در چند ماه اخیر چندید بار خون در ادرار و درد شدید کلیه داشتم که بعد از 3تا 5 روز خوب میشدم . اما در 6 گذشته بدترین درد ممکنه که تا الان رو داشتم تجربه کردم . کم اشتها و احساس طب و لرز و سر دردهای شدید وبی انرژی بودن واحساس فشار و داغی در کلیه چپ که کیست دارم و خون در ادرار قابل مشاهده که البته باید ارز کنم که سایز کیست من خیلی بزرگ هست گفتن 1 کیست 10 سانتی . میخواستم بدونم درمانی هست و آیا ممکن هست که کلیه من از کار بیوفته ؟ من ترکیه زندگی میکنم واسه درمان میخوام برگردم ایران اشکالی واسه پرواز نخواهم داشت ؟ ممنونم از پاسخ گویتون
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱۵ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
سلام توصيه ميكنم ١- فيلم عمل لاپاروسكوپي كيست كليه من در سايتم واپارات را ببينيد٢-عكس سي تي اسكن كيستها را بفرستيد ببينم مشكل پروازي ندارد ٠٩٣٥١١٤٢٠٨٠ موبايل منشي هست تماس بگيريد چون از خارج مياييد سريعا ببينم بفرماييد دكتر كرمي گفته ااست
-
- سلام اقا یه دکتر اون روز گفتم ک شب ادراری دارم تکرر ادرارم زیاده چندوقت پیش نوار مثانه گرفتم دکتر فقط ای می پرامین داد ک تاثیری نداشت
-
دکتر حسین کرمی
دوشنبه ۱۴ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
دي دم با نوار حضوري بياييد صحبت كنيم
-
- با سلام: بنده 30 ساله هستم و مشکلم کلیه های ضعیف و دارای کیست فراوان ارثی است...الان سنگی به اندازه 6 میلیمتر و 4 میلیمتر و2عدد 5 میلیمتر دارم که با ورزش و قطره سنکل قصد دفع آنها را دارم...سوال بنده از شما اینه که اگر سنگها مشکل ساز شوند و یا بزرگتر شوند با وجود کیست های کلیه ای که دارم امکان جراحی وجود دارد؟ با تشکر از شما
-
دکتر حسین کرمی
دوشنبه ۱۴ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
مبحث كيستهاي ارثي سايت منرا بخرانيد نياز به جراحي وسنگ شكني ندارد
-
- سلام . لطفا در مورد فایل پیوست توضیح بفرمایید که خطری متوجه دخترم هست یا خیر . یا اگر درمانی دارد راهنمایی بفرمایید . تشکر
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۱۳ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
سلام اصلا جاي نگراني نيست كيست بيخطرند هر سال سونوگرافي كنيد
-
- سلام
من23سالمه از بچگی شب ا دراری داشتم تکرر ادرارم زیاده بعضی وقتا اصلا نمیشه کنترلش کرد رفتم دکتر ارولوژی برام ازمایش سون نوشت رفتم تو ازمایش گفت مثانت عصبیه دکتر قرص ای می پرامین تجویز کرد ک هیچ تاثیری نداشت خواهش میکنم ر اهنماییم کنید بخدا دیگه از خودم بدم میاد خجالت میکشم-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۱۳ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
سلام بتيد نوار مثانه بگيريد ٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤ تماس - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- سلام اقای دکتر
وقتتون بخیر
بنده یه دختر 23ساله و مجرد هستم.. از بچگی تا الان همچنان شب ادراری دارم و هیچ مقطعی نبوده که حتی موقتی قطع شده باشه و هزارتا مشکل برام ایجادکرده😭😭😭.
مجبورم 5-6ساعت قبل ازخواب مایعات مصرف نکنم، وگرنه حتما شب جامو خیس میکنم. اگه هوا سردباشه حتی اگه آب هم مصرف نکنم این اتفاق میفته.
چندسال قبل به پزشک مراجعه کردم، گفتن خودبخود خوب میشه ولی متاسفانه نشد😞.
سال گذشته هم به پزشک دیگه ای مراجعه کردم و ایشون بلافاصله برام VCUG نوشتند. راستش من هم وقتی متوجه شدم تزریق ماده حاجب در مثانه هستش، انجامش ندادم.
میخواستم از خدمتتون سوال کنم :
آیا انجام این کار تو مرحله اول لازمه؟
اقدامات لازم برای تشخیص علت چه چیزهایی هستش؟
این مشکل من به چه دلایلی ممکنه ایجادشده باشه؟
و آیا درمان قطعی براش وجوداره یاخیر؟
نوارمثانه که تو سایتتون توضیح دادین رو آیا خودتون انجام میدین یا همکارخانم دارین؟؟؟
متشکرم آقای دکتر-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۱۲ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
٢ كار بايد انجام دهيد ١-نوار عصب مثانه وسپس vcug همكار خانم انجام ميدهند٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤
-
- سلام ، من پسر34 ساله هستم و هنگامی که احساس ادرار دارم سریع باید تخلیه کنم.درد، سوزش،و ناراحتی هنگام ادرار ندارم و شب هم دفع ادرار ندارم ولی روزها هنگام ادرار نمیتونم خودم را زیاد کنترل کنم و دکتر ارولوژی برای عفونت و مرحله دیگه برای پیش فعالی دارو نوشت و مصرف کردم ولی فایده ای نداشت.مشکل عمده من تخلیه ی فوری هنگام احساس ادرار.لطفا راهنمایی کنید
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۱۲ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
سلام اين مشكل عصب مثانه است بايد نوار مثانه بگيريد فيلم تست ارو ديناميك مندر اپارات را ببينيد ٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤
-
- مثانه
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۱۲ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
سريعا به اورژانس بيمارستان اطفال ببريد
-
- با سلام حدود ده ماه است که سوزش ادرار دارم و طی این مدت همه جور آزمایش و سونو و حتی اسکن انجام دادم که همه سالم بود به ناچار به دکتر زنان ارجاع دادم که سونوواژینال و آزمایش ها و حتی پاپ اسمیر انجام شد در نهایت پزشک اورولوژ پیشنهاد سیستوسکوپی دادند وپزشک دیگر اورولوژ گفتند که اندوسکوپی مثانه انجام بدهید لطفا راهنمائی کنید کدوم کار به صلاح میباشد و اساسا لزومی دارد یا خیر. ممنون از پاسختان
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۱۲ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
سلام اگر ازمايش ادرارتان وسونو ستلمند فقط اب بخوريد سوزش از بين مي رود اهميت ندهيد
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

