لیست پرسشها (11,111 پرسش)
علی چهارشنبه ۳ خرداد ۲( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 308 مشاهده پرسش
سلام مرد 35ساله هستم یک سالی هست دچار بی اختیاری ادرار شدم قبل از رفتن به دستشویی مقداری از ادرارم میریزد و در سر آلتم نمیتوانم ادرارم را نگه دارم قرص های تولترودین و سولیفناسین و اکسی بوتینین را هم مصرف کرده ام ولی خوب نشدم عکس آزمایش و سونو گرافی را ضمیمه کردم-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۳ خرداد ۲( 3 سال پیش)
با دارو هیچ تغییری نکرده ؟ نوار مثانه انجام شده ؟
-
- عرض سلام و ادب
بنده بدلیل رویت خون و لخته خون به دکتر ارولوژی مراجعه وابتدا ازمایش خون، سونوگرافی و، ct بدون تزریق انجام گرفت کیست (توده) در ادرنال چپ و بزرگی پروستات مشاهده شد در ادامه ازمایشهای هورمون و vmaنیز بعمل امد نتیجه به نظر پزشک معالجم مشکل ندارد و درادامه ازمایش psa نیز انجام گرفت (psaو، freepsa وfreepsa/psa بترتیبعبارتند از۱/۳۵_. ۴۵._۳۵.میباشد نتایج در پیوست تقدیم میشود لطفا اقای دکتر علت خون در اول ادرار با توجه به ازمایشهای و سی تی و سونو گرافیها چی هست-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۳ خرداد ۲( 3 سال پیش)
سلام در ازمایش ادراری که فرستادید شواهدی از خون در ادرار دیده نشده است ایا قطر ادرار باریک شده و سخت ادرار میکنید ؟ تکرر ادرار ؟ شب چندبار از خواب بیدار میشوید ؟ وضعیت ازمایشات خوب است - نمایش سایر 4 پاسخ
-
- درود.بیش از بیست سال است کیست دارم با سونوگرافی جدید کیستها بزرگ شده آمد صد میلی.اما هیچگونه درد احساس نمیکنم آیا نیاز به برداشتن کیست هست با چه روشی.سپاس
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۲ خرداد ۲( 3 سال پیش)
سلام بیناری شما کیست های متعدد است که اصلا نمیشه بهش دست زد . باید فقط از نظر عملکرد کلیه تست bun cr بدهید هر ۶ ماه
-
- باسلام مادرم از پارسال بخاطر اینکه مثانه کامل تخلیه نمیشد ودر مثانه انباشته میش وچون کراتینین واوره بالا بود چند روز در بیمارستان بعلت نارسایی کلیه بستریشدند درضمن عفونت اداری هم داشتند الان یک سال ودکتر گفتند دچار مثانه عصبیشدند حالا یک سال سند سیلیکونی هر ماه یکبار تعویض میشه میخواستم بدونم تا آخر عمر باید این سوند باشه واینکه دکتر کلا پروتئینرو از ژریمش حذف کرده باتشکر
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۲ خرداد ۲( 3 سال پیش)
سلام میتونن خودشون به خودشون نلاتون بزنن اگر نه راه حل همان سوند است که ماهانه تعویض بشه
-
- دخترم یکسالشه درهردوکلیه هاش هیدونفروز خفیف وجودداره میخواستم راهنماییم کنید آزمایشم دوباری انجام داده عفونت نداشته ولی تازگیا بوی ادرارش بدشده
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۲ خرداد ۲( 3 سال پیش)
انتی بیوتیک چیزی خورده ؟ بررسی دیگه ای شده ؟ عکس سونوگرافی و ازمایس ادرار را بفرستید - نمایش سایر 3 پاسخ
-
- من بوپروپیون مصرف میکنم ،الان واسه عفونت ادراری برام سپیروفلوکساین تجویز کردن که با بوپروپیون تداخل داره به جاش چی بخورم ؟
-
دکتر حسین کرمی
دوشنبه ۱ خرداد ۲( 3 سال پیش)
به جای سیپروفلوکساسین سفکسیم بخورید . البته اگر کشت ادرار دارید باید براساس کشت باشه
-
- سلام آقای دکتر من یک هفته هست همیشه احساس ادرار دارم سر چهار یا پنج ساعت میرم دسشویی ولی احساس ادرارم کم نمیشه قبلا تصادف هم کردم مغزم یکم ضربه خورده چه دارویی مصرف کنم خوب بشم؟
-
دکتر حسین کرمی
دوشنبه ۱ خرداد ۲( 3 سال پیش)
سلام وزیکر ۵ روزی یک عدد
-
- جناب دکتر سونوگرافی پس از تخلیه هم در مطب پزشک انجام دادم اما عکسی ازش بهم ندادن ،فقط گفتن که باقی مانده ادرارم پس از تخلیه حدود 2 سی سی هست
-
دکتر حسین کرمی
دوشنبه ۱ خرداد ۲( 3 سال پیش)
خب اگر ۲ سی سی بوده در حقیقت نیاز به نوار مثانه نیست بیشتر در زمینه شخصیت و وسواسی بودن و عصبی است - نمایش سایر 4 پاسخ
-
- با سلام صبح با وجود احتیاج شدید به ادرار کردن رفتم دستشویی ولی موفق به ادرار نشدم البته چند روزه که اینطور اتفاقها میافته بعد از ادرار همون توی دستشویی احساس میکنم که ادرار دارم و خودم رو نگه میدارم ولی ادراری برای دفع وجود نداره بعد احساس میکنم توی آلتم چیزی مثل ویز یا ویبره داره میلرزه تا قبل از اینهم کم ادرار میکردم منظورم تعداد دفعاتش هست و همیشه هم عادت داشتم ادرارم رو نگه دارم و الان تب یا لرز و تشنگی و اینا رو ندارم علت این حالت چیه ؟ ممنون
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۲( 3 سال پیش)
سلام میتونه علایم عفونت باشه یک سونو کلیه ها و مجاری و یک ازمایش ادرار و کشت ادرار دهید
-
- سلام وقتتون به خیر جناب دکتر
من 25 ساله و مجرد هستم ..
و هیچوقت از کودکی مشکلات ادراری نداشتم.
و دچار یبوست هستم ،بار اول 6 ماه پیش بعد از دفع تقریبا سخت دچار تکرر ادرار و حس دفع فوری ادرار داشتم که بدون هیچ درمانی خود به خود بعد دو هفته خوب شدم..
اما اخیرا برای بار دوم پس از دو سه مرحله پشت هم دفع سخت و با زور دچار تکرر ادرار و حس دفع فوری شدم که شب قبل خواب 3 یا 4 بار میرم دسشویی اما بازم حس ادرار دارم و ادرار من و از خواب بیدار میکنه ،الان 5 ماهه که دچار این بیماری شدم و مدام هر یه رب میرم دسشویی و حجم تقریبا زیادی ادرار رو تخلیه میکنم ..حدود 15 تا 20 بار میرم برای ادرار ....
سونوگرافی کلیه و مثانه دادم که سالم بود ،،کشت ادرار هم انجام دادم مشکلی نبود و سالمه ،حتی ازمایش خون هم دادم هیچ مشکل خونی ندارم ،لطفا کمکم کنید خیلی دارم اذیت میشم و به سختی از خونه میرم بیرون-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۲( 3 سال پیش)
تا به حال رابطه جنسی داشته اید ؟ رفتارهای وسواسی دارید ؟ مجدد عکس سونو را بفرستید ایا دارویی برای درمان خورده اید ؟ - نمایش سایر 3 پاسخ
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

