اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر علی چهارشنبه ۳ خرداد ۲( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 308 مشاهده پرسش
    سلام مرد 35ساله هستم یک سالی هست دچار بی اختیاری ادرار شدم قبل از رفتن به دستشویی مقداری از ادرارم میریزد و در سر آلتم نمیتوانم ادرارم را نگه دارم قرص های تولترودین و سولیفناسین و اکسی بوتینین را هم مصرف کرده ام ولی خوب نشدم عکس آزمایش و سونو گرافی را ضمیمه کردم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۳ خرداد ۲( 3 سال پیش)
      با دارو هیچ تغییری نکرده ؟ نوار مثانه انجام شده ؟
  • تصویر کاربر صادق پنجشنبه ۴ خرداد ۲( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 471 مشاهده پرسش
    عرض سلام و ادب
    بنده بدلیل رویت خون و لخته خون به دکتر ارولوژی مراجعه وابتدا ازمایش خون، سونوگرافی و، ct بدون تزریق انجام گرفت کیست (توده) در ادرنال چپ و بزرگی پروستات مشاهده شد در ادامه ازمایشهای هورمون و vmaنیز بعمل امد نتیجه به نظر پزشک معالجم مشکل ندارد و درادامه ازمایش psa نیز انجام گرفت (psaو، freepsa وfreepsa/psa بترتیبعبارتند از۱/۳۵_. ۴۵._۳۵.میباشد نتایج در پیوست تقدیم میشود لطفا اقای دکتر علت خون در اول ادرار با توجه به ازمایشهای و سی تی و سونو گرافیها چی هست
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۳ خرداد ۲( 3 سال پیش)
      سلام در ازمایش ادراری که فرستادید شواهدی از خون در ادرار دیده نشده است ایا قطر ادرار باریک شده و سخت ادرار میکنید ؟ تکرر ادرار ؟ شب چندبار از خواب بیدار میشوید ؟ وضعیت ازمایشات خوب است
    2. تصویر کاربر صادق سه شنبه ۲ خرداد ۲( 3 سال پیش)
      سلام
      قطر ادراراز چند سال کم شده است، ولی در ادرار کردن سختی ندارم بنده قرص والزومیکس هرروز یک قرص بخاطر کنترل فشارخون بالا مصرف میکنم قبلا شبها مصرف میکردم و بعضی شبها یکی دوبار بیدار میشدم وبا تغییرساعت مصرف به روزها دیگر شبها بیدار نمیشوم
      بنده نگرانیم از وجود دوره ای خون در ادرار میباشد از اسفند سال گذشته تا امروز سه بار هر بار دو سه روز خون در ادرار هست
      از لطف و بزرگواری جنابعالی کمال تشکر دارم
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۳ خرداد ۲( 3 سال پیش)
      سیگار میکشید ؟ ترجیحا یک نوبت سیستوسکوپی شوید احتمالا منشا خون پروستات است . تامسولوسین شبی یک عدد بلافاصله قبل خواب بخورید
    4. تصویر کاربر صادق چهارشنبه ۳ خرداد ۲( 3 سال پیش)
      با عرض سلام و صبح بخیر
      متاسفانه بنده حدود بیست سال مرتب تا سال 93 سیگار میکشیدم و از سال 93 به بعد هفت هشت سال ترک کردم و مدت یکسال مجددا تا سه ماه پیش دوباره کشیدم
      یک هفته هست قرص تامسولوسین به همراه سیپروفلوکسالین500(هر 12ساعت یک عدد) و قرص گیاهی پروستاتن به تجویز پزشک معالجم مصرف میکنم
      مجددا از حوصله و لطف حضرتعالی کمال تشکر را دارم
    5. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۴ خرداد ۲( 3 سال پیش)
      سلام حتما سیستوسکوپی شوید
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
  • تصویر کاربر حسین سه شنبه ۲ خرداد ۲( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 443 مشاهده پرسش
    درود.بیش از بیست سال است کیست دارم با سونوگرافی جدید کیست‌ها بزرگ شده آمد صد میلی.اما هیچگونه درد احساس نمی‌کنم آیا نیاز به برداشتن کیست هست با چه روشی.سپاس
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲ خرداد ۲( 3 سال پیش)
      سلام بیناری شما کیست های متعدد است که اصلا نمیشه بهش دست زد . باید فقط از نظر عملکرد کلیه تست bun cr بدهید هر ۶ ماه
  • تصویر کاربر زهره سه شنبه ۲ خرداد ۲( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 374 مشاهده پرسش
    باسلام مادرم از پارسال بخاطر اینکه مثانه کامل تخلیه نمیشد ودر مثانه انباشته میش وچون کراتینین واوره بالا بود چند روز در بیمارستان بعلت نارسایی کلیه بستریشدند درضمن عفونت اداری هم داشتند الان یک سال ودکتر گفتند دچار مثانه عصبیشدند حالا یک سال سند سیلیکونی هر ماه یکبار تعویض میشه میخواستم بدونم تا آخر عمر باید این سوند باشه واینکه دکتر کلا پروتئینرو از ژریمش حذف کرده باتشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲ خرداد ۲( 3 سال پیش)
      سلام میتونن خودشون به خودشون نلاتون بزنن اگر نه راه حل همان سوند است که ماهانه تعویض بشه
  • تصویر کاربر جانان سه شنبه ۲ خرداد ۲( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 313 مشاهده پرسش
    دخترم یکسالشه درهردوکلیه هاش هیدونفروز خفیف وجودداره میخواستم راهنماییم کنید آزمایشم دوباری انجام داده عفونت نداشته ولی تازگیا بوی ادرارش بدشده
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲ خرداد ۲( 3 سال پیش)
      انتی بیوتیک چیزی خورده ؟ بررسی دیگه ای شده ؟ عکس سونوگرافی و ازمایس ادرار را بفرستید
    2. تصویر کاربر جانان دوشنبه ۱ خرداد ۲( 3 سال پیش)
      سفالکسین ۱۲۵تجویزشده شبی ۲/۵سی سی
    3. تصویر کاربر جانان دوشنبه ۱ خرداد ۲( 3 سال پیش)
      شکاف کام داره بایدعمل بشه خواستم ببینم مشکلی پیش نمیاد براش
    4. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲ خرداد ۲( 3 سال پیش)
      شواهد ریفلاکس دیده شده ؟
    5. نمایش سایر 3 پاسخ
  • تصویر کاربر مینا دوشنبه ۱ خرداد ۲( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 478 مشاهده پرسش
    من بوپروپیون مصرف میکنم ،الان واسه عفونت ادراری برام سپیروفلوکساین تجویز کردن که با بوپروپیون تداخل داره به جاش چی بخورم ؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱ خرداد ۲( 3 سال پیش)
      به جای سیپروفلوکساسین سفکسیم بخورید . البته اگر کشت ادرار دارید باید براساس کشت باشه
  • تصویر کاربر یحیی دوشنبه ۱ خرداد ۲( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 395 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر من یک هفته هست همیشه احساس ادرار دارم سر چهار یا پنج ساعت میرم دسشویی ولی احساس ادرارم کم نمیشه قبلا تصادف هم کردم مغزم یکم ضربه خورده چه دارویی مصرف کنم خوب بشم؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱ خرداد ۲( 3 سال پیش)
      سلام وزیکر ۵ روزی یک عدد
  • تصویر کاربر مهری دوشنبه ۱ خرداد ۲( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 271 مشاهده پرسش
    جناب دکتر سونوگرافی پس از تخلیه هم در مطب پزشک انجام دادم اما عکسی ازش بهم ندادن ،فقط گفتن که باقی مانده ادرارم پس از تخلیه حدود 2 سی سی هست
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱ خرداد ۲( 3 سال پیش)
      خب اگر ۲ سی سی بوده در حقیقت نیاز به نوار مثانه نیست بیشتر در زمینه شخصیت و وسواسی بودن و عصبی است
    2. تصویر کاربر مهری یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۲( 3 سال پیش)
      عذر میخوام اگر یبوستمو درمان کنم ممکن هست که تکرر ادرار هم درمان شه؟ و ایا نیاز هست دارویی مصرف کنم برای کاهش تعداد دفعات تخلیه ادرار؟
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱ خرداد ۲( 3 سال پیش)
      بله یبوست حتما درمان بشه برای تکرر وزیکر ۵ روزانه یک عدد
    4. تصویر کاربر مهری یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۲( 3 سال پیش)
      باتشکر از پاسخگویی شما ،ممنونم ،چشم
    5. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱ خرداد ۲( 3 سال پیش)
      خواهش میکنم
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
  • تصویر کاربر میثم یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۲( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 374 مشاهده پرسش
    با سلام صبح با وجود احتیاج شدید به ادرار کردن رفتم دستشویی ولی موفق به ادرار نشدم البته چند روزه که اینطور اتفاقها میافته بعد از ادرار همون توی دستشویی احساس میکنم که ادرار دارم و خودم رو نگه میدارم ولی ادراری برای دفع وجود نداره بعد احساس میکنم توی آلتم چیزی مثل ویز یا ویبره داره میلرزه تا قبل از اینهم کم ادرار میکردم منظورم تعداد دفعاتش هست و همیشه هم عادت داشتم ادرارم رو نگه دارم و الان تب یا لرز و تشنگی و اینا رو ندارم علت این حالت چیه ؟ ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۲( 3 سال پیش)
      سلام میتونه علایم عفونت باشه یک سونو کلیه ها و مجاری و یک ازمایش ادرار و کشت ادرار دهید
  • تصویر کاربر مهری یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۲( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 286 مشاهده پرسش
    سلام وقتتون به خیر جناب دکتر
    من 25 ساله و مجرد هستم ..
    و هیچوقت از کودکی مشکلات ادراری نداشتم.
    و دچار یبوست هستم ،بار اول 6 ماه پیش بعد از دفع تقریبا سخت دچار تکرر ادرار و حس دفع فوری ادرار داشتم که بدون هیچ درمانی خود به خود بعد دو هفته خوب شدم..
    اما اخیرا برای بار دوم پس از دو سه مرحله پشت هم دفع سخت و با زور دچار تکرر ادرار و حس دفع فوری شدم که شب قبل خواب 3 یا 4 بار میرم دسشویی اما بازم حس ادرار دارم و ادرار من و از خواب بیدار میکنه ،الان 5 ماهه که دچار این بیماری شدم و مدام هر یه رب میرم دسشویی و حجم تقریبا زیادی ادرار رو تخلیه میکنم ..حدود 15 تا 20 بار میرم برای ادرار ....
    سونوگرافی کلیه و مثانه دادم که سالم بود ،،کشت ادرار هم انجام دادم مشکلی نبود و سالمه ،حتی ازمایش خون هم دادم هیچ مشکل خونی ندارم ،لطفا کمکم کنید خیلی دارم اذیت میشم و به سختی از خونه میرم بیرون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۲( 3 سال پیش)
      تا به حال رابطه جنسی داشته اید ؟ رفتارهای وسواسی دارید ؟ مجدد عکس سونو را بفرستید ایا دارویی برای درمان خورده اید ؟
    2. تصویر کاربر مهری یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۲( 3 سال پیش)
      خیر رابطه جنسی نداشتم ،بله رفتار وسواسی دارم تا حدودی،،،فقط یه مدت به پیشنهاد پزشک ویزیکر مصرف کردم که اصلا تاثیری نداشت‌‌‌
    3. تصویر کاربر مهری یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۲( 3 سال پیش)
      عکس سونو رو مجدد تلگرام ارسال کردم.
    4. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۲( 3 سال پیش)
      در این سونوگرافی باقی مانده ادرار ذکر نشده باید باقی مانده ادرار پس از تخلیه را ببینم
    5. نمایش سایر 3 پاسخ
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب