لیست پرسشها (11,111 پرسش)
عباس جمعه ۵ خرداد ۲( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 315 مشاهده پرسش
با سلام خدمت جناب دکتر کرمی
بنده 22 سالم هست و 3 سال خود ارضایی دارم و انزالم زود رس هست و بیشتر تکرر ادرار دارم به پزشک متخصص مراجعه کردم و آزمایش گرفتم جهت تکرر ادرار گفتن که مشکلی ندارین و مثانه پیش فعال دارید و تکرر ادرار به صورتی هست که اگر کم هم باشه باید برم دسشویی روزانه 7 الی 8 بار و بیشتر اول شب 3 بار حداقل دسشویی میرم و بیشتر اگر سردم بشه تکرر ادرار بیشتر میشه و برام قرص سولیفناسین 10 تجویز نمودن که نصف قرص دارم روزانه استفاده میکنم الان حدودا یک ماه گذشت ولی مشکل تکرر ادرار برطرف نشد و غده لنفاوی زیر گوشم بزرگ شده به متخصص حلق بینی مراجعه کردم گفتن که عفونت دارید و آمپول آمیکاسین500 نوشتن و کپسول های آزیترمایسین هم نوشتن استفاده کردم و بعد از دادن آزمایش نزد متخصص اورولوژی کلیه و مجاری ادراری گفتن که عفونت ندارید از قرص تجویز شده وریکز 10 نتیجه نگرفتم فعلا و نفخ شکم هم دارم دور شکمم هم درد میکنه استرس اضطراب بی دلیل که منجر به سرگیجه میشه هم دارم بعضی وقتا و آزمایش خدمت شما ارسال کردم خواهش میکنم از شما جهت درمان چه راهنمایی می فرمایید تکرر ادرار احتمالش هست که از زود انزالی و خود ارضایی باشه؟-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۵ خرداد ۲( 3 سال پیش)
سلام ربطی به زود انزالی و خود ارضایی ندارد . شما شخصیت استرسی دارید اول اون رو باید درست کنید تا تاثیر داروها رو ببینید . در کنارش یبوست اثر گذاشته . اول این دو را درست کنید - نمایش سایر 3 پاسخ
-
- سلام مرد ۳۷ساله هستم حدود یه ماه هست که سوزش ادرار دارم قرص عفونتی قوی هم استفاده کردم ولی هیچ تغییر نکرد و موقع خواب هی باید پاشم برم دستشویی بعد که میرم دستشویی دو قطره ادرار میکنم واین روند تا چند بار ادامه داره
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۵ خرداد ۲( 3 سال پیش)
سلام حتما ازمایش ادرار و کشت ادرار دهید و سونوگرافی کنید ببینم اگر نرمال بود باید بررسی تنگی مجرا شوید
-
- سلام جناب دکتر، همسرم دی ماه ۱۴۰۱ عمل توده کلیه راست انجام دادن، سه روز پیش برای پیگیری روند درمان سی تی اسکن انجام دادن، جواب سی تی اسکن را برای شما ارسال میکنم، ممنون میشم نظرتان را بفرمایید
-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۴ خرداد ۲( 3 سال پیش)
چه عملی شدن ؟ سمت راست ؟ کجا عمل شدن ؟
-
- همسر بنده در سون گرافی که انجام داده کیست به ابعاد 72*75ودر پل میانی به ابعاد38*23mmدیده در کلیه چپ دیده میشود آیا باید تخیلی یا جراحی بشه ممنون میشم پاسخ بدید
-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۴ خرداد ۲( 3 سال پیش)
سلام اگر کیست ساده ذکر شده اقدامی نمیخواد اگر نه باید سی تی اسکن شکم و لگن با کنتراست بشه
-
- سلام مرد 35ساله هستم یک سالی هست دچار بی اختیاری ادرار شدم قبل از رفتن به دستشویی مقداری از ادرارم میریزد و در سر آلتم نمیتوانم ادرارم را نگه دارم قرص های تولترودین و سولیفناسین و اکسی بوتینین را هم مصرف کرده ام ولی خوب نشدم عکس آزمایش و سونو گرافی را ضمیمه کردم
-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۴ خرداد ۲( 3 سال پیش)
سلام نیاز به سونوگرافی باقی مانده حجم ادرار پس از تخلیه هست که در سونو شما ذکر نشده
-
- با سلام .سال 78 هر دو کلیه تحت عمل جراحی باز قرار گرفته بعد از ده سال مجدد سنگ داشتم که pcnl انجام دادم اکنون مجدد سنگ ساخته . نیازه به مشاوره و در صورت نیاز نوبت جهت مراجعه دارم در تاریخ 16 خرداد دارم
-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۴ خرداد ۲( 3 سال پیش)
سلام سونوگرافی یا سی تی اسکن جدید دارید ؟ برای نوبت با شماره های مطب هماهنگ کنید
-
- سلام آقای دکتر
مادرم دو هفته پیش یک کشت ادرار انجام دادن و نتیجه رو براتون فرستادم شما فرمودید باید تکرار بشه چون میزان عفونتی که نشون داده در حد عفونت ادراری نبوده. من عکس آزمایش ادرار قدیمی رو مجدد براتون میفرستم دو صفحه است که روی هر دو نوشتم قدیمی. این هفته دوباره آزمایش دادن که نتیجه رو براتون میفرستم و روی برگه نوشتم جدید. مادرم علائم ندارن و سوند هم ندارند.
ازتون دوتا درخواست دارم. اول اینکه الان باید چکار کنن؟ دوم اینکه مادرم مکرر دچار عفونت ادراری میشن میگن هرزگاهی توی اون ناحیه احساس خشکی میکنن انگار کف صابون ریختن. حتی فروردین ماه هم یکبار دیگه آزمایش دادن بازم توی نتیجه نوشته بود کمی باکتری و کشت نکرد.
برای ریشهکن شدن چکار کنن؟-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۴ خرداد ۲( 3 سال پیش)
سلام عکس ازمایشات را بفرستید - نمایش سایر 4 پاسخ
-
- سلام
من از دوشنبه 1 خرداد، درد شدیدی رو در پهلوی چپ حس کردم، به همین جهت به بیمارستان مراجعه کردم، آنجا سی تی برام نوشتن، عکسش رو براتون میگذارم. چه کار باید بکنم، درد هم دارم.-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۴ خرداد ۲( 3 سال پیش)
سلام عکس را اپلود کنید ببینم - نمایش سایر 4 پاسخ
-
- با سلام
جناب دکتر مدتی هست هنگام خروج ادرار و یا خروج منی هیچ حسی ندارم یعنی اون حالت سوزش یا حرکت رو در مجرا احساس نمیکنم به طوری که پایان ادرار رو متوجه نمیشم و با نگاه کردن باید دنبال کنم و یا هنگام خروج منی اون احساس خروج و لذت رو نمیبرم
اگر ربط داره اینکه دو سال از داروهای ضد افسردگی استفاده میکردم که البته حدود سه ساله دیگه قطع کردم
و اینکه واسه زود انزالی از چه دارویی میتونم استفاده کنم
ممنون از پاسخگوییتون-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۴ خرداد ۲( 3 سال پیش)
سلام مشکل عصبی روانی است مشکل خاصی نیس . زود انزالی اگر زیر دو دقیقه است داپوکستین ۶۰ دو ساعت قبل رابطه - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- با سلام
سال گذشته از طریق عکس رنگی متوجه شدم مشکل upjo سمت راست دارم.ب همراه سنگ 12 میلی.
منتهی بعد از بیهوشی .. برادیکاردی شدم و عملم کنسل شد.
بعد از یکسال ب دکترم مراجعه کردم، برام اسکن هسته ای نوشتن .. عکسها ضمیمه شده. ( ۱ عکس از سال ۱۴۰۱ و ۴ عکس از اردیبهشت ۱۴۰۲ )
فرمودن ک با توجه ب عکسهای الانت .. کلیه راستت با تاخیر ادرار خارج میکنه .. ولی در کل تخلیه میشه .. و فعلا نیازی ب عمل جراحی نداری. فقط چک اپ سالیانه توصیه کردن.در ضمن سنگم امسال حدود ۱۶ میل شده.
خواستم نظر حضرتعالی رو هم جویا بشم.ک با توجه ب این اسکن ایا عملکرد کلیه ام خوبه و ایا عملم اورژانسی است یا شما هم معتقدین با توجه ب عکسهای فعلیم .. چک اپ سالیانه انجام بشه؟!-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۳ خرداد ۲( 3 سال پیش)
سلام قدم اول یک سی تی اسکن شکم و لگن بدون کنتراست انجام بسه هم سنگ را ببینم هم وضعیت کلیه ها را . یک ازمایش کراتینین بدهید . فعلا براساس این اسکن میشه گفت پیگیری اما باید سی تی را ببینم
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

