اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر عباس جمعه ۵ خرداد ۲( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 315 مشاهده پرسش
    با سلام خدمت جناب دکتر کرمی
    بنده 22 سالم هست و 3 سال خود ارضایی دارم و انزالم زود رس هست و بیشتر تکرر ادرار دارم به پزشک متخصص مراجعه کردم و آزمایش گرفتم جهت تکرر ادرار گفتن که مشکلی ندارین و مثانه پیش فعال دارید و تکرر ادرار به صورتی هست که اگر کم هم باشه باید برم دسشویی روزانه 7 الی 8 بار و بیشتر اول شب 3 بار حداقل دسشویی میرم و بیشتر اگر سردم بشه تکرر ادرار بیشتر میشه و برام قرص سولیفناسین 10 تجویز نمودن که نصف قرص دارم روزانه استفاده میکنم الان حدودا یک ماه گذشت ولی مشکل تکرر ادرار برطرف نشد و غده لنفاوی زیر گوشم بزرگ شده به متخصص حلق بینی مراجعه کردم گفتن که عفونت دارید و آمپول آمیکاسین500 نوشتن و کپسول های آزیترمایسین هم نوشتن استفاده کردم و بعد از دادن آزمایش نزد متخصص اورولوژی کلیه و مجاری ادراری گفتن که عفونت ندارید از قرص تجویز شده وریکز 10 نتیجه نگرفتم فعلا و نفخ شکم هم دارم دور شکمم هم درد میکنه استرس اضطراب بی دلیل که منجر به سرگیجه میشه هم دارم بعضی وقتا و آزمایش خدمت شما ارسال کردم خواهش میکنم از شما جهت درمان چه راهنمایی می فرمایید تکرر ادرار احتمالش هست که از زود انزالی و خود ارضایی باشه؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۵ خرداد ۲( 3 سال پیش)
      سلام ربطی به زود انزالی و خود ارضایی ندارد . شما شخصیت استرسی دارید اول اون رو باید درست کنید تا تاثیر داروها رو ببینید . در کنارش یبوست اثر گذاشته . اول این دو را درست کنید
    2. تصویر کاربر عباس پنجشنبه ۴ خرداد ۲( 3 سال پیش)
      خب بنظر شمت راه حل اساسی چیه داروی معینی هست که استفاده کنم؟ آزمایش رو براتون ارسال کردم خدمتتون تو ربات
    3. تصویر کاربر عباس پنجشنبه ۴ خرداد ۲( 3 سال پیش)
      اگر دارویی جهت رفع تکرر ادرار و رفع استرس هست پیشنهاد بدید ممنون میشم
    4. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۵ خرداد ۲( 3 سال پیش)
      وزیکر را ادامه دهید به روانپزشک مراجعه کنید جهت کنترل استرس . ورزش روزانه و مصرف سبزیجات
    5. نمایش سایر 3 پاسخ
  • تصویر کاربر مجید جمعه ۵ خرداد ۲( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 358 مشاهده پرسش
    سلام مرد ۳۷ساله هستم حدود یه ماه هست که سوزش ادرار دارم قرص عفونتی قوی هم استفاده کردم ولی هیچ تغییر نکرد و موقع خواب هی باید پاشم برم دستشویی بعد که میرم دستشویی دو قطره ادرار میکنم واین روند تا چند بار ادامه داره
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۵ خرداد ۲( 3 سال پیش)
      سلام حتما ازمایش ادرار و کشت ادرار دهید و سونوگرافی کنید ببینم اگر نرمال بود باید بررسی تنگی مجرا شوید
  • تصویر کاربر یاس پنجشنبه ۴ خرداد ۲( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 293 مشاهده پرسش
    سلام جناب دکتر، همسرم دی ماه ۱۴۰۱ عمل توده کلیه راست انجام دادن، سه روز پیش برای پیگیری روند درمان سی تی اسکن انجام دادن، جواب سی تی اسکن را برای شما ارسال میکنم، ممنون میشم نظرتان را بفرمایید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۴ خرداد ۲( 3 سال پیش)
      چه عملی شدن ؟ سمت راست ؟ کجا عمل شدن ؟
  • تصویر کاربر معصومه پنجشنبه ۴ خرداد ۲( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 401 مشاهده پرسش
    همسر بنده در سون گرافی که انجام داده کیست به ابعاد 72*75ودر پل میانی به ابعاد38*23mmدیده در کلیه چپ دیده می‌شود آیا باید تخیلی یا جراحی بشه ممنون میشم پاسخ بدید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۴ خرداد ۲( 3 سال پیش)
      سلام اگر کیست ساده ذکر شده اقدامی نمیخواد اگر نه باید سی تی اسکن شکم و لگن با کنتراست بشه
  • تصویر کاربر علی پنجشنبه ۴ خرداد ۲( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 286 مشاهده پرسش
    سلام مرد 35ساله هستم یک سالی هست دچار بی اختیاری ادرار شدم قبل از رفتن به دستشویی مقداری از ادرارم میریزد و در سر آلتم نمیتوانم ادرارم را نگه دارم قرص های تولترودین و سولیفناسین و اکسی بوتینین را هم مصرف کرده ام ولی خوب نشدم عکس آزمایش و سونو گرافی را ضمیمه کردم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۴ خرداد ۲( 3 سال پیش)
      سلام نیاز به سونوگرافی باقی مانده حجم ادرار پس از تخلیه هست که در سونو شما ذکر نشده
  • تصویر کاربر محمدرضا پنجشنبه ۴ خرداد ۲( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 368 مشاهده پرسش
    با سلام .سال 78 هر دو کلیه تحت عمل جراحی باز قرار گرفته بعد از ده سال مجدد سنگ داشتم که pcnl انجام دادم اکنون مجدد سنگ ساخته . نیازه به مشاوره و در صورت نیاز نوبت جهت مراجعه دارم در تاریخ 16 خرداد دارم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۴ خرداد ۲( 3 سال پیش)
      سلام سونوگرافی یا سی تی اسکن جدید دارید ؟ برای نوبت با شماره های مطب هماهنگ کنید
  • تصویر کاربر کریمی پنجشنبه ۴ خرداد ۲( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 451 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر
    مادرم دو هفته پیش یک کشت ادرار انجام دادن و نتیجه رو براتون فرستادم شما فرمودید باید تکرار بشه چون میزان عفونتی که نشون داده در حد عفونت ادراری نبوده. من عکس آزمایش ادرار قدیمی رو مجدد براتون میفرستم دو صفحه است که روی هر دو نوشتم قدیمی. این هفته دوباره آزمایش دادن که نتیجه رو براتون میفرستم و روی برگه نوشتم جدید. مادرم علائم ندارن و سوند هم ندارند.
    ازتون دوتا درخواست دارم. اول اینکه الان باید چکار کنن؟ دوم اینکه مادرم مکرر دچار عفونت ادراری میشن میگن هرزگاهی توی اون ناحیه احساس خشکی میکنن انگار کف صابون ریختن. حتی فروردین ماه هم یکبار دیگه آزمایش دادن بازم توی نتیجه نوشته بود کمی باکتری و کشت نکرد.
    برای ریشه‌کن شدن چکار کنن؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۴ خرداد ۲( 3 سال پیش)
      سلام عکس ازمایشات را بفرستید
    2. تصویر کاربر کریمی پنجشنبه ۴ خرداد ۲( 3 سال پیش)
      سلام. من همه رو فرستادم، نرسیدن؟ پس الان دوباره میفرستم براتون.
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۴ خرداد ۲( 3 سال پیش)
      در ازمایش جدید هیچ شواهدی از عفونت نیست همونطور که گفتم ازمایش قدیم اشتباه بوده . اگر گهگاه دچار عفونت میشن شبی یک عدد نیتروفورانتویین بخورن . البته درصورتی عارضه اون مثل تهوع استفراغ قابل تحمل باشد
    4. تصویر کاربر کریمی پنجشنبه ۴ خرداد ۲( 3 سال پیش)
      ممنونم آقای دکتر، یکی اینکه نیتروفورانتویین شبی یک عدد تا چند شب؟ و دوم اینکه آقای دکتر چه مکمل یا پروبیوتیکی یا ویتامینی رو براشون پیشنهاد می‌کنید؟ یا حتی چیزی برای تقویت سیستم ایمنی؟
    5. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۴ خرداد ۲( 3 سال پیش)
      اگر دائما عفونت ادرار مشخص دارن حداقل تا ۳ ماه اگر نه فقط گهگاه هست در حد یک هفته سیپروفلوکساسین ۵۰۰ شبی یک عدد . داروی خاصی برای تقویت نیست
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
  • تصویر کاربر امیر پنجشنبه ۴ خرداد ۲( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 318 مشاهده پرسش
    سلام
    من از دوشنبه 1 خرداد، درد شدیدی رو در پهلوی چپ حس کردم، به همین جهت به بیمارستان مراجعه کردم، آنجا سی تی برام نوشتن، عکسش رو براتون میگذارم. چه کار باید بکنم، درد هم دارم.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۴ خرداد ۲( 3 سال پیش)
      سلام عکس را اپلود کنید ببینم
    2. تصویر کاربر امیر پنجشنبه ۴ خرداد ۲( 3 سال پیش)
      بله، ارسال شد.
      و اینکه در صورت اینکه دفع سنگ بصورت عادی با درد زیادی همراه باشه، ترجیح خودم اینه که سنگ شکن کنم، نظر شما بر چیست جناب دکتر.
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۴ خرداد ۲( 3 سال پیش)
      این سنگ دفع میشه صبر کنید تا یک هفته مایعات فروان بخورید تامسولوسین هم بخورید کمک میکنه به دفع
    4. تصویر کاربر امیر پنجشنبه ۴ خرداد ۲( 3 سال پیش)
      ممنونم، به امید خدا
    5. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۴ خرداد ۲( 3 سال پیش)
      خواهش میکنم
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
  • تصویر کاربر حمید پنجشنبه ۴ خرداد ۲( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 337 مشاهده پرسش
    با سلام
    جناب دکتر مدتی هست هنگام خروج ادرار و یا خروج منی هیچ حسی ندارم یعنی اون حالت سوزش یا حرکت رو در مجرا احساس نمیکنم به طوری که پایان ادرار رو متوجه نمیشم و با نگاه کردن باید دنبال کنم و یا هنگام خروج منی اون احساس خروج و لذت رو نمیبرم
    اگر ربط داره اینکه دو سال از داروهای ضد افسردگی استفاده میکردم که البته حدود سه ساله دیگه قطع کردم
    و اینکه واسه زود انزالی از چه دارویی میتونم استفاده کنم
    ممنون از پاسخگوییتون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۴ خرداد ۲( 3 سال پیش)
      سلام مشکل عصبی روانی است مشکل خاصی نیس . زود انزالی اگر زیر دو دقیقه است داپوکستین ۶۰ دو ساعت قبل رابطه
    2. تصویر کاربر حمید پنجشنبه ۴ خرداد ۲( 3 سال پیش)
      ممنونم
      دکتر جان باید چکار کنم تا رفع بشه یا دارو مصرف کنم؟
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۴ خرداد ۲( 3 سال پیش)
      مراجعه به روانپزشک
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر محمد چهارشنبه ۳ خرداد ۲( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 331 مشاهده پرسش
    با سلام
    سال گذشته از طریق عکس رنگی متوجه شدم مشکل upjo سمت راست دارم.ب همراه سنگ 12 میلی.
    منتهی بعد از بیهوشی .. برادیکاردی شدم و عملم کنسل شد.
    بعد از یکسال ب دکترم مراجعه کردم، برام اسکن هسته ای نوشتن .. عکسها ضمیمه شده. ( ۱ عکس از سال ۱۴۰۱ و ۴ عکس از اردیبهشت ۱۴۰۲ )
    فرمودن ک با توجه ب عکسهای الانت .. کلیه راستت با تاخیر ادرار خارج میکنه .. ولی در کل تخلیه میشه .. و فعلا نیازی ب عمل جراحی نداری. فقط چک اپ سالیانه توصیه کردن.در ضمن سنگم امسال حدود ۱۶ میل شده‌.
    خواستم نظر حضرتعالی رو هم جویا بشم.ک با توجه ب این اسکن ایا عملکرد کلیه ام خوبه و ایا عملم اورژانسی است یا شما هم معتقدین با توجه ب عکسهای فعلیم .. چک اپ سالیانه انجام بشه؟!
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۳ خرداد ۲( 3 سال پیش)
      سلام قدم اول یک سی تی اسکن شکم و لگن بدون کنتراست انجام بسه هم سنگ را ببینم هم وضعیت کلیه ها را . یک ازمایش کراتینین بدهید . فعلا براساس این اسکن میشه گفت پیگیری اما باید سی تی را ببینم
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب