اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر رایان جمعه ۱۲ خرداد ۲( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 353 مشاهده پرسش
    تفسیر سونوگرافی پسرم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۱۱ خرداد ۲( 3 سال پیش)
      بفرستید عکسشو و مشکلشو بفرمایید
    2. تصویر کاربر رایان پنجشنبه ۱۱ خرداد ۲( 3 سال پیش)
      کجاسونوروبفرستم
    3. تصویر کاربر رایان پنجشنبه ۱۱ خرداد ۲( 3 سال پیش)
      ورم کلیه وکیست داره
    4. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۲ خرداد ۲( 3 سال پیش)
      بررسی دیگری کرده اید ؟ باید اسکن کلیه از نظر عملکرد کلیه بشه . سریعا به یک ارولوژیست اطفال مراجعه کنید که در صورت نیاز بعد از اسکن عمل بشه
    5. نمایش سایر 3 پاسخ
  • تصویر کاربر دریکوند شنبه ۱۳ خرداد ۲( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 292 مشاهده پرسش
    سلام وقت بخیر
    مامانم متولد ۴۰ و ۷زایمان طبیعی هست .بیماری روماتیسم ( بعضی از دکترها میگن آرتروز) داره و چندسالی هست دارو مصرف میکنه..
    چندسال هست که برای ادرار مشکل داره .یعنی تا بخواد بره دستشویی تخلیه میشه.. دارو هی که مصرف کرد ایرانی ها مدتی تاثیر داشت ولی دیگه جواب نداد..خارجی سازگاری نداشت..و کلی عوارض مثل خشکی دهان گرفتگی قفسه سینه و... بود .الان دارو مصرف نمیکنه نوار مثانه هم اهواز انجام شده لطفا مدارک پزشکی مامانم رو ببینید و بفرمائید که برای بهبودی چکار کنیم؟ هزینه هم هرچقد باشه پرداخت میکنم..شماره تلفن جهت ارسال مدارک کامل میخواستم..لطفا کمک کنید راهنمایی کنید🙏🏻🌺
    ۰۹۱۶۵۹۵۲۶۰۴
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۰ خرداد ۲( 3 سال پیش)
      سلام نوار مثانه رویت شد . با سرفه و عطسه هم ادرار میاد ؟ دارو چی خورده دقیقا ؟
    2. تصویر کاربر دریکوند جمعه ۱۲ خرداد ۲( 3 سال پیش)
      بله بعضی وقت ها با عطسه و سرفه هم ادرار داره
      یوریناسین ۵و۱۰
      تولترودین۱
      یکی دیگه خارجی بود اسمش یادم نیست ..فقط چند روز خورد.(عوارض داشت قطعش کرد)
      استاد بزرگ لطفا خواهشا طبق این نوار مثانه و دارو های که مصرف کرده لطف کنید بفرمائید چکار کنیم؟ اگر حضوری نیاز هست بیاییم برای ۱۰تیر نوبت حضوری بهمون میدید؟به اسم هما نجفوند دریکوندی
      ۰۹۱۶۵۹۵۲۶۰۴
      خواهش میکنم راهنمایی کنید بگید چکار کنیم زودتر خوب بشه..
      خیلی اذیت هست.
      دارو های روماتیسم هم مصرف میکنه..
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۳ خرداد ۲( 3 سال پیش)
      با توجه به اینکه سریع قبل رسیدن به دستشویی تخلیه میشه و اون غالب هست درمان دارویی هست . اگر وزیکر ۱۰ خوردن روزی یک عدد و بهبود نیافتن باید بوتاکس تزریق کنن داخل مثانه
    4. تصویر کاربر دریکوند جمعه ۱۲ خرداد ۲( 3 سال پیش)
      بله با عطسه و سرفه هم میشه..
      دارو یوریناسین ۱۰ و۵
      تولترودین۱
      ویک قرص خارجی دیگه که چند روز فقط استفاده کرد.
      خواهش میکنم راهکار بدید چکار کنیم ؟ یا اگه نیاز به حضوری هست برای ۱۰تیر بهمون نوبت بدید...

      اهواز نوار مثانه انجام دادیم چطور میتونم کامل براتون بفرستم که ببینید..
      خواهش میکنم چک کنید...
      خواهش میکنم کمک مامانم کنید .خیلی اذیت هست..
      ۰۹۱۶۵۹۵۲۶۰۴
    5. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۳ خرداد ۲( 3 سال پیش)
      کامل برایتان توضیح دادم وزیکر ۱۰ روزی یک عدد تا یک ماه اگر جواب نگرفتند بوتاکس داخل مثانه تزریق کنن
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
  • تصویر کاربر محسن چهارشنبه ۱۰ خرداد ۲( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 347 مشاهده پرسش
    سلام چندروز مسموم غذایی بالاشدم بعدش مراجعه به پزشک کردم بهترکه شدم دیدم روی کلاهک تناسلیم یدونه آبله آب دار بود دوباره یدونه دیگه زد پماد زدم دوباره تبدیل به زخم شد الان یه روز خوب میشه یروز دوباره همنطوری که حتی زخم شده خیلی نگرانم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۰ خرداد ۲( 3 سال پیش)
      عکس بفرستید ببینم
  • تصویر کاربر علی چهارشنبه ۱۰ خرداد ۲( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 407 مشاهده پرسش
    عرض سلام خدمت جناب آقای دکتر
    بنده دو سنگ 6میلی و 5میلی در کلیه سمت چپم داشتم چهار روز درد شدید داشتم به متخصص ارولوژی مراجعه کردم بعد از بررسی سونو توسط ایشون گفتن که سنگ 6میلی از کلیه خارج و در فاصله 51میلی متری لگنچه گیر کرده و توسط ایشون عمل لیزر شدم و داخل حالب استنت گذاری کردند ایشون گفتن که در حین لیزر متوجه شدن که در دیواره داخلی کلیه و حالبم چیزی شبیه قارچ زرد رنگ مشاهد نمودن و داخل کلیه دبری غلیظ وجود داره و تا حالا چنین چیزی رو مشاهده نکرده اند و دو ماه بعد هم برای ویزیت مجدد و خارج نمودن استنت نوبت دادن
    آقای دکتر من الان خیلی نگرانم چکار کنم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۰ خرداد ۲( 3 سال پیش)
      سلام دارو و انتی بیوتیک چی خوردین ؟ کشت فرستاده شده بود ؟
  • تصویر کاربر علی چهارشنبه ۱۰ خرداد ۲( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 1233 مشاهده پرسش
    با سلام اقای دکتر..
    کلیه راست به طول ۱۱۴میلی متر و ضخامت پارانشیمال ۱۷میلی متر و کلیه سمت چب با طول ۱۱۹میلی متر و ضخامت پارانشیمال ۱۸ میلی متر اندازه گیری شد. هر دو کلیه دارای سایز و اکوی نرمال است. ضخامت پارانشیم هر دو کلیه در حد طبیعی است. سنگ به دیامتر ۱۰م م در پروگزیمال حالب راست و با فاصله تقریبی ۲ سانتیمتر از upj رویت شد و هیدرویورترونفروز خفیف در کلیه سمت راست مشاهده شد. مثانه دارای حجم و شکل و ضخامت جداری نرمال می باشد..
    آیا نیاز به سنگ شکنی دارد یا با خوردن مایعات و ورزش و درمان خانگی سنگ دفع میشه؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۰ خرداد ۲( 3 سال پیش)
      سلام سونوگرافی سایز دقیقی از سنگ نمیدهد و سی تی اسکن ملاک است . اما اگر سایز درست زده شده باشه این سنگ دفع نمیشه و باید سنگ شکنی برون اندامی انجام بدهید
  • تصویر کاربر فاطمه چهارشنبه ۱۰ خرداد ۲( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 368 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر من ۱۹ سالمه و ۲ سال ازدواج کردم و از خیلی وقته همیشه درد زیر شکم دارم اونم گاهی و خیلی خیلی خفیفه ولی هر روز در حدود ده دقه یا یک ساعت همیسه درد میگیره و بعد اروم میسه تا امسال دیگ ازمایس دادم گفتن خون تو ادرارته و سونو بده سونو دادم و گفتن سنگ ۲ میلی داری و بازم ازمایش ادرار دادم پروتئین و هموگلوبین دفع میکردیم rbc هم بین ۲۲ تا ۲۰ بود پیش متخصص کلیه و مجاری رفتم و بهم گفتن ک این دردا برا خانما چون پریود میشن طبیعیه و هیچ مشکلی نداری سونو هم بقیش اوکی بود اقای دکتر پس این درد مال چیه ؟!و اینکه من تکرار ادرارم دارم بعضی وقتا ده دقه ای یبار میرم دسشویی قبلا با مترونبدازول بهتر شدم ولی الان ۳ هفتس بدتر شدم همش حس میکنم مثانم پره وقتی میرم مسافرت یا بیرون ۱ رورم بمونم تکرار ادرار نمیگیرن ولی ب محض اینکه تو خونخ باشم تکرار تند تند میگیرم ب دکترمم گفتم ایشون فرمودن ک عفونت چون نداری ب مرور خوب میشه مترونیدازول هم مصرف میکنم مترونیدازول ۵۰۰ و اینکه وقتی ادرار میگیرم زیر نافم درد میگیره و بعد ادرارم تا چن دقه درد میگیره زیر نافم ولی خب من حتی عفونتم ندارم دکتر گف طبیعیه میخاستم بدونم نظر شما چبه ی نظر جامع بم بدین ن اینکه بگین ازمایش و اینا بدم چون دکترم بهم گفتن نیاز حتی ب سونوی محدد نی و هیچ ازمایشی پیشنهاد ندادن گفتن ک طبیعیه عکس ازمایشامم میزارم براتون

    قرص سیتون ۲۰ عدد بهم دادن با ویتامین b6
    شما نظرتون چیه برای تکرار ادرار چی بگیرم؟
    ببخشید بابت طولانی بودن
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۰ خرداد ۲( 3 سال پیش)
      درد بخاطر مسائل زنان و پریود است . برای تکرر ادرار وزیکر ۱۰ روزی یک عدد بخورید . در افراد استرسی و وسواسی تکرر ادرار مشهود است . ازمایش ادراری که خون داره باید تکرار بشه اما الان نه حدود ۳ ماه دیگر ازمایش را تکرار کنید اگر باز هم بود یک نوبت باید سیستوسکوپی بشوید و داخل مثانه رویت بشه
    2. تصویر کاربر فاطمه چهارشنبه ۱۰ خرداد ۲( 3 سال پیش)
      دکتر دوتا ازمایش دادم قبلا خب در اختلاف ی ماه اولیش ک الان براتوت میفرستم blood زوده بود کمی
      بعد یماه بعد ک ازمایش دادم blood زده بود منفی ولی rbc زده بود بین ۲۰ تا ۲۲ و هموگلوبینم زده بود مثبت ۲ ایتا ک نشون دادم گفتن ک شاید بخاطر اینکه ک سنگت اومده تو مثانه
      دکتر ممکنه سرطان یا توده باشع تو مثانم؟؟؟
      سونو اولو براتون ارسال کردم نگران کنندس از دیشب تا الان دکتر ده دقه ای یبار یا نیم ساعت یبار دارم از خاب بیدار میشم خسته شدم دیگ
    3. تصویر کاربر فاطمه چهارشنبه ۱۰ خرداد ۲( 3 سال پیش)
      دکترم درد شکمم هم همیشس ولی خفیف ممکنه مشکل خاصی داشته باشم؟؟
    4. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۰ خرداد ۲( 3 سال پیش)
      در سونوگرافی توده واضح ندیده پس احتمال کم است . احتمالا rbc در زمینه شن ریزه بوده . ازمایش برای ۳ ماه بعد تکرار بشه
    5. نمایش سایر 3 پاسخ
  • تصویر کاربر مهسا سه شنبه ۹ خرداد ۲( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 318 مشاهده پرسش
    سلام،وقت بخیر و خسته نباشید
    آقای دکتر من از اسفند ماه متوجه دفع پروتیین شدم،و از همون موقع پیگیری و آزمایشات لازم رو انجام دادم که تشخیص داده نشد و بیوپسی انجام دادم یک هفته پیش،از هفته پیش تا الان من درد پهلو دارم و کلیه ام دردمیکنه،حتی با نفس عمیق کشیدم و راه رفتن،با دکتری که برای من بیوپسی انجام دادن تماس گرفتم گفتن طبیعی هستش،سوالم از شما این است که واقعا این درد طبیعی هست و چند روز طول میکشد؟
    آیا احتیاج به پیگیری و انجام سونو ندارم،ممنونم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۹ خرداد ۲( 3 سال پیش)
      سلام خیر بعد از بیوپسی درد ممکنه وجود داشته باشه اما اگر تورم ناحیه دارید بهتر است سونو کنید در غیر این صورت اقدامی نمیخواد
  • تصویر کاربر قلیزاده سه شنبه ۹ خرداد ۲( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 293 مشاهده پرسش
    سلام خدمت دکتر کرمی همشهری بزرگوار
    بطوراتفاقی فهمیدم یورتروسل حالب دارم .
    عکس سنوگرافی و عکس رنگی به فاصله یک سال براتون ارسال کردم.
    لطف کنید نظرتون را بفرمایید.
    گاهی درد خفیف در کلیه سمت راست دارم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۹ خرداد ۲( 3 سال پیش)
      سلام کراتینین چند هست ؟ اگر عملکرد کلیه خوبه اقدامی نمیخواد
  • تصویر کاربر تسمال سه شنبه ۹ خرداد ۲( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 385 مشاهده پرسش
    سلام.جراحی پروستات کردم ولی همچنان ادرار تخلیه نمیشه.جهت درمان راهنمایی کنید.متشکرم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۹ خرداد ۲( 3 سال پیش)
      سلام کجا عمل کردید ؟ باز یا لیزری ؟ الان سوند دارید ؟
  • تصویر کاربر عسل سه شنبه ۹ خرداد ۲( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 401 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید بنده دختری19ساله عستم در سونوگرافی انجام شده طول کلیه راست102mmو طول کلیه چپ105mm می باشید
    در سونوگرافی دوهفته پیش در کلیه چپ سنگ3میلی متری و در کلیه راست 2میلی متری دیده شد اما الان بعد از دو هفته کلیه راست سنگ3میلیمتری دیده شد همانند کلیه چپ
    بعضی وقتا خیلی پهلوم درد میگیره و خون در ادرار میبینم
    ممنون میشم راهنماییم کنید
    1. تصویر کاربر عسل دوشنبه ۸ خرداد ۲( 3 سال پیش)
      در سونوگرافی اول طول کلیه راست100میلی متر بود و سمت چپ102میلی متر بوده
      آیا الان که دوهفته از سونوگرافی اولم گذشته این افزایش به چه دلیل بوده🙏🏻
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۹ خرداد ۲( 3 سال پیش)
      سلام سونوگرافی وابسته به فرد و دستگاه است و در صورت تغییر این دو موضوع جواب در حد کمی تغییر میکند که اهمیتی ندارد . سنگ ها اقدامی نمیخواد
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب