لیست پرسشها (11,111 پرسش)
رایان جمعه ۱۲ خرداد ۲( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 353 مشاهده پرسش
تفسیر سونوگرافی پسرم-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۱۱ خرداد ۲( 3 سال پیش)
بفرستید عکسشو و مشکلشو بفرمایید - نمایش سایر 3 پاسخ
-
- سلام وقت بخیر
مامانم متولد ۴۰ و ۷زایمان طبیعی هست .بیماری روماتیسم ( بعضی از دکترها میگن آرتروز) داره و چندسالی هست دارو مصرف میکنه..
چندسال هست که برای ادرار مشکل داره .یعنی تا بخواد بره دستشویی تخلیه میشه.. دارو هی که مصرف کرد ایرانی ها مدتی تاثیر داشت ولی دیگه جواب نداد..خارجی سازگاری نداشت..و کلی عوارض مثل خشکی دهان گرفتگی قفسه سینه و... بود .الان دارو مصرف نمیکنه نوار مثانه هم اهواز انجام شده لطفا مدارک پزشکی مامانم رو ببینید و بفرمائید که برای بهبودی چکار کنیم؟ هزینه هم هرچقد باشه پرداخت میکنم..شماره تلفن جهت ارسال مدارک کامل میخواستم..لطفا کمک کنید راهنمایی کنید🙏🏻🌺
۰۹۱۶۵۹۵۲۶۰۴-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۱۰ خرداد ۲( 3 سال پیش)
سلام نوار مثانه رویت شد . با سرفه و عطسه هم ادرار میاد ؟ دارو چی خورده دقیقا ؟ - نمایش سایر 4 پاسخ
-
- سلام چندروز مسموم غذایی بالاشدم بعدش مراجعه به پزشک کردم بهترکه شدم دیدم روی کلاهک تناسلیم یدونه آبله آب دار بود دوباره یدونه دیگه زد پماد زدم دوباره تبدیل به زخم شد الان یه روز خوب میشه یروز دوباره همنطوری که حتی زخم شده خیلی نگرانم
-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۱۰ خرداد ۲( 3 سال پیش)
عکس بفرستید ببینم
-
- عرض سلام خدمت جناب آقای دکتر
بنده دو سنگ 6میلی و 5میلی در کلیه سمت چپم داشتم چهار روز درد شدید داشتم به متخصص ارولوژی مراجعه کردم بعد از بررسی سونو توسط ایشون گفتن که سنگ 6میلی از کلیه خارج و در فاصله 51میلی متری لگنچه گیر کرده و توسط ایشون عمل لیزر شدم و داخل حالب استنت گذاری کردند ایشون گفتن که در حین لیزر متوجه شدن که در دیواره داخلی کلیه و حالبم چیزی شبیه قارچ زرد رنگ مشاهد نمودن و داخل کلیه دبری غلیظ وجود داره و تا حالا چنین چیزی رو مشاهده نکرده اند و دو ماه بعد هم برای ویزیت مجدد و خارج نمودن استنت نوبت دادن
آقای دکتر من الان خیلی نگرانم چکار کنم-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۱۰ خرداد ۲( 3 سال پیش)
سلام دارو و انتی بیوتیک چی خوردین ؟ کشت فرستاده شده بود ؟
-
- با سلام اقای دکتر..
کلیه راست به طول ۱۱۴میلی متر و ضخامت پارانشیمال ۱۷میلی متر و کلیه سمت چب با طول ۱۱۹میلی متر و ضخامت پارانشیمال ۱۸ میلی متر اندازه گیری شد. هر دو کلیه دارای سایز و اکوی نرمال است. ضخامت پارانشیم هر دو کلیه در حد طبیعی است. سنگ به دیامتر ۱۰م م در پروگزیمال حالب راست و با فاصله تقریبی ۲ سانتیمتر از upj رویت شد و هیدرویورترونفروز خفیف در کلیه سمت راست مشاهده شد. مثانه دارای حجم و شکل و ضخامت جداری نرمال می باشد..
آیا نیاز به سنگ شکنی دارد یا با خوردن مایعات و ورزش و درمان خانگی سنگ دفع میشه؟-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۱۰ خرداد ۲( 3 سال پیش)
سلام سونوگرافی سایز دقیقی از سنگ نمیدهد و سی تی اسکن ملاک است . اما اگر سایز درست زده شده باشه این سنگ دفع نمیشه و باید سنگ شکنی برون اندامی انجام بدهید
-
- سلام اقای دکتر من ۱۹ سالمه و ۲ سال ازدواج کردم و از خیلی وقته همیشه درد زیر شکم دارم اونم گاهی و خیلی خیلی خفیفه ولی هر روز در حدود ده دقه یا یک ساعت همیسه درد میگیره و بعد اروم میسه تا امسال دیگ ازمایس دادم گفتن خون تو ادرارته و سونو بده سونو دادم و گفتن سنگ ۲ میلی داری و بازم ازمایش ادرار دادم پروتئین و هموگلوبین دفع میکردیم rbc هم بین ۲۲ تا ۲۰ بود پیش متخصص کلیه و مجاری رفتم و بهم گفتن ک این دردا برا خانما چون پریود میشن طبیعیه و هیچ مشکلی نداری سونو هم بقیش اوکی بود اقای دکتر پس این درد مال چیه ؟!و اینکه من تکرار ادرارم دارم بعضی وقتا ده دقه ای یبار میرم دسشویی قبلا با مترونبدازول بهتر شدم ولی الان ۳ هفتس بدتر شدم همش حس میکنم مثانم پره وقتی میرم مسافرت یا بیرون ۱ رورم بمونم تکرار ادرار نمیگیرن ولی ب محض اینکه تو خونخ باشم تکرار تند تند میگیرم ب دکترمم گفتم ایشون فرمودن ک عفونت چون نداری ب مرور خوب میشه مترونیدازول هم مصرف میکنم مترونیدازول ۵۰۰ و اینکه وقتی ادرار میگیرم زیر نافم درد میگیره و بعد ادرارم تا چن دقه درد میگیره زیر نافم ولی خب من حتی عفونتم ندارم دکتر گف طبیعیه میخاستم بدونم نظر شما چبه ی نظر جامع بم بدین ن اینکه بگین ازمایش و اینا بدم چون دکترم بهم گفتن نیاز حتی ب سونوی محدد نی و هیچ ازمایشی پیشنهاد ندادن گفتن ک طبیعیه عکس ازمایشامم میزارم براتون
قرص سیتون ۲۰ عدد بهم دادن با ویتامین b6
شما نظرتون چیه برای تکرار ادرار چی بگیرم؟
ببخشید بابت طولانی بودن-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۱۰ خرداد ۲( 3 سال پیش)
درد بخاطر مسائل زنان و پریود است . برای تکرر ادرار وزیکر ۱۰ روزی یک عدد بخورید . در افراد استرسی و وسواسی تکرر ادرار مشهود است . ازمایش ادراری که خون داره باید تکرار بشه اما الان نه حدود ۳ ماه دیگر ازمایش را تکرار کنید اگر باز هم بود یک نوبت باید سیستوسکوپی بشوید و داخل مثانه رویت بشه - نمایش سایر 3 پاسخ
-
- سلام،وقت بخیر و خسته نباشید
آقای دکتر من از اسفند ماه متوجه دفع پروتیین شدم،و از همون موقع پیگیری و آزمایشات لازم رو انجام دادم که تشخیص داده نشد و بیوپسی انجام دادم یک هفته پیش،از هفته پیش تا الان من درد پهلو دارم و کلیه ام دردمیکنه،حتی با نفس عمیق کشیدم و راه رفتن،با دکتری که برای من بیوپسی انجام دادن تماس گرفتم گفتن طبیعی هستش،سوالم از شما این است که واقعا این درد طبیعی هست و چند روز طول میکشد؟
آیا احتیاج به پیگیری و انجام سونو ندارم،ممنونم-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۹ خرداد ۲( 3 سال پیش)
سلام خیر بعد از بیوپسی درد ممکنه وجود داشته باشه اما اگر تورم ناحیه دارید بهتر است سونو کنید در غیر این صورت اقدامی نمیخواد
-
- سلام خدمت دکتر کرمی همشهری بزرگوار
بطوراتفاقی فهمیدم یورتروسل حالب دارم .
عکس سنوگرافی و عکس رنگی به فاصله یک سال براتون ارسال کردم.
لطف کنید نظرتون را بفرمایید.
گاهی درد خفیف در کلیه سمت راست دارم-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۹ خرداد ۲( 3 سال پیش)
سلام کراتینین چند هست ؟ اگر عملکرد کلیه خوبه اقدامی نمیخواد
-
- سلام.جراحی پروستات کردم ولی همچنان ادرار تخلیه نمیشه.جهت درمان راهنمایی کنید.متشکرم
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۹ خرداد ۲( 3 سال پیش)
سلام کجا عمل کردید ؟ باز یا لیزری ؟ الان سوند دارید ؟
-
- سلام خسته نباشید بنده دختری19ساله عستم در سونوگرافی انجام شده طول کلیه راست102mmو طول کلیه چپ105mm می باشید
در سونوگرافی دوهفته پیش در کلیه چپ سنگ3میلی متری و در کلیه راست 2میلی متری دیده شد اما الان بعد از دو هفته کلیه راست سنگ3میلیمتری دیده شد همانند کلیه چپ
بعضی وقتا خیلی پهلوم درد میگیره و خون در ادرار میبینم
ممنون میشم راهنماییم کنید-
عسل دوشنبه ۸ خرداد ۲( 3 سال پیش)
در سونوگرافی اول طول کلیه راست100میلی متر بود و سمت چپ102میلی متر بوده
آیا الان که دوهفته از سونوگرافی اولم گذشته این افزایش به چه دلیل بوده🙏🏻 - نمایش سایر 1 پاسخ
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

