لیست پرسشها (11,111 پرسش)
یحیی یکشنبه ۱۴ خرداد ۲( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 407 مشاهده پرسش
سلام آقای دکتر الان ۱۰ روزه که قرص وزیکر به سفارش شما دارم مصرف میکنم ولی هنوز احساس ادرار دارم سر سه یا چهار ساعت یا شایدم بیشتر باید برم دسشویی و جدیدا دو سه روزه احساس میکنم زیاد تشنه میشم ۲۳ سالمه نمیدونم از گرمای جنوب هست یا خدایی نکرده دیابته تشخیص شما چیه آیا دوز قرص وزیکر رو افزایش ندم؟-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۱۴ خرداد ۲( 3 سال پیش)
خیر فعلا به دوز دست نزنید . بخاطر وضعیت اب و هوا و مصرف مایعات است . هر ۴ ساعت که خوبه
-
- سلام آقای دکتر.من سال ۹۵ عمل تنگی کانال نخاعی انجام دادم.الان دچار بی اختیاری ادرار هستم.دکتر مراحم برای من نوار مثانه نوشتن کی میتونم بیام مطب برای نوار مثانه؟
خودم اهل زنجان هستم.دو تا کلیپ تان را در گوگل دیدم.شهر من این آزمایش رو ندارد-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۱۴ خرداد ۲( 3 سال پیش)
شماره تماس و مشخصات بزارید تماس میگریم نوبت میدیم - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- سلام دکتروقت بخیر
وخسته نباشیدخدمت شما
دکترمن امروزچهارروزهستش جراحی کردم سنگ داخل کلیه سمت راست داشتم سه تا27میل
جراحی بازانجام دادم امروزناحیه شکم دردعجیبی دارم عادیه یابایدبرم بیمارستان دوباره 33سالمه-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۱۴ خرداد ۲( 3 سال پیش)
سلام کجا عمل کردید ؟ اکر درد شدید دارید و ترشح از زخم حتما به پزشکتان مراجعه کنید - نمایش سایر 3 پاسخ
-
- سلام آقای دکتر. مادر من 62 ساله است و از سالها قبل سابقه سنگریزه در کلیه داشت که هر از گاهی در سونوگرافی ها دیده می شد اما مشکل خاصی نداشت. در سونوگرافی و سیتی اسکن دو سال قبل شما فرمودین که تنگی خفیف مجرای ادرار مادرزاد دارد و نیازی به اقدام خاصی نیست. مشکل خاصی هم از بابت درد و تکرر ادرار و ... ندارد. اخیر ا دوباره یک سونو و آزمایش خون داده است که نتیجه را برای شما ارسال می کنم. لطفا نظرتون رو بفرمایید و آیا نیاز به اقدام خاصی هست؟
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۱۴ خرداد ۲( 3 سال پیش)
سلام حتما یک سی تی اسکن شکم و لگن بدون کنتراست انجام بشه گزارش را بفرستید . احتمال وجود سنگ هست با توجه به هیدرونفروز . حتما یک ازمایش کراتینین هم دهند
-
- خانم ۳۲ ساله هستم بدون بیماری خاص، حدود چند ماهی هست که احساس میکنم ادرارم با فشار کم و کامل تخلیه نمیشه و گاهی حس میکنم اواخر ادرار یهو قطع میشه ادرارم البته وقتی اب خیلی زیاد بخورم ومثانه پرباشه فشار ادرارم خوبه و رنگش روشنه ولی اب کم بخورم رنگ ادرام خیلی کدر و با فشار کم میشه، بعد از ادرار بعضی مواقع سوزش دارم ولی در حین ادرار سوزشی احساس نمیکنم، شبها گاهی اوقات قبل خواب چندین مرتبه باید برم دسشویی جوری که احساس میکنم دارم میترکم و یه فشار زیادی رو مثانه دارم ولی فقط در حد خیلی کم ادرار میکنم و باید بشینم چندین یه رب تا کم کم تخلیه بشم ولی وقتی بخوابم دیگه تا صبح بیدارم نمیکنه، بی اختیاری ادرار اصلا ندارم، صبحهام فشار ادرار کمه و بعدش بعضی وقتا احساس سوزش میکنم، چند وقتی هست پشتم گاهی بالاتر کمر و گاهی پایینتر از کمر درد دارم، درد شدیدی نیست، تو بعضی حالتا بدتر میشه یا وقتی نفس عمیق میکشم، حتی صبحها که از خواب پا میشم درد رو دارم، و یه احساس ناراحتی در مجاری و واژنم که میگیره توی کشاله ران و پاهام، این مشکل تو یک چندسال اخیر یکی دوبار اتفاق افتاد و خودش کاملا خوب شد ولی ایندفعه بیش از یک ماهه مونده، انتی بیوتیک و داروی باکلوفن و تامسولوسین مصرف کردم که خیلی موثر نبودند
سونو و ازمایش ادرار و نوار مثانه براتون ضمیمه کردم ممنون میشم راهنماییم کنید-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۱۳ خرداد ۲( 3 سال پیش)
سلام ازمایشات رویت شد . بهتر است یکبار مجرا با با دستگاه سیستوسکوپ بررسی شود . در صورت تنگی خفیف گشاد شود - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- آقای دکتر عکس سونوی پسرم براتون اومد ؟نمیدونم چجوری ارسال کنم نمیشه
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۱۳ خرداد ۲( 3 سال پیش)
عکس رویت شد . اسکن کلیه انجام باید بشه . بعد از اون vcug - نمایش سایر 4 پاسخ
-
- سلام خسته نباشی من شهرستان زندگی میکنم پسرم ۱۱ سالشه چند روز پیش ادرارش پر از خون بود رفتیم بیمارستان بعد از آزمایشات و سنوگرافی گفتن مثانش جدارش ذخیمشده و حالت ارتجاییشو نداره و ادرارو نمیتونه تو خودش جابده برگشتش میده به کلیه ها میگن باید عمل بشه ولی برا اطمینان بیشترو دلیل بیماریش قراره عکس رنگی بگیرن خاستم بدونم هیچ راهی به جز عمل نداره ؟ یا امکان داره تشخیصشون اشتباه شده باشه ممنون میشم جواب بدید خیلی نگرانشیم
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۱۲ خرداد ۲( 3 سال پیش)
سلام برای کلیه ها که عکس رنگی درست هست باید انجام بشه . باید سونوگرافی رو ببینم ولی اگر مثانه کوچک هست حتما باید عمل بشه
-
- سلام دکتر
پدرم سال ۸۵ عمل پیوند رگ و دریچه میترال داشتند از ۴ سال قبل به مرور به دلیل تنگی مادرزادی حالب و هیدرونفروز کلیه چپ کم کار و تقریبا از کار افتاده محسوب میشود کلیه راست ابعاد و بقیه موارد مشکل زیادی بجز کیست ندارد تا اینکه از هفته پیش بعد از درد کلیه چپ خونریزی در ادرار پیدا کردند خونریزی نسبتا زیاد و سیاه بعد از سوند گفتند کلیه چپ علاوه بر هیدرونفروز شدید در پل میانی توده تومورهای به ابعاد ۶در۶ دیده شده است بعد از سیتی اسکن بدون حاجب دکتر ارولوژی گفتند باید کلیه چپ تخلیه و بررسی شود با توجه به سن پدرم ۸۴ سال و مصرف وارفارین و ناتوانی و ضعف شدید ایشان پیشنهاد شما چیست عمل انجام دهیم یا خیر خودشان با درمان به شدت مخالف هستند و کراتینین حالا به ۶ رسیده است.-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۱۲ خرداد ۲( 3 سال پیش)
سلام در صورتی که متخصص بیهوشی و قلب اکی عمل بدهند بهتره خارج بشه در غیر این صورت زیر نظر متخصص رادیو انکو باشند
-
- خانم ۳۲ ساله، حدود ۳ ماه هست احساس میکنم ادرارم با فشار قبل نیست، شبها احساس فشار در مثانه دارم درحالی که وقتی میرم فقط یه کم ادرار دارم و بعد از ادرار احساس سوزش شدید در مجرا دارم، چندین بار ازمایش ادرار دادم که هیچ عفونت یا مورد دیگهای نداشتم، سونو هم کاملا سالم و باقی مانده هم ۵ سی سی داشتم ولی اواخر ادرار قطع میشه و باید چند دقیقه بشینم تا ذره ذره ادرار کامل تخلیه بشه با نفس عمیق کشیدن
-
سعیده جمعه ۱۲ خرداد ۲( 3 سال پیش)
اضافه کنم که من انتی بیوتیک سیپروفلوکساسین و نیتروفئوتادین و قرص باکلوفن و تامسولوسین وفنوزوپریدین رو مصرف کردم که خیلی هیچکدوم موثر نبودند - نمایش سایر 3 پاسخ
-
- سلام آقای دکتر من حدود دوسالی هست همیشه احساس دفع ادرار دارم یعنی داعم در حال کنترل هستم دیگه خسته شدم تا میرم دسشویی میخام بلند شم بازم احساس ادرار دارم هیچ علائم دیگه ای ندارم فقط تکرر ادرار کنترل کردن داعم خودم
-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۱۱ خرداد ۲( 3 سال پیش)
سلام یک سونوگرافی کلیه ها و مجاری بررسی باقی مانده ادراری و ازمایش ادرار و کشت ادرار دهید بفرستید برام
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

