اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر روح سه شنبه ۲۳ خرداد ۲( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 373 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر بعد مراجعه به سونوگرافی متوجه شدم سنگ 18 میلی در لگنچه سمت چپ دارم جهت سنگ شکن یه بیمارستان مراجعه کردم الان 5 روز سنگ شکن میگذرد و هنوز در ناحیه کلیه و متورم شدن کلیه احساس میکنم درد زیادی دارم و آب زیاد هم میخورم دیگه از شدت درد نمیدونم چیکار باید بکنم اگه میشه راهنمایی بکنید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۳ خرداد ۲( 3 سال پیش)
      سی تی اسکن شکم و لگن بدون کنتراست کنید محل سنگ و سنگ ریزه ها مشخص بشه
  • تصویر کاربر بیتا سه شنبه ۲۳ خرداد ۲( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 388 مشاهده پرسش
    با سلام اقای دکتر من چند وقت پیش سوزش ادرار و بوی بد ادرار و همینطور ترشحاتی داشتم دکتر برای من پماد واژینال میکوزین وقرص فلوکونازول ۵۰ تجویز کرد وتشخیص قارچ داد داروهارو مصرف کردم علایم از بین رفت و خوب شدم ولی فقط چند روز بعد از اتمام داروها باز اون بوی بد ادرار که شبیه بوی ترش شدگی و تخمیر هست برگشته و خیلی هم بوی شدیدیه چکار باید بکنم دکتر جان
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۳ خرداد ۲( 3 سال پیش)
      باید داروها ادامه یابد همان قارچ است . مترونیدازول هم اضافه بشه
  • تصویر کاربر محمد چهارشنبه ۲۴ خرداد ۲( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 1222 مشاهده پرسش
    سلام وقت بخیر
    (عذر میخوام دسته بندی مرتبط پیدا نکردم)

    آقا ۳۴ ساله مجرد هستم

    من بعد از چند ماه ورزش بدنسازی سبک، متوجه شدم (میدونم بخاطر وزنه زدن نیست و برای حرکات شکم هست خودم حس کردم) بعد از سرفه یا کشش بدن، ۴ انگشت پایینتر از ناف و ۴ انگشت به سمت راست، همینطور ۴ انگشت به سمت پایین و چپ ناف (هردو با هم پیش نمیاد و گاهی هر کدوم اتفاق میفته) احساس درد خفیف یا کشیدگی و سوزش داشتم اما نه برجستگی و بیرون زدگی هست نه حتی با دست زدن چیزی مشخصه

    این رو هم اضافه کنم که همزمان با این موضوع، (یک ماهی بود که یکم بیضه هام حساس شده بود و ی مقدار برآمدگی کنار بیضه داشتم و درد داشتم بعد از چند روز هم درد کمر و پهلو بهش اضافه شد که گفتن عفونته چند تا قرص دادن (لووفکت ۵۰۰ و کلوگزاسیلین) خوب نشدم بعد از ۲ هفته دوباره رفتم امپول آمیکاسین و قرص ژلوفن و سیپروتد ۵۰۰ دادن و گفتن عفونت پروستاته

    سونوگرافی هم انجام دادم که عکسش رو خدمتتون میفرستم، (مثانه، کلیه، پروستات و نسوج نرم برای فتق و بیضه هم سمت راست هم چپ) دکتر گفتن فتق سمت راست رو دارم و میل خودمه بخوام عمل کنم یا نخوام هم مهم نیست و خیلی راهنماییم نکردن... (از وقتیم سونو انجام دادم، انقد گفتن به شکم فشار بیار که از چند ساعت بعدش دردم بیشتر شد و خود به خود سمت چپم میسوزه و درد میگیره در حالی که تو سونو گفتن مشکلی نیست...)

    اگر به عمل نیاز داره چرا به اختیار خودمه؟ اگه نیاز نداره چرا با تایید خودم میخواستن عمل کنن...
    من سالهای قبل ۲ بار این اتفاق برام افتاد کمی مراعات کردم و خوب شد

    میخوام بدونم اگه عمل نکنم مشکلی ایجاد نمیشه؟ میتونم بعد از مدتی خیلی آروم با ملاحظه دوباره ورزش کنمکه عضلات شکم وی بشه و اون فتق ترمیم میشه؟ یا باید تا آخر عمر نگران این موضوع باشم...؟
    ممنون میشمخیالم رو بابت این موضوع راحت کنید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۳ خرداد ۲( 3 سال پیش)
      بله فتق سمت راست مطرح است و قطعا با ورزش های سنگین در ارتباط است و اگر بعد از عمل ادامه دهید کار سنگین را قطعا عود میکنه . اینکه گفتن فعلا عمل نکنید برای اینکه میتونید صبر کنید کامل بیرون بزنه
    2. تصویر کاربر محمد سه شنبه ۲۳ خرداد ۲( 3 سال پیش)
      ممنون از پاسخگویی شما
      آقی دکتر اگر قراره چه قبل عمل چه بعد از عمل هم خیلی مراعات کنم و کارهای سنگین انجام ندم، اگر کامل بیرون نزنه پس عمل نکنم بهتره درسته؟ من ۷-۸ سال پیشم همینجوری شدم یه مدت بعد دردش رفت حتی ورزش هم میکردم
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۴ خرداد ۲( 3 سال پیش)
      بله البته اگر کامل بیرون بزنه ممکنه خطرناک بشه و روده گیر بیفته
    4. تصویر کاربر محمد سه شنبه ۲۳ خرداد ۲( 3 سال پیش)
      یک دنیا ممنون از پاسختون
      اگر مراعات کنم ممکنه هیچوقت بیرون نزنه و نیاز به عمل هم نباشه؟ ( چون قبلا پیش اومده و بعد از یه مدت اروم شده و حتی بعدش کارای سنگین هم کردم و چیزی نشده )

      و اینکه ممکنه سونو خطا داشته باشه؟ چون سمت چپ هم گاهی این حسو دارم حتی بیشتر از راست اما گفتن سمت چپ هیچی نیست
    5. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۴ خرداد ۲( 3 سال پیش)
      خطای سونو که ممکنه باشه ولی در معاینه مشخص میشه .
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
  • تصویر کاربر ایمان دوشنبه ۲۲ خرداد ۲( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 410 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر خانم من در طول شبانه روز بخصوص شب ها هر یک ربع یا نیم ساعت یک بار دچار احساس ادرار می شوند که گاهی خیلی کم درحد قطره ادارار میکنند برای درمان این بیماری چه کاری باید انجام بدیم ممنون میشم راهنمای کنید باتشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲۲ خرداد ۲( 3 سال پیش)
      سلام چند سالشون هست ؟ از کی ایجاد شده ؟ سونوگرافی جدید و ازمایش ادرار دادن ؟
  • تصویر کاربر مجتبی یکشنبه ۲۱ خرداد ۲( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 279 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر حدود 7 ماه پیش با درد پهلوی چپ سونو دادم که متوجه شدم سنگ 5 میلیمتر در حالب چپ دارم که چند روز بعد دفع شد و همچنین سنگ 4 میلیمتر در دسته کالیس میانی کلیه راست و همچنین چند تا سنگریزه در کلیه راست دارم، الان دارم قرص سیستون روزی یک عدد و شربت اورتیکا روزی دو بار مصرف میکنم حالا سوالم اینه که
    1- بعد از چه مدت باید دوباره چکاب کنم و سونو بدم؟
    2- ممکنه این سنگ دفع شده باشه و من متوجه نشم؟
    3- آیا اگر این سنگ باقی مانده باشه در کلیه خطرناکه؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۱ خرداد ۲( 3 سال پیش)
      سنگ کوچک کلیه اهمیتی ندارد ممکن هم هست دفع شود و متوجه نشوید .چکاپ هر ۶ماه تا یک سال سونو کنید
  • تصویر کاربر ali چهارشنبه ۲۴ خرداد ۲( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 370 مشاهده پرسش
    با عرض سلام
    با انجام سونوگرافی پدرم متوجه وجود یک غده در پل تحتانی کلیه چپ او شدیم به ابعاد 26*27 بعد از سیتی با تزریق تشخیص پزشک معالج عمل جراحی وبرداشت تومور ویا برداشت کل کلیه هست(باید در هنگام عمل تصمیم بگیرن) عکس سونوگرافی و سیتی اپلود شده در سایت، ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۱ خرداد ۲( 3 سال پیش)
      سلام قطعا باید عمل بشه شاید بشه کلیه را حفظ کرد اگر دست اندازی به داخل کلیه نداشته باشد . اگر تمایل دارید نوبت دهیم جهت عمل
    2. تصویر کاربر ali سه شنبه ۲۳ خرداد ۲( 3 سال پیش)
      دکتر شما در چه بیمارستانی این عمل را انجام میدهید و هزینه ی جراحی نفرکتومی چقدره پدرم مشکل قلبی هم داره و پزشک قلبش تایید عمل داده و گفته بلامانعه
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۴ خرداد ۲( 3 سال پیش)
      در بیمارستان نیکان . هزینه عمل طبق تعرفه وزارت بهداشت همه جا یکی هست هزینه بیمارستان را از بیمارستان بپرسید
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر سامان دوشنبه ۲۲ خرداد ۲( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 299 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر یک هفته هس که داروی سیپروفلوکساسین ۵۰۰ روزی دوبار مصرف میکنم بعد از این مدت دچار تکرر ادرار مخصوصا در صبح ها و احساس خالی نشدن کامل مثانه رو بشدت دارم و صبح ها با درد مقعد تقریبا ۳۰دقیقه همراهه ایا از عوارض این دارو هست؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۱ خرداد ۲( 3 سال پیش)
      سلام چرا سیپرو مصرف میکنید ؟ ازمایش ادرار و کشت ادرار داده اید ؟
    2. تصویر کاربر سامان یکشنبه ۲۱ خرداد ۲( 3 سال پیش)
      درد قسمت کلاهک الت دارم دکتر و دائما احساس پر بودن مثانه و داشتن ادرار رو دارم.سونوگرافی و کشت فرستادم خدمتتون
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲۲ خرداد ۲( 3 سال پیش)
      احتمالا عفونت ادراری بوده هرچند کشت منفی است دسیپرو را قطع کنید وزیکر ۵ روزی یک عدد بخورید
    4. تصویر کاربر سامان یکشنبه ۲۱ خرداد ۲( 3 سال پیش)
      ۴۵ روز از این ازمایش کشت میگذره دکتر هنوز درد دارم .مشکل از پروستات نیست؟
      وزیکر رو چقدر مصرف کنم اقای دکتر؟
    5. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲۲ خرداد ۲( 3 سال پیش)
      یک ماه بخورید ببینید علایم چطور است
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
  • تصویر کاربر مژگان یکشنبه ۲۱ خرداد ۲( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 379 مشاهده پرسش
    با ادب واحترام خدمت آقای دکتر بنده ۲۵ اردیبهشت سنگ۹ میل رو عمل کردم بعد از ۳هفته سنگ خرد شده پشت دبل جی مانده بود دکترگفت با خارج کردن دبل جی سنگ هم خارج خواهند ولی زمان خارج کردن دبل گویامقداری شن خیلی ریز داخل مثانه ریخته شده مایعات زیاد استفاده میکنم مقداری هم شن خارج شده ولی درد پهلوو مثانه دارم اما سوزش ندارم تا چه مدتی این درد را باید تحمل کنم آیا مسافرت بعد از یک هفته برایم اشکالی دا رد؟ با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۱ خرداد ۲( 3 سال پیش)
      سلام خیر اگر کار سنگین نمیکنید مسافرت مانعی ندارد . اگر درد شدید است سی تی اسکن کنید اگر با مسکن برطرف میشه که هیچ
  • تصویر کاربر ماهک دوشنبه ۲۲ خرداد ۲( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 330 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر من با توجه به سونوگرافی و سی تی اسکن با مایع شکم و لگن و تشخیص متخصص کلیه متوجه شدم که دارای یک توده 26×21 میلی متری در کلیه راست میباشم و بنابر توصیه پزشک معالج ۵ روز قبل توده را با جراحی باز بر داشتم سوالم این است آیا احتمال اینکه کلیه راستم برداشته بشه هست یا نه؟و آیا خطری مر تهدید میکند؟ممنون میشم اگر راهنمایی بفرمائید ضمنا آدرس مطب شما را اگر ممکنه برام ارسال کنید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲۲ خرداد ۲( 3 سال پیش)
      سلام توده باید توسط پاتولوژی بررسی و ماهیت ان ذکر شود تا بقیه بررسی ها بشه . ادرس مطب قلهک است
  • تصویر کاربر صدرا دوشنبه ۲۲ خرداد ۲( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 468 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر حسین کرمی بند الان سه سال که تکرر ادرار دارم پیش خیلی از دکتر ها رفتم میگفتند پروستات داریدرفتم جهرم دکتر که جهرم بود گفته نه شما افونت مثانه دارید قرص داد به من ولی بازم خوب نشدم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲۲ خرداد ۲( 3 سال پیش)
      چند سالتون هست ؟ سونوگرافی دارید ؟ دارو چی خوردین ؟
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب