لیست پرسشها (11,111 پرسش)
روح سه شنبه ۲۳ خرداد ۲( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 373 مشاهده پرسش
سلام آقای دکتر بعد مراجعه به سونوگرافی متوجه شدم سنگ 18 میلی در لگنچه سمت چپ دارم جهت سنگ شکن یه بیمارستان مراجعه کردم الان 5 روز سنگ شکن میگذرد و هنوز در ناحیه کلیه و متورم شدن کلیه احساس میکنم درد زیادی دارم و آب زیاد هم میخورم دیگه از شدت درد نمیدونم چیکار باید بکنم اگه میشه راهنمایی بکنید-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۲۳ خرداد ۲( 3 سال پیش)
سی تی اسکن شکم و لگن بدون کنتراست کنید محل سنگ و سنگ ریزه ها مشخص بشه
-
- با سلام اقای دکتر من چند وقت پیش سوزش ادرار و بوی بد ادرار و همینطور ترشحاتی داشتم دکتر برای من پماد واژینال میکوزین وقرص فلوکونازول ۵۰ تجویز کرد وتشخیص قارچ داد داروهارو مصرف کردم علایم از بین رفت و خوب شدم ولی فقط چند روز بعد از اتمام داروها باز اون بوی بد ادرار که شبیه بوی ترش شدگی و تخمیر هست برگشته و خیلی هم بوی شدیدیه چکار باید بکنم دکتر جان
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۲۳ خرداد ۲( 3 سال پیش)
باید داروها ادامه یابد همان قارچ است . مترونیدازول هم اضافه بشه
-
- سلام وقت بخیر
(عذر میخوام دسته بندی مرتبط پیدا نکردم)
آقا ۳۴ ساله مجرد هستم
من بعد از چند ماه ورزش بدنسازی سبک، متوجه شدم (میدونم بخاطر وزنه زدن نیست و برای حرکات شکم هست خودم حس کردم) بعد از سرفه یا کشش بدن، ۴ انگشت پایینتر از ناف و ۴ انگشت به سمت راست، همینطور ۴ انگشت به سمت پایین و چپ ناف (هردو با هم پیش نمیاد و گاهی هر کدوم اتفاق میفته) احساس درد خفیف یا کشیدگی و سوزش داشتم اما نه برجستگی و بیرون زدگی هست نه حتی با دست زدن چیزی مشخصه
این رو هم اضافه کنم که همزمان با این موضوع، (یک ماهی بود که یکم بیضه هام حساس شده بود و ی مقدار برآمدگی کنار بیضه داشتم و درد داشتم بعد از چند روز هم درد کمر و پهلو بهش اضافه شد که گفتن عفونته چند تا قرص دادن (لووفکت ۵۰۰ و کلوگزاسیلین) خوب نشدم بعد از ۲ هفته دوباره رفتم امپول آمیکاسین و قرص ژلوفن و سیپروتد ۵۰۰ دادن و گفتن عفونت پروستاته
سونوگرافی هم انجام دادم که عکسش رو خدمتتون میفرستم، (مثانه، کلیه، پروستات و نسوج نرم برای فتق و بیضه هم سمت راست هم چپ) دکتر گفتن فتق سمت راست رو دارم و میل خودمه بخوام عمل کنم یا نخوام هم مهم نیست و خیلی راهنماییم نکردن... (از وقتیم سونو انجام دادم، انقد گفتن به شکم فشار بیار که از چند ساعت بعدش دردم بیشتر شد و خود به خود سمت چپم میسوزه و درد میگیره در حالی که تو سونو گفتن مشکلی نیست...)
اگر به عمل نیاز داره چرا به اختیار خودمه؟ اگه نیاز نداره چرا با تایید خودم میخواستن عمل کنن...
من سالهای قبل ۲ بار این اتفاق برام افتاد کمی مراعات کردم و خوب شد
میخوام بدونم اگه عمل نکنم مشکلی ایجاد نمیشه؟ میتونم بعد از مدتی خیلی آروم با ملاحظه دوباره ورزش کنمکه عضلات شکم وی بشه و اون فتق ترمیم میشه؟ یا باید تا آخر عمر نگران این موضوع باشم...؟
ممنون میشمخیالم رو بابت این موضوع راحت کنید-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۲۳ خرداد ۲( 3 سال پیش)
بله فتق سمت راست مطرح است و قطعا با ورزش های سنگین در ارتباط است و اگر بعد از عمل ادامه دهید کار سنگین را قطعا عود میکنه . اینکه گفتن فعلا عمل نکنید برای اینکه میتونید صبر کنید کامل بیرون بزنه - نمایش سایر 4 پاسخ
-
- سلام آقای دکتر خانم من در طول شبانه روز بخصوص شب ها هر یک ربع یا نیم ساعت یک بار دچار احساس ادرار می شوند که گاهی خیلی کم درحد قطره ادارار میکنند برای درمان این بیماری چه کاری باید انجام بدیم ممنون میشم راهنمای کنید باتشکر
-
دکتر حسین کرمی
دوشنبه ۲۲ خرداد ۲( 3 سال پیش)
سلام چند سالشون هست ؟ از کی ایجاد شده ؟ سونوگرافی جدید و ازمایش ادرار دادن ؟
-
- سلام آقای دکتر حدود 7 ماه پیش با درد پهلوی چپ سونو دادم که متوجه شدم سنگ 5 میلیمتر در حالب چپ دارم که چند روز بعد دفع شد و همچنین سنگ 4 میلیمتر در دسته کالیس میانی کلیه راست و همچنین چند تا سنگریزه در کلیه راست دارم، الان دارم قرص سیستون روزی یک عدد و شربت اورتیکا روزی دو بار مصرف میکنم حالا سوالم اینه که
1- بعد از چه مدت باید دوباره چکاب کنم و سونو بدم؟
2- ممکنه این سنگ دفع شده باشه و من متوجه نشم؟
3- آیا اگر این سنگ باقی مانده باشه در کلیه خطرناکه؟-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۲۱ خرداد ۲( 3 سال پیش)
سنگ کوچک کلیه اهمیتی ندارد ممکن هم هست دفع شود و متوجه نشوید .چکاپ هر ۶ماه تا یک سال سونو کنید
-
- با عرض سلام
با انجام سونوگرافی پدرم متوجه وجود یک غده در پل تحتانی کلیه چپ او شدیم به ابعاد 26*27 بعد از سیتی با تزریق تشخیص پزشک معالج عمل جراحی وبرداشت تومور ویا برداشت کل کلیه هست(باید در هنگام عمل تصمیم بگیرن) عکس سونوگرافی و سیتی اپلود شده در سایت، ممنون میشم راهنمایی بفرمایید-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۲۱ خرداد ۲( 3 سال پیش)
سلام قطعا باید عمل بشه شاید بشه کلیه را حفظ کرد اگر دست اندازی به داخل کلیه نداشته باشد . اگر تمایل دارید نوبت دهیم جهت عمل - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- سلام اقای دکتر یک هفته هس که داروی سیپروفلوکساسین ۵۰۰ روزی دوبار مصرف میکنم بعد از این مدت دچار تکرر ادرار مخصوصا در صبح ها و احساس خالی نشدن کامل مثانه رو بشدت دارم و صبح ها با درد مقعد تقریبا ۳۰دقیقه همراهه ایا از عوارض این دارو هست؟
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۲۱ خرداد ۲( 3 سال پیش)
سلام چرا سیپرو مصرف میکنید ؟ ازمایش ادرار و کشت ادرار داده اید ؟ - نمایش سایر 4 پاسخ
-
- با ادب واحترام خدمت آقای دکتر بنده ۲۵ اردیبهشت سنگ۹ میل رو عمل کردم بعد از ۳هفته سنگ خرد شده پشت دبل جی مانده بود دکترگفت با خارج کردن دبل جی سنگ هم خارج خواهند ولی زمان خارج کردن دبل گویامقداری شن خیلی ریز داخل مثانه ریخته شده مایعات زیاد استفاده میکنم مقداری هم شن خارج شده ولی درد پهلوو مثانه دارم اما سوزش ندارم تا چه مدتی این درد را باید تحمل کنم آیا مسافرت بعد از یک هفته برایم اشکالی دا رد؟ با تشکر
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۲۱ خرداد ۲( 3 سال پیش)
سلام خیر اگر کار سنگین نمیکنید مسافرت مانعی ندارد . اگر درد شدید است سی تی اسکن کنید اگر با مسکن برطرف میشه که هیچ
-
- سلام آقای دکتر من با توجه به سونوگرافی و سی تی اسکن با مایع شکم و لگن و تشخیص متخصص کلیه متوجه شدم که دارای یک توده 26×21 میلی متری در کلیه راست میباشم و بنابر توصیه پزشک معالج ۵ روز قبل توده را با جراحی باز بر داشتم سوالم این است آیا احتمال اینکه کلیه راستم برداشته بشه هست یا نه؟و آیا خطری مر تهدید میکند؟ممنون میشم اگر راهنمایی بفرمائید ضمنا آدرس مطب شما را اگر ممکنه برام ارسال کنید
-
دکتر حسین کرمی
دوشنبه ۲۲ خرداد ۲( 3 سال پیش)
سلام توده باید توسط پاتولوژی بررسی و ماهیت ان ذکر شود تا بقیه بررسی ها بشه . ادرس مطب قلهک است
-
- سلام آقای دکتر حسین کرمی بند الان سه سال که تکرر ادرار دارم پیش خیلی از دکتر ها رفتم میگفتند پروستات داریدرفتم جهرم دکتر که جهرم بود گفته نه شما افونت مثانه دارید قرص داد به من ولی بازم خوب نشدم
-
دکتر حسین کرمی
دوشنبه ۲۲ خرداد ۲( 3 سال پیش)
چند سالتون هست ؟ سونوگرافی دارید ؟ دارو چی خوردین ؟
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

