لیست پرسشها (11,111 پرسش)
زهرا دوشنبه ۱۲ تیر ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 384 مشاهده پرسش
ببخشید من توی 5سالگی عمل سیستوپلاسمی یعنی ی قسمتی از رودم رو پیوند زدن به مثانم چون حس ادرار نداشتم همون موانع عصبی و آلان28سالم هس از اون موقع تا الان خودم سوند میزدم کاتتیر میزنم الان 20ساله دارم این کارو انجام میدم همیشه پیگیر هسم و دنبال راه درمان هسم خواستم ببینم درمانی برای این بیماری هس روش و درمان جدید آیا علم این بیماری پیشرفت نکرده نه فقط ایران تو کل دنیا اگر روشی هس که من بتونم درمان بشم لطفا راهنمایی و کمکم کنید چون واقعا خیلی دارم عذاب میکشم28سال هس دارم زجر میکشم الان سرچ کردم دیدم روش های دیگه ای هم برای درمان داره و اصلا نمیدونم کدوم دکتر هس که تخصص این کارو دره-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۱۱ تیر ۲( 2 سال پیش)
سلام راه اصلی درمان همان CIC هست که انجام میدهید . روش درمان خاصی نداره اون عمل سیستوپلاستی هم که انجام شده - نمایش سایر 4 پاسخ
-
- درود بر شما
کلیه های من سنگ سازه ولی معمولا در سایز پایین دفع میشه
ولی یک سنگ ۱۲ میل در حدود ۶ سال در کلیه مونده و گاهی بخاطر تکون خوردن درد شدیدی میگیره
اکثر پزشکان میگن سنگ زیر ۲۰ میل رو جراحی نمی کنن ولی گاهی اوقات درد شدیدی میگیره
۳ سال پیش سنگ شکن کردم ولی تغییری نکرد-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۱۱ تیر ۲( 2 سال پیش)
سلام اول اینکه حتما سی تی اسکن شکم و لگن بدون کنتراست کنید که سایز دقیقی از سنگ بده و اگر به سنگ شکن برون اندامی مقاوم باشه باید عمل pcnl کنید
-
- سلام جناب دکتر
بنده 34 سالم هست . در بیضه ها درد خفیف داشتم یه 3 هفته ای
به توصیه جناب عالی سونوگرافی کردم از بیضه و کلیه و پروستات . همه چیز طبیعی بود فقط چند تا خرده سنگ 3 میلی متری در کلیه بود
کشت ادرار هم جوابش منفی بود منتهی کمی خون تو ادرار بود ( هموفیلی هستم )
البته کلیه بنده سنگ ساز آیا ممکنه درد بیضه هام به خاطر سنگ های ریز کلیه باشه ؟؟؟
ممنون جواب بدید-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۱۱ تیر ۲( 2 سال پیش)
سلام خیر مگر سنگ وارد حالب بشه و درد پهلو هم میده - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- با سلام ببخشید آقای دکتر سنگ 6.3 میلیمتری بعد از اولین سونو در حالب میانی بود و بعد از سونو دوم در یک سوم حالب میانی بعد از عروق ایلیاک حرکت کرده است
آیا به خوردن قرص امنیک ادامه بدم دفع میشه؟
من اختلال اظطرابی دارم به طوری که سیتالوپرام مصرف میکنم با دیدن اتاق عمل و اینا حمله اظطرابی بهم وارد میشه و پاینک
اگر نیز به عمل باشه چطور باید انجام بشه که آرام باشم؟
فیلم شمارو دیدم بدتر اظطرابم بیشتر شده-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱۳ تیر ۲( 2 سال پیش)
سلام از کی درد دارید ؟ سی تی اسکن شکم و لگن بدون کنتراست کنید . نوع عملش TUL است - نمایش سایر 3 پاسخ
-
- باسلام خدمت آقای دکتر عزیز، بنده 40 سالمه، حدود 1 سالی میشه که مشکل دفع ادرار داشتم، توی این مدت آزمایش خون و ادرار و سونو گرافی و سیستوسکوپی انجام دادم، آخرین سونوگرافی ام اندازه پروستات 27 سی سی بود و در سیستوکپی، 2 مشکل بررسی شد، اولی تنگی مجاری ادراری بود که برطرف شد، دومین مشکلم اینه که گردن مثانه من های شده اصطلاحا، دکتر جراحم گفته که توی سیستوکوپی بعدی واست میتراشیم و مشکلی برای مردانگیت نمیزاریم پیش بیاد چون تو جوانی و در ضمن فعلا مجرد، اما یه دکتر دیگه به من گفتند اصلا برای جوانان این عمل ممنوع هستش چون دیگه منی خارج نمیشه، جسارتا نظر و راهکارتونو میخواستم بپرسم، در ضمن بنده حدود 6 ماه هستش که تامسولوسین مصرف میکنم اما به سختی تخلیه میشه مثانم، ممنون میشم که پاسخ بفرمایین همینطور آخرین سونوی مثانه من 60سی سی باقی مانده بود
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۹ تیر ۲( 2 سال پیش)
در سن شما عمل تراشیدن را توصیه نمیکنم . احتمال عود تنگی مجرا مطرح است که باید مجدد بررسی شود - نمایش سایر 3 پاسخ
-
- حدود ۲ سال هست که به تکرر ادرار دچار شدم درمجموع شبانه روز ۱۰ تا ۱۲ بار دستشویی میرم و شب ها ۲ تا ۳ بار برای دستشویی از خواب بیدار میشم
آزمایشات و سونوگرافی مشکلی نداشتن . مجرد هستم و بیماری قند هم ندارم. به دلیل مشکلات گوارشی نمیتونم داروهای تکرر رو استفاده کنم . علت این مشکل چیه ؟ ممکنه منشا روحی داشته باشه؟ برای تشخیص به vcug نیاز هست؟ شما چه نوع درمان یا دارویی رو تجویز میکنید؟-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۹ تیر ۲( 2 سال پیش)
باید دید در سونو باقی مانده ادرار چقدر است . مثانه احتمالا عصبی هست و بله استرس میتونه دخیل باشه در این مسئله. از وزیکر ۱۰ روزی یک عدد استفاده کنید
-
- سلام سنگ به طول 8،9م م در کلیه راست وبرجَتسه در کف مثانه وکورتیکال ساده به طول15 م م مشاهده شد،، لطف کنید راهنمایی کنید سپاسگذارم
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۹ تیر ۲( 2 سال پیش)
سلام چند سالتون هست؟ عکس این سونوگرافی را بفرستید
-
- یک سال پیش بود رفتم به عمل جراحی پروستات اما جواب نداد به این خاطر که دکتر قرص های تکرر ادرار را نسخه چاپ می کرد وقتی که داروهای تکرر ادرار را میل میکردم عفونت کل بدنم را فرا می گیرد الان عفونت دارم اما کمتر شده است راه حل است
-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۸ تیر ۲( 2 سال پیش)
چند سالتون هست ؟ چه عملی کردید ؟ باز یا بسته ؟ خوش خیم بود یا بدخیم ؟ الان فقط تکرر ادرار دارید ؟ - نمایش سایر 4 پاسخ
-
- سلام خسته نباشید. اقای دکتر من پسری ۲۰ساله هستم که از ۱۷سالگی دچار تکرار ادراری شدم .وقتی چای یا قهو واب میخورم چندبرابر میشه. وکامل تخلیه نمیشه و پشت مثانه درد میگرد. سونگرافی رفتم گفتم پروتستانست عادی هسته و مشکلی نداره و وقتی که قبلا خود ارضایی میکردم اب منی به صورت ژله وبا ادرار قاطی میومد
-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۸ تیر ۲( 2 سال پیش)
سلام باقی مانده ادرار در سونوگرافی چقدر بود ؟ - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- وقت بخیر.اقا هستم ۳۲ ساله.. تقریبا یک ماه قبل بود که به علت درد پهلوی راست به پزشک مراجعه کردم.بعد از انجام سی تی اسکن که عکس ش رو پیوست فرستادم تشخیص سنگ کلیه داده شده.و دکتر به من گفت دو تا عمل سنگ شکنی داری یک بار با روش tul و دومی هم برای خارج کردن یک لوله..من برای اطمینان به یک پزشک دیگه مراجه کردم ایشون گفتن نیاز به عمل نیست تا سه هفته دو تا قرص یکی پروترال اپاس چهاردهم و یکی هم قرص هیدروکلروتیازید مصرف کنم..الان بعد از یک ماه من بعضی روزها درد شدید دارم و گاهی هم خون ریزی ادرار..ممنون میشم من رو راهنمایی کنید که ایا عمل رو انجام بدم یا نه...
-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۷ تیر ۲( 2 سال پیش)
سی تی اسکن قدیمی است احتمالا سنگ جابجا شده ولی دفع نشده . اون سنگ ۶ میلی کالیس تحتانی اقدامی نمیخواد اما سنگ پروگزیمال حالب باید سنگ شکنی بشه بیشتر از این زمانی که مونده اگر بمونه به کبیه اسیب میزنه - نمایش سایر 2 پاسخ
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

