لیست پرسشها (11,111 پرسش)
محمودی جمعه ۲۳ تیر ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 294 مشاهده پرسش
سلام جناب دکتر . ببخشید من این هفته ازمایش دادم دولیوان هم اب خوردم ۴۵ دقیقه بعد رفتم ازمایش دادم . از ۱/۰۳ اومد رو ۱ . ایا خوبه؟ نباید زیر یک میشد.؟ توروخدا دکتر . ناشتا هم بودم شب قبلشم ماست خوردم-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۲۳ تیر ۲( 2 سال پیش)
قبلا پاسخ سوال شما را داده ام و سوال تکراری نپرسید . یک بار گفتم که نرمال است - نمایش سایر 3 پاسخ
-
- با سلام خدمت دکتر گرامی .من خانم ۴۲ هستم که آر فروردین ماه دچار عفونت رحم شدم و بعد هم تکرر ادراری گرفتم ..چندین دکتر رفتم و در نوار مثانه مشخص شد یک سوم حجم مثانه دارم .خانم دکتر گفتن باید برم بیمارستان و سیستوسکپی کنم ...بدون اینکه قبلش به من حرفی بزنن موقع بیهوشی بهم گفتن اگه مورد خاصی نباش باید برای رفع این مشکل بوتاکس بزنن ..منم دیگه چاره ای جز موافقت نداشتم ..خلاصه که شب با سوند از بیمارستان مرخص شدم و فردا برای برداشتن سوند دوباره مراجعه کردم ...اوایل کمی در دفع ادرار مشکل داشتم یا با زور و فشار میآمد..یا آب داغ داغ..کم کم مشکل بدتر شد و مجبور شدم سوند استفاده کنم الان ۳۱ روز از عمل من میگذره و من همچنان قادر به تخلیه نیستم لطفا من را راهنمایی کنین ..خود دکتر اعتقاد بر این داره که کارشون مشکلی نداشته و من ترسیدم و نمیتونم تخلیه کنم .از ابتدا کپسول پروترال ۴/. تجویز کردن و شبی یک سفالکسین ۵۰۰ دیروز برای شکایت و ناراحتی که رفتم قرص ترازوسین و کوتریکسول ۸۰/۴۰۰ را جا یگزین کردن ...بهشون گفتم خانم دکتر من قبلش فقط تکرر داشتم مشکل دفع نداشتم الان منزل مادری هستم با دو تا بچه کوچک چون مادرم باید ۳ ساعت یک بار من را سونداژ کند ...آقای دکتر لطفا به من کمک کنید
-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۲۲ تیر ۲( 2 سال پیش)
سلام این باید بررسی کامل بشه . قاعدتا تاثیر بوتاکس است اما بعد از مدتی بهبود میابد .
-
- ببخشید اینوکه خودم فهمیدم باید چکار کنم علتش چیه از کلیه هاس یعنی
Ep هم آخه بالاست-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۲۱ تیر ۲( 2 سال پیش)
زمانی که سوال میپرسید سن خود را بفرمایید . تشخیص ها در پزشکی براساس شرح حال است با یک برگه ازمایش کسی سوال نمیپرسه . سن را بفرمایید - سیگار میکشید یا خیر - خودتان در ادرار تا به حال خون دیده اید یا خیر - سوزش ادرار و در کل علایم ادراری دارید ؟ سابقه سنگ کلیه داشته اید ؟ - نمایش سایر 5 پاسخ
-
- لطفا جواب ازمایش منو میبینید چند تا گزینه اش بالاس راهنمایی فرمایید
-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۲۱ تیر ۲( 2 سال پیش)
خون داخل ادرار هست که هماچوری میکروسکوپی مطرح است
-
- سلام من همون دیروزی هستم که گفتم کراتینینم ۱.۰۳ هست . شما گفتین چه عددی مدنظرمه من مثلا میخوام زیر یک باشه. ایا با دولیوان اب خوردن قبل ازمایش میاد زیر یک؟ قبل ازمایش چند لیوان باید اب خورد ؟ تا به نتیجه واقعی نزدیکتر باشه
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۲۰ تیر ۲( 2 سال پیش)
همین نتیجه واقعی است . کیت های ازمایشگاهی دقت متفاوت دارند . هردفعه یک عدد نمیدهند - نمایش سایر 4 پاسخ
-
- سلام ببخشید داخل سونوگرافی مادرم نوشته تودا ایزی اکو مشاهده میشه به ابعاد 9 خواستم بدونم این توده های ایزی اکو خطرناک هست ؟
دکتر گفته باید سیستوسکوپی بشه .
یه جایی توی سایتتون خوندم که گفته بودید توده های ایزی اکو خطرناک نیست هایپو اکو خطرناکه ... ممنون میشم راهنمایی کنید-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۱۸ تیر ۲( 2 سال پیش)
اگر منظور توده کلیه هست که اگر ساده باشه اهمیتی نداره ربطی به سیستوسکوپی هم نداره . عکس سونو را بفرستید دقیق بیینم - نمایش سایر 3 پاسخ
-
- سلام وقتتون بخیر .ببخشید من ازمایش خون دادم کراتینینم ۱.۰۳ شد دکترم گفت طبیعیه بستگی داره تا ۲۴ ساعت قبلش چی خورده باشی . شب قبل ازمایش نیمروخوردم. بعد قبب خواب اب خوردم و تاصبح نرفتم سرویس بهداشتی. صبحش رفتم سرویس و بعدش یک لیوان اب خوردم و ازمایش دادم این شد. سنم ۲۱ مونث هستم و قدم ۱۵۰ و وزنمم ۷۸ کیلو . ایا طبیعیه؟ خیلی نگرانم . چون تو ازمایش قبلیم حدود یه ماه پیش ۰.۸۸ بود
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۱۸ تیر ۲( 2 سال پیش)
بله نرمال است . - نمایش سایر 4 پاسخ
-
- سلام و عرض ادب
بنده هفته گذشته شنبه عمل TUL انجام دادم و از جمعه هفته گذشته تا امروز عوارض شدید داشتم و امروز صبح موقع ادرار دبل جی را از ادرار دفع کردم
ممنون میشم راهنمایی بفرمایید چه کاری باید الان انجام بدم؟-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۱۸ تیر ۲( 2 سال پیش)
کجا و توسط چه کسی عمل شدید ؟
-
- سلام آقای دکتر
هفته ی پیش مادر من درد شدید پهلوی چپ داشتن که به دکتر مراجعه کردیم و تشخیص هیدرونفروز شدید کلیه چپ دادن و گفتن کلا دیگه کلیه از کار افتاده و باید برداشته بشه
سوال من اینکه راه حل درمانی دیگه ای جز برداشتن کلیه وجود نداره؟و آیا عمل خطری برا مادرم داره؟مادرم ۴۹ سالشونه-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۱۸ تیر ۲( 2 سال پیش)
براساس این تصویر برداری بله کلیه کار نمیکنه خارج بشه
-
- من خانمي ٣١ساله هستم از كودكي دچار عدم كنترل ادرار هستم اگر خنده از ته دلي داشتم كنترلمو از دست ميدادم ونميتونستم ادرارمو كنترل كنم وادرارم سرازير ميشد حتي الان هم همينطور هستم اصلا نميتونم خودمو موقع قهقه كنترل كنم الان بعداز زايمان دومم (طبيعي)بدتر هم شدم تا اب ميبينم احساس دفع شديد ادرار دارم انگار ساعتها ادرارمو نگه داشتم و داره ميريزه و نميتونم خودمو نگه دارم با دو تابچه واقعا اذيت ميشم كافيه مايعات زياد بخورم اونوقت دائما بايد دستشويي برم ميخوام بچه هامو ببرم دستشويي اول بايد خودم برم چون احساس ميكنم دستشوييم داره ميريزه بعداوناروببرم كنار دريا ميرم احساس ادرار شديد دارم ،اقاي دكتر اين چه مشكليه و ايا قابل درمان هست؟؟اگر قرصي و دارويي وجود داره در زمان شيردهي مصرفش مشكلي نداره؟
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۱۸ تیر ۲( 2 سال پیش)
قبلا فقط در سرفه و عطسه بود ؟ الان بیشتر بدنبال سرفه عطسه اتفاق میفته یا اون حالت احساس ادرار شدید ؟ - نمایش سایر 4 پاسخ
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

