اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر محمودی جمعه ۲۳ تیر ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 294 مشاهده پرسش
    سلام جناب دکتر . ببخشید من این هفته ازمایش دادم دولیوان هم اب خوردم ۴۵ دقیقه بعد رفتم ازمایش دادم . از ۱/۰۳ اومد رو ۱ . ایا خوبه؟ نباید زیر یک میشد.؟ توروخدا دکتر . ناشتا هم بودم شب قبلشم ماست خوردم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲۳ تیر ۲( 2 سال پیش)
      قبلا پاسخ سوال شما را داده ام و سوال تکراری نپرسید . یک بار گفتم که نرمال است
    2. تصویر کاربر محمودی پنجشنبه ۲۲ تیر ۲( 2 سال پیش)
      بله خیلی عذر میخوام . اخه گفته بودین شاید با اب پایینتر بیاد ولی نیومد در حد سه صدم پایین اومد یکش همون یک هست . چطور باید زیر یک بیاد؟
    3. تصویر کاربر محمودی جمعه ۲۳ تیر ۲( 2 سال پیش)
      دکتر من تازه متوجه شدم وقتی ادرار میکنم حباب های ریز کوچکی تو دیواره های ظرف تشکیل میشه اگه با شدت انجام بشه بیشترن اگه آرامتر انجام بشه درحد ۲ الی ۳ حباب کوچک هستن. درضمن هفته پیش ازمایش دادم مشکلی نداشتم از لحاظ پروتئین. از چه چیزیه؟ ایا به کراتنین ۱ ربطی داره
    4. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲۳ تیر ۲( 2 سال پیش)
      خیر ارتباطی بین حباب ندارد و طبیعی است .چندین بار گفتم نرمال است . ادامه سوالات شما در حیطه کاری من نیست . به متخصص نفرولوژی که بیماری های داخلی کلیه را درمان میکنند مراجعه کنید .
    5. نمایش سایر 3 پاسخ
  • تصویر کاربر الهام پنجشنبه ۲۲ تیر ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 527 مشاهده پرسش
    با سلام خدمت دکتر گرامی .من خانم ۴۲ هستم که آر فروردین ماه دچار عفونت رحم شدم و بعد هم تکرر ادراری گرفتم ..چندین دکتر رفتم و در نوار مثانه مشخص شد یک سوم حجم مثانه دارم .خانم دکتر گفتن باید برم بیمارستان و سیستوسکپی کنم ...بدون اینکه قبلش به من حرفی بزنن موقع بیهوشی بهم گفتن اگه مورد خاصی نباش باید برای رفع این مشکل بوتاکس بزنن ..منم دیگه چاره ای جز موافقت نداشتم ‌..خلاصه که شب با سوند از بیمارستان مرخص شدم و فردا برای برداشتن سوند دوباره مراجعه کردم ...اوایل کمی در دفع ادرار مشکل داشتم یا با زور و فشار می‌آمد..یا آب داغ داغ..کم کم مشکل بدتر شد و مجبور شدم سوند استفاده کنم الان ۳۱ روز از عمل من میگذره و من همچنان قادر به تخلیه نیستم لطفا من را راهنمایی کنین ..خود دکتر اعتقاد بر این داره که کارشون مشکلی نداشته و من ترسیدم و نمیتونم تخلیه کنم .از ابتدا کپسول پروترال ۴/. تجویز کردن و شبی یک سفالکسین ۵۰۰ دیروز برای شکایت و ناراحتی که رفتم قرص ترازوسین و کوتریکسول ۸۰/۴۰۰ را جا یگزین کردن ...بهشون گفتم خانم دکتر من قبلش فقط تکرر داشتم مشکل دفع نداشتم الان منزل مادری هستم با دو تا بچه کوچک چون مادرم باید ۳ ساعت یک بار من را سونداژ کند ...آقای دکتر لطفا به من کمک کنید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲۲ تیر ۲( 2 سال پیش)
      سلام این باید بررسی کامل بشه . قاعدتا تاثیر بوتاکس است اما بعد از مدتی بهبود میابد .
  • تصویر کاربر کیا پنجشنبه ۲۲ تیر ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 309 مشاهده پرسش
    ببخشید اینو‌که خودم فهمیدم باید چکار کنم علتش چیه از کلیه هاس یعنی
    Ep هم آخه بالاست
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۱ تیر ۲( 2 سال پیش)
      زمانی که سوال میپرسید سن خود را بفرمایید . تشخیص ها در پزشکی براساس شرح حال است با یک برگه ازمایش کسی سوال نمیپرسه . سن را بفرمایید - سیگار میکشید یا خیر - خودتان در ادرار تا به حال خون دیده اید یا خیر - سوزش ادرار و در کل علایم ادراری دارید ؟ سابقه سنگ کلیه داشته اید ؟
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۱ تیر ۲( 2 سال پیش)
      جنسیت مذکر یا مونث ؟
    3. تصویر کاربر کیا چهارشنبه ۲۱ تیر ۲( 2 سال پیش)
      مونث 40ساله مجرد
      سوزش ادرارم نداشتم ولی احساس ادرار زیاد دارم ولی وقتی دستشویی میرم زیاد نیست
      سنگ کلیه هم نه
      سیگارم نه
      خون هم ندیدم
      یعنی این مشکل از کلیه هامه
    4. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲۲ تیر ۲( 2 سال پیش)
      قدم اول برای شما یک سونوگرافی کلیه ها و مجاری ادراری با مثانه پر و انجام سیتولوژی ادراری میباشد
    5. تصویر کاربر کیا چهارشنبه ۲۱ تیر ۲( 2 سال پیش)
      میشه بفرمایید مشکل از کجا میتونه باشه
      لطفا بفرمایید خیلی دلم آشوبه
      یعنی کلیه هام طوریشونه
    6. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲۲ تیر ۲( 2 سال پیش)
      باید با بررسی ها مشخص بشه : از عفونت های دستگاه ادراری میتونه مطرح بشه - توده های دستگاه ادراری - سنگ و اگر این ها رد بشه در بعضی افراد این مسئله از کلیه هست که جای نگرانی نداره و بخاطر غشا کلیه است . پس کارهایی که باید انجام بدهید فعلا : سونوگرافی و سیتولوژی ادراری
    7. نمایش سایر 5 پاسخ
  • تصویر کاربر کیا چهارشنبه ۲۱ تیر ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 282 مشاهده پرسش
    لطفا جواب ازمایش منو میبینید چند تا گزینه اش بالاس راهنمایی فرمایید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۱ تیر ۲( 2 سال پیش)
      خون داخل ادرار هست که هماچوری میکروسکوپی مطرح است
  • تصویر کاربر محمودی سه شنبه ۲۰ تیر ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 304 مشاهده پرسش
    سلام من همون دیروزی هستم که گفتم کراتینینم ۱.۰۳ هست . شما گفتین چه عددی مدنظرمه من مثلا میخوام زیر یک باشه. ایا با دولیوان اب خوردن قبل ازمایش میاد زیر یک؟ قبل ازمایش چند لیوان باید اب خورد ؟ تا به نتیجه واقعی نزدیکتر باشه
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۰ تیر ۲( 2 سال پیش)
      همین نتیجه واقعی است . کیت های ازمایشگاهی دقت متفاوت دارند . هردفعه یک عدد نمیدهند
    2. تصویر کاربر محمودی دوشنبه ۱۹ تیر ۲( 2 سال پیش)
      ببخشید حالا میشه بفرمایید چند لیوان باید اب خورد تا زیر یک بیاد اخه خیلی نگرانم از نگرانی احساس خفگی تو گلو میکنم دکترم‌گفت برای اضطرابه . من یک لیوان خوردم سعی کردم کمتر اب بخورم قبلش تا ببینم چطوری میشه . میخوام‌مسافرت برم خیالم راحت نیست توروخدا یه چی بگید خیال من راحت بشه . تا همین دوهفته پیش الی یکماه پیش ۰.۸۸ بود . ازمایشگاهمم همون قبلی هست که همیشه میرفتم ایا نیار ب ازمایش دوباره هست
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۰ تیر ۲( 2 سال پیش)
      ازمایش دوباره نمیخواد . دو لیوان اب بخورید
    4. تصویر کاربر محمودی دوشنبه ۱۹ تیر ۲( 2 سال پیش)
      دگتر خیلی ممنونم ازتون اون خفگی برای اضطرابه ؟ بعد از اب دهان قورت دادن احساس میکنم بزاقمم زیاد میشه
    5. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۰ تیر ۲( 2 سال پیش)
      بله اضطرابه و از سوالات مشخص است بسیار مضطرب هستید
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
  • تصویر کاربر حسین یکشنبه ۱۸ تیر ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 404 مشاهده پرسش
    سلام ببخشید داخل سونوگرافی مادرم نوشته تودا ایزی اکو مشاهده میشه به ابعاد 9 خواستم بدونم این توده های ایزی اکو خطرناک هست ؟
    دکتر گفته باید سیستوسکوپی بشه .
    یه جایی توی سایتتون خوندم که گفته بودید توده های ایزی اکو خطرناک نیست هایپو اکو خطرناکه ... ممنون میشم راهنمایی کنید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۸ تیر ۲( 2 سال پیش)
      اگر منظور توده کلیه هست که اگر ساده باشه اهمیتی نداره ربطی به سیستوسکوپی هم نداره . عکس سونو را بفرستید دقیق بیینم
    2. تصویر کاربر حسین یکشنبه ۱۸ تیر ۲( 2 سال پیش)
      توده ایزی اکو مثانه هست
    3. تصویر کاربر حسین یکشنبه ۱۸ تیر ۲( 2 سال پیش)
      توده ایزی اکو مثانه هست
    4. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۸ تیر ۲( 2 سال پیش)
      اگر مثانه هست که حتما سیستوسکوپی و حتما نمونه برداری بشه
    5. نمایش سایر 3 پاسخ
  • تصویر کاربر محمودی یکشنبه ۱۸ تیر ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 305 مشاهده پرسش
    سلام وقتتون بخیر .‌ببخشید من ازمایش خون دادم کراتینینم ۱.۰۳ شد دکترم گفت طبیعیه ‌ بستگی داره تا ۲۴ ساعت قبلش چی خورده باشی . شب قبل ازمایش نیمروخوردم. بعد قبب خواب اب خوردم و تاصبح نرفتم سرویس بهداشتی. صبحش رفتم سرویس و بعدش یک لیوان اب خوردم و ازمایش دادم این شد. سنم ۲۱ مونث هستم و قدم ۱۵۰ و وزنمم ۷۸ کیلو . ایا طبیعیه؟ خیلی نگرانم . چون تو ازمایش قبلیم حدود یه ماه پیش ۰.۸۸ بود
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۸ تیر ۲( 2 سال پیش)
      بله نرمال است .
    2. تصویر کاربر محمودی یکشنبه ۱۸ تیر ۲( 2 سال پیش)
      ببخشید چرا پس در عرض یک ماه اضافه شده
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۸ تیر ۲( 2 سال پیش)
      بستگی داره مایعات چقدر قبلش بخورید . ایا یک ازمایشگاه ازمایش دادید و خطای دستگاه که بازه براش تعیین میشه
    4. تصویر کاربر محمودی یکشنبه ۱۸ تیر ۲( 2 سال پیش)
      بله همون ازمایشگاهیه که قبلا دادم ازمایشگاهم یکی بود . خیلی معذرت میخوام معمولا قبل از ازمایش ناشتا چند لیوان باید اب خورد و چندساعت بعد از اب خوردن باید به ازمایشگاه مراجعه کرد؟
    5. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۸ تیر ۲( 2 سال پیش)
      وقتی طبیعی است که نباید با چند عدد اینطور برخورد کنید شما دقیقا به دنبال چه عددی هستید ؟
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
  • تصویر کاربر معراج یکشنبه ۱۸ تیر ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 305 مشاهده پرسش
    سلام و عرض ادب
    بنده هفته گذشته شنبه عمل TUL انجام دادم و از جمعه هفته گذشته تا امروز عوارض شدید داشتم و امروز صبح موقع ادرار دبل جی را از ادرار دفع کردم
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید چه کاری باید الان انجام بدم؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۸ تیر ۲( 2 سال پیش)
      کجا و توسط چه کسی عمل شدید ؟
  • تصویر کاربر جهانشاهی یکشنبه ۱۸ تیر ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 317 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر
    هفته ی پیش مادر من درد شدید پهلوی چپ داشتن که به دکتر مراجعه کردیم و تشخیص هیدرونفروز شدید کلیه چپ دادن و گفتن کلا دیگه کلیه از کار افتاده و باید برداشته بشه
    سوال من اینکه راه حل درمانی دیگه ای جز برداشتن کلیه وجود نداره؟و آیا عمل خطری برا مادرم داره؟مادرم ۴۹ سالشونه
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۸ تیر ۲( 2 سال پیش)
      براساس این تصویر برداری بله کلیه کار نمیکنه خارج بشه
  • تصویر کاربر آسمان چهارشنبه ۲۱ تیر ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 296 مشاهده پرسش
    من خانمي ٣١ساله هستم از كودكي دچار عدم كنترل ادرار هستم اگر خنده از ته دلي داشتم كنترلمو از دست ميدادم ونميتونستم ادرارمو كنترل كنم وادرارم سرازير ميشد حتي الان هم همينطور هستم اصلا نميتونم خودمو موقع قهقه كنترل كنم الان بعداز زايمان دومم (طبيعي)بدتر هم شدم تا اب ميبينم احساس دفع شديد ادرار دارم انگار ساعتها ادرارمو نگه داشتم و داره ميريزه و نميتونم خودمو نگه دارم با دو تابچه واقعا اذيت ميشم كافيه مايعات زياد بخورم اونوقت دائما بايد دستشويي برم ميخوام بچه هامو ببرم دستشويي اول بايد خودم برم چون احساس ميكنم دستشوييم داره ميريزه بعداوناروببرم كنار دريا ميرم احساس ادرار شديد دارم ،اقاي دكتر اين چه مشكليه و ايا قابل درمان هست؟؟اگر قرصي و دارويي وجود داره در زمان شيردهي مصرفش مشكلي نداره؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۸ تیر ۲( 2 سال پیش)
      قبلا فقط در سرفه و عطسه بود ؟ الان بیشتر بدنبال سرفه عطسه اتفاق میفته یا اون حالت احساس ادرار شدید ؟
    2. تصویر کاربر آسمان سه شنبه ۲۰ تیر ۲( 2 سال پیش)
      قبلا در كودكي فقط بعضي اوقات هنگام سرفه و عطسه اين اتفاق ميوفتاد اما بيشتر در زمان خنديدنهاي از ته دل اين اتفاق ميوفته هم در كودكي هم الان بااين سن ادرارم سرازير ميشه، موقع خنديدن شديد مثلا الان بخوام پسرمو ببرم دستشويي اول بايد خودم برم دستشويي اصلا نميتونم ادرارمو خيلي نگه دارم هروقت ادرار دارم انگار ساعتها نگه داشتم دستشوييمو سرازير ميشه واقعا اذيت ميشم تايم زيادي نميتونم بيرون باشم مخصوصا اگر مايعات زياد بخورم
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۱ تیر ۲( 2 سال پیش)
      داروهایی نمیشه داد با توجه به شیر دهی چون وارد شیر میشوند . بعد از شیر دهی وزیکر ۱۰ روزی یک عدد بخورید
    4. تصویر کاربر آسمان چهارشنبه ۲۱ تیر ۲( 2 سال پیش)
      متشكرم اقاي دكتر
    5. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۱ تیر ۲( 2 سال پیش)
      خواهش میکنم
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب