اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر مهدیه پنجشنبه ۲۶ مرداد ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 308 مشاهده پرسش
    سلام پدرم سنگ دارن که اومده تو حالب و کشت ادرار نشان داده عفونت ادراری دارن . داروهاش سیپرو و تیتروفرونتوئین شبی یکی . الان ۳ روزه تب میکنه که قطع میشه دوباره شروع میشه . چکار کنیم براش شیاف بزاریم یا ببریم بیمارستان .؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲۶ مرداد ۲( 2 سال پیش)
      سلام اندازه سنگ چقدر است ؟ کجای حالب قرار گرفته ؟ وقتی تب دارن قطعا به بیمارستان مراجعه کنید
    2. تصویر کاربر مهدیه پنجشنبه ۲۶ مرداد ۲( 2 سال پیش)
      سنگهای ۳ و ۴ میلی . دکترش گفت اومده تو حالب ولی نگفت کجای حالب . تب بخاطر عفونت ادراری هست یا سنگها ؟
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲۶ مرداد ۲( 2 سال پیش)
      از هردو میتونه باشه ولی احتمالا سنگ
    4. تصویر کاربر مهدیه پنجشنبه ۲۶ مرداد ۲( 2 سال پیش)
      اگر امروز تب قطع شد باز هم نیاز به بیمارستان رفتن هست یا خیر . بعدش سونو بدیم ؟
    5. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲۶ مرداد ۲( 2 سال پیش)
      سونو لازم نیست باید سی تی اسکن شکم و لگن بدون کنتراست انجام بشه . از نظر من نیاز به مراجعه به بیمارستان و بررسی دقیق تر است باز هم هرجور که خوتون صلاح میدونید اقدام کنید
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
  • تصویر کاربر دوست جمعه ۲۷ مرداد ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 330 مشاهده پرسش
    سلام:جناب دکتر راهنمایی جهت اقدام درمورد کیست دراین سونوگرافی
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲۶ مرداد ۲( 2 سال پیش)
      سلام کیست ساده کلیه در این ابعاد اقدامی لازم ندارد
    2. تصویر کاربر دوست پنجشنبه ۲۶ مرداد ۲( 2 سال پیش)
      باسلام واحترام :داروفشارمصرف می کنم آیا داروی مدر دیگری هم لازم هست ؟ سونو چندماه بعد انجام داده شود؟
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲۷ مرداد ۲( 2 سال پیش)
      سونو سالیانه انجام بشه . بحث فشار خون و کنترل ان در حیطه کار من نیست
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر زهرا چهارشنبه ۲۵ مرداد ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 359 مشاهده پرسش
    سلام..وقت بخیر..من سالیان سال هستش دچار تکرر ادار هستم یعنی هر جا میرم اضطراب این رو دارم ادرار داشته باشم وسواس داشتم و دارو مصرف میکنم یه چایی میخورم یکساعت بعدش دستشویی هستم هر 2 ساعت بعضی مواقع کمتر دستشویی باید برم..چند سال پیش بهم گفتم واسه اعصابته...وسواس به نجاست هم دارم..دلم میخواد مثل بقیه باشم و هر 5.6 ساعت دستشویی برم و درگیر ادرار نباشم..گاهی حجمش خیلی کمه ولی فکر میکنم داره میریزه همیشه حس ادار با منه
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۵ مرداد ۲( 2 سال پیش)
      سلام قدم اول سونوگرافی کلیه ها و مجاری و ازمایش ادرار و در صورت نرمال بودن قطعا علت رفتارهای عصبی است . برای درمان هم ویسول ۱۰ روزی یک عدد بخورید
  • تصویر کاربر کرمی سه شنبه ۲۴ مرداد ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 309 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر
    مادر بنده داری سنگ حالب چپ ۷ میلی دارن در قسمت فوقانی میشه بفرمایید چه کار باید کرد
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۴ مرداد ۲( 2 سال پیش)
      سلام سنگ شکنی برون اندامی
  • تصویر کاربر ali چهارشنبه ۲۵ مرداد ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 309 مشاهده پرسش
    با عرض سلام وخسته نباشید خدمت دکتر گرامی
    پدرم در تاریخ 4/20 به علت تومور در کلیه چپ عمل پارشیل نفرکتومی انجام داده است جواب ازمایش اسیب شناسی و ازمایش ایمونوهیستوشیمی خدمتتون ارسال شد میخواستم نظر شمارو راجب جراحی و ازمایش بدونم ،باتشکر فراوان
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۴ مرداد ۲( 2 سال پیش)
      اقدامی لازم نیست فقط سی تی اسکن شکم با کنتراست سالیانه
    2. تصویر کاربر ali چهارشنبه ۲۵ مرداد ۲( 2 سال پیش)
      دکتر آیا نوع تومور خوشخیم بوده؟
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۵ مرداد ۲( 2 سال پیش)
      توده کلیه که خوشخیم نمیشه ولی بین تومورهای کلیه این نوع نجیب هست و کم خطرتر
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر صدرا سه شنبه ۲۴ مرداد ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 442 مشاهده پرسش
    سلام
    بنده 37 سالمه و چند ساله که گاهی اوقات دچار فشار خون بالا میشم البته بیشتر فشار دیاستول 9 یا 10 میشه و نصف وازومیکس رو شبانه میخورم
    اما چیزی که خودم دقت کردم هر چند ماه یه بار که اینجور میشم درد پهلوی راست دارم و خیلی کم ادرار میکنم مایعات زیا مینوشم اما ادرار کمه
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۴ مرداد ۲( 2 سال پیش)
      سونوگرافی کلیه ها دارید ؟
  • تصویر کاربر اکبری چهارشنبه ۲۵ مرداد ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 394 مشاهده پرسش
    سلان من دیروز درسنوگرافی متوجه شدم یک کيست ۱۷میلی متری دروسط کلیه ام وجود دارد با توجه به تک کلیه بودن آنهم دفع پروتئین درحد۳۰۰در۲۴ساعته دارم
    وپروستات هم ۶۰سی سی وpsa=1/5می باشد لطفا راهنمایی بفرمایید سپاسگزارم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۴ مرداد ۲( 2 سال پیش)
      علت برداشتن کلیه چپ چه بوده ؟
    2. تصویر کاربر اکبری سه شنبه ۲۴ مرداد ۲( 2 سال پیش)
      سلام علیکم
      به علت ترکش درجنگ کلیه وطهال ودم پانکراس رابرداشتن
    3. تصویر کاربر اکبری سه شنبه ۲۴ مرداد ۲( 2 سال پیش)
      سلام
      به علت جراحت جنگ کلیه وطحال ودم پانکراس رابرای کردن
    4. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۵ مرداد ۲( 2 سال پیش)
      اگر کراتینین خوب هست یک سی تی اسکن شکم و لگن با کنتراست کنید اگر کیست ساده تایید شد هیچ اقدامی لازم نیست
    5. نمایش سایر 3 پاسخ
  • تصویر کاربر امیر سه شنبه ۲۴ مرداد ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 425 مشاهده پرسش
    با سلام خدمت اقای دکتر
    پدر من‌ ۵ روز است عمل tul انجام داده اند و سنگ را کاملا از حالب سمت راست خارج کرده اند، پزشک ایشان دبل جی کار نگزاشتن و به جای ان از ابزار دیگری داخل سوند استفاده کردن، الان دو روز است که سوند را باز کرده اند ولی دردخیلی شدیدی در بعضی مواقع دارند که با مراجعه به سی تی اسکن نتیجه ورم کلیه( حالب) بود سوال من از اقای دکتر این است که ایا این التهاب و ورم و درد شدید بعد از عمل tul طبیعی است یا خیر و اینکه اقدام خاصی باید صورت پذیرد؟ با تشکر از شما
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۴ مرداد ۲( 2 سال پیش)
      سلام بله دردهای گهگاهی ممکنه وجود داشته باشه اما اگر تب و لرز دارند به پزشکشان مراجعه کنند . ورم کلیه هم ممکنه تا حدی باقی بمونه
  • تصویر کاربر رضا یکشنبه ۲۲ مرداد ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 306 مشاهده پرسش
    سلام من یک دختر 25 ساله دارم که معلولیت شدید جسمی دارد و کنترل ادرار ندارد به مدت دو ماه است که سوزش ادرار دارد ودولت سونوگرافی بردیم گفتن مشکلی ندارد و آزمایش ادرار داده و گفتن مشکلی نداره ولی سوزش ادرار اون ادامه دارد حتی یک دکتر بهش قرص سفکسیم 400داد
    با این که دخترم رو متخصص کلیه بردیم هنوز سوزش ادرار دارد در ضمن دختر من 23سال است که قرص سدیم والپروات مصرف میکند ودر منزل فقط چهار دست وپا حرکت میکند و کم تحرک است ونیز در رفتگی دو طرف لگن دارد
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۲ مرداد ۲( 2 سال پیش)
      سلام احتمال تنگی مجرا مطرح است ترجیحا سیستوسکوپی شوند و در صورت نیاز مجرا دیلاته بشه
  • تصویر کاربر مهدیه دوشنبه ۲۳ مرداد ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 412 مشاهده پرسش
    سلام من خانمی هستم که در مورد سی تی اسکن پدرم با شما صحبت کردم . محدودیت پاسخ اجازه نداد جواب بدم. سونوگرافی پدرم ، بزرگی پروستات و سنگ در دو کلیه و یک کیست در پل فوقانی رو نشون داده که کیست رو ۸ماه قبل متوجه شدیم و خداروشکر رشد نکرده ‌. افزایش مختصر ضخامت جداری مثانه . باقی مانده ادرار ۱۵ سی سی . ممنون میشم راهنمایی کنید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۲ مرداد ۲( 2 سال پیش)
      سلام مجدد . حتما سیستوسکوپی شوند و با دوربین داخل مثانه رویت بشه
    2. تصویر کاربر مهدیه یکشنبه ۲۲ مرداد ۲( 2 سال پیش)
      سلام مجدد ، بدون بیهوشی امکانش هست ؟ پدرم سابقهdvtدر پا دارن . آیا مشکلی از نظر بیهوشی ندارن ؟ سپاس
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۲ مرداد ۲( 2 سال پیش)
      میشه با بی حسی خفیف انجام بشه
    4. تصویر کاربر مهدیه یکشنبه ۲۲ مرداد ۲( 2 سال پیش)
      سپاس از شما .
    5. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲۳ مرداد ۲( 2 سال پیش)
      خواهش میکنم
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب