اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر سیده شنبه ۴ شهریور ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 343 مشاهده پرسش
    سلام و احترام.بیمار ، آقای ۴۱ ساله هست. و تومور ۳ سانتی در کلیه چپ دارد.قراراست جراحی شود و بخش تومور برداشته شود. آیا درست است که با برداشتن تومور باز هم بیمار تا ۵ سال عمر خواهد داشت ؟؟ تو سایت ها نوشته عمر مفید پس از درمان حداکثر ۵ سال هست.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۴ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      سلام بستگی به پاتولوژی دارد اما طول عمر ۵ سال در شرایط خیلی خاص است نه بیمار شما که جوان است و توده بزرگی ندارد .
  • تصویر کاربر سمیرا جمعه ۳ شهریور ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 284 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید دختری28ساله مجردهستم.2سال هستش درگیر بی اختیاری ادرار هستم بیشترین شدت درمواقع عطسه خندیدن و سرماهستش 24ساعت نواربهداشتی بستم قبلشم یک سال تکررادرار داشتم که بعدشد بی اختیاری.بالای10تادکتررفتم و داروهای بسیارزیادی مصرف کردم ورزش کگل هم انجام دادم بی فایده بود.عفونت ادراری ندارم سونوگرافی هام مشکلی ندارن هردکتری میرم میکن مشکلی نداری.نوارمثانه فعلاندادم.و چندساله درگیر وسواس در سرویس بهداشتی هستم.ممنون میشم راهنمایی کنید
    متفورمین500 پرازوسین1 ایمی پرامین25 تولرین2 ویسول5 ویسول10 تروتودین2 تاوانکس500 سفکسیم200 ازیروسین500 یوریناسین10و5 داکسی سایکلین نیتروفوراانتویین100 فنازومکس100 اکسی بونتینین5 بتانکول 10
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      سلام قدم اخر سیستوسکوپی و نوار مثانه است که علت دقیق مشخص بشه
    2. تصویر کاربر سمیرا جمعه ۳ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      ببخشید به نظرتون به وسواسم ربطی نداره؟نیازی نیست برم روانپزشک؟
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      اون که قطعا ربط داره و احتمالا در بررسی ها به چیزی نرسید و مشکل اصلی وسواس هست که راه حلش فراموش کردن مشکل است
    4. تصویر کاربر سمیرا جمعه ۳ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      مچکرم
    5. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      خواهش میکنم
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
  • تصویر کاربر رضا پنجشنبه ۲ شهریور ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 287 مشاهده پرسش
    جناب دکتر
    وقت بخیر
    در ارتباط با سوال اخیر بنده از شما مبنی بر احساس عدم اختیار بنده در نگهداری قطرات ادرار(که شما فرمودین:بهترین راه حل قرص تولترودین 1 میلی و بهتر از اون،توجه نکردن به این مسئله هست)،سوال دیگه‌ای برای بنده مطرح شده که ایا در این صورت(عدم توجه و عدم حساسیت من روی این موضوع)بدن من پاک هست؟
    ایا میتونم با این لباس و این بدن برای خواندن نماز و اعمال دینی حاضر بشوم یا خیر؟

    همونطور که در سوال قبلیم گفته بودم،من نظر مرجعم رو (که مبنی بر حکم به طهارت در این موضوع هست) رو میدونم،اما دوست دارم نظر کارشناسانه‌ی شما رو هم بدونم تا برام قطعیت حاصل بشه که اعمال دینی من با این لباس های مشکوک صحیح هست یا خیر.

    با تشکر از شما
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      مشکلی برای اعمال دینی ندارید
  • تصویر کاربر آرمان پنجشنبه ۲ شهریور ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 317 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر من مدتی درد سمت چپ کلیه دارم و میزنه به زیر شکم و ران رفتم سی تی اسکن بدون کنتراست سنگ 5 تا 6 میلیمتر داخل کلیه چپ هست نمیدونم چیکار کنم دارو سیستون و سنکل خوردم یک هفته ولی دفع نشده به نظرتون چیکار باید بکنم کلیه ام هم ورم خفیف داره نگزانم آسیب ببینه مدارک رو میفرستم ممنون میشم راهنمایی کنید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      سلام سنگ حالب مطرح است . تامسولوسین روزی یک عدد بخورید . اگر تا یک هفته دیگر دفع نکردید و درد داشتید باید عمل شوید
  • تصویر کاربر ماجددهقانی پنجشنبه ۲ شهریور ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 283 مشاهده پرسش
    سلام عرض خسته نباشید

    به دکتر عزیز

    دکتر همسرم از بچگی مشکل ادرار دارد
    ماه دو بار یا سه بار در شب بعد بعضی ماه ها نمیشه یه ماه یا دو ادرار نمیشه میشه داروی بگی هزینه اش میدم ما بلوجستان تو روستا زندگی میکنم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      سلام دقیق متوجه نشدم منظورتون چی هست . یعنی تکرر ادرار دارد ؟
    2. تصویر کاربر ماجددهقانی چهارشنبه ۱ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      میگم شبا ادرار میکنه ماهی دو با یا سه بار بعضی ماه ادرار نمیکنه یک ماه تا دو ماه از بچگی این مشکل رو داره الان 23 ساله هست
    3. تصویر کاربر ماجددهقانی چهارشنبه ۱ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      میشه داروی بگی ما توی روستا زندگی میکنم شهر از ما دوره
    4. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      سونوگرافی کلیه ها و مجاری ادراری کنید . تولترودین ۱ میلی قبل خواب بخورن
    5. نمایش سایر 3 پاسخ
  • تصویر کاربر رضا پنجشنبه ۲ شهریور ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 281 مشاهده پرسش
    سلام جناب دکتر وقتتون بخیر باشه.

    من حدودا 6 سالی میشه که به یه مشکل عجیبی برخورد کردم.
    مشکلم این هست که در حالت عادی همیشه پایین نافم و بالای آلتم احساس هرج و مرج و روی سر آلتم احساس خروج ادرار رو دارم،به طوری که هر آن احساس میکنم که قطرات ادرار از من خارج میشه.توجه داشته باشید که من همیشه استبراء میکنم و بنابر حکم مجتهدم این مایع رو ادرار نمیدونم(یقین ندارم)،اما همینکه این مشکل( عدم آرامش)رو دارم،باعث اذیتم شده ؛ الانم نمیدونم که باید چیکار کنم که این حس بد(خروج بی اختیاری قطرات) از بین بره
    از طرفی وقتی ورزش میکنم یا سرفه میکنم یا حتی وقتی عطسه میکنم،این احساس(خروج قطره مشکوک)در من بیشتر میشه و داره دیوانم میکنه.

    پ.ن:توجه داشته باشید
    من تو این مدت 6 ساله سعی کردم بوسیله چسب و دستمال سر و ته مشکلم رو هم بیارم اما اخیرا دیگه تصمیم گرفتم که مرگ یه بار و شیون هم یه بار و این چسب رو برداشتم.
    ممنون میشم که نظرتون رو درباره‌ی من بفرمایید♥️
    1. تصویر کاربر رضا چهارشنبه ۱ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      ضمنا خدمتتون عرض کنم جناب دکتر،وقتی در حالت نعوظ هستم،غالبا این احساس( الانه که قطره هز من خارج بشه)رو ندارم.
      با احترام
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      سلام در بعضی افراد این حالت وجود داره که اقدام خاصی لازم نداره . روزی یک عدد تولترودین ۱ میلی بخورید ببینید چطور میشه هرچند که در همه اثر نداره بهترین راه اینه که فراموشش کنید و ذهنتون رو درگیر نکنین
    3. تصویر کاربر رضا چهارشنبه ۱ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      جناب دکتر،سپاس از جوابتون
      حتما مد نظرم قرارش میدم.

      برای خوردن قرص زمان خاصی وجود داره؟
    4. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      صبح ها بخورید
    5. نمایش سایر 3 پاسخ
  • تصویر کاربر علی پنجشنبه ۲ شهریور ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 350 مشاهده پرسش
    سلام وقت به خیر
    من کم کاری تیروئید دارم و لووتیروکسین مصرف میکنم
    چندین سال دچار خودارضایی بودم ولی دو ماهه که ترک کردم

    وقتی معدم پر باشه یا وسط خواب پا شم آب بخورم بعدش صبح متوجه خیس بودن لباسم میشم
    بعید میدونم منی باشه چون اون علایم رو نداره
    نمیدونم پیش آب هست یا نه
    باید چیکار کنم ؟
    و اینکه این اتفاق تقریبا هر 2 روز یکبار اگر پاشم آب بخورم می افته
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      سلام ادرار هست یا خیر ؟ بوی ادرار واضح هست . میزانش چقدر است ؟
    2. تصویر کاربر علی چهارشنبه ۱ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      فک نکنم ادرار باشه من خودم احتمال میدادم مذی یا همون پیش اب باشه ولی نمیدونم واقعا
      میزانش در حد 10قطره حدودا
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      جای نگرانی نداره چیز خاصی نیست احتمالا پیشاب هست
    4. تصویر کاربر علی چهارشنبه ۱ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      این قضیه طبیعیه که 2 روز یا 3 روز یکبار این اتفاق بیفته ؟
      میتونه به خاطر گذشته و عادت به خود ارضایی بوده باشه درسته ؟
    5. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      خیر ربطی به خود ارضایی نداره . طبیعیه در افراد زیاد دیده میشه
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
  • تصویر کاربر به چهارشنبه ۱ شهریور ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 427 مشاهده پرسش
    سلام میخواستم از روی این آزمایش بهم‌بگید که تومور چقدر خطرناک هست؟و اگه امکان داره توضیح مختصری بدید.
    ممنونم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      سلام سرطان مثانه در هر صورت بدخیم است ولی با توجه به پاتولوژی در درجه بالایی نیست و اگر بررسی مداوم شوید قابل کنترل است
  • تصویر کاربر عبداله چهارشنبه ۱ شهریور ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 388 مشاهده پرسش
    باعرض سلام و خسته نباشید. بنده بامشاهده خون در ادرار به  چندین دکتر مراجعه نموده و بعداز انجام ازمایشات و سونو نظر ب وجود تومور در مثانه دادند بعد از انجام سیستوسکوپی و بعد از دید جواب پاتولوژی (برایتان ارسال می شود)  دکترا نظر به دراوردن مثانه و جایگزین کردن مثانه مصنوعی دارند.  میخواستم نظر شما رو هم دراین خصوص بدونم.پیشاپیش از پاسخگویی شما سپاسگزارم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۳۱ مرداد ۲( 2 سال پیش)
      سلام لطفا عکس را مجدد بفرستید اپلود نشده
    2. تصویر کاربر عبداله سه شنبه ۳۱ مرداد ۲( 2 سال پیش)
      خدمت شما
    3. تصویر کاربر عبداله سه شنبه ۳۱ مرداد ۲( 2 سال پیش)
      عکس از پاتولوژی
    4. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      بله طبق پاتولوژی مثانه باید خارج بشه
    5. نمایش سایر 3 پاسخ
  • تصویر کاربر علی سه شنبه ۳۱ مرداد ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 397 مشاهده پرسش
    سلام
    ۵۴ ساله هستم. از ۲۴ سالگی تکرر ادرارم شروع شد. بعد از حدود ۳۵ سالگی اول پرازوسین و بعد ترازوسین مصرف میکردم . چند سالی بهتر بودم . در حال حاضر حجم باقی مانده ادرار دارم و تخلیه کامل ندارم . مقداری سوزش حین ادرار و بعد از ادرار دارم . یک حالت درد زیر شکم و بعضا حالت تیر کشیدن زیر شکم دارم.حدود ۷ ساله اندازه پروستاتم ۵۶ سی سی است . یک ماه قبل سونو گرافی دادم و آزمایش psa هر دو ،و کشت ادرارو خوشبختانه هیچ مشکلی درآزمایش نبود و سونو اندازه پروستاتم را ۵۶ سی سی و حجم باقی مانده ادرار نشان داد.نکته مهم این است که سه روز قبل متوجه شدم لباس زیر چند قطره خون تیره دارد . البته نسبت به استبرا حساس هستم و خیلی دست می کشم .همچنین چند سال قبل حدود دو سال به طور مدام سوزش مجرای ادرار داشتم که کم کم با افلوکساسین و مرور زمان بهتر شدم.این توضیحات را دادم تا شمه ای از سابقه بیماری را داشته باشید.
    ضمنا پسوریازیس و آرتریت پسوریاتیک همراه ورم مفاصل و درد و ضعف دارم و سولفاسالازین مصرف می کنم .به شدت مضطرب و استرسی هستم . Ibs و ناراحتی گوارشی هم دارم.
    پزشک ارولوژ ازمایش و سو نو را دید ، اما وقتی گفتم خون تیره روی لباسم دیدم گفت باید بیوپسی بشی تا داخل مثانه و پروستات را ببینم.اما خودم چون از قبل التهاب پروستات داشته ام و نزدیکی زیادی هم ندارم تصور کردم خیلی مهم نیست و از روی اضطراب شدید بیوپسی انجام ندادم.ضمنا هیچ دارویی برای پروستات یا مجاری ادرار مصرف نمی کنم.همچنین چند ماهی است قارچ کشاله ران گرفته ام.
    خواستم جناب دکتر دارو تجویز فرمائید یا نظر نهایی را مطرح فرمائید.
    1. تصویر کاربر علی دوشنبه ۳۰ مرداد ۲( 2 سال پیش)
      سلام
      فراموش کردم درد کمر مخصوصا پائین کمر و دو طرف پهلو ها که به رانها میرسد و بعضا درد خفیفی در بیضه دارم. البته در سونو یک فتق کوچک هم دیده شد .
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۳۱ مرداد ۲( 2 سال پیش)
      سلام حتما باید سیستوسکوپی شوید و با دوربین مجرا و مثانه رویت بشه
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب