اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر رضا سه شنبه ۷ شهریور ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 389 مشاهده پرسش
    بنده به دلیل بزرگی مثانه در سن 7 سالگی مورد عمل جراحی قرار گرفتم. والان هم دوباره طبق اسناد(MRA و تست مثانه و سونو گرافی به بزرگی مثانه دچار شدم . ودر دفع ادرار با مشکل مواجه شدم .پیشنهاد راه درمان . ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۷ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      سلام مثانه شما به خوبی ادرار رو تخلیه نمیکنه باید ۳ بار در روز به خودتون سوند بزنید و ادرار تخلیه کنید . تا همین الان هم به کلیه ها اسیب رسیده
  • تصویر کاربر راحله سه شنبه ۷ شهریور ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 650 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید آقای دکتر . من الان هم چربی کبد دارم هم شن ریزه کلیه هرچی ک واسه چربی کبد خوبه به کلیه ضرر داره من چطوری الان خودمو درمان کنم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۷ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      چربی کبد اگر گرید یک هست فقط ورزش درمانشه و رژیم غذایی مناسب
  • تصویر کاربر حسین سه شنبه ۷ شهریور ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 480 مشاهده پرسش
    با سلام خدمت شما
    عرض کنم،بنده به دلیل خارش در ناحیه مجرای آلت و درد خفیف در مثانه به پزشک عمومی مراجعه کردم
    ایشان درخواست کشت ادرار داشتند
    نتیجه کشت رو در تصویر ارسالی برای شما ارسال میکنم
    راهنمایی بفرمایید چه باید کرد
    ممنونم
    ۳۰ ساله
    مجرد
    بدون رابطه جنسی
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۷ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      سلام کشت الوده بوده برای همین مثبت شده عفونت ادراری ندارید و ظرف کشت الودگی داشته
  • تصویر کاربر سحر سه شنبه ۷ شهریور ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 305 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر
    مادرم 70ساله هستن و هر دو کلیه رو پارشیل نفرکتومی انجام دادن بخاطر توده کلیه.
    از عمل دوم سه ما گذشته و سونو چکاپ دادن نوشته
    کیست کلیه۱۶ میل واجد کانون کلسیفیه جداری ۳-۴ در کورتکس فوقانی داره میخواستم ببینم خطر داره؟ قبل عمل هم تو ام ار آی کیست و نشون داده بود نوشته بود کیست ساده
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۶ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      سلام اگر در تصویربرداری تکمیلی مثل ام ار ای یا سی تی قطعا گفته کیست ساده اقدامی نمیخواد
    2. تصویر کاربر سحر دوشنبه ۶ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      من ام آر آی قبل عمل رو براتون ارسال میکنم
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۶ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      توصیه میکنم یک سی تی اسکن شکم و لگن با کنتراست انجام دهید
    4. تصویر کاربر سحر دوشنبه ۶ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      آیا دارویی برای رفع کیست هست؟ چون کوچیکه
      مادرم چون به تازگی عمل کرده و دکتر کیست و در نیاورده فقط توده رو دراورده
    5. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۷ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      خیر دارویی ندارد
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
  • تصویر کاربر مهدیه سه شنبه ۷ شهریور ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 363 مشاهده پرسش
    سلام وقت بخیر در سونو گرافی برای پدرم تشخیص کیست جامد بدون واسکولاریتی و با حدود منظم به ابعاد ۳۳ در ۲۴ در ۳۶ در پل فوقانی کلیه راست تشخیص دادن . آیا خطرناک است و نیاز به عمل دارد ؟ پدرم سابقه سکته و لخته خون دارد . با دارو درمان نمی‌شود؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۶ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      سلام اگر در سونوگرافی کیست ساده کلیه مطرح شده اقدامی لازم نیست با دارو هم برطرف نمیشه
    2. تصویر کاربر مهدیه دوشنبه ۶ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      سلام در سونو نوشته solide کیست بدون واسکولاریتی و با حدود منظم . همین . الان اقدامی لازم نیست؟
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۷ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      یک سی تی اسکن شکم و لگن با کنتراست انجام بشه و احتمال زیاد خطری نداره
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر حسین سه شنبه ۷ شهریور ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 290 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر روی کلیه پدرم میگن غده هست و الان میگن کلیه رو باید کامل در بیارن پدرم ۷۳ سال سن داره هیچ مشکل کلیوی نداره الان چکار کنیم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۶ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      سلام بله حتما باید با تشخیص سرطان کلیه خارج بشه
    2. تصویر کاربر حسین سه شنبه ۷ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      آقای دکتر عکس سی تی اسکن براتون فرستادم ولی ظاهرا ب دستتون نرسیده اگر شماره واتس اپ لطف کنید براتون جواب سی تی اسکن میفرستم شماره واتس اپ بنده ۰۹۳۶۳۲۱۴۱۰۹
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۷ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      نیازی به عکس نیست در گزارش سی تی به وضوح نوشته شده . هرچه سریعتر عمل کنند
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر نیما شنبه ۴ شهریور ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 418 مشاهده پرسش
    سلام وقت بخیر، قسمت زیر شکم و بالای الت تناسلیم سمت راست کمی متورم هست ، مشکل خاصی نداره برام ولی گاهی به روی شکم بخوابم درد میکنه، گاهی تورمش بیشتر میشه گاهی کم مجرد هستم و 39 ساله، ایا تورم نشانه ی بیماری هست؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۴ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      سلام خیر اهمیتی ندارد . میتونید اگر تشدید پیدا کرد سونو کنید
  • تصویر کاربر حسین یکشنبه ۵ شهریور ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 487 مشاهده پرسش
    سلام پسر سه ساله ای دارم در مثانه اش سنگ به اندازه ۷ میل دیده شده میخواستم از آقای دکتر بپرسم حتما باید عمل بشه تا دربیاد یا دارویی هست که بتونه دفع کنه...اگه نیاز به عمل هست چطور نوبت عمل رزرو کنم تشکر از لطفتون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۴ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      سلام بله به فوق تخصص اطفال مراجعه کنید با دستگاه مخصوص سنگ رو در حد امکان بدن به صورت بسته در بیارن
    2. تصویر کاربر حسین شنبه ۴ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      آقای دکتر خودتون انجام میدین
    3. تصویر کاربر حسین شنبه ۴ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      یا ممکنه کسی که انجام میدن معرفی کنید
    4. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۵ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      خیر من انجام نمیدم . به دکتر قهستانی مرکز طبی اطفال مراجعه کنید
    5. نمایش سایر 3 پاسخ
  • تصویر کاربر زهرا شنبه ۴ شهریور ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 729 مشاهده پرسش
    سلام دکتر وقتتون بخیر
    من 39 سالمه و چند وقتیه که ذرات سفید معلق در ادرارم میبینم بعضی وقتها هم حس میکنم یکم حباب داخلش هست
    علایم دیگه مثل درد و... ندارم
    باید چه کار کنم خیلی نگرانم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۴ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      سلام جای نگرانی ندارد . فقط یک ازمایش ادرار و کشت ادرار دهید
  • تصویر کاربر جلال شنبه ۴ شهریور ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 319 مشاهده پرسش
    باسلام خدمت پرفسور عزیز سن بنده ۳۷ سال درسونومن نوشته شده سایز پانکراس طبیعی است اکوی پارانشیم افزایش یافته داردکه میتواندناشی ازانفلتراسیون چربی باشد هتروژنیستی وتوده پاتولوژیک درآن دیده نمیشود
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۴ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      سلام . پانکراس حیطه کار من نیست و به نظر مشکل خاصی ندارد . در سونو هیدرونفروز کلیه مطرح شده احتمال سنگ حالب است . اگر درد پهلو دارید سی تی اسکن شکم و لگن بدون کنتراست انجام بشه
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب