لیست پرسشها (11,111 پرسش)
ایرج پنجشنبه ۱۶ شهریور ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 382 مشاهده پرسش
سلام اقای دکتر م آب مایعات موخورم زود دفع میشه وفشار زیادی میار تحمل گرفت ادرار ندارم-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۱۶ شهریور ۲( 2 سال پیش)
چند سالتونه ؟ سونوگرافی دادید ؟
-
- سلام وقتتون بخیر بنده دو هفته است که سوزش ادرار دارم حدود یک ماه قبل بدلیل سوزش ادرار سی تی انجام دادم اما دکتر اورژانس گفت که سنگ نداری اما باز که دیروز رفتم دکتر برای سوزش ادرار سی تی رو نشون دادم گفتن که سنگ دارم . میخواستم تشخیص جنابعالی رو درباره ی این مشکل بنده بدونم خیلی ممنون جناب دکتر
لینک سی تی اسکن:
https://pacs.hkc.ir/metric/rh/3738153646-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۱۶ شهریور ۲( 2 سال پیش)
این لینک سی تی رو نشون نداد . گزارش سی تی رو بفرستید ببینم - نمایش سایر 3 پاسخ
-
- سلام آقای دکتر خوب هستید؟ وقتتون بخیر من سی سال شب ادراری دارم و در طول روز خودم نمیتونم نگه دارم من پیش خیلی از همکاران رفتم اما فایده ای نداشته تمام قرص ها مصرف کردم از جمله یوریناسیون، ایمی پرامین، آمی تر یپتیلین 25 و اکسی بونتین مصرف کردم اما هیچ جوابب نداده اصلا همکاران گفتن مثانه پرکار و اعصاب مثانه مشکل داره
-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۱۵ شهریور ۲( 2 سال پیش)
سلام نوار مثانه داده اید ؟ - نمایش سایر 3 پاسخ
-
- جناب آقای پروفسور عزیز و گرانقدر
با سلام واحترام
مادرم 61سالشه و تیرماه 1402کلیه سمت راستش بطور کامل تخلیه شده(سرطان کلیه-توده 6سانتی تقریبا) طی عمل جراحی باز،جواب پاتولوژی هم طبق اعلام نظر دکتر خوبه و خدا را شکر سرایت نکرده به سایر بافت های بدن/بیمار قند هم دارد قبل از جراحی قند داشته و در حال حاضر با مصرف انسولین قند را کنترل میکنه (قند ناشتا و2ساعت بعد از ناشتا هم در محدوده رنجی مطلوب هستند )خواستم بدونم ایا با توجه به شرایط ذکر شده بیمار اولا آیا نیاز به محدودیت غذایی هست یا خیرثانیا اگه نیاز هست نظرتون در مورد رژیم غذایی مستمر برای بیمار چیه واینکه شما خودتون امکانش هست در صورت صلاحدید یه رژیم غذایی مناسب براش تنظیم کنید (هزینه ها تقبل میشود) چون واقعا نگرانیم برای غذاش و نحوه مصرف غذا
ممنونم /خدا خیرتون بده /منتظر فرمایشاتتون که خیلی خیلی برامون مهم است هستیم استاد عزیز-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۱۵ شهریور ۲( 2 سال پیش)
سلام رژیم غذایی خاصی نیاز ندارد فقط دیابت کنترل باشد و رژیم غذایی براساس دیابت باشد - نمایش سایر 4 پاسخ
-
- سلام آقای دکتر من ۴۵ سال دارم و هر سه ماه سنو میدم که هر بار کیستهای من بزرگتر میشه الان کلیه چپ ۶۶ میل و کلیه راست ۱۹ میل می باشد و فشار خون مینیمم دارم و تازگی هم در سه پل هر دو کیله تعدادی cortical scar وجود داره و مدتی که سمت چپم درد داره چکار باید انجام بدم و آیا خطر داره
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱۴ شهریور ۲( 2 سال پیش)
سلام یک ازمایش کراتینین انجام دهید بفرستید ببینم . اگر درد پهلو ندارید کیست ها فعلا اقدامی نمیخواد - نمایش سایر 4 پاسخ
-
- سلام جناب دکتر من بیمار دیالیزی هستم ۲۵ ساله چهارساله و سه ماه دارم دیالیز میکنم همه آزمایشات بدنی خوب بود قند و فشار خون ندارم ازمایش اچ ال ای و پنل فلو منفی بود از اهدا کننده زنده میخوام کلیه بگیرم
درصد موفقیت پیوند کلیه من چقدر است
یه خورده نگرانم
ممنون میشم پاسخ بدید-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱۴ شهریور ۲( 2 سال پیش)
سلام اگر اهدا کننده مشکلی نداشته باشه و عمل به خوبی انجام بشه درصد موفقیت بالایی داره
-
- سلام آقای دکتر خسته نباشید
من یک هفته هست که احساس میکنم بعد از اینکه ادرار کردم دوباره ادرار دارم میخواستم ببینم باید چه دارویی مصرف کنم ممنون میشم پاسخ بدین 🙏-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱۴ شهریور ۲( 2 سال پیش)
سلام چند سالتون هست ؟ سوزش ادرار یا ترشح در ادرار دارید ؟ ازمایش ادرار داده اید ؟ سونوگرافی انجام شده ؟ - نمایش سایر 4 پاسخ
-
- سلام. ۴۲ساله هستم .حدود دوماه پیش به علت بزرگی فیبروم جراحی هیستروکتومی انجام دادم که مشخص شد لوله حالب
به علت فشار فیبروم چسبندگی پیدا کرده . لذا پیوند حالب و استنت گذاری انجام شد. یک ماه بعد استنت ها خارج شد. یک ماه بعد عکس. رنگی کلیه گرفتم . همچنان هیدرونفروز متوسط داشتم. پزشک جراحم گفت به علت پیوند و ترمیم لوله حالب این هیدرونفروز دایمی هست اما کلیه کارکرد خود را دارد. . آیا راهی برای درمان هیدرونفروز هست.-
دکتر حسین کرمی
دوشنبه ۱۳ شهریور ۲( 2 سال پیش)
خیر ممکنه هیدرونفروز باقی بمونه اگر درد ندارید و عملکرد کلیه خوبه مشکل خاصی نیس - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- اقای 59 ساله با شکایت شدید درد پهلو به سونوگرافی مراجعه و کیست کورتیکال به قطر 40 م م در پل فوقانی کلیه چپ و کیست کورتیکال به قطر 9 م م در پل تحتانی کلیه راست مشاهده شده ، الان چه اقدامی باید انجام بدیم ؟ نیاز به جراحی هست ؟
-
دکتر حسین کرمی
دوشنبه ۱۳ شهریور ۲( 2 سال پیش)
سلام لطفا عکس گزارش سونو را بفرستید ببینم. کیست ها اگر ساده است اقدامی نمیخواد . باید سونو را کامل بخوانم و در صورت نیاز شاید سی تی لازم باشه - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- سلام اقای دکتر
وقت شما بخیر
بنده چندوقتی هست که بخاطر خودارضایی تکرر ادرار گرفتم،یعنی هر یکی دوساعت یک بار باید برم سرویس..
من سونو هم گرفتم از مجاری ادرار و کلیه هم مشکلی نداشتم حتی سوزش هم نداشتم هیچی
ایا امکانش هست این مشکلم برطرف شه به مرور زمان و دست کشیدن از خودارضایی؟؟
چون بشدت ترسیدم سر این موضوع...-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۱۲ شهریور ۲( 2 سال پیش)
ربطی به خود ارضایی نداره مگر رابطه جنسی داشته باشید . ازمایش ادرار و کشت ادرار دهید
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

