اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر ایرج پنجشنبه ۱۶ شهریور ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 382 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر م آب مایعات موخورم زود دفع میشه وفشار زیادی میار تحمل گرفت ادرار ندارم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۱۶ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      چند سالتونه ؟ سونوگرافی دادید ؟
  • تصویر کاربر سعید پنجشنبه ۱۶ شهریور ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 324 مشاهده پرسش
    سلام وقتتون بخیر بنده دو هفته است که سوزش ادرار دارم حدود یک ماه قبل بدلیل سوزش ادرار سی تی انجام دادم اما دکتر اورژانس گفت که سنگ نداری اما باز که دیروز رفتم دکتر برای سوزش ادرار سی تی رو نشون دادم گفتن که سنگ دارم . میخواستم تشخیص جنابعالی رو درباره ی این مشکل بنده بدونم خیلی ممنون جناب دکتر
    لینک سی تی اسکن:

    https://pacs.hkc.ir/metric/rh/3738153646
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۱۶ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      این لینک سی تی رو نشون نداد . گزارش سی تی رو بفرستید ببینم
    2. تصویر کاربر سعید پنجشنبه ۱۶ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      https://pacs.hkc.ir/metric/rh/3738153646
    3. تصویر کاربر سعید پنجشنبه ۱۶ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      متاسفانه گزارشی برای سی تی ندارم ولی لینک مشکلی نداره امکانش هست لینک رو کپی کنید تو مرورگر ببینید ممنونم جناب پروفسور که این لطف رو برای بنده میکنید
    4. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۱۶ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      درد پهلو چپ دارید یا داشتید ؟
    5. نمایش سایر 3 پاسخ
  • تصویر کاربر شجاعی چهارشنبه ۱۵ شهریور ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 278 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر خوب هستید؟ وقتتون بخیر من سی سال شب ادراری دارم و در طول روز خودم نمیتونم نگه دارم من پیش خیلی از همکاران رفتم اما فایده ای نداشته تمام قرص ها مصرف کردم از جمله یوریناسیون، ایمی پرامین، آمی تر یپتیلین 25 و اکسی بونتین مصرف کردم اما هیچ جوابب نداده اصلا همکاران گفتن مثانه پرکار و اعصاب مثانه مشکل داره
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۵ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      سلام نوار مثانه داده اید ؟
    2. تصویر کاربر شجاعی چهارشنبه ۱۵ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      بله
    3. تصویر کاربر شجاعی چهارشنبه ۱۵ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      بله
    4. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۵ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      راه نهایی تزریق بوتاکس هست
    5. نمایش سایر 3 پاسخ
  • تصویر کاربر امیر چهارشنبه ۱۵ شهریور ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 307 مشاهده پرسش
    جناب آقای پروفسور عزیز و گرانقدر
    با سلام واحترام
    مادرم 61سالشه و تیرماه 1402کلیه سمت راستش بطور کامل تخلیه شده(سرطان کلیه-توده 6سانتی تقریبا) طی عمل جراحی باز،جواب پاتولوژی هم طبق اعلام نظر دکتر خوبه و خدا را شکر سرایت نکرده به سایر بافت های بدن/بیمار قند هم دارد قبل از جراحی قند داشته و در حال حاضر با مصرف انسولین قند را کنترل میکنه (قند ناشتا و2ساعت بعد از ناشتا هم در محدوده رنجی مطلوب هستند )خواستم بدونم ایا با توجه به شرایط ذکر شده بیمار اولا آیا نیاز به محدودیت غذایی هست یا خیرثانیا اگه نیاز هست نظرتون در مورد رژیم غذایی مستمر برای بیمار چیه واینکه شما خودتون امکانش هست در صورت صلاحدید یه رژیم غذایی مناسب براش تنظیم کنید (هزینه ها تقبل میشود) چون واقعا نگرانیم برای غذاش و نحوه مصرف غذا
    ممنونم /خدا خیرتون بده /منتظر فرمایشاتتون که خیلی خیلی برامون مهم است هستیم استاد عزیز
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۵ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      سلام رژیم غذایی خاصی نیاز ندارد فقط دیابت کنترل باشد و رژیم غذایی براساس دیابت باشد
    2. تصویر کاربر امیر چهارشنبه ۱۵ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      طول عمر بیمار با شرایط مطرح شده چطور است چون نگرانیم
      دکتر در چه مواقعی ممکن است خدای ناکرده به دیالیز نیاز داشته باشد راه پیشگیری دیالیز احتمالی وجود دارد
      فایل پاتولوژی رو لطفا روئیت فرمایید هم نظرتون رو بگید که مطمئن بشیم به بافت های دیگه سرایت نکرده وهم اینکه اگه پیشنهاد خاصی دارید که کمک کنه
      ممنونم
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۵ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      تومور محدود به کلیه بوده و جای دیگری درگیر نشده . اقدام خاصی نمیخواد سالی یکبار سی تی اسکن انجام بشه . چون تک کلیه هستن مایعات زیاد مصرف کنن . از سیگار پرهیز کنن . رژیم مناسب دیابتی داشته باشن
    4. تصویر کاربر امیر چهارشنبه ۱۵ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      آقای دکتر بزرگوار ببخشید من خیلی سوال میپرسم
      برا رژیم دیابتی مناسب چه جوری اقدام کنیم
      نیاز است برای اینکار پیش دکتر خاصی بریم
    5. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۵ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      متخصص تغذیه
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
  • تصویر کاربر روح چهارشنبه ۱۵ شهریور ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 378 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر من ۴۵ سال دارم و هر سه ماه سنو میدم که هر بار کیستهای من بزرگتر میشه الان کلیه چپ ۶۶ میل و کلیه راست ۱۹ میل می باشد و فشار خون مینیمم دارم و تازگی هم در سه پل هر دو کیله تعدادی cortical scar وجود داره و مدتی که سمت چپم درد داره چکار باید انجام بدم و آیا خطر داره
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۴ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      سلام یک ازمایش کراتینین انجام دهید بفرستید ببینم . اگر درد پهلو ندارید کیست ها فعلا اقدامی نمیخواد
    2. تصویر کاربر روح سه شنبه ۱۴ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      پروتین ۳۷۵ دفع میکنم ولی کراتین خوبه
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۵ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      از نظر دیابت بررسی شده اید ؟
    4. تصویر کاربر روح چهارشنبه ۱۵ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      دیابت بررسی شدم خوبم دیابت ناشتا ۹۰ می باشد این چند مدتی است که یک کم پلوی سمت چپم درد داره
    5. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۵ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      احتمالا منشا درد کمری یا عضلانی است . برای ادامه مراقبت کیست ها به نفرولوژیست مراجعه کنید . از نظر دفع پروتیین هم باید بررسی شوید
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
  • تصویر کاربر حسین سه شنبه ۱۴ شهریور ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 336 مشاهده پرسش
    سلام جناب دکتر من بیمار دیالیزی هستم ۲۵ ساله چهارساله و سه ماه دارم دیالیز میکنم همه آزمایشات بدنی خوب بود قند و فشار خون ندارم ازمایش اچ ال ای و پنل فلو منفی بود از اهدا کننده زنده میخوام کلیه بگیرم
    درصد موفقیت پیوند کلیه من چقدر است
    یه خورده نگرانم
    ممنون میشم پاسخ بدید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۴ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      سلام اگر اهدا کننده مشکلی نداشته باشه و عمل به خوبی انجام بشه درصد موفقیت بالایی داره
  • تصویر کاربر Amir سه شنبه ۱۴ شهریور ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 361 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر خسته نباشید
    من یک هفته هست که احساس میکنم بعد از اینکه ادرار کردم دوباره ادرار دارم می‌خواستم ببینم باید چه دارویی مصرف کنم ممنون میشم پاسخ بدین 🙏
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۴ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      سلام چند سالتون هست ؟ سوزش ادرار یا ترشح در ادرار دارید ؟ ازمایش ادرار داده اید ؟ سونوگرافی انجام شده ؟
    2. تصویر کاربر Amir سه شنبه ۱۴ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      ۲۰ سالم هست نه سوزش ندارم ترشحم ندارم آزمایش ندادم
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۴ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      یک ازمایش ادرار و کشت ادرار دهید . حتما سونوگرافی کلیه ها و مجاری انجام بشه
    4. تصویر کاربر Amir سه شنبه ۱۴ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      آزمایش و سونوگرافی رو برای چی باید انجام بدم ؟
    5. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۴ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      در تکرر ادرار ناگهانی که از قبل نبوده شک به عفونت ادراری خفیف ممکنه باشه . گاهی اوقات وجود سنگ مثانه این علایم را میدهد . این ها باید بررسی بشه
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
  • تصویر کاربر لیلا سه شنبه ۱۴ شهریور ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 400 مشاهده پرسش
    سلام. ۴۲ساله هستم .حدود دوماه پیش به علت بزرگی فیبروم جراحی هیستروکتومی انجام دادم که مشخص شد لوله حالب
    به علت فشار فیبروم چسبندگی پیدا کرده . لذا پیوند حالب و استنت گذاری انجام شد. یک ماه بعد استنت ها خارج شد. یک ماه بعد عکس. رنگی کلیه گرفتم . همچنان هیدرونفروز متوسط داشتم. پزشک جراحم گفت به علت پیوند و ترمیم لوله حالب این هیدرونفروز دایمی هست اما کلیه کارکرد خود را دارد. . آیا راهی برای درمان هیدرونفروز هست.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۳ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      خیر ممکنه هیدرونفروز باقی بمونه اگر درد ندارید و عملکرد کلیه خوبه مشکل خاصی نیس
    2. تصویر کاربر لیلا دوشنبه ۱۳ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      عکس رنگی که فرستادم براتون نوشته احتمال تنگی حالب.از کجا بفهمم عملکرد کلیه خوبه
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۴ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      اسکن کلیه DTPA
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر حسین سه شنبه ۱۴ شهریور ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 330 مشاهده پرسش
    اقای 59 ساله با شکایت شدید درد پهلو به سونوگرافی مراجعه و کیست کورتیکال به قطر 40 م م در پل فوقانی کلیه چپ و کیست کورتیکال به قطر 9 م م در پل تحتانی کلیه راست مشاهده شده ، الان چه اقدامی باید انجام بدیم ؟ نیاز به جراحی هست ؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۳ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      سلام لطفا عکس گزارش سونو را بفرستید ببینم. کیست ها اگر ساده است اقدامی نمیخواد . باید سونو را کامل بخوانم و در صورت نیاز شاید سی تی لازم باشه
    2. تصویر کاربر حسین دوشنبه ۱۳ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      عکس ارسال شد
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۴ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      بعید است منشا دردتان این کیست ها باشد ممکنه منشا کمری یا عضلانی داشته باشد . اگر اون ها رد شد میتونید کیست رو تخلیه کنید
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر علی یکشنبه ۱۲ شهریور ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 295 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر
    وقت شما بخیر

    بنده چندوقتی هست که بخاطر خودارضایی تکرر ادرار گرفتم،یعنی هر یکی دوساعت یک بار باید برم سرویس..
    من سونو هم گرفتم از مجاری ادرار و کلیه هم مشکلی نداشتم حتی سوزش هم نداشتم هیچی
    ایا امکانش هست این مشکلم برطرف شه به مرور زمان و دست کشیدن از خودارضایی؟؟
    چون بشدت ترسیدم سر این موضوع...
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۲ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      ربطی به خود ارضایی نداره مگر رابطه جنسی داشته باشید . ازمایش ادرار و کشت ادرار دهید
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب