اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر عباس جمعه ۲۴ شهریور ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 333 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید دکتر من سابقه سنگ کلیه دارم وهمیشه در سال حداقل یک سنگ ازکلیه های من دفع میشه ولی الان نزدیک به یک ماه هستش که هرچند روزی سوزش در ناحیه تناسلی دارم مثل اینکه می گیره ول می کنه و قتی که هم ادارات می کنم اخرای ادرام همراه باسوزش هستش میشه لطفا به من کمک بکنید چکار باید بکنم ،ممنونم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲۴ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      مصرف مایعات فراوان فعالیت زیاد آنالیز و کشت ادرار و سونوگرافی کلیه های و مجاری ادراری انجام دهید
  • تصویر کاربر فرزانه دوشنبه ۲۷ شهریور ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 409 مشاهده پرسش
    سلام خوبین خانم ۲۷ساله هستم که از زمان مجردی تا الان سوزش بعد ادرار دارم بخدا خیلی اذیت هستم تو این چند سال نزدیک ۱۳سال میشه هرکاری کردم هر دکتری رفتم هیچ فایده ای نداره تو این چند سال کشت ادرار منفی سونو کلیه مشکلی نداشت وازلحاظ رحم تخمدان سالم پاپ اسمیر هم انجام دادم مشکلی نداشت اصلا نمیتونم نزدیکی داشته باشم سوزش بیشتر میشه بعداز هردفعه ادرار به شدت میسوزه تا چند ساعت بعد دوباره ادرار و دوباره سوزش اب هم زیاد می نوشم ولی دیگه دل درد حالت تهوع میگیرم ،راحت ادرار میکنم ولی بعد تموم شدن ادرار باز سوزش شروع میشه بعصی موقع ادرار زیاد وبعضی مواقع ادرار کم ادرار زرد یاچرکی موقع پریودی نزدیکای پریودی سوزش شدید تر میشه الانم حامله هستم یکسره شب وروز سوزش دارم بخدا دارم میمیرم نمیدونم چیکارکنم هیچ دارویی تاثیر نمیزاره لطفا بگین چیکارکنم سوزش بدون عفونت علتش چیه موقع سوزش کمردرد هم هستم ممکنه تنگی مجرا باسنگ داشته باشم و راستی تازگی ها رفتم دکتر چون یبوست هم دارم گفت تا یبوستت درمان نشه سوزشت هم خوب نمیشه چون به خاطر یبوست سوزش داری رفتم سیستوسکوپی انجام ندادن میگن هنوز جوون هستین وبا این سونو فقط داخل مثانه رو میبینیم هیچ کمکی بهت نمیکنه که سوزشت کم بشه چجوری میتونم بفهمم تنگی مجرا دارم یان با چه نوع عکسی معلوم میشه توحاملگی مشکلی نداره آقای دکتر شب تا صبح ۵ ال۶ دفعه برا ادرار باید بلند شم و همش حس میکنم بازم ادرار دارم. پسر اولم هیپوسپادیاس ازنکع شدید داره همش فکر میکنم به خاطر سوزشی که دارم این مشکل برا پسرم پیش اومده حالا ناخواسته باردارشدم وخیلی میترسم که مشکلی نداشته باشه از بس ازاین سوزش رنج میبرم میگفتم تا سوزشم برطرف نشه بچه نمیخام حالا که باردارم سوزشم بیشتر شده ایا تو بارداری سیستوسکوپی انجام میدین ازشهرستان بیام بخدا زندگیم داره ازهم می‌پاشه به خاطر سوزش نمیتونم نزدیکی داشته باشم شوهرم همش قهره ممنون میشم راهنماییم کنین
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۲۵ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      با سلام و احترام هایپوسپادیازیس بچه ی اول ربطی به سوزش ادراری شما نداره اگه کشت ادرار منفیه سونوگرافی نرماله و سنگی نداشتین و جریان ادرارتون نرماله بعیده که تنگی مجرا داشته باشین تنگی مجرا تو خانم ها خیلی نادره
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۲۵ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      حین نزدیکی هم سوزش ادرار دارید؟
    3. تصویر کاربر فرزانه یکشنبه ۲۶ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      سلام بله حین نزدیکی خیلی میسوزه بعدادرار سوزش بیشتر میشه یعنی موقع ادرارراحت ادرار میکنم بعدش به شدت میسوزه
    4. تصویر کاربر فرزانه یکشنبه ۲۶ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      سلام بله حین نزدیکی خیلی میسوزه بعدادرار سوزش بیشتر میشه موقع ادرار راحت ادرار میکنم ولی بعد تموم شدن ادرار به شدت میسوزه
    5. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲۷ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      فعلا کاری نمیشه کرد تحت نظر متخصص زنان باشید تا زمان وضع حمل سر خود دارویی رو مصرف نکنید
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
  • تصویر کاربر شیما پنجشنبه ۲۳ شهریور ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 752 مشاهده پرسش
    در سونوگرافی کلیه یک کانون کیستیک 8میل در پل فوقانی کلیه راست دیده شده.اثری از سنگ یا هیدرونفروز و علائمی دال بر وجود التهاب حاد یا مزمن در کلیه ها مشهود نیست سایز و اکو و ضخامت پارانشیم و نمای سینوس نرمال است ایرانیان به پیگیری دارد نیاز به پیگیری دارد
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲۳ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      سلام عکس هارو مجددا آپلود نمایید. کیست های ساده ی کلیوی یافته ی نرمال هستند و نیاز به اقدام خاصی ندارند
  • تصویر کاربر پناهی پنجشنبه ۲۳ شهریور ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 340 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید. دو سونوگرافی با فاصله دو سال خانم 59ساله با سابقه مصرف دارو بعلت فشارخون و مصرف دو عدد قرص ویتامین دی 50000واحدی در ماه به شرح زیر است:سونوگرافی1402622در کورتکس و مدولای کلیه چپ دو کیست مجاور هم با بزرگترین سایز10میلی متر و در جدار آن کلسیفیکاسیون5.2دیده شده و ناحیه هیپراکو16*13*14میلی در مدولاری میانی فوقانی مشکوک به لیپوم یا آنژیومیولیپوما و در کورتکس میانی کلیه راست کیستهایی به سایز بزرگترین4میلی و چند کلیسیفیکاسیون ظریف جداری به بزرگترین سایز3.5میلی دیده شده این سونوگرافی1402622 هستش سونوگرافی قبلی 14001021به شرح زیر:در کورتکس میانی کلیه چپ کیست11میلی که در جدار آن کلسیفیکاسیون دیده شده و در تحتانی کلیه چپ کیست 7 و 6 میلی با جدار کلسیفیکاسیون دیده شده و لیپوم نداشته و در کورتکس میانی کلیه راست یک کیست و چند کلسیفیکاسیون ظریف کورتیکال 12میلی دیده شده.نیاز به اقدام خاصی دارد یا پیگیری با سونوگرافی هر 6 یا 12 ماه داره؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲۳ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      بله سونوگرافی هارو دیدم ، باید سی تی اسکن با کنتراست تزریقی بشه (در صورت کراتینین نرمال) و همیطور ریپورت رادیولوژیست اخذ بشه
  • تصویر کاربر محمد پنجشنبه ۲۳ شهریور ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 462 مشاهده پرسش
    سلام. وقت بخیر. اقای دکتر.طبق سونوگرافی وسی تی که انجام دادم.که پیوست کردم.لطفا بهترین راه درمان بفرمایید. باتشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲۳ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      با سلام بهتر است سی تی اسکن به رویت برسد. در صورت چندین سنگ کنار هم بهترین گزینه انجام سنگ شکنی برون اندامی (ESWL) و در صورتی که یک سنگ باشد عمل جراحی میباشد (PCNL)
    2. تصویر کاربر محمد پنجشنبه ۲۳ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      سلام. اگر چند سنگ باشد.امکان دفع با دارو دارد.لطفا دارو ش بفرمایید. و بهترین سنگ شکن در شهر یزد یا کرمان معرفی نمایید. چون قبلا سنگ کلیه به اندازه دانه گندم دفع شده.با تشکر
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲۳ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      راجع به شهر یزد و یا کرمان اطلاعاتی ندارم، از ارولوژیست های شهر خودتون بپرسید بله امکان دفع با دارو هست ولی ابتدا باید سنگ شکنی انجام شود در حال حاضر با توجه به سایز سنگ ها قابل دفع نیست
    4. تصویر کاربر محمد پنجشنبه ۲۳ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      سلام. متاسفانه در شهر ما متخصص نیست.وفاصله ما تا یزد یا کرمان ۳۰۰کیلومتر.هست.وهزینه سنگ شکن بالاست.اگر دارویی که بتواند.به مرور باعث خرد شدن سنگ شود بفرمایید.وسی تی را چگونه میتوانم برای شما بفرستم.روی سی دی هست. ایا سنگ شکن عوارضی ندارد.باتشکر.ببخشید که چند بار سوال کردم.
    5. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲۳ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      به پشتیبانی سایت به آدرس زیر در واتس اپ فیلم سی تی رو بفرستید
    6. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲۳ شهریور ۲( 2 سال پیش)
    7. نمایش سایر 5 پاسخ
  • تصویر کاربر پناهی پنجشنبه ۲۳ شهریور ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 332 مشاهده پرسش
    دو عکس بالا به فاصله حدود دو سال کیست با کلسیفیکاسیون و لیپوم نشان داده و تقریبا سایزش زیاد فرقی نکرده نگرانم نیاز به اقدام خاصی دارد یا فقط پیگیری سالیانه با سونوگرافی ؟سونوگرافی مادرم 59 ساله که داروی فشارخون هم مصرف میکنه و ماهی یک تا دو قرص ویتامین دی 50000واحدی هم مصرف میکنه
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲۳ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      با سلام لطفا مجددا عکس هارو آپلود کنید
    2. تصویر کاربر پناهی پنجشنبه ۲۳ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      ۲فایل فرستاده شد
    3. تصویر کاربر پناهی پنجشنبه ۲۳ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      در کورتکس و مدولای کلیه چپ دو کیست مجاور هم با بزرگترین سایز10میلی متر و در جدار آن کلسیفیکاسیون۵.۲دیده شده و ناحیه هیپراکو۱۶*۱۳*۱۴میلی در مدولاری میانی فوقانی مشکوک به لیپوم یا آنژیومیولیپوما و در کورتکس میانی کلیه راست کیستهایی به سایز بزرگترین۴میلی و چند کلیسیفیکاسیون ظریف جداری به بزرگترین سایز۳.۵میلی دیده شده این سونوگرافی۱۴۰۲/۶/۲۲ هستش
      سونوگرافی قبلی ۱۴۰۰/۱۰/۲۱به شرح زیر:در کورتکس میانی کلیه چپ کیست۱۱میلی که در جدار آن کلسیفیکاسیون دیده شده و در تحتانی کلیه چپ کیست ۷ و ۶ میلی با جدار کلسیفیکاسیون دیده شده و لیپوم نداشته و در کورتکس میانی کلیه راست یک کیست و چند کلسیفیکاسیون ظریف کورتیکال ۱۲میلی دیده شده
    4. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲۳ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      بداتون جواب رو فرستادم
    5. نمایش سایر 3 پاسخ
  • تصویر کاربر یاسین چهارشنبه ۲۲ شهریور ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 313 مشاهده پرسش
    سلام جناب دکتر کسانی که به مدت ۷ سال دیالیز میشوند و همه آزمایشات خوب باشه درصد موفقیت پیوند کلیه چقدر است ‌؟؟
    و کسی که کلیه اش پس بزنه فوت میکند یا بازم باید دیالیز کند
    ممنون میشم پاسخ بدید
    پرفسور
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۲ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      با سلام و احترام اگر گیرنده و دهنده کلیه سن مناسب و وضعیت سلامت مناسبی داشته باشند پیوند موفقیت امیز خواهد بود . اگر جواب ندهد میتوانید دیالیز را ادامه دهید
  • تصویر کاربر ایرانی چهارشنبه ۲۲ شهریور ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 290 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر وقت بخیر. من پسری 33 ساله مجرد هستم و تا حالا با کسی رابطه جنسی نداشتم. دو سه هفته است که دچار بی اختیاری ادرار شده ام بصورتی که هر ساعتی یکبار یا هر دوساعتی یکبار یکی دو قطره ادرار از من خارج میشود به پزشک متخصص مراجعه کردم آزمایش و سونوگرافی انجام دادم اما جواب همه خوب بود و چیز خاصی نشان نمیداد. پزشک به من گفت اینکه طی هر یکی دو ساعت یکی دو قطره ادرار خارج میشود طبیعی است و نیاز به درمان خاصی ندارد. من روی بحث نجاست حساس هستم به نظر شما آیا برای مشکل من راه حلی وجود دارد؟ با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۲ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      با سلام و احترام هر بار بعد از دفع ادرار استبراء انجام دهید و لحظاتی بعد از آن در دستشویی بمانید انشالله به مرور کمتر شده و به صورت کامل از این مشکل رهایی خواهید داشت
  • تصویر کاربر shapoorkhosravi چهارشنبه ۲۲ شهریور ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 395 مشاهده پرسش
    همسرم نزدیک به دو ساله سوند داره بخاطر تصادف هوشیاریش پایینه تو ازمایشاتش عفونت اداری نشون میده دارو هم مصرف کرده الان مدتی سوند اذیتش میکنه داخل سوند خونریزی داره سونو ضخامت مثانه گزارش شده دارو پرازوسین دو هفته اس میگیره ولی باز خونریزی داره
    سوندش که در میاریم خوب میشه
    لطفا دستور بفرمایید
    ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۲ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      سلام بهترین اقدام این هست ۴ تا ۵ بار در روز با نلاتون ادرار رو تخلیه کنید و سوند دائم نداشته باشن . اینجوری مشکل عفونت حل میشه
  • تصویر کاربر جعفری سه شنبه ۲۱ شهریور ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 394 مشاهده پرسش
    باسلام واحترام خدمت شما استاد ارجمند
    دخترم ۲۰ سالشه
    درسونوگرافی یک عدد کیست کورتیکال ۱۲ میلی با جدار کلسیفیه درکلیه راست مشاهده شده
    هیچ علایم بالینی ندارد
    آیا نیاز به پیگیری هست؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۱ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      سلام حتما سی تی اسکن شکم و لگن با کنتراست انجام بشه
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب