اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر ماهک پنجشنبه ۳۰ شهریور ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 355 مشاهده پرسش
    .وقت بخیر.من چندوقت پیش عفونت ادراری داشتم پیش یک دکترداخلی رفتم داروبهم دوتاآمپول سفازولین توسرم وکپسول سفکسیم۴۰۰دادو الان دوباره دوروز پیش سنگ دفع کردم.درد درپشت کمر شکم مثانه داشتم والانم دارم کم وترشح چرکی دارم.آیااین تجویزدارویی که دکترداخلی کرده درسته ؟ چون دوباره برم پیشش همین تجویزو میکنه.
    ویک سوال دیگ خواهشا جواب بدیدآیا عفونت ادراری دفع سنگ کلیه باعث میشه پریودی عقب بیفته من الان دوروزه عقب انداختم؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۸ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      بهتره قرص سیپروفلوکساسین ۵۰۰ هر ۱۲ ساعت استفاده کنید نه ربطی به پریودی ندارد
    2. تصویر کاربر ماهک چهارشنبه ۲۹ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      سلام.وقت بخیر.دیروز طرف راست کلیم درد گرفت رفتم سونو دادم.باتوجه به این سونو میشه بگین چرا من اینقدر باید درد بکشم.دیشب مورفینم زدم ۱۵ دقیقه اروم بودم بعد دردش دوباره شروع شد.میشه بگین من چیکار کنم
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۳۰ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      دوست عزیز داخل کلیه تون دو تا سنگ هست و با توجه به هیدرونفروزی که دارین احتمالا سنگ داخل حالب هم دارید که میتونه منجر به درد شدید بشه جهت اطمینان باید سی تی اسکن شکم و لگن انجام دهید میتونید تا یه هفته هم دارو بخورید تامسولوسین هر شب یک عدد قرص رنانکس هر ۱۲ ساعت و شیاف دیکلوفناک جهت دردتون هر ۶ ساعت
    4. تصویر کاربر ماهک پنجشنبه ۳۰ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      سلام.دیروز تاقبل اینک شماجواب سونوگرافیو بدیدمن پیش یک دکتر نفرولوژی رفتم سونورو دیدواین داروهارو داد
      1.OXYCODONE TABLET ORAL 15mg
      2. URTICA ZB SOLUTION ORAL 25ml
      3.TAMSOVER CAPSULE EXTENDED RELEASE ORAL 0/4mg
      4.ALITHORAL TABLET EXTENDED RELEASE ORAL 10meq
      میخواستم بدونم نطرتونو درمورد این داروهاباتوجه به سونوم بگین وداروهای شمارو استفاده کنم یا این داروهارو؟
    5. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۳۰ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      همین داروهای تجویز شده توسط نفرولوژیست رو استفاده کنید
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
  • تصویر کاربر حمید دوشنبه ۲۷ شهریور ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 940 مشاهده پرسش
    سلام جناب دکتر . در سونوگرافی مادر من کانون‌های میکرولیتیازیس ثبت شده و چند روز است آب زیاد میخوره و امروز به یکباره ادرار خونی دارد . دلیل چیست ؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲۷ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      در حال دفع سنگ ریزه (عمان میکرولیتیازیس) میباشد در صورت تداوم خونریزی ادراری به اورژانس مراجعه کند
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲۷ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      مصرف فراوان مایعات را ادامه دهد
    3. تصویر کاربر حمید دوشنبه ۲۷ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      سلام ایشان در حال حاضربرای مشکل قلبی و آنژیو. در بیمارستان هستند و بدلیل کراتین بالا (۲) و پتاس ۵ آنژیوژشون به تعویق افتاده. این خونریزی از کلیه به کرات و پتاس مربوط نمیشه ؟
    4. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲۷ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      اگر در بیمارستانه حتما مشاوره اورلوژی و سی تی اسکن شکم و لگن بدون کنتراست انجام بدین شاید انسدادی بر اثر سنگ ایجاد شده که باعث افزایش کراتینین شده
    5. نمایش سایر 3 پاسخ
  • تصویر کاربر پویا دوشنبه ۲۷ شهریور ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 305 مشاهده پرسش
    سلام وقت بخیر دکتر من در کلیه راستم دو سنگ ۱۷و۱۱میلی دارم که در گوشت کلیه گیر کردن میشه راهنمایی بفرمایید ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲۷ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      سلام سی تی اسکن شکم و لگن انجام دهید
  • تصویر کاربر رضا دوشنبه ۲۷ شهریور ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 336 مشاهده پرسش
    سلام دکتر وقت بخیر
    مشکلی داشتم اینه که یک توده روی کلیه سمت چپ وجود داره و به دکتر که مراجعه کردم گفتن کل کلیه باید برداشته شه
    این امکان وجود داره که فقط توده برداشته شه و کلیه از بدن خارج نشه؟
    گزارش ct scan رو واستون ارسال میکنم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲۷ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      ریپورت سی تی رو مجددا اپلود کنید
    2. تصویر کاربر رضا دوشنبه ۲۷ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      خدمت شما
    3. تصویر کاربر رضا دوشنبه ۲۷ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      خدمت شما
    4. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲۷ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      با توجه به سایز توده و چسبندگی های موجود کلیه باید کاملا خارج شود برداشتن قسمتی از کلیه با توجه به شرایط توده ی شما امکان پذیر نیست
    5. نمایش سایر 3 پاسخ
  • تصویر کاربر اسما یکشنبه ۲۶ شهریور ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 434 مشاهده پرسش
    سلام وقت به خير من يك ماه پيش جراحي پروتز هيپ انجام دادم ، تحت بيهوشي اسپاينال قرار گرفتم حين جراحي برام سوند نزاشته بودن و بعد به هوش آمدن مثانه ام پربود و به سختي تخليه شد ، در اين مدت احساس ميكنم كه مثانه ام كامل تخليه نميشه و مقداري ادرار باقي ميمانه كه با ماساژ مثانه يا اب گرم سعي ميكنم تخليه كنم مثانه ام را ، در عين حال احساس فوريت ادرار هم دارم به طوري كه در روزهاي اول بعد از جواخي ادرارم سر ربز ميشد ، الان بهتر شده اما اين احساس فوريت ادرار به خصوص در خالت ايستاده تا خودم رو برسانم به سرويس بهداشتي گاهي وقتها بهم دست ميده ، من فيزيوتراپيستم تمرينات كگل رو شروع كردم ، آيل اين عارضه ماندگار هست يا برطرف ميشه؟ من سابقه ي لوپوس مشكل آلرژي به دارو دارم ترجيحم اين هست با درمان هاي غير دارويي مشكل رو برطرف كنم آيا فيزيوتراپي يا درمان هاي جايگزين رو بهم پيشنهاد ميكنيد؟ از انجا كه تا يك ماه ديگر بايد با واكر جا به جا شم امكان مراجعه حضوري رو ندارم امكانش هست راهنمايي بفرمايبد ، حقيقتا اصلا نميتونم سونو و تست يوروديناميك با اين وضعيت انجام بدم. داروهايي كه در حال حاضر استفاده ميكنم پردنيزيلون ٥ ميلي روزي دو عدد ،آزارام ٥٠ روزي دو عدد ، هيدروكسي كلروكين روزي ١ عدد، كنكورد ٢/٥ نصف قرص، آسپربن شبي يك عدد ، قبل از جراحي لوزاتان ٢٥ نصف قرص و فوروزونومايد ٤٠ نصف قرص براي دفع پروتئبن استفاده ميكردم كه قطع كردن به خاطر جراحي، البته كه فوروزونومايد از قبل از جراحي متخصص روماتولوژي گفته بودن قطع كنم چون ادم نداشتم و ضروريتي نداشت ، آيا ميتونه به خاطر قطع كردن فوروزونومايد باشه ؟ چون وقتي فوروزونومابد نميخورم شدت ادرارم كم ميشه ، دكتر روماتولوژ گفتن عادت كردي وگرنه فوروزونومايد براي درمانت ضروريتي نداره ،دفع پروتئنم هم كم هستش در حد ١٠٠ وً …
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۶ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      سلام عکس آنالیز و کشت ادراریتون رو بفرستید لطفا
    2. تصویر کاربر اسما یکشنبه ۲۶ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      كشت ادرار قبل عمل رو دارم بعد عمل تست ادرار ندادم چون اصلا سوزش ادرار و حالت عفونت ادراري رو نداشتم اگر نياز باشه انجام ميدم مجددا.
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۶ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      کشت ادرار انجام بدهید ورزش های kegel رو انجام بدین مصرف مایعات فراوان داشته باشید
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر مهدیه یکشنبه ۲۶ شهریور ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 276 مشاهده پرسش
    سلام پدرم ۷۸ سالشون هست و عفونت ادراری گرفتن . دو سنگ ۳و۴ در پیلوکالیس میانی کلیه چپ دارن . برای عفونت نیتروفورانتوئین ۱۰۰ دکتر دادن که استفراغ میکنن شما گفتید سیپرو بخوره . اونم قندشو خیلی میبره بالا و بی‌حال میشه . میتونم قرص دیگه ای براش بگیرم ؟ عکس رو میفرستم برای سنگم سیستون داده دکتر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۶ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      سلام خدمت شما همراه گرامی سیپرو قطع بشه کوآموکسی کلاو ۶۲۵ هر ۸ ساعت
    2. تصویر کاربر مهدیه یکشنبه ۲۶ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      سپاس . آیا اون سنگها با سیستون خورد میشن ؟
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۶ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      تحلیل میرن با توجه به سایزشون قابل دفع هم هستند
    4. تصویر کاربر مهدیه یکشنبه ۲۶ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      سپاس فراوان
    5. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۶ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      🌺
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
  • تصویر کاربر محمد یکشنبه ۲۶ شهریور ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 364 مشاهده پرسش
    باسلام من سنگشکن پی سی ان ال کردم یک هفته بعدازعمل کلیه هابه خونریزی شدید افتاد الان یک هفته است خونریزی قطع شده ولی لخته ها جلو ادرارومیگیرن مجبورشدم سوندبزنم راهنمایی بفرمایید.سپاسگزارم.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۶ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      سلام براتون استنت حالب تعبیه شده است؟
    2. تصویر کاربر محمد یکشنبه ۲۶ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      خیر
    3. تصویر کاربر محمد یکشنبه ۲۶ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      خیر
    4. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۶ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      در صورتی که خونریزی و دفع لخته دارید حتما باید به جراح معالج خودتون مراجعه کنید
    5. نمایش سایر 3 پاسخ
  • تصویر کاربر ابوالفضل شنبه ۲۵ شهریور ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 372 مشاهده پرسش
    سلام من دستشویی میرم ادرار کنم ولی میام بیرون دوباره ادرار دارم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۲۵ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      چند سالتونه؟‌ شبا چند بار بیدار میشید برای دستشویی؟
  • تصویر کاربر ماهک یکشنبه ۲۶ شهریور ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 385 مشاهده پرسش
    سلام.دکترمن از۲شنبه اونهفته دردای پریودی دارم وادرارم تیره است البته تا۴شنبه اینجوری بودم بعدشیاف دیکلوفناک۱۰۰زدم وآب خوردم آروم شدم.۵شنبه هیچ دردی نداشتم.دیشب ساعت۳خورده ای بادردرفتم دسشویی ودوباره مثانه کمر شکم دردگرفت.و۲دفعه رفتم دسشویی ادرارم تیره شده ومثانم انگارتوش پره درد دارم.میخواستم بدونم ایناعلایم عفونت ادرایه؟ومن طبق تاریخ هرماهم امروزبایدپریودبشم.میشه راهنماییم کنید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۲۵ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      سلام باید آزمایش آنالیز و کشت ادراری و همینطور سونوگرافی کلیه ها و مجاری ادراری انجام دهید
    2. تصویر کاربر ماهک شنبه ۲۵ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      دکتر امروز همه جاتعطیل.میشه لطف کنیدیک راهنمایی کنید که چیکارکنم آروم بشم تافردابرم آزمایش وسونوگرافی بدم.
      میتونم شیاف دیکلوفناک۱۰۰بزنم دردمو کم کنه؟
      دکترمن سنگ کلیه هم دارم امکانش هست دارم سنگ دفع میکنم؟
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۲۵ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      بله احتمال دفع سنگ با علایم شما بسیار بالاست شیاف دیکلوفناک و مسکن های خوراکی به همراه آب فراوان استفاده کنید
    4. تصویر کاربر ماهک یکشنبه ۲۶ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      آقای دکتر دیشب وامروز دوتاتیکه سیاه با ادرار ازم دفع شد این یعنی همون سنگ کلیس که دفع شده؟
      یعنی من الان اون دردا برا عفونت ادراری نبوده؟
    5. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۶ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      سنگ کلیه و سنگ های مثانه میتوانند باعث عفونت ادراری شوند بله شما سنگ دفع کرده اید
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
  • تصویر کاربر مجتبی یکشنبه ۲۶ شهریور ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 306 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر خسته نباشید
    مرد مجرد 30 ساله هستم.
    حدود دوسال هست که تکرر ادرار دارم و حجم ادرارم هم بالاست. و همچنین در بعضی موارد احساس درد شدید و داغ شدگی در ناحیه پشت بیضه دارم.
    آزمایش دیابت چندین نوبت دادم و مشکلی نبوده، آزمایش ادرار و سنوگرافی هم سالم بوده. به پزشک مراجعه کردم و نوبت اول ترازوسین و باکلوفن تجویز کردن که خیلی کمکی به من نکرد. برای بار بعدی تلوترودین تجویز کردند که باز هم تاثیری نداشت. سیپروفلکوساسین 500 هم تجویز کردند که موقع آخرین مصرف درد خیلی شدید کلیه سمت راست داشتم و مصرف رو ادامه ندادم.
    در ضمن در بعضی از موارد درد کمر تا ران در سمت راست دارم.
    پیشاپیش از راهنماییتون سپاسگزارم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۶ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      با سلام تامسولوسین شبی یک عدد ملوکسیکام ۷/۵ میلی هر ۱۲ ساعت . شب ها نیم ساعت لگن اب گرم بنشینید. همه این ها به مدت ۳ ماه درمان طولانی مدت و عود بالایی داره درد کمر و ران به کلیه ها و مجاری ادراری مربوط نیست
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب