لیست پرسشها (11,111 پرسش)
ماهک پنجشنبه ۳۰ شهریور ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 355 مشاهده پرسش
.وقت بخیر.من چندوقت پیش عفونت ادراری داشتم پیش یک دکترداخلی رفتم داروبهم دوتاآمپول سفازولین توسرم وکپسول سفکسیم۴۰۰دادو الان دوباره دوروز پیش سنگ دفع کردم.درد درپشت کمر شکم مثانه داشتم والانم دارم کم وترشح چرکی دارم.آیااین تجویزدارویی که دکترداخلی کرده درسته ؟ چون دوباره برم پیشش همین تجویزو میکنه.
ویک سوال دیگ خواهشا جواب بدیدآیا عفونت ادراری دفع سنگ کلیه باعث میشه پریودی عقب بیفته من الان دوروزه عقب انداختم؟-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۲۸ شهریور ۲( 2 سال پیش)
بهتره قرص سیپروفلوکساسین ۵۰۰ هر ۱۲ ساعت استفاده کنید نه ربطی به پریودی ندارد - نمایش سایر 4 پاسخ
-
- سلام جناب دکتر . در سونوگرافی مادر من کانونهای میکرولیتیازیس ثبت شده و چند روز است آب زیاد میخوره و امروز به یکباره ادرار خونی دارد . دلیل چیست ؟
-
دکتر حسین کرمی
دوشنبه ۲۷ شهریور ۲( 2 سال پیش)
در حال دفع سنگ ریزه (عمان میکرولیتیازیس) میباشد در صورت تداوم خونریزی ادراری به اورژانس مراجعه کند - نمایش سایر 3 پاسخ
-
- سلام وقت بخیر دکتر من در کلیه راستم دو سنگ ۱۷و۱۱میلی دارم که در گوشت کلیه گیر کردن میشه راهنمایی بفرمایید ممنون
-
دکتر حسین کرمی
دوشنبه ۲۷ شهریور ۲( 2 سال پیش)
سلام سی تی اسکن شکم و لگن انجام دهید
-
- سلام دکتر وقت بخیر
مشکلی داشتم اینه که یک توده روی کلیه سمت چپ وجود داره و به دکتر که مراجعه کردم گفتن کل کلیه باید برداشته شه
این امکان وجود داره که فقط توده برداشته شه و کلیه از بدن خارج نشه؟
گزارش ct scan رو واستون ارسال میکنم-
دکتر حسین کرمی
دوشنبه ۲۷ شهریور ۲( 2 سال پیش)
ریپورت سی تی رو مجددا اپلود کنید - نمایش سایر 3 پاسخ
-
- سلام وقت به خير من يك ماه پيش جراحي پروتز هيپ انجام دادم ، تحت بيهوشي اسپاينال قرار گرفتم حين جراحي برام سوند نزاشته بودن و بعد به هوش آمدن مثانه ام پربود و به سختي تخليه شد ، در اين مدت احساس ميكنم كه مثانه ام كامل تخليه نميشه و مقداري ادرار باقي ميمانه كه با ماساژ مثانه يا اب گرم سعي ميكنم تخليه كنم مثانه ام را ، در عين حال احساس فوريت ادرار هم دارم به طوري كه در روزهاي اول بعد از جواخي ادرارم سر ربز ميشد ، الان بهتر شده اما اين احساس فوريت ادرار به خصوص در خالت ايستاده تا خودم رو برسانم به سرويس بهداشتي گاهي وقتها بهم دست ميده ، من فيزيوتراپيستم تمرينات كگل رو شروع كردم ، آيل اين عارضه ماندگار هست يا برطرف ميشه؟ من سابقه ي لوپوس مشكل آلرژي به دارو دارم ترجيحم اين هست با درمان هاي غير دارويي مشكل رو برطرف كنم آيا فيزيوتراپي يا درمان هاي جايگزين رو بهم پيشنهاد ميكنيد؟ از انجا كه تا يك ماه ديگر بايد با واكر جا به جا شم امكان مراجعه حضوري رو ندارم امكانش هست راهنمايي بفرمايبد ، حقيقتا اصلا نميتونم سونو و تست يوروديناميك با اين وضعيت انجام بدم. داروهايي كه در حال حاضر استفاده ميكنم پردنيزيلون ٥ ميلي روزي دو عدد ،آزارام ٥٠ روزي دو عدد ، هيدروكسي كلروكين روزي ١ عدد، كنكورد ٢/٥ نصف قرص، آسپربن شبي يك عدد ، قبل از جراحي لوزاتان ٢٥ نصف قرص و فوروزونومايد ٤٠ نصف قرص براي دفع پروتئبن استفاده ميكردم كه قطع كردن به خاطر جراحي، البته كه فوروزونومايد از قبل از جراحي متخصص روماتولوژي گفته بودن قطع كنم چون ادم نداشتم و ضروريتي نداشت ، آيا ميتونه به خاطر قطع كردن فوروزونومايد باشه ؟ چون وقتي فوروزونومابد نميخورم شدت ادرارم كم ميشه ، دكتر روماتولوژ گفتن عادت كردي وگرنه فوروزونومايد براي درمانت ضروريتي نداره ،دفع پروتئنم هم كم هستش در حد ١٠٠ وً …
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۲۶ شهریور ۲( 2 سال پیش)
سلام عکس آنالیز و کشت ادراریتون رو بفرستید لطفا - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- سلام پدرم ۷۸ سالشون هست و عفونت ادراری گرفتن . دو سنگ ۳و۴ در پیلوکالیس میانی کلیه چپ دارن . برای عفونت نیتروفورانتوئین ۱۰۰ دکتر دادن که استفراغ میکنن شما گفتید سیپرو بخوره . اونم قندشو خیلی میبره بالا و بیحال میشه . میتونم قرص دیگه ای براش بگیرم ؟ عکس رو میفرستم برای سنگم سیستون داده دکتر
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۲۶ شهریور ۲( 2 سال پیش)
سلام خدمت شما همراه گرامی سیپرو قطع بشه کوآموکسی کلاو ۶۲۵ هر ۸ ساعت - نمایش سایر 4 پاسخ
-
- باسلام من سنگشکن پی سی ان ال کردم یک هفته بعدازعمل کلیه هابه خونریزی شدید افتاد الان یک هفته است خونریزی قطع شده ولی لخته ها جلو ادرارومیگیرن مجبورشدم سوندبزنم راهنمایی بفرمایید.سپاسگزارم.
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۲۶ شهریور ۲( 2 سال پیش)
سلام براتون استنت حالب تعبیه شده است؟ - نمایش سایر 3 پاسخ
-
- سلام من دستشویی میرم ادرار کنم ولی میام بیرون دوباره ادرار دارم
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۲۵ شهریور ۲( 2 سال پیش)
چند سالتونه؟ شبا چند بار بیدار میشید برای دستشویی؟
-
- سلام.دکترمن از۲شنبه اونهفته دردای پریودی دارم وادرارم تیره است البته تا۴شنبه اینجوری بودم بعدشیاف دیکلوفناک۱۰۰زدم وآب خوردم آروم شدم.۵شنبه هیچ دردی نداشتم.دیشب ساعت۳خورده ای بادردرفتم دسشویی ودوباره مثانه کمر شکم دردگرفت.و۲دفعه رفتم دسشویی ادرارم تیره شده ومثانم انگارتوش پره درد دارم.میخواستم بدونم ایناعلایم عفونت ادرایه؟ومن طبق تاریخ هرماهم امروزبایدپریودبشم.میشه راهنماییم کنید
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۲۵ شهریور ۲( 2 سال پیش)
سلام باید آزمایش آنالیز و کشت ادراری و همینطور سونوگرافی کلیه ها و مجاری ادراری انجام دهید - نمایش سایر 4 پاسخ
-
- سلام اقای دکتر خسته نباشید
مرد مجرد 30 ساله هستم.
حدود دوسال هست که تکرر ادرار دارم و حجم ادرارم هم بالاست. و همچنین در بعضی موارد احساس درد شدید و داغ شدگی در ناحیه پشت بیضه دارم.
آزمایش دیابت چندین نوبت دادم و مشکلی نبوده، آزمایش ادرار و سنوگرافی هم سالم بوده. به پزشک مراجعه کردم و نوبت اول ترازوسین و باکلوفن تجویز کردن که خیلی کمکی به من نکرد. برای بار بعدی تلوترودین تجویز کردند که باز هم تاثیری نداشت. سیپروفلکوساسین 500 هم تجویز کردند که موقع آخرین مصرف درد خیلی شدید کلیه سمت راست داشتم و مصرف رو ادامه ندادم.
در ضمن در بعضی از موارد درد کمر تا ران در سمت راست دارم.
پیشاپیش از راهنماییتون سپاسگزارم-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۲۶ شهریور ۲( 2 سال پیش)
با سلام تامسولوسین شبی یک عدد ملوکسیکام ۷/۵ میلی هر ۱۲ ساعت . شب ها نیم ساعت لگن اب گرم بنشینید. همه این ها به مدت ۳ ماه درمان طولانی مدت و عود بالایی داره درد کمر و ران به کلیه ها و مجاری ادراری مربوط نیست
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

