اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر بلوچی شنبه ۱ مهر ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 270 مشاهده پرسش
    سلام دکتر وقتی دستشویی میرم مثانه اصلا تخلیه نمیشه خیلی وقته اینجوریم دکتر هم رفتم فقط دوا و قرص داده و فرقی هم نکرده
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳۱ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      دوست عزیز باید ریپورت سونو رو بفرستید
    2. تصویر کاربر بلوچی جمعه ۳۱ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      فقط سونو گرفتم آزمایش ندادم
    3. تصویر کاربر بلوچی جمعه ۳۱ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      فقط سونو گرفتم آزمایش نگرفتم
    4. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱ مهر ۲( 2 سال پیش)
      باید سیستوسکوپی انجام شود
    5. نمایش سایر 3 پاسخ
  • تصویر کاربر نوید چهارشنبه ۵ مهر ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 368 مشاهده پرسش
    باسلام یه هفته هست درد دارم بعضی وقتا از 2 تا پهلو پشت شروع میشه میاد تا دور ناف بعضی وقتا از بالای الت شروع میشه سوزنی طور هست سوزش ادرار ندارم ،سونو کلیه ، مثانه ، فتق ، سنگ صفرا و شکمی و کبد تو هفته گذشته انجام دادم 2 روز هر 2 ساعت میرم دستشویی
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳۱ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      سونوگرافی را بفرستید
    2. تصویر کاربر نوید یکشنبه ۲ مهر ۲( 2 سال پیش)
      عکس فرستادم نیومده ، اقای دکتر هر چی اب میخورم دفع میشه ، خواهشا یه وقت حضوری بهم بدین تلفن نوبت دهی جواب نمیدن
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۵ مهر ۲( 2 سال پیش)
      همینجا در خدمت شما هستم سوال خود را بپرسید
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر پناهی جمعه ۳۱ شهریور ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 339 مشاهده پرسش
    درمان دارویی داره یا جراحی یا تخیله لاپاروسکوپی؟
    1. تصویر کاربر پناهی جمعه ۳۱ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      خانم ۵۹ساله با بیماری زمینه ایی فشارخون لیپوما یا آنژیومیولیپوم در مدولاری میانی فوقانی کلیه چپ۱۶×۱۴درمان بصورت دارویی هستش یا جراحی باز یا تخیله با لاپاروسکوپی؟یا پیگیری ۶ماهه؟
    2. تصویر کاربر پناهی جمعه ۳۱ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      خانم ۵۹ساله با بیماری زمینه ایی فشارخون لیپوما یا آنژیومیولیپوم در مدولاری میانی فوقانی کلیه چپ۱۶×۱۴درمان بصورت دارویی هستش یا جراحی باز یا تخیله با لاپاروسکوپی؟یا پیگیری ۶ماهه
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳۱ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      درمان به صورت رادیولوژیک اینترونشن میباشد از طریق رگ پا به کلیه دسترسی ایجاد میشه و یا نمونه برداری با سوزن انجام خواهد شد
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر پناهی جمعه ۳۱ شهریور ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 430 مشاهده پرسش
    سلام وقت بخیر آقای دکتر لیپوم کلیه یا آنژیومیولیپوم 16×13میلی در مدولای فوقانی میانی کلیه چپ امکان داره خودبخود سایزش کوچک و برطرف شود یا حتما بتدریج بزرگ میشود و احتیاج به درمان دارد؟ رژیم غذایی در تغییر سایز لیپوم تاثیر داره؟
    1. تصویر کاربر پناهی جمعه ۳۱ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      سلام وقت بخیر آقای دکتر لیپوم کلیه یا آنژیومیولیپوم ۱۶×۱۳میلی در مدولای فوقانی میانی کلیه چپ امکان داره خودبخود سایزش کوچک و برطرف شود یا حتما بتدریج بزرگ میشود و احتیاج به درمان دارد؟ رژیم غذایی در تغییر سایز لیپوم تاثیر داره؟
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳۱ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      سلام خیر امکان از بین رفتن خودبخودی وجود ندارد رژیم غذایی موثر نیست بهتره که تحت درمان قرار بگیرید
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر محمود جمعه ۳۱ شهریور ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 287 مشاهده پرسش
    سلام و عرض ادب، با شروع درد در کلیه چپم ،سونو گرافی کردم مشخص شد کلیه چپم ۴ سنگ دارد و راستم دو ،یکی غز سنگهای کلیه راستم ۲۰ میلیمتره و در سونو اینجوری نوشته ،، هیدرونفروز متوسط در سمت راست همراه با سنگی به دیامتره ۲۰ میلیمتر در upj راست مشهود است،، دکتر عمومی رفتم . میخوام برم متخصص ، این سنگ به کدوم روش هایی که تو سایت توضیح دادین از بین میره
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳۱ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      سنگ سمت راست به روش PCNL سنگ UVJ با روش TUL راجع سنگ های کلیه ی چپ بعد از انجام CT تصمیم گیری میشود قدم اول برای شما انجام سی تی اسکن است قبل از عمل
  • تصویر کاربر سعید جمعه ۳۱ شهریور ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 425 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر عزیز بنده ارسال 82 مشکل مثانه دچار شدم ادرار کوچکم چند سی سی موقع بلند شدن با وسیله ای رو بلند میکردم می‌ریخت خسته شدم تمام دکترای رشت ورفتم نتیجه نگرفتم ازاعصاب قرص خوردم نه .افتادم تریاک مدتی خوب بودم ولی خسته شدم اومدم تهران دکتر مهناودکتر نیکوبخت فرمودند آمیزش وزیادکن که نمیشه.دکتر امامی رفتم از من یوردنامیک گرفت جواب موجود ایشونم گفتن مغز به نخاع دستور نامیده ده سال دکترورورا گذاشتم کنار الان درد دارم سرپا هستم درد دارم کارممم نصب سرامیک واسلب خواهشاً چکار کنم چ دارو بخورم بمیرم م نه عکس میگیرم وهیچی چون خدا می‌دونه بااین دکترا چ کشیدم درحال کاردرد احساس نمیشه استراحت اذیتم می‌کنه و ریختن ادرار بجاست بعضی اوقات متوجه میشم تازگی رفتم آزمایش کلی گفت عفونت نداری.سپاس
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳۱ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      با سلام و احترام بیماری شما نیاز به درمان طولانی مدت داره وعود بیماری هم بالاست هر روز به مدت نیم ساعت در لگن آب گرم بنشینید و درمان دارویی با افلوکساسین هر ۱۲ ساعت و تامسولوسین هر شب و ملوکسیکام هر ۱۲ ساعت رو تا یک ماه ادامه بدهید
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳۱ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      با سلام و احترام بیماری شما نیاز به درمان طولانی مدت داره وعود بیماری هم بالاست هر روز به مدت نیم ساعت در لگن آب گرم بنشینید و درمان دارویی با افلوکساسین هر ۱۲ ساعت و تامسولوسین هر شب و ملوکسیکام هر ۱۲ ساعت رو تا یک ماه ادامه بدهید
    3. تصویر کاربر سعید پنجشنبه ۳۰ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      سلام وخسته نباشید جناب دکتر کرمی عزیز سپاس ازشما
    4. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳۱ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      🌺
    5. تصویر کاربر سعید جمعه ۳۱ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      سلام صبح بخیر آقای دکتر دوز داروها نفرمودید.درضمن یادم رفت بعضیی چیزا.موقع ادرار سرپا راحتر تخلیه م.نشسته حتما آب ولرم روآلت ریخته بشه بقول خودم چند سی سی تخلیه آبگرم دردوتسکین میده.باعرض معذرت آلت بلند میشه یا موقع تحریک تخلیه نشه دردم خیلی شدید یادم رفت عرض کنم خدمت شما بزرگوار.دکتر موذن جمشیدی باکلوفن درست باشه اوایل می‌خوردم.قرصهای تجویزی شما معده رو ادیت نمیکنه.قربانت سعید
    6. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳۱ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      نه معده رو اذیت نمیکنه تامسولوسین ۰/۴ هر شب افلوکساسین ۳۰۰ هر ۱۲ ساعت ملوکسیکام ۷/۵ هر ۱۲ ساعت
    7. نمایش سایر 5 پاسخ
  • تصویر کاربر نگار پنجشنبه ۳۰ شهریور ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 546 مشاهده پرسش
    سلام. من ۳۰ سالم هست و هرازگاهی در شدید خنجری و غیر قابل تحملی در پهلوی سمت چپ و پایین شکمم احساس میکنم. دردش طوریه که شب از خواب بیدارم میکنه و همزمان که شدید میشه عرق میکنم و حالت تهوع هم بهم دست میده. اصولا ۵، ۱۰ دقیقه ای میگیره و بعد برطرف میشه و اصولا کمی بعد از خالی کردن روده این اتفاق میفته اما لزوما اینطور نیست. قبلا خیلی به ندرت همچین حالتی پیش میومد برام ولی اخیرا بیشتر شده و بعد از هربار که این حالت پیش میاد تا یه مدت بعدش درد خفیفی تو همون قسمت پایین چپ شکمم حس میکنم همچنان. این حالت اغلب شب و تو خواب برام اتفاق میفته. با توجه به اینکه من از کودکی هرازگاهی در همین ناحیه دچار درد شدید اسپاسم مانند میشدم، البته نه به این شدت، ممنون میشم راهنمایی کنید الان لازم هست به متخصص مراجعه کنم یا همون نشانه‌های اسپاسم هست؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۳۰ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      سلام سونوگرافی کلیه ها و مجاری ادراری انجام دهید
  • تصویر کاربر آرزو پنجشنبه ۳۰ شهریور ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 328 مشاهده پرسش
    بیدارمیشم ولی دراکثر اوقات آلارم گوشی رو نمیشنوم واگر کسی منوبیدارنکنه وبخوابم ادرارمیکنم وبعد از ادرارکردن بیدار میشم البته اینو بگم که وقتی بیدارم هیچ مشکلی ندارم وساعت ها هم میتونم دستشویی نرم وخودمو نگهدارم خاله ودایی ام درکودکی شب ادراری داشتن ولی خوب شدن باتوجه به توضیحات شما من فکر میکنم دچار شب ادراری اولیه ام.درکودکی دکتررفتم دکترگفت سالمم و شاید بخاطر ژنتیک واحتمالاتا ۱۸سالگی خوب میشه.
    دوسال پیشم دکتررفتم آزمایش وسونوگرافی دادم که عکسهاشونوبراتون میفرستم دکترقرص تولترودین ۱تجویزکردومن به مدت یکماه شبی یکی خوردم ولی تغییری نکردم ودرسایت شما خوندم که این قرص برای مثانه بیش فعال ولی من تا اونجاکه میدونم مشکل وعلامتهامثانه بیش فعال روندارم.به نظرتون قرص دسموپرسین برام خوبه؟لطفاراهنماییم کنید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۳۰ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      سلام خدمت شما همراه گرامی باید نوار مثانه انجام بدهید
  • تصویر کاربر مریم پنجشنبه ۳۰ شهریور ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 346 مشاهده پرسش
    سلام مادر من ۸۳ ساله هستم مدتی میشه خون تو ادرار دیده میشه گفتم از سنگ کلیه است ۷ تا سنگ داشتن چند دفعه دفع شد حالا باز خون تو درآر دارن و درد زیر شکم طوری شد که کمخونی اهن داشتن معده ک روده ها بررسی شد موردی نبود..
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۳۰ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      با سلام خون در ادرار با توجه به سنگ ریزه های کلیه قابل توجیه است در صورت عدم بهبود جهت رد بدخیمی های مثانه باید سیستوسکوپی انجام شود
  • تصویر کاربر زینب چهارشنبه ۲۹ شهریور ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 281 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر من سمت راست کلیه ام سنگ داشتم ۷میل بود بعداز خوردن دارو دوبارو سونو دادم دکتر گفت که سنگ نداری افتاده ولی یک سال بیشتر که کلیه سمت راستم خفیف درد میکنه بعضی وقتها دردش یه کم بیشترم میشه سونو دادم چیزی نبوده چیکار کنم که خوب بشه
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۹ شهریور ۲( 2 سال پیش)
      جهت تشخیص قطعی سنگ باید سی تی اسکن انجام شود
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب