اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر داوود دوشنبه ۱۰ مهر ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 400 مشاهده پرسش
    سنگ کلیه به اندازه ۱۹میلیمترکالیس مینور کلیه چپ مشهود شده ،لطفا آقای دکتر میشه بفرمایید این سنگ با دستگاه سنگ شکن دفع می‌شود یا ازروش pcnlجراحی باید شود
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۰ مهر ۲( 2 سال پیش)
      با توجه به سایز سنگ اقدام درمانی ارجح PcNl میباشد
  • تصویر کاربر علی یکشنبه ۹ مهر ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 301 مشاهده پرسش
    سلام جناب پرفسور من پسری ۲۵ ساله هستم الان ۴ سال وچهار ماه دارم دیالیز میشم همه آزمایشات بدنی خوب بود قند و فشار خون ندارم ازمایش اچ ال ای و پنل فلو منفی بود از قبل میخواستم از فرد زنده کلیه بگیرم که خیلی قیمت بالا بود نتونستم بگیرم
    حالا از فرد مرگ مغزی میخوام کلیه بگیرم درصد موفقیت پیوند کلیه من چقدر است
    ممنون میشم پاسخ بدید
    پرفسور
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۹ مهر ۲( 2 سال پیش)
      درصد موفقیت پیوند کلیه بستگی به دهنده و گیرنده و تبحر جراح و تیم پیوند دارد و سایر اتفاقات حین جراحی و بعد عمل دارد با توکل بر خدا اقدام کنید
  • تصویر کاربر کریم دوشنبه ۱۰ مهر ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 437 مشاهده پرسش
    مشکل خودم نیست مال برادرم است از استان ایلام که سنش 48 سال هست تقریبا شش ماه پیش خون از ادارش اومد سونوگرافی کرد گفت مشکلی نیست فقط یک دو روز خون اومد دیگه قطع شد تا نزدیک یک هفته پیش دوباره خون اومد اینبارچندین سونو گرفت نظرهای مختلفی بود یکی میگفت توده یکی میگفن تومور وتا یک سیسکوپی یا آندوسکوپی کرد حدس های مختلفی زدن گفتن باید جراحی بشه برداشته شود حالا سونو وسیسکوپی میفرستم ببین نظر شما دکتر محترم چی هست فقط میخواستم بدون آیا سرطان هست یا تومور و آیا کشنده هست درمان دارد روز شنبه هم اومدیم مطب متاسفانه منشی راه نداد حالا به نظر شما چکار کنیم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۹ مهر ۲( 2 سال پیش)
      با سلام خدمت شما همراه گرامی عکس رو مجددا آپلود کنید لطفا
    2. تصویر کاربر کریم یکشنبه ۹ مهر ۲( 2 سال پیش)
      ۱
    3. تصویر کاربر کریم یکشنبه ۹ مهر ۲( 2 سال پیش)
      سلام دکترعکسو دوباره فرستادم خواهشا شاید زودتر جواب داین
    4. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۰ مهر ۲( 2 سال پیش)
      سلام باید سیستوسکوپی و در صورت رویت توده عمل برداشتن توده از مثانه از طریق مجرا انجام شود در صورت تمایل به عمل اعلام کنید
    5. نمایش سایر 3 پاسخ
  • تصویر کاربر نرگس شنبه ۸ مهر ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 3365 مشاهده پرسش
    با سلام آقای دکتر من کلیه سنگ ساز دارم که فقط سال ۹۴یه سنگ ۴میلی دفع کرده یعنی اصلا سنک دفع نمیکنه فقط تولید می‌کنه سال قبل به علت تورم کلیه راستم عمل pcnlشد و حدود ۲۲تا سنگ خارج شد الان که برای چکاپ به دکتر مراجعه کردم فرمودن چون سنگا خیلی پراکنده هست نمیشه با pcnl کاری برات کرد و برو تهران عمل rirsانجام بده تهران هم تا جایی که تونستم بفهمم بیمارستان هاشمی نژاد و عرفان این عمل رو انجام میدن که پزشک هاشمی نژاد گفت لازم نیست عمل ریرس برای تو ولی دکتر مجتبی عاملی تو بیمارستان عرفان گفت باید انجام بدی عمل ریرس رو سنگا تو‌بافت کلیه هست و آسیب میزن به کلیه و هزینه عمل رو هم ۱۰۰میلیون گفتن که واقعا زیاده حالا نظر شما چیه عمل ریرس واجبه برام ؟ شما خودتون این عمل رو انجام میدین؟
    اینم در نظر بگیرین که میخام باردار بشم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۸ مهر ۲( 2 سال پیش)
      سلام نیاز به عمل ندارد بارداری تحت نظر پزشک متخصص زنان با چک کراتینین بلامانع است
  • تصویر کاربر یوسفخانی شنبه ۸ مهر ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 439 مشاهده پرسش
    سلام وقت به خیر
    تماس گرفتم
    برای این که نمیدونم مشکل کجاس
    گفتید قبل از نوبت گرفتن باید سونو گرافی بدید

    سو نو دادم احتمال میدادم فتق باشه

    شکمم ورم داره نمیدونم واسه چیه

    سونو چیزی نشون نداد
    ولی نمیتونم زور بزنم احتباس ادرار دارم
    واریکوسل هم دارم
    ولی ورم بیش از حد شکم چی میتونه باشه
    و در آخر شکمم گاز زیاد داره
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۸ مهر ۲( 2 سال پیش)
      سلام مجددا عکس هارو اپلود کنید
    2. تصویر کاربر یوسفخانی شنبه ۸ مهر ۲( 2 سال پیش)
      سلام
      ممنونم توی واتس آپ تون میفرستم
      توی این سایت آپلود نشد
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۸ مهر ۲( 2 سال پیش)
      سونوگرافی کلیه و مجاری ادراری هم انجام دادین؟
    4. تصویر کاربر یوسفخانی شنبه ۸ مهر ۲( 2 سال پیش)
      بله سونو انجام دادم
      عکس توی واتس آپ فرستادم
    5. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۸ مهر ۲( 2 سال پیش)
      با ذکر نام و توضیح مجدد مشکلتون به این شماره در واتس اپ ارسال کنید 09394620321
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
  • تصویر کاربر سجاد شنبه ۸ مهر ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 300 مشاهده پرسش
    من به دلیل درد در ناحیه کمر mriشدم که هیرونفروز شدید کلیه سمت چپ به قطر 175میلی متر و کاهش ضخامت پرانشیم فوقانی و تحتانی کلیه به ضخامت حداقل 5میلی متر و حداکثر 11میلی متر و کلابینگ کالیس هاا در سونوگرافی مشخص شد و بعد سی تی اسکن شدم که تو اون هم نوشته بود آتروفی و upjo. در مرحله بعد اسکن هسته ای شدم dptaکه تو اون عکس عملکرد کلیه سمت راست 63بود و کلیه سمت چپ 58.بعد یدونه عکس ivpگرفتم که تو اون نوشته حالب سمت چپ دیلاته نمی باشد و با تاخیر نسبت به کلیه سمت راست وارد فاز نفروگرام و پیلوگرام شده است. دکتر اورولوژیست میگه عکس هسته ای با ivpنمی خونه. هم چنین یه دو سالی هم هست که مشکل کاهش فشار ادرار دارم. میخواستم بدونم آیا این کلیه باید عمل شه؟ یا از بین رفته؟ در ضمن از بچگی مشکل تب در ناحیه صورت بخصوص در فصل های سرد سال داشتم تا به الان و همچنین 3سالی هم هست که فشار خونم هرز گاهی بالا میره. ممنون میشم راهنماییم کنین. عکس هسته ای رو میفرستم براتون و آیا میشه با کلیه سمت راستم به زندگی ادامه بدم یا در آینده مشکلی برام پیش خواهد آمد و دیالیزی میشم. خیلی استرس دارم کراتینم 1و اوره هم 30هستش و به دلیل کاهش فشار ادرارم دکتر میگه که پروستات هم دارم لازم به ذکر بگم که من متولد 1373هستم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۷ مهر ۲( 2 سال پیش)
      سلام مجددا آپلود نمایید
    2. تصویر کاربر سجاد جمعه ۷ مهر ۲( 2 سال پیش)
      دکتر جان بلد نیستم لطفا یه شماره بگین بفرستم واتساپی جایی. التماس میکنم خیلی نگرانم سواد آنچنانی هم ندارم آپلود کنم
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۸ مهر ۲( 2 سال پیش)
      دوست عزیز ببینید با یک کلیه هم میشه ادامه ی زندگی داد ولی زندگی با دو کلیه خیلی بهتره عمل upjo برداشتن کلیه نیست که فکر کنید تک کلیه میشوید حتما سیر درمان رو ادامه بدین کلیه با ۵۰٪ کارکرد خیلی بهتر از نداشتن یک کلیه است
    4. تصویر کاربر سجاد شنبه ۸ مهر ۲( 2 سال پیش)
      یعنی با این مدارکی که براتون ارسال کردم امیدی به برگشت این کلیه به حالت قبلی نیست؟ فشار خونم هم هرزگاهی بالا میره با این عمل آیا برطرف میشه؟
    5. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۸ مهر ۲( 2 سال پیش)
      به حالت قبلی برنمیگرده ولی در همین حد حفظ میشه پیگیری نکنید شاید چن سال یعد کامل از بین بره
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
  • تصویر کاربر مرتضی جمعه ۷ مهر ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 307 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید
    بنده ۱۹ سال ام هست و حدود ۱ سال است که ادرارم کامل تخلیه نمیشه و چند بار سونوگرافی دادم و حدود ۷۰ سی سی باقی می ماند و بعد از هر بار ادرار کردن یکی یا دو قطره ادرار در چند دفعه بعد از دستشویی از من خارج میشود و یبوست مزمن هم دارم که ممکنه مربوط به بی اختیاری ادرارم هم بشود؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۶ مهر ۲( 2 سال پیش)
      یبوست حتما باید درمان شود و شما باید نوار عصب مثانه (UDS) انجام دهید
    2. تصویر کاربر مرتضی جمعه ۷ مهر ۲( 2 سال پیش)
      یک عکس رنگی هم از مجرا طبق گفته یک دکتر دیگر گرفتم و گفتن مشکلی ندارد باز هم باید نوار عصب مثانه گرفته شود
    3. تصویر کاربر مرتضی جمعه ۷ مهر ۲( 2 سال پیش)
      برای درمان یبوست شما راهکاری ندارید که کامل درمان شود ؟
      من راه های مختلفی را امتحان کردم ولی کامل خوب نشدم
    4. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۷ مهر ۲( 2 سال پیش)
      بله نوار مثانه باید انجام شود اگر درمان های مختلف را امتحان کرده اید به متخصص گوارش مراجعه کنید
    5. نمایش سایر 3 پاسخ
  • تصویر کاربر matin پنجشنبه ۶ مهر ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 290 مشاهده پرسش
    سلام
    من اوایل ۱۷ سالگی را سپری میکنم مشگل من اینه که بدون هیچ ارتباطبی با افکارم یا نگاه کردن به چیزی در خواب مایع منی از بدنم خارج میشه ورزش سبک در هفته ۲ بار انجام میدم ورزش سنگین بوکس هم کار میکنم ولی باوجود اینا نمی چرا این مشگل دارم ۴ یا ۵ شب که میگذره این اتفاق میوفته این مشگل خیلی عضیتم میکنه کمک کنید ممون میشم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۶ مهر ۲( 2 سال پیش)
      سلام کاملا اتفاق نرمالی میباشد از چه نظر اذیت میشید؟
  • تصویر کاربر رها پنجشنبه ۶ مهر ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 994 مشاهده پرسش
    من ۴۰ ساله هستم مدت دو سال هست گرفتار وسواس شدید شدم و تحت نظر روانپزشک دارو مصرف می کنم .حدود یکسال هست دچار شک به ریزش ادرار شدم به طوری که از رفتن به دستشویی فراری ام در طول روز دو یا سه بار دستشویی میرم و بعد از ادرار کردن بارها زور میدم که که چیزی باقی نمونه .گاهی بعد از ادرار چند ثانیه صبر می کنم دوباره زور مردم مقدار کمی ادرار میاد .ولی بعد از آبکشی دائما استرس و شک دارم و احساس می کنم که دستشویی میریزه برای همین بارها و بارها آبکشی می کنم .البته بعد از خشک کردن خودم و پوشیدن لباس چند دقیقه این حس رو دارم بعد از بین میره .می خوام ببینم این در اثر وسواس هست و با بی اعتنایی از بین میره یا نه واقعا ادرار میریزه ؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۶ مهر ۲( 2 سال پیش)
      سونوگرافی کلیه ها و مجاری ادراری با مثانه ی پر و خالی انجام دهید در صورتی که باقیمانده ادرار کم باشد در اثر وسواس شما میباشد
  • تصویر کاربر حبیب چهارشنبه ۵ مهر ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 250 مشاهده پرسش
    سلام جناب آقای دکتر کرمی سنگ ۶ میلیمتری در قالب راست داشتم مراجعه کردم به بیمارستان گفتم به وسیله دوربین می‌فرستیم داخل هاله و انجام می‌شود ولی متاسفانه دوربین داخل حاله به علت تنگی نرفته و لوله گذاری کردند گفتند گفتن برو ۲۸ روز دیگر مراجعه کن دوباره دوربین و سنگ شکن بفرستیم داخل قالب انجام می‌دهیم الان ۶ روز مرخص شدم به سختی ادرار می‌کنم و با خونابه و درد شدید آیا خون‌هایی که دفع می‌شود آسیبی نمی‌رساند و راه چاره چیست ؟اگر ۲۸ روز دیگر مراجعه کنم لوله حاله گشاد نشود چکار کنم؟ اگر جواب عنایت فرمایید خیلی ممنون می‌شوم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۵ مهر ۲( 2 سال پیش)
      سلام خون در ادرار در صورتی که دبل جی دارید عادی است مصرف فراوان مایعات داشته باشید بهتر خواهد شد در صورت عدم بهبود تنگی حالب دبل جی باید تعویض شود
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب