اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر مجلس دوشنبه ۱۷ مهر ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 425 مشاهده پرسش
    من 52 سال دارم دوتا سنگ داخل مثانه داشتم به اندازه 13میلیمتر یکی رو دفع کردم آيا دومین دفع
    میکنم یا باید داروی مصرف کنم تا دفع بشه اندازه پروستات 45 ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۷ مهر ۲( 2 سال پیش)
      با سلام و عرض ادب خدمت شما همراه گرامی لطفا عکس های ضایعات رو در سایت آپلود کنید (شرایط عمومی ارسال عکس مثل سایز و فرمت رو رعایت کنید)
  • تصویر کاربر فرزاد یکشنبه ۱۶ مهر ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 409 مشاهده پرسش
    سلام و خسته نباشید
    اقای دکتر بنده اقا 35 ساله هستم مجرد
    نزدیک 20 سالی هست یک چاک دو میلیمتری کنار سر الت بنده هست
    اصلا معلوم نیست چرا به وجود امده نه دردی دارد نه مشکلی نه ضربه ای خورده نه چیزی .
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۶ مهر ۲( 2 سال پیش)
      با سلام و عرض ادب خدمت شما همراه گرامی لطفا عکس های ضایعات رو در سایت آپلود کنید (شرایط عمومی ارسال عکس مثل سایز و فرمت رو رعایت کنید)
    2. تصویر کاربر فرزاد یکشنبه ۱۶ مهر ۲( 2 سال پیش)
      ببخشید هیچ تصویری با هیچ فرمتی نه اینجا نه در تلگرام اپلود نمی شود
    3. تصویر کاربر فرزاد یکشنبه ۱۶ مهر ۲( 2 سال پیش)
      ببخشید اقای دکتر هیچ تصویری نه اینجا نه در تلگرام اپلود نمی شود
    4. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۶ مهر ۲( 2 سال پیش)
      با ذکر نام و شرح مجدد مشکلتون به واتس اپ 09394620321 پیام بدید
    5. نمایش سایر 3 پاسخ
  • تصویر کاربر ماهک شنبه ۱۵ مهر ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 336 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر.من ۳روزپیش مثانه ام دردگرفت انگارداشت میترکید تیرمیکشیدهی پشت هم رفتم دسشویی رنگ ادرارم روشن بود ولی درد داشتم.ازدرد زیاد نمیتونستم ابی بخورم رنگش تیره شد.امروز رفتم دکتربرام سی تی اسکن نوشته عکسارو میزارم میشه راهنماییم کنید که آیامن سنگ دارم؟
    الان من قسمت پایین کمرم دردمیکنه وگرفتگی دارد آیا سنگ کلیه دارم .سنگ تو حالب گیرکرده که مثانه ام درد میکنه؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۵ مهر ۲( 2 سال پیش)
      عکسارو آپلود کنید لطفا
    2. تصویر کاربر ماهک شنبه ۱۵ مهر ۲( 2 سال پیش)
      http://khanevadehhos-sms.medalpacs.net/?query=8UfT3mLYGLw=N/A
      این این لینک عکسهاست
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۵ مهر ۲( 2 سال پیش)
      با ذکر نام و توضیح مجدد مشکلتون به این شماره در واتس اپ ارسال کنید 09394620321
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر امیرحسین جمعه ۱۴ مهر ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 324 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر وقت بخیر من پسری هستم 20 ساله از ملایر
    من حدود 8 الی 9 ماه دچار مشکلات ادراری شدم
    اوایل چون یبوست هم داشتم زیاد متوجه این مشکل نبودم اما بعدا که یبوستم خوب شد فهمیدم وقتی حدودا 75 درصد ادرارم دفع میشه در دفع مابقی باید زمان زیادی توی دستشویی بمونم و گاها ادرارم در پایان به صورت چند شریان 2 الی 3 ثانیه ای و در آخر هم به صورت قطره قطره ادرارم خارج میشه و بعد از این که از دستشویی میام بازم حس میکنم مقداری ادرار دارم
    در طول روز 4 تا 5 بار دستشویی میرم
    شب ادراری ندارم اصلا
    احساس نیاز فوری به دفع ادرار خیلی خیلی کم برام پیش میاد
    مشکلی در نگه داشتن ادرارم ندارم
    سردیجات خیلی زود روی ادرارم اثر میذاره و تخلیه اون رو زمان بر تر میکنه
    زمستون سوزش + تکرر ادرار داشتم دکتر گفت سفالکسین500 و دمنوش نعناع + آویشن مصرف کن بهتر شدم اما توی عید باز من سرما خوردم و دچار تکرر ادرار و بوی بد ادرار شدم دکتر رفتم بهم زاکسیم 500 داد و دیگه تعداد زیاد دستشویی نمیرفتم و بوی بد نمیداد ادرارم اما اون موقع تا بحال در دفع ادرار مشکل دارم من در این چند ماه خیلی استرس داشتم + از روز اول زندیگم تا الان با کاملا سرد آلتم رو شست و شو دادم چون دستشویی در حیاطه و آب گرم نداره و اضافه کنم من از 7 سالگی بدون این که بدونم خودارضایی میکردم و متاسفانه تا الانم ادامه داشته واقعا دیگه کلافه شدم تو این چند ماه خواهش میکنم جواب بدید خیلی ممنونم ازتون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۴ مهر ۲( 2 سال پیش)
      سلام جهت انجام نوار عصب مثانه باید به مطب مراجعه کنید
  • تصویر کاربر شیوا جمعه ۱۴ مهر ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 355 مشاهده پرسش
    با سلام و احترام
    اقای دکتر بنده از تیرماه تا به الان درگیر عفونت ادراری هستم و قرص های مثل سفکسیم و امپول های مربوط به همین عفونت استفاده کردم،  و دو  پودر ساشه ای و مجدد امپول استفاده کردم که دکتر کلیه  گفت ، تا مهر ماه دارویی استفاده نکن تا عملکرد مثانه و عفونتمو  ببینم به چه صورت میشه. و اینکه  بنده دیروز در تاریخ  13مهر  در سونوگرافی متوجه شدم مثانه ام عفونت داره ، و کلیه سمت راست ورم  خفیف داره .و ازمایش هم دادم ،اما جوابش هنوز اماده نیس .  ممنون میشم راهنمایی بفرمایید چه باید کنم، میخوام ازتون وقت اورژانسی بگیرم اما وقتاتون پر هست. خیلی استرس  دارم .
    ممنون.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۴ مهر ۲( 2 سال پیش)
      سلام عکس سونوگرافی رو آپلود کنید
  • تصویر کاربر علی پنجشنبه ۱۳ مهر ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 355 مشاهده پرسش
    با سلام و احترام
    در شرح سونوگرافی یک تا دو کیست کورتیکال ساده به دیامتر ۶ م.م در کلیه چپ مشاهده شده
    می خواستم بپرسم این کیست ها مشکلی ندارند و آیا احتیاج به جراحی و یا تخلیه هست یا نه ؟ با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۱۳ مهر ۲( 2 سال پیش)
      کیست های ساده نیاز به هیچ اقدامی نداشته و یافته ی نرمال میباشند
  • تصویر کاربر آرزو چهارشنبه ۱۲ مهر ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 472 مشاهده پرسش
    چند سالی که از عمل برداشتن رحم من میگذره که متاسفانه حین عمل مثانه من دچار پارگی و سوراخ میشه. تا الان هم از این عارضه رنج میبرم. به چندین دکتر مراجعه کردم که بهم گفتن مثانه خودبخود ترمیم میشه ولی متاسفانه این اتفاق نیافتاده. نمی دونم باید چکار کنم واقعا یکی از مشکلات اساسی زندگیم شده...
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۲ مهر ۲( 2 سال پیش)
      سلام سی تی سیستوگرافی انجام دهید
  • تصویر کاربر نگین چهارشنبه ۱۲ مهر ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 274 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر وقتتون بخیر
    پیشاپیش سپاس از توجه شما

    من میخواستم برای خواهرم سوال بپرسم ایشون همه چیز رو سرسری میگیرن. نتایج ازمایش به این صورت هست :
    کلیه ها سایز و پارانشیم طبیعی
    طول کلیه چپ 113 م.م و ضخامت پارانشیم طبیعی
    طول کلیه راست 105 م.م و ضخامت پارانشیم 14 م.م
    هیرونفروز متوسط و Extrarenal pelvis در کلیه راست مشهود است

    دیلاتسیون پروگزیمال حالب سمت راست مشاهده گردید

    بررسی رحم با محدودیت انجام شد در حداقل بررسی:
    تصویر توده هتروژن هایپوکو واجد فلوی عروقی در میومتر خلفی فوقانی به ابعاد تقریبی 50 در 50 م.م مشاهده شد که میتواند مطرح کننده میوم باشد. تصویر یک Nabothian cyst در سیروکس مشاهده شد. ضخامت اندومتر در ناحیه فوندال براب با 9.5 م.م
    به نظر تصویر یک ناحیه کیستیک thick wall به دیامتر 19 م.م در تخمدان راست مشهود است که میتواند مطرح کننده کورپوس لوتئوم باشد.

    لطف میکنید بهم بگید چه اقداماتی نیاز هست انجام بشه برای درمان ایشون؟

    عکس اسکن هارو نتونستم اضافه کنم در صورت نیاز به تلگرام شماره ای که قراردادم لطفا پیام بدید. ممنونم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۲ مهر ۲( 2 سال پیش)
      با ذکر نام و توضیح مجدد مشکلتون به این شماره در واتس اپ ارسال کنید 09394620321
  • تصویر کاربر ن سه شنبه ۱۱ مهر ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 386 مشاهده پرسش
    سلام من خانم ۳۴ هستم ۱سال پیش سقط داشتم بعد از ۲ ماه سوزش ادرار و درد شدید داشتم تمام آزمایشات زنان و آزمایشات ادرار سونو گرافی سالمه دکتر گفت بخاطر تغییرات هورمونیه عصبهای ناحیه واژن حساس شدن بعد از چند ماهه دوباره باردار شدم و سقط شد بعد از ۱ ماهه درد شدیدتری داشتم بخصوص وقتی میشینم موقع نزدیکی به شدت درد دارم و مجدد آزمایشاتم سالمه دکتر بهم قرص یوریناسین داده که درد کنترل میکنه ولی خوب نمیشم میشه راهنمایی کنید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۱ مهر ۲( 2 سال پیش)
      باید از نظر سندرم دردهای مزمن لگنی تحت نظر سرویس زنان بررسی شوید
  • تصویر کاربر حسین دوشنبه ۱۰ مهر ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 265 مشاهده پرسش
    سلام جناب دکتر بهترین مرکز پیوند کلیه در تهران کدام بیمارستان است من بیمارستان لبافی نژاد را انتخاب کردم
    و یه سوال دیگه داشتم الان ۴ساله وچهار ماه دارم دیالیز میشم دیالیز برپیوندکلیه تاثیر دارد یا خیر ؟؟؟
    درضمن ۲۵ساله هستم
    ممنون میشم پاسخ بدید
    پرفسور
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۰ مهر ۲( 2 سال پیش)
      دیالیز بر میزان موفقیت عمل تاثیر ندارد مرکز لبافی نژاد مرکز مناسبی میباشد
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب