اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر نیما شنبه ۲۲ مهر ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 403 مشاهده پرسش
    سلاام جناب دکتر خسته نباشید من مشکل انحراف آلت دارم به سمت داخل یعنی نزدیک به شکم میخواستم بدونم بابت هزینه باید ویزیت داشته باشم یا میتونم بپرسم لطفا راه های درمانی که امکانش هست رو بهم بگین اگر با دارو یا مورد خاصی برطرف میشه چون شرایط خیلی بدی دارم برای هزینه پدر و مادرم طلاق گرفتن و اوضاع مالی خوبی ندارم ارادتمند شما اگر برای تشخیص نیاز به عکس هست انجام بدم جسارتا منو ببخشید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۲۲ مهر ۲( 2 سال پیش)
      عکس از آلت در حالت نعوظ بفرستید
    2. تصویر کاربر نیما جمعه ۲۱ مهر ۲( 2 سال پیش)
      با عرض معذرت، تا چه حد قابل درمان هست آقای دکتر
    3. تصویر کاربر نیما جمعه ۲۱ مهر ۲( 2 سال پیش)
      توی ذخیره سازی فایل مشکل پیدا میکند
    4. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۲۲ مهر ۲( 2 سال پیش)
      با ذکر نام و شرح مجدد مشکلتون به واتس اپ 09394620321 پیام بدید
    5. نمایش سایر 3 پاسخ
  • تصویر کاربر علی شنبه ۲۲ مهر ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 328 مشاهده پرسش
    همسرم بعد از خوردن چایی یا آب تقریبا نیم ساعت بعدش حتما باید بره دستشویی فشار خیلی زیادی تحمل میکنه یکی از هموطن ها همین مشکل رو داشت جواب دادین نوار مثانه میشه توضیح بدین یا چه کاری باید انجام بدیم این مشکل برطرف بشه
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲۱ مهر ۲( 2 سال پیش)
      شماره ی شما به همکاران مطب جهت نوبت دهی نوار مثانه ارجاع شد با شما تماس خواهند گرفت
    2. تصویر کاربر علی شنبه ۲۲ مهر ۲( 2 سال پیش)
      کسی تماس نگرفت🤦‍♂️🤦‍♂️
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۲۲ مهر ۲( 2 سال پیش)
      تماس خواهند گرفت همراه عزیز نگران نباشید
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر سعید پنجشنبه ۲۰ مهر ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 408 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر کرمی عزیزم خسته نباشید.بنده بیست روز پیش مشاوره داشتم‌باسما بزرگوار فرمودید التهاب پروستات.پروستاتیت.سه دارو تامسولوسین.ملوکسیکام وافلوکاسین.تجویر کردید.بیست روز دارم مصرف میکنم دردمثانم وکمرم قطع شدش ممنونم ولی چند سی سی نه باید آب گرم وروالتم بریزم تخلیه بشه نشه سالیان دارم انجام میدم ولی فشار زیاد شده بعضی اوقات گیر کوچولو داره خوبه..دستشویم زیاد میرم.درضمن آقای دکتر درد بیضم وسرالتم شروع شدش یک هفته گفتم خوب میشم نشد درد دارم.ترسدم رفتم دکترسبطی جراح رشت فقط پیش ایشون نرفته بودم گفتن پروستاتیت برای شما . التهاب .دارو که جناب کرمی داد وبخور تموم بشه گفتم یک ورق مونده.گفت سرما وسرپا وو رعایت کنی. برام شش تا آمپول جننامانسبن و بتامتازون دادن گفتم اینم چشم. درد بیضم خوب نشد.درضمن قرض تامسولوسین بیشتر داره آزارم میده دکترجان نعوض خشک داخل مثانه تخلیه میشه تپش قلب بی‌حالی بیخوابی لطفاً برام عوض کنید جناب کرمی .خسته شدم بخدا تعبیرات که میشه خوب بشم.وصبحها آلتم بلند میشه اول درد داشت الان نه.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲۰ مهر ۲( 2 سال پیش)
      تامسولوسینت رو قطع کنید بقیه داروهارو تا آخر دوره ی یک ماهه ادامه بدین هر روز نیم ساعت داخل لگن آب گرم بشین
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲۰ مهر ۲( 2 سال پیش)
      ادرارتون قطع و وصل میشه؟
    3. تصویر کاربر سعید پنجشنبه ۲۰ مهر ۲( 2 سال پیش)
      سلام قبلاً قطع و وصل شدید نداشتم تخلیه میشد چند سی سی موقع بلند شدنم داخل شورتم یانشتن بعد می‌ریخت باید دستمال می‌زاشتم اذیت میکرد یا باید آب گرم یا پوست بعضه رو می‌کشیدم تخلیه میشد الانم زیاد تعغیرنکرد موقع ادارجلوی آلتم کمی گیر داره بعد راحت میادش فشار عالی بعض اوقات داخلش انگار داری سیم داری میزنی یا سوزش داره هرروز نیست ولی درد هروز یکجا میره آقای دکتر صبح درد مثانه داشتم.دوتا قرص جواب داد روز اول خوردم.امپولها روبزنم یانه چ دستور می‌فرمایید..تامسولوسین قطع میکنم.دستشویی رفتنم زیاد شده حس دارم داخاش باز شده .دوتا قرص تااخر هفته میخورم .ملوکسیکام و15رونصفش میکنم میخورم.دارو بهتری هست مشکل پول نیست معرفی کنید سپاس رو خوبی داشته باشید.
    4. تصویر کاربر سعید پنجشنبه ۲۰ مهر ۲( 2 سال پیش)
      بعد ازخدا ازشما میخوام چند سی سی هم که تخلیه نمیشه خوب بشم .روانم وخراب کرد فکر کنم استرس بدترم کرد الان رفتم اومدم بازم ریختش توشرتم. .بیشتر صبحها آلتم بلند میشه آقای دکتر قبل داروها کمتر ب بعد خوابیدنش درد طرف مثانه میادش.ببخشید مزاحم میشم امید بشماست خواهرم دکترا دارن شمارو معرفی کردند وزارتخانه هستن
    5. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲۰ مهر ۲( 2 سال پیش)
      هر بار بعد از دفع ادرار در دستشویی استبرا کنید جهت انجام نوار مثانه به مطب مراجعه کنید همکاران مطب با شما تماس خواهند گرفت
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
  • تصویر کاربر مجتبی چهارشنبه ۱۹ مهر ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 413 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر خسته نباشید
    من از روز چهارشنبه گذشته بعد و حین ادرار سوزش و درد در ناحیه آلت تناسلی دارم، آقای دکتر وقتی آب زیاد میخورم و مثانم پر آب میشه، درد و سوزش خیلی خیلی کم میشه، به هر حال رفتم دکتر برام آزمایش و سونو نوشت که پیوستشو خدمتتون ارسال کردم و همچنین قرص سیپروکساسین۵۰۰ و فنازومکس ۱۰۰ سه روز خوردم که علائم سوزش و درد تقریبا رفتن اما وقتی قطعشون کردم دوباره بطور متوسط درد و سوزش دارم میخواستم دلیلشو بدونم ،آقای دکتر قبل از آزمایش قرصهای آنتی بیوتیک خوردم، آقای دکتر من سابقه سنگ کلیه دارم
    1. تصویر کاربر مجتبی چهارشنبه ۱۹ مهر ۲( 2 سال پیش)
      آقای جواب کشت ادرار و سونو خوب بود و هیچ مشکلی نداشت
    2. تصویر کاربر مجتبی چهارشنبه ۱۹ مهر ۲( 2 سال پیش)
      آقای دکتر جواب سونو و کشت ادرار و آزمایش خون خوب بوده هیچ عفونت و سنگی رو نشون نداده.... هر چی میخوام پیوست کنم نمیشه
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۹ مهر ۲( 2 سال پیش)
      با سلام و احترام خدمت شما همراه گرامی شما دچار التهاب پروستات شده اید بیماری شما نیاز به درمان طولانی مدت و با عود بالا همراه میباشد کپسول تامسولوسین هر شب یک عدد افلوکساسین ۳۰۰ هر ۱۲ ساعت کپسول ملوکسیکام ۷/۵ هر ۱۲ ساعت و روزی نیم ساعت داخل لگن آب گرم بنشینید در صورت عود و تکرار علائم بعد از بهبودی مجددا دوره ی درمان تکرار شود
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر لاله سه شنبه ۱۸ مهر ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 415 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر.من زنی 32ساله هستم و یه بچه چهارساله دارم.حدودسه سال پیش دچارتکررادراروادرارخونی شدیدودردشدیدشکم شدم بعدازچندماه سیستوسکوپی انجام دادم گفتن زخم مثانه داری و یکم تنگی مجرا برطرف کردن سه ماه انتی بیوتیک مصرف کردم خوب شدم دوباره زمستون پارسال ادرارم خونی شدودردشدیدشکم وکمرولگن داشتم وتکررادرارشدید.گفتن دوباره بایدسیستوسکوپی کنی بعدش گفتن یکم تنگی مجراداشتی بیشترمثانت عصبی.تایه هفته سوندداشتم.بعدعمل بهترشدم دیگه دردی نداشتم قرص تولترودین 1وتامسولوسیون رو تا چهارماه مصرف کردم تکررادرارم بهترشدولی فشارادرارم کمترشدبعضی وقتا بایدزورمیزدم. یا قطره قطره می اومد.یه ماه پیش اومدم تهران گفتن بایدنوارمثانه و تست کامل اژت بگیریم بعدش گفتن التهاب غیرعفونی مثانه داری .دوباره قرص تولترودین 1وتامسولوسیون وقرص دیفن هیدرامین وارامی تریپتیلین10برام تجویزکردن بعدازتست یه امپول ازطریق سوند به مثانم تزریق کردن گفتن اگربا این امپول خوب بودی دوهفته دیگه یکی تزریق کن بعد یه ماه دیگم یکی.ازاون روزبه بعدحالم بهترشدفشارادرارم بهترشدنسبت به قبل .فقط وقتی قرص تولترودین نمیخوام احساس میکنم فشارادرارموکم میکنه ودچارسرگیجه ویبوست میشم. آیا داروها برای درمانم خوب است ادامه دهم؟امپول چی عوارضی نداره دوباره تزریق کنم؟آقای دکترمشکل من درمان گیاهی داره که بشه کامل خوب بشم؟از وقتی این مشکلودارم عصبی میشم پرخاشگرشدم ولی این دوهفته حالم بهترشده آرامش دارم نسبت به قبل دلیلش بخاطرمثانمه که عصبی میشدم ؟توسنوبعدازسه بارتخلیه باقیمانده ادرارم 10سی سی بود.کلیه هام مشکلی ندارن.لطفا کمکم کنیدشهرستانم.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۸ مهر ۲( 2 سال پیش)
      نوار مثانه انجام دادین؟
  • تصویر کاربر Ysalehi70 سه شنبه ۱۸ مهر ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 986 مشاهده پرسش
    با سلام. مردی 31 ساله هستم، الان چند وقتی هست که دقیقا نمیدونم از چه زمانی شروع شده، زمانی که دستشویی برای دفع ادرار میروم ابتدا ادرار با شدت زیاد می آید و تموم که شد دوباره بلافاصله کمی ادرار دیگر می آید و مثانه ام کامل خالی میشود و احساس ادرار دیگر ندارم، میخواستم بدانم این قطع شدن و وصل شدن ادرار مشکلی دارد؟ و امروز سوزش در سر آلتم در حین خروج ادرار احساس کردم و ادرارم کدر بود.
    یکی دو ماه پیش آزمایش ادرار دادم، دکتر اورولوژی بردم گفت مشکلی ندارد و معاینه فیزیکی الت و بیضه ام را انجام داد گفت سالم هستی، میخواستم نظر شما را بدانم🙏🏻🙏🏻
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۸ مهر ۲( 2 سال پیش)
      موردی ندارد در صورت تداوم قطع و وصل شدن ادرار باید جهت سیستوسکوپی مراجعه کنید
  • تصویر کاربر علی چهارشنبه ۱۹ مهر ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 266 مشاهده پرسش
    سلام جناب دکتر ۳تا سوال ازشما داشتم الان چهار ساله و سه ماه دارم دیالیز میشم ۲۶ ساله هستم اول اینکه دیالیز برپیوندکلیه تاثیر منفی یا مثبت دارد دوم پیوند کلیه از مرگ مغزی کیفیت خوبی دارد چون اهدا کننده زنده نتوانستم بگیرم خیلی قیمت بالا بود
    سوم عوارض عمل پیوند کلیه چیست
    تو اینترنت زده خطر مرگ حمله قلبی سکته مغزی ذهنمو مشغول کرده ممنون میشم راهنمایی کنید من یه خورده نگرانم بادیالیز خسته شدم چکار باید کنم خیلی دوست دارم پیوند کنم و راحت شوم
    درضمن هیچگونه قند و فشار خون ندارم
    همه آزمایشات خوب بود
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۹ مهر ۲( 2 سال پیش)
      دیالیز ضروری اثری بر رد پیوند یا موفقیت آن ندارد بله پیوند قابل انجام است عوارض بسیاری برای پیوند کلیه وجود دارد در صورت دهنده مناسب با توکل بر خدا پیوند را انجام دهید
  • تصویر کاربر سرافراز سه شنبه ۱۸ مهر ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 270 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر خسته نباشید خدا خیرتان بدهد اقی دکتر پدرم ۶ماه هست درد وسوزش سر الت تناسلی دارد خیلی دکتر ها رفتیم ولی هیچ درمانی ندیدیم پدرم درد وسوزش دارد ادرار بی اختیاری نیست ولی میرد دسشویی ادرار ش قطره قطره میاد خیلی سونو گرافی وآزمایش گرفتیم دکترها میگه هیچ مشکلی ندارد ولی پدرم خیلی عذاب می کشد من عکسهای ازمایش،می فرستم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۸ مهر ۲( 2 سال پیش)
      با ذکر نام و شرح مجدد مشکلتون به واتس اپ 09394620321 پیام بدید
  • تصویر کاربر A.n سه شنبه ۱۸ مهر ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 470 مشاهده پرسش
    بخاطر داشتن مثانه عصبی شب ادراری اتفاق می افته وحدود ۲۶ سال درمان نشده سن بیمار ۲۶ سال خیلی تلاش برای رفعش کردیم تزریقبوتاکس مثانه توسن ۱۵ سالگی ولی فایده نداشته نوار مثانه گرفتیم تشخیص مثانه عصبی شد .نظر شما دوستدارم بدونم ممنونم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۷ مهر ۲( 2 سال پیش)
      نوار مثانه رو کی انجام دادین؟
    2. تصویر کاربر A.n دوشنبه ۱۷ مهر ۲( 2 سال پیش)
      اولین بار در سن ۱۵ سالگی نوار مثانه انجام شد برای بار دوم سال ۹۸انجام شد
    3. تصویر کاربر A.n دوشنبه ۱۷ مهر ۲( 2 سال پیش)
      سال۹۸ انجام شد
    4. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۸ مهر ۲( 2 سال پیش)
      با ذکر نام و شرح مجدد مشکلتون به واتس اپ 09394620321 پیام بدید نوار مثانه هارو بفرستید ببینم
    5. نمایش سایر 3 پاسخ
  • تصویر کاربر Sh دوشنبه ۱۷ مهر ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 288 مشاهده پرسش
    سلام عرض ادب. حدود دوسال پیش بعد از تزریق دز دوم و سوم واکسن کرونا دچار تکرر ادار شدید شدم. انواع آزمایش خون و ادرار و سیتولوژی و سیستوسکوپی و سونوگرافی و حتی سی تی اسکن شکم و لگن هیچ مورد خاصی نشون نداد. انواع درمان آنتی‌بیوتیکی سیپرو چند دوره و حتی 7تا تزریق امیکاسین500جواب نداد. هیچ نوع دارویی از جمله وزیکر ویسول تولترودین و... جواب نداد. در اثر گذر زمان تکررم ب حدود 3ساعت یبار کاهش یافت اما مجدد یکماهه احساس ناخوشایندی دارم و تکررم داره برمیگرده. با توجه ب اینکه ساکن اصفهان بودم و کل نتایج آزمایش و داروها چون بی‌نتیجه بود دور انداختم. اکنون ساکن کرج هستم تقاضایدریافت نوبت ویزیت آنلاین و طبق دستور شما انجام مجدد آزمایشات دارم که با نتیجه بیام حضورن خدمتتون. با تشکر فراوان
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۷ مهر ۲( 2 سال پیش)
      با سلام جهت انجام نوار مثانه به مطب تشریف بیارید شمارتون به همکارای مطب جهت تماس با شما ارجاع داده شد
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب