اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر مخاطب چهارشنبه ۱۰ آبان ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 474 مشاهده پرسش
    پسرمن ۱۷سالشه وازبچگی تاحالاشب ادراری داشت والان یکم بهترشده ۳،۴شب یبارشب ادراری داره مخصوصاکه یکم جاش سردباشه فکرکنم طبعشم سردچکارکنم بنظرتون هرکاری میکنم دکترنمیره
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۰ آبان ۲( 2 سال پیش)
      آزمایش آنالیز و کشت ادراری انجام شود
  • تصویر کاربر مهدی چهارشنبه ۱۰ آبان ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 314 مشاهده پرسش
    سلام دکتر جان وقتتون بخیر.دکتر جان من الان از سال 98 درگیر سنگ کلیه هستم سمت چپ و حالب سمت چپم مسدود شده و اجازه نمیده سنگ دفع بشه چند جا اقدام کردم برای درمان ولی همه عمل باز بهم پیشنهاد دادن تا اینکه با پیج اینستا شما آشنا شدم و خواستم نظر شما رو هم بدونم و دوست دارم پیش خود شما بیام برا ی جراحی و تخلیه سنگ میشه منو راهنمایی کنید. با تشکر از شما 🙏❤️🌹
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۰ آبان ۲( 2 سال پیش)
      سی تی اسکن انجام نشده؟
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۰ آبان ۲( 2 سال پیش)
      لینک سی تی اسکن رو ارسال کنید
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر سیدمحمد چهارشنبه ۱۰ آبان ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 259 مشاهده پرسش
    سلام.پیشاپیش ممنون از راهنماییتون.
    من سنگ کلیه ۳mm درکالیس مبانی کلیه چپ و همچنین کیست کورتیکال دارای سپتای ظریف داخلی به سایز 17 در ۸ میلیمتر در پل تحتانی کلیه چپ رویت شده. کبد چرب گرید یک هم دارم.خواستم راهنمایی بفرمایید اگر اقدامی لازم هست انجام بدم و راه دفع سنگ چی هست؟. متشکرم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۰ آبان ۲( 2 سال پیش)
      سی تی اسکن شکم و لگن با کنتراست تزریقی انجام شود
  • تصویر کاربر ن چهارشنبه ۱۰ آبان ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 424 مشاهده پرسش
    سلام دختر من ۱۲سالشه از ۱ سالگی شب ادراری داره کلی دارو مصرف کرده ولی تغییری نکرده سونو و آزمایش هم خیلی انجام داده ولی چیزی مشخص نبود فقط در آزمایش کشت ادرارش دکتر میگفت یه باکتری هست که به خاطر عفونت ادراری که قبلا داشته و خوب شده این دیده میشه عکس رنگی مثانه نوشت که به خاطر سوند گذاری نبردم انجام بده اسکن هسته ای هم دو بار گرفتم مشکلی نداشته لطفا راهنمایی کنید این هم آخرین دارو که استفاده کرده و آخرین آزمایش ادرار
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۸ آبان ۲( 2 سال پیش)
      چرا نوار مثانه لنجام ندادین.
    2. تصویر کاربر ن دوشنبه ۸ آبان ۲( 2 سال پیش)
      دکتر پیشنهاد ندادن تو ۴ سالگی یک بار بردم انجام بده که بچه روی دستگاه ادرار نکرد این آزمایش ادرار از نظر شما مشکلی داره ؟؟؟ازتون خواهش میکنم راهی به من نشون بدید من دیگه حتی نمیدونم کجا باید ببرمش
    3. تصویر کاربر ن دوشنبه ۸ آبان ۲( 2 سال پیش)
      دکتر پیشنهاد ندادن
    4. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۰ آبان ۲( 2 سال پیش)
      اخربن کشت ادرار رو بفرستید
    5. نمایش سایر 3 پاسخ
  • تصویر کاربر ناصر یکشنبه ۷ آبان ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 360 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر .ده سال قبل اپیدیدم بیضه عمل کردم .درحال حاضر مدت یکسال است بعد از نیم ساعت اگر تخلیه ادرار نداشته باشم درد مثانه میگرم .سونوگرافی انجام دادم گفتند پروستاتیت واپیدیدم بیضه مزمن داری .داروهای زیادی جهت عفونت و التهاب مصرف کردم نتیجه ای نگرفتم .ممنون میشم اگه راهنمایی بفرمایید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۷ آبان ۲( 2 سال پیش)
      با سلام و احترام خدمت شما همراه گرامی بیماری شما نیاز به درمان طولانی مدت و با عود بالا همراه میباشد کپسول تامسولوسین هر شب یک عدد افلوکساسین ۳۰۰ هر ۱۲ ساعت کپسول ملوکسیکام ۷/۵ هر ۱۲ ساعت و روزی نیم ساعت داخل لگن آب گرم بنشینید در صورت عود و تکرار علائم بعد از بهبودی مجددا دوره ی درمان تکرار شود
  • تصویر کاربر زهرا یکشنبه ۷ آبان ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 296 مشاهده پرسش
    من پارسال برای چکاپ سونو‌کلیه دادم، یک سنگ 12 میل قسمت فوقانی میانی کلیه راستم‌ مشاهده شد،اما تا حالا درد نداشتم اصلا… دوباره امروز چکاپ رفتم، گفت یک سنگ 13 میل و‌ دو سنگ 4 و 5 میل کنار همه که ممکنه یکی باشن همشون و باید سی تی اسکن بشه، می خواستم ازتون بپرسم چون تا حالا دردی نداشته کاری نکنم یا نیاز هست درمان صورت بگیره ؟
    در ضمن پارسال یک بار سنگ شکن انجام دادم اما هیچی نشد.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۶ آبان ۲( 2 سال پیش)
      با سلام مجددا عکس هارو آپلود کنید
    2. تصویر کاربر زهرا شنبه ۶ آبان ۲( 2 سال پیش)
      ۲ فایل عکس ضمیمه شد
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۷ آبان ۲( 2 سال پیش)
      بله حتما باید سی نی انجام بدین و اقدامی برای سنگ ها انجام بشه
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر علی جمعه ۵ آبان ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 291 مشاهده پرسش
    با سلام 38 سال سن
    حدود 17روز پیش بعد از غذا خوردن بادمجان و کشک صبح فرداش دو تا کلیه بشدت درد زیادی داشتم و درد به پهلو ها و به زیر ناف و بین پا میزد (چندین سال پیش سنگ داشتم که علائم مثل اونه)
    الان درد سمت چپ ندارم ولی سمت راست هنوز درد دارم میگیره و ول میکنه و درد به پهلو و بغل شکم و زیر ناف و مثانه و کشاله ران میزنه و جواب سونو فرستادم خدمتتون
    چندین سال پیش هم همین مشکل و همین موضوعی که در سونو نوشته را داشتم و وسونو و سی تی دادم و خوب شد
    سونوگرافی میگفت کمی ورم داره طرف راست /درضمن سوزش ادرارو تب ندارم
    درضمن آزمایش bun , ;creatin , و psa و gfr دادم هیچ مشکلی نداشتن
    ممنون دارو استفاده نکردم فقط عرق خارشتر خوردم چند روز
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۵ آبان ۲( 2 سال پیش)
      اقدام خاصی لازم نیست مصرف مایعات فراوان داشته باشید
    2. تصویر کاربر علی جمعه ۵ آبان ۲( 2 سال پیش)
      خیلی ممنون آقای دکتر عمر با عزت و سلامتی داشته باشی خیلی استرس دارم/بنظر شما سی تی یا دارو استفاده نکنم در ضمن فقط دیابت دارم که اونم خوبه و هیچ مشکلی اعم از چربی و کبد و تیروئید و ... در آزمایش نداشتم و اینکه درد بعضی وقتها زیاد میشه و ول میکنه
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۵ آبان ۲( 2 سال پیش)
      ماهیت دردهای ناشی از سنگ اینگونه است خیر فعلا اقدامی لازم نییت
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر ma جمعه ۵ آبان ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 466 مشاهده پرسش
    سلام خانم ۲۶ساله سالی چندبارشب ادراری دارم مشکل چیه چیکاربایدبکنم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۵ آبان ۲( 2 سال پیش)
      سلام باید نوار مثانه انجام شود تهران تشریف دارید؟
    2. تصویر کاربر ma جمعه ۵ آبان ۲( 2 سال پیش)
      نه شهرستان هستم
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۵ آبان ۲( 2 سال پیش)
      در صورتی که قادر به حضور در مطب باشید به شما نوبت نوار مثانه داده شود
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر حمید جمعه ۵ آبان ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 437 مشاهده پرسش
    سلام
    به بنده ساعت 12 ظهر 6 آبان نوبت نوار مثانه دادن مطب اقدسیه
    اما دوباره باهام تماس نگرفتن برای هماهنگی
    الان نمیدونم بیام یا نه.از شهرستان میام
    آمادگی خاصی باید داشته باشم
    مثانه خالی باشه یا پر؟
    1. تصویر کاربر حمید جمعه ۵ آبان ۲( 2 سال پیش)
      سید حمید ترابی هستم
      از دامغان
      کد ملی ۴۵۷۹۹۲۳۱۶۲
      ۰۹۱۰۲۸۶۴۸۳۸
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۵ آبان ۲( 2 سال پیش)
      سلام الان پیگیری میکنم منشی باهاتون تماس بگیره
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر محمد جمعه ۵ آبان ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 274 مشاهده پرسش
    سلام جناب دکتر وقت به خیر
    من آقای ۳۹ ساله هستم . چند وقتی هست شبها بیشتر از ۲ الی ۴ ساعت نمیتوانم بخوابم و با درد نه خیلی زیاد کلیه سمت چپ بیدار میشوم. با چرخیدن به پلو دیگر چند دقیقه ای بیشتر میخوابم ولی دوباره با درد کم بیدار میشوم . بعد از تخلیه کمی ادرار ۲ الی دو ساعت میتوانم بخوابم اما در نهایت مجبور میشوم بصورت نشسته یا نیمه نشسته بخوابم تا صبح خواب آلود نباشم. همین موضوع باعث مشکلات گردن و کمر در من شده است. ممنون میشوم تشخیص شما را بدانم
    متشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۵ آبان ۲( 2 سال پیش)
      با سلام سونوگرافی کلیه ها و مجاری ادراری انجام دهید
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۵ آبان ۲( 2 سال پیش)
      نیاز به انجام نوار مثانه نیز می‌باشد
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب