اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر سیما پنجشنبه ۱۸ آبان ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 308 مشاهده پرسش
    سلام و عرض ادب،مادرم با کراتین۷ونیم بستری کردیم بعد یک هفته دکترش گفت بایددیالیز بشه یه بار دیالیز شدن.می خوام بدونم امکان بازگشت کلیه هستش من بیارمش دکترای تهران ببینن.درضمن تک کلیه هستن مادرم.دیالیز خیلی سخته
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۶ آبان ۲( 2 سال پیش)
      علت دیالیز چی بوده؟ انسدادی داشتند؟
    2. تصویر کاربر سیما چهارشنبه ۱۷ آبان ۲( 2 سال پیش)
      همین کراتین بالا،مام که از چیزی سردر نمیاریم .مادرم از الان خودشو باخته.اگه تشخیص شمام دیالیز باشه.ادامه بدیم .اگه نه بیارمش پیش دکترای تهران.ممنون از لطف شما
    3. تصویر کاربر سیما چهارشنبه ۱۷ آبان ۲( 2 سال پیش)
      شرمنده نتونستم خلاصه پروندشو براتون بفرستم.😓
    4. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۱۸ آبان ۲( 2 سال پیش)
      کلیه ی از دست رفته امکان برگشت نداره متاسفانه
    5. نمایش سایر 3 پاسخ
  • تصویر کاربر علی سه شنبه ۱۶ آبان ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 333 مشاهده پرسش
    سلام دکتر من 40 سال دارم بعضی موقعها احساس میکنم مثانه ام کامل خالی نمیشه روزی 5 بار تخلیه میشه بعضی مواقع هم یه بار در شب زیاد هم اب مینوشم قبلا کراتینم 17بودم رفتم دکتر الان شده 14به اون خاطر زیاد اب مینوشم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۶ آبان ۲( 2 سال پیش)
      آزمایشات و سونوگرافی رو بفرستید
  • تصویر کاربر Slimi جمعه ۱۹ آبان ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 395 مشاهده پرسش
    سلام خدمت دکتر محترم میشه نوار مثانه رو برام تفسیر کنید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۷ آبان ۲( 2 سال پیش)
      مشکل اصلیتون چیه؟
    2. تصویر کاربر Slimi چهارشنبه ۱۷ آبان ۲( 2 سال پیش)
      من احساس دائمی ادرار پس از ادرار دارم نه نشت ادرار دارم ونه بی احتیاری فقط و فقط احساس ادرار دارم اونم بطور دائمی یمدت قرص یوریناسین خوردم بهتر نشدم ولی بدترم نشدم قرص تولترودین خوردم که خیلی خیلی بدترم کرد مشکلم چیه؟؟؟
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۱۸ آبان ۲( 2 سال پیش)
      باید به صورت طولانی مدت یوریناسین مصرف کنید سونوگرافی باقیمانده ادراری انجام بدین
    4. تصویر کاربر Slimi جمعه ۱۹ آبان ۲( 2 سال پیش)
      سونوگرافی باقیمانده ی ادرارو دادم جوابش ۱۰ سی سی بود
      قرص یوریناسین رو هم ۶ ماه مداوم خوردم اصلا اثر نکرد بهم، میشه بجاش قرص میربتریک خورد اگه میشه که دوز چندشو باید مصرف کنم؟؟؟
    5. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۹ آبان ۲( 2 سال پیش)
      آدم مضطربی هستید؟
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
  • تصویر کاربر سلیمی چهارشنبه ۱۷ آبان ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 338 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر کسی که مثانه بیش فعال داره درمان میشه یا باید کلا تا اخر عمر دارو مصرف کنه ؟؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۵ آبان ۲( 2 سال پیش)
      نوار مثانه انجام شده؟
    2. تصویر کاربر سلیمی دوشنبه ۱۵ آبان ۲( 2 سال پیش)
      بله عکسارو فرستادم
    3. تصویر کاربر سلیمی دوشنبه ۱۵ آبان ۲( 2 سال پیش)
      بله
    4. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۷ آبان ۲( 2 سال پیش)
      الان چه دارویی مصرف میکنید؟
    5. نمایش سایر 3 پاسخ
  • تصویر کاربر فاطمه سه شنبه ۱۶ آبان ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 312 مشاهده پرسش
    سونوی شکمی دادم من پارسال ک ب من گفتند ی سنگ ۴ میل در کلیه راست داری و بعد ۶ ماه دوباره سونوی مجدد دادم و کیست اکوژن ۷ میل نشان داده و سونوگرافی کنترلی پیشنهاد شد ک الان بعد ۷ ماه سونو شکمی ب علت دردهای مبهم شکمی دادم نوشته یک کانون اکوژن ۸×۹ میلی در پل تحتانی راست هست و آنژیومیلیپوما مطرح هست میشه برام توضیح بدید یعنی چی من مدتهاس ک ب دکترها مراجعه میکنم و میگم من فقط احساس خالی شدن از یک کلیه دارم و سمت چپم فقط کار میکنه گوش نمیدن و آیا امکان هست ک کیست سینه ب کلیه بریزه ب دلیل بالا بودن پرولاکتین؟ من دردهای استخوانی دارم و مخصوصا درد در قسمت قفسه سینه و حالت تهوع و شانه و دست سمت راستم درد میکنه در صمن من خانوم متاهل ۴۱ ساله هستم و اینکه ch50 من هم پایین زده تو آزمایش و اینکه ممکنه ک عفونت از تخمدان ب کلیه نفوذ کرده باشه؟ و اینکه من درد سمت چپ کلیه رو مداوم دارم الان چهارساله و خون هم هراز چند گاهی یعنی چند سال درمیان در ادرارم بود ک ب دکتر میرفتم و با سونو و دارو حل میشد مدت یکسال و نیم یا دوسال هست ک ورم تو پاهام رفته انگار آب تو تمام بدنم نفوذ کرده من قبلا آب زیاد میخوردم پرنوشی داشتم و مداوما دستشویی میرفتم و ادرار سفید بود اما ترشحات غلیظی نمیدونم از رحم بود یا ادرار ب صورت کش دار تخلیه میشد با عمل سینوس نافی کاملا متوقف شد از چهار سال پیش و انگار زده ب کلیه هام
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۶ آبان ۲( 2 سال پیش)
      سی تی اسکن شکم و لگن بدون کنتراست و با کنتراست تزریقی انجام شود رپیورت بگیرید
  • تصویر کاربر افسانه دوشنبه ۱۵ آبان ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 272 مشاهده پرسش
    سلام پسرمن ۱۰ سالشه هرچند وقت یکبار دچار شب ادراری میشه. آیا ممکنه تنفس سخت باعث شب ادراری بشه؟چون موقع خواب اغلب با دهان نفس میکشه؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۵ آبان ۲( 2 سال پیش)
      بله میتونه مرتبط باشه به متخصص اطفال مراجعه کنید
  • تصویر کاربر آیلار دوشنبه ۱۵ آبان ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 436 مشاهده پرسش
    سلام ببخشید من ۵۱ سالمه و تا حالا دو بار این اتفاق برام افتاده. بعضی وقت ها وقتی میخوابم تو خواب میبینم که رفتم دستشویی و وقتی بیدار میشم میبینم شب ادراری داشتم. اگه میشه راهنماییم کنید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۵ آبان ۲( 2 سال پیش)
      باید نوار مثانه انجام شود
  • تصویر کاربر رضا سه شنبه ۱۶ آبان ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 266 مشاهده پرسش
    باسلام، مادرم ۶۸ سال داره و ۴ زایمان خانگی با شرایط بد داشت. سال گذشته رحم را خارج کرده، اما باز هم بی اختیاری و تکرر ادرار دارند و بسیار این مشکل رنج می بره خواستم راهنمایی کنید اصولا امکان درمان داره یا خیر اگر پاسخ مثبت است ممنون می شوم راهنمایی بفرمایید. باتشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۵ آبان ۲( 2 سال پیش)
      بله امکان درمان با جراحی وجود دارد دارو مصرف شده؟
    2. تصویر کاربر رضا سه شنبه ۱۶ آبان ۲( 2 سال پیش)
      دارویی مصرف نکرده در این رابطه
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۶ آبان ۲( 2 سال پیش)
      جهت انجام نوار مثانه مراجعه کنید
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر محمدي دوشنبه ۱۵ آبان ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 326 مشاهده پرسش
    سلام خدمت شما.من در موقع ادرار سوزش دارم و بعضي اوقات خون ميبينم .و بعد از ادرار مقعد شروع به درد گرفتن ميكنه .چيكار بايد كنم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۵ آبان ۲( 2 سال پیش)
      سلام باید سیستوسکوپی انجام شود در صورت تمایل به انجام عمل اعلام کنید
  • تصویر کاربر من دوشنبه ۱۵ آبان ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 263 مشاهده پرسش
    سلام جناب دکتر
    من ۳ هفته میشه که تکرر ادرار دارم
    دکتر رفتم قرص عفونت ادرار داد تاثیر خاص نداشت آمپول هم دادن
    تا ۲ روز یکم خوب بود ولی دوباره شروع شد
    قند خونم هم ۱۱۰ هستش
    کلیه و مثانه هم درد نمیکه که شاید بخاطر اینا باشه
    ..
    همین امروز هم خیلی بهتر شدم خیلی
    ولی عصر خود ارضایی انجام دادم
    متاسفاته دوباره تکرر شروع شد
    و مثانم پر میشه و سر آلت تناسلیم هم میسوزه یکم
    امکان داره مال این باشه
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۵ آبان ۲( 2 سال پیش)
      باید کشت ادراری انجام شود
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب