اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر خانم دوشنبه ۲۲ آبان ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 302 مشاهده پرسش
    آیا این درد کلیه راست که مقعدهم درد می گیره ازکیست تخمدان هم میشه چون هم کیست تخمدان دارم هم یه فتق به کشاله پاراست ۸ م م هست آیانیاز به عمل هست یاخیربعدآقای احساس یبوست هم دا رم روزی یه بار شکمم کار میکنه نفخ شکم هم دارم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲۲ آبان ۲( 2 سال پیش)
      با ذکر نام و شرح مجدد مشکلتون به واتس اپ 09394620321 پیام بدید
  • تصویر کاربر خانم دوشنبه ۲۲ آبان ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 252 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکترمن جواب سوال پیدا نکرد م به بخشید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲۲ آبان ۲( 2 سال پیش)
      با ذکر نام و شرح مجدد مشکلتون به واتس اپ 09394620321 پیام بدید
  • تصویر کاربر پرهیزکار دوشنبه ۲۲ آبان ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 375 مشاهده پرسش
    بعضی از مواقع به خصوص بعد از ادرار ، هنوز احساس اینکه در مجرا ادرار وجود دارد دارم .
    در صمن موقع تخلیه ،کل مجرا را تخلیه میکنم .
    دلیل خاصی دارد؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲۲ آبان ۲( 2 سال پیش)
      با سلام و احترام آزمایش آنالیز و کشت ادرار انجام شود
  • تصویر کاربر خانم یکشنبه ۲۱ آبان ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 254 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکترمن دوماه میشه که کلیه راستم درد میکنه وهم مقعدهم درد میکنه همزمان یعنی وقت کلیه راست دردمی گیره مقعدهم دردمی گیررفتم سنوگرافی دادم هردوطرف کلیه سنگ زیزه دارد به اندازه ۳ م م هردوکلیه آیااین که کلیه درد میکنه ومقعدهم دردمیکنه ممکن هست درد مقعدازسنگ کلیه باشه آزمایش ادرارهم دادم ج امدغفونت ادراری هم داشتم که دارو خورم امانمی دونم که غفونت رفه شده یانه دیزآمازمایش خون هم دادم هنوزج نیامده
    1. تصویر کاربر خانم یکشنبه ۲۱ آبان ۲( 2 سال پیش)
      آقای دکترممنون میشه جواب م رابدید
    2. تصویر کاربر خانم یکشنبه ۲۱ آبان ۲( 2 سال پیش)
      ۳۱۰۵۴۴
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۱ آبان ۲( 2 سال پیش)
      بله سنگ ریزه ها میتونه باعث درد در نواحی ذکر شده شوند
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر یاشار یکشنبه ۲۱ آبان ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 233 مشاهده پرسش
    سنگ کلیه هر دو طرف یکی 6 و یکی 3 میلیمتر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۱ آبان ۲( 2 سال پیش)
      نیاز به اقدام خاصی ندارد نصرف مایعات فراوان داشته باشید
  • تصویر کاربر کیخسرو یکشنبه ۲۱ آبان ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 354 مشاهده پرسش
    سلام
    من ۱۵ روز است که عمل کیسه صفرا انجام دادم
    یک سنگ ۶ میلیمتر در کلیه چپ و یک سنگ ۸ میلیمتر در کلیه راست دارم
    دکتر گفته باید سنگ شکن کنم
    کی می تونم سنگ شکنی رو انجام بدم؟آیا برای بخیه های عمل صفرا مشکلی پیش نمیاد؟ با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۱ آبان ۲( 2 سال پیش)
      خیر منعی جهت سنگ شکنی وجود ندارد
  • تصویر کاربر نگاه یکشنبه ۲۱ آبان ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 262 مشاهده پرسش
    سلام وقت بخیر
    به علت فیبروم رحم ام ار ای و سی تی انجام دادم . و در بهمن ماه عمل فیبروم در پیش دارم. در ام ار ای وضعیت کلیه ها نرمال و بدون هیدرونفروز هست اما در سی تی اسکن هیدرونفروز خفیف در کلیه راست و اثر فشار فیبروم بر حالب راست نوشته شده.
    Pelvic organs: large uterus myoma with extension to the abdominal cavity
    and compression effect on ureter associated with mild right side
    hydronephrosis.

    Mild hydronephrosis due to mass effect of uterus myomas on ureter.
    . نگران اسیب به کلیه هم هستم .الان هم چند روزه درد خفیفی سمت راست دارم که با ورزش کردن بهتر میشود. یک روز هست یک روز نیست.
    این درد معمولا وقتی زیاد است که از خواب بیدار میشم.اول ام ار ای انجام دادم
    بعد سی تی

    کراتین هم اوک بود
    فقط این دردی در پهلوم هست بیشتر به سمت بالا هست تا پایین
    و اینکه ورزش میکنم
    نمیدونم درد عضلانی هست یا مربوط به کلیه .
    ادرار هم زیاد میکنم
    ولی فک میکردم برای فیبرومه.
    و اینکه اب هم زیاد میخورم.
    دوست دارم نظرتون را بدونم
    و اینکه با توجه به اینکه عمل فیبرمم ۳ماه دیگس اقدام خاصی نیاز هست یا خیر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۱ آبان ۲( 2 سال پیش)
      ۱ ماه قبل از عمل سونوگرافی انجام دهید با جراح خود مشورت کنید در صورت اثر فشاری یا امکان آسیب حالب حین عمل باید براتون دبل جی تعبیه بشه
  • تصویر کاربر علمدار یکشنبه ۲۱ آبان ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 312 مشاهده پرسش
    سلام یک سنگ 4 میلی در کلیه ام هست آیا احتیاج به سنگ شکن دارد؟ یا با دارو دفع میشود؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۱ آبان ۲( 2 سال پیش)
      خیر لازم نیست مصرف مایعات فراوان داشته باشید
  • تصویر کاربر علیرضا یکشنبه ۲۱ آبان ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 281 مشاهده پرسش
    حدود یک هفته است که تکرر ادرار دارم سونو گرافی رفتم البته دوماه پیش اندازه پروستات ۲۴ سی سی . هفته قبل از شما پرسیدم گفتید ازمایش psa بدهید . حالا هم ازمایش ادرار دادم psa=0.9 (نه دهم) براتون میفرستم. داخل لگنم درد دارم از مقعد تا بیضه هام درد خفیفی هست. البته کمرم هم کمی درد دارد
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۱ آبان ۲( 2 سال پیش)
      با سلام و احترام خدمت شما همراه گرامی بیماری شما نیاز به درمان طولانی مدت و با عود بالا همراه میباشد کپسول تامسولوسین هر شب یک عدد افلوکساسین ۳۰۰ هر ۱۲ ساعت کپسول ملوکسیکام ۷/۵ هر ۱۲ ساعت و روزی نیم ساعت داخل لگن آب گرم بنشینید در صورت عود و تکرار علائم بعد از بهبودی مجددا دوره ی درمان تکرار شود
  • تصویر کاربر علیرضا سه شنبه ۲۳ آبان ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 258 مشاهده پرسش
    حدود یک هفته است که تکرر ادرار دارم سونو گرافی رفتم البته دوماه پیش اندازه پروستات ۲۴ سی سی . هفته قبل از شما پرسیدم گفتید ازمایش psa بدهید . حالا هم ازمایش ادرار دادم psa=0.9 (نه دهم) براتون میفرستم. داخل لگنم درد دارم از مقعد تا بیضه هام درد خفیفی هست.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۱ آبان ۲( 2 سال پیش)
      با سلام و احترام خدمت شما همراه گرامی بیماری شما نیاز به درمان طولانی مدت و با عود بالا همراه میباشد کپسول تامسولوسین هر شب یک عدد افلوکساسین ۳۰۰ هر ۱۲ ساعت کپسول ملوکسیکام ۷/۵ هر ۱۲ ساعت و روزی نیم ساعت داخل لگن آب گرم بنشینید در صورت عود و تکرار علائم بعد از بهبودی مجددا دوره ی درمان تکرار شود
    2. تصویر کاربر علیرضا سه شنبه ۲۳ آبان ۲( 2 سال پیش)
      سلام اقای دکتر قبل از طرح سوالم لازمه از شما اقای دکتر عزیز که به سوالات جواب میدهید و مشاوره میدهید بدون هیچ چشم داشتی جا داره از ته دل و‌قلبن تشکر کنیم‌ کاش کشور ما مثل شما فراوان داشت. احسنت به این شرافت . احسنت به نان حلالی که خورده ایی و درود به انسانیت شما میفرستیم.
      اقای دکتر سن من ۵۰ سال. تکرر ادار داشتم که باقرص های شما تکرار بهتر شد ولی ادرارم فشارش خوب بود الان احساس میکنم کمتر شده مهمتر از اون درد بیضه دارم بعضی وقت بیضه سمت چپ و بعضی وقت بیضه سمت رلست شدت درد قابل تحمل است ولی دارم همیشه.میل جنسی ام صفر صفر شده است.کمر درد خفیفی هم دارم .در حدود ۱۰ روزی است که این مشکل را پیدا کرده ام. اینم بگم کار من سنگین است با وجود باز نشستگی کارگاه ماشین سازی دارم و بعضی وقتها وسیله های سنگین بلند میکنم البته محبورم من با منشیتون تماس گرفتم برا نوبت گفتن لازم نیست سونو رو پیشنهاد کردند انجام دادم قبل و‌بعد ازادرار.
      اینم بگم ادم کاملا استرسی هستم.psa مساوی نه دهم ....pH مساوی 8.....Blood مساوی TRACK.... بفیه چیزها منفیه
      ارتفاع کلیه راست ۱۰۸...ارتفاع کلیه چپ ۱۲۰...کیست ساده بقطر ۲۰ میل در بهش میانی سگمای خلفی پارانشیم کلیه راست بچشم میخورد...در مجموع هردو کلیه ضخامت و‌اکوی پارانشیم طییعی دارد...اتساع سیستم پیلوکالیسیل دیده نمیشود....سنگ قابل تشخیص از نظر سونو در محدوده کلیه ها دیده نشد.....در مثانه ضایعه ایی دیده نمیشود...ضخامت و‌اکوی دیواره مثانه طبیعی است.... حجم مثانه قبل از تخلیه ۳۰۰ میلی لیتر پس از تخلیه در حددود ۱۴۰ میلی ادرار درون مثانه باقی مانده و‌پس از دوبار تخلیه مثانه خالی از ادرار است....اقطار پروستات ۴۴ میلی عرض و ۳۲میلی قطر قدامی خلفی و ۴۳ میلی ارتفاع ..... حجم تقریبی پروستات ۳۲ میلی لیتر....لوب مدین به ارتفاع ۴.۵ میلی متر (GI)به داخل مثانه برجسته شده است... در حد دقت سونو گرافی در محوطه شکم و‌لگن ضایعه ایی به چشم نمیخورد.
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۳ آبان ۲( 2 سال پیش)
      فعلا این داروهارو مصرف کنید عمل لازم ندارید
    4. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۳ آبان ۲( 2 سال پیش)
      کارایی که گفتم رو انجام بدین
    5. نمایش سایر 3 پاسخ
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب