لیست پرسشها (11,111 پرسش)
خانم دوشنبه ۲۲ آبان ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 302 مشاهده پرسش
آیا این درد کلیه راست که مقعدهم درد می گیره ازکیست تخمدان هم میشه چون هم کیست تخمدان دارم هم یه فتق به کشاله پاراست ۸ م م هست آیانیاز به عمل هست یاخیربعدآقای احساس یبوست هم دا رم روزی یه بار شکمم کار میکنه نفخ شکم هم دارم-
دکتر حسین کرمی
دوشنبه ۲۲ آبان ۲( 2 سال پیش)
با ذکر نام و شرح مجدد مشکلتون به واتس اپ 09394620321 پیام بدید
-
- سلام آقای دکترمن جواب سوال پیدا نکرد م به بخشید
-
دکتر حسین کرمی
دوشنبه ۲۲ آبان ۲( 2 سال پیش)
با ذکر نام و شرح مجدد مشکلتون به واتس اپ 09394620321 پیام بدید
-
- بعضی از مواقع به خصوص بعد از ادرار ، هنوز احساس اینکه در مجرا ادرار وجود دارد دارم .
در صمن موقع تخلیه ،کل مجرا را تخلیه میکنم .
دلیل خاصی دارد؟-
دکتر حسین کرمی
دوشنبه ۲۲ آبان ۲( 2 سال پیش)
با سلام و احترام آزمایش آنالیز و کشت ادرار انجام شود
-
- سلام آقای دکترمن دوماه میشه که کلیه راستم درد میکنه وهم مقعدهم درد میکنه همزمان یعنی وقت کلیه راست دردمی گیره مقعدهم دردمی گیررفتم سنوگرافی دادم هردوطرف کلیه سنگ زیزه دارد به اندازه ۳ م م هردوکلیه آیااین که کلیه درد میکنه ومقعدهم دردمیکنه ممکن هست درد مقعدازسنگ کلیه باشه آزمایش ادرارهم دادم ج امدغفونت ادراری هم داشتم که دارو خورم امانمی دونم که غفونت رفه شده یانه دیزآمازمایش خون هم دادم هنوزج نیامده
-
خانم یکشنبه ۲۱ آبان ۲( 2 سال پیش)
آقای دکترممنون میشه جواب م رابدید - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- سنگ کلیه هر دو طرف یکی 6 و یکی 3 میلیمتر
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۲۱ آبان ۲( 2 سال پیش)
نیاز به اقدام خاصی ندارد نصرف مایعات فراوان داشته باشید
-
- سلام
من ۱۵ روز است که عمل کیسه صفرا انجام دادم
یک سنگ ۶ میلیمتر در کلیه چپ و یک سنگ ۸ میلیمتر در کلیه راست دارم
دکتر گفته باید سنگ شکن کنم
کی می تونم سنگ شکنی رو انجام بدم؟آیا برای بخیه های عمل صفرا مشکلی پیش نمیاد؟ با تشکر-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۲۱ آبان ۲( 2 سال پیش)
خیر منعی جهت سنگ شکنی وجود ندارد
-
- سلام وقت بخیر
به علت فیبروم رحم ام ار ای و سی تی انجام دادم . و در بهمن ماه عمل فیبروم در پیش دارم. در ام ار ای وضعیت کلیه ها نرمال و بدون هیدرونفروز هست اما در سی تی اسکن هیدرونفروز خفیف در کلیه راست و اثر فشار فیبروم بر حالب راست نوشته شده.
Pelvic organs: large uterus myoma with extension to the abdominal cavity
and compression effect on ureter associated with mild right side
hydronephrosis.
Mild hydronephrosis due to mass effect of uterus myomas on ureter.
. نگران اسیب به کلیه هم هستم .الان هم چند روزه درد خفیفی سمت راست دارم که با ورزش کردن بهتر میشود. یک روز هست یک روز نیست.
این درد معمولا وقتی زیاد است که از خواب بیدار میشم.اول ام ار ای انجام دادم
بعد سی تی
کراتین هم اوک بود
فقط این دردی در پهلوم هست بیشتر به سمت بالا هست تا پایین
و اینکه ورزش میکنم
نمیدونم درد عضلانی هست یا مربوط به کلیه .
ادرار هم زیاد میکنم
ولی فک میکردم برای فیبرومه.
و اینکه اب هم زیاد میخورم.
دوست دارم نظرتون را بدونم
و اینکه با توجه به اینکه عمل فیبرمم ۳ماه دیگس اقدام خاصی نیاز هست یا خیر-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۲۱ آبان ۲( 2 سال پیش)
۱ ماه قبل از عمل سونوگرافی انجام دهید با جراح خود مشورت کنید در صورت اثر فشاری یا امکان آسیب حالب حین عمل باید براتون دبل جی تعبیه بشه
-
- سلام یک سنگ 4 میلی در کلیه ام هست آیا احتیاج به سنگ شکن دارد؟ یا با دارو دفع میشود؟
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۲۱ آبان ۲( 2 سال پیش)
خیر لازم نیست مصرف مایعات فراوان داشته باشید
-
- حدود یک هفته است که تکرر ادرار دارم سونو گرافی رفتم البته دوماه پیش اندازه پروستات ۲۴ سی سی . هفته قبل از شما پرسیدم گفتید ازمایش psa بدهید . حالا هم ازمایش ادرار دادم psa=0.9 (نه دهم) براتون میفرستم. داخل لگنم درد دارم از مقعد تا بیضه هام درد خفیفی هست. البته کمرم هم کمی درد دارد
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۲۱ آبان ۲( 2 سال پیش)
با سلام و احترام خدمت شما همراه گرامی بیماری شما نیاز به درمان طولانی مدت و با عود بالا همراه میباشد کپسول تامسولوسین هر شب یک عدد افلوکساسین ۳۰۰ هر ۱۲ ساعت کپسول ملوکسیکام ۷/۵ هر ۱۲ ساعت و روزی نیم ساعت داخل لگن آب گرم بنشینید در صورت عود و تکرار علائم بعد از بهبودی مجددا دوره ی درمان تکرار شود
-
- حدود یک هفته است که تکرر ادرار دارم سونو گرافی رفتم البته دوماه پیش اندازه پروستات ۲۴ سی سی . هفته قبل از شما پرسیدم گفتید ازمایش psa بدهید . حالا هم ازمایش ادرار دادم psa=0.9 (نه دهم) براتون میفرستم. داخل لگنم درد دارم از مقعد تا بیضه هام درد خفیفی هست.
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۲۱ آبان ۲( 2 سال پیش)
با سلام و احترام خدمت شما همراه گرامی بیماری شما نیاز به درمان طولانی مدت و با عود بالا همراه میباشد کپسول تامسولوسین هر شب یک عدد افلوکساسین ۳۰۰ هر ۱۲ ساعت کپسول ملوکسیکام ۷/۵ هر ۱۲ ساعت و روزی نیم ساعت داخل لگن آب گرم بنشینید در صورت عود و تکرار علائم بعد از بهبودی مجددا دوره ی درمان تکرار شود - نمایش سایر 3 پاسخ
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

