اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر حسین سه شنبه ۲۳ آبان ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 346 مشاهده پرسش
    کانون اکوژن به سایز 3mmدر پل میانی چپ مطرح کننده رسوبات کلسیمی یا میکروِلیتیازیس مشهود است
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۳ آبان ۲( 2 سال پیش)
      قابل دفع هست آب بیشتری مصرف کنید
  • تصویر کاربر شبنم سه شنبه ۲۳ آبان ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 296 مشاهده پرسش
    سلام من حدود ۱۱روز پیش سنگ شکن کردم سنگها۵و۷میل بود کلیه سمت چپ این مدت بعد سنگ شکن دردی نداشتم الان بعد ۱۰روز احساس میکنم در قسمت مثانه سوزش و یه حالت تیزی هستش میخوام بدونم احتمال داره سنگ باشه
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۳ آبان ۲( 2 سال پیش)
      احتمالا در حال دفع سنگ هستید مصرف مایعات بیشتری داشته باشد
  • تصویر کاربر نادر سه شنبه ۲۳ آبان ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 276 مشاهده پرسش
    سلام دکتر کرمی عزیز  : از طریق پیچ اینستاگرام حضرتعالی موارد مطروحه را پیگیری می نمایم
    بیماری 56 ساله هستم ساکن شهر آمل
    دارای کیست های متعدد در هر دو کلیه می باشم . کراتینین خونم 13 تا 14 می باشد فشار خونم تحت کنترل می باشد و قرص آمیلودیپین 5 یک عدد در ظهر و والساراتان 40 یک عدد صبح و یک عدد شب مصرف می کنم همچنین آلوپورینل 100 یک عدد در روز مصرف می نمایم
    حدود دو ماهی است در شب تعداد دفعات ادرار بیش از سه نوبت گردیده است که با تجویز پزشک معالج قرص ترازوسین را بصورت نصف در شب از قبل از خواب مصرف می نمایم که بیرون روی شبانه را کاهش داده است وبهبودی حاصل شده است
    حدود دو هفته ای است دچار سوزش ادرار و سیخ زدن مکرر نوک آلت گردیده ام که خیلی اذیتم می کنه و امانم را بریده است با توصیه پزشک متخصص اورولوژی سونوگرافی انجام داده‌ام که کلیه مدارک آن و آزمایشات را براتون ارسال می نمایم
    خودم احساس سنگ ریزی در جایی گیر کرده است . خواهشمندم منت گذاشته رهنمایی فرمایید ضمن تشکر مجدد قبلا این مشکل را براتون ارسال کردم همچنین کلیه اطلاعات را در واتساپ نیز ارسال گردید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۳ آبان ۲( 2 سال پیش)
      در واتساپ پیام بدین اونجا جوابتون رو بدم
  • تصویر کاربر شاهان سه شنبه ۲۳ آبان ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 280 مشاهده پرسش
    سلام دکتر مایه بچه داریم ک تو۳۵هفته سونوشد و گفتن هردو کلیه مقداری متسع هست با عدد ۸و۹ ویک ماه بعداز تولد بردیم سونوو کلیه چپ ۵شده و راست ۱۳شده گفتن ک هیدرونفروز خفیف سمت راست داره
    دکتر اطفال گفت که باید ختنه بشه الان ۱۰روزه که ختنه کردیم به نظرتون الان باید چکار کنیم
    ایا خطرناک هست این ورم کلیه؟؟؟؟؟؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۳ آبان ۲( 2 سال پیش)
      باید تحت نظر متخصص اطفال باشه
  • تصویر کاربر پیام سه شنبه ۲۳ آبان ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 476 مشاهده پرسش
    سلام وقت بخیر اقای دکتر من دیروز از درد شدید پهلو سمت راستم به دکتر مراجعه کردم و سونوگرافی انجام دادم ولی در سونوگرافی سنگی دیده نشد ،منتهی دیروز کمی در ادرار من خون بود .امروز ولی خونی دیده نشد ،از دیشب هم درد در پهلو خودم دارم ،برای کاهش درد چه راهکاری به بنده لطف میکنید بگید دکتر جان
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۳ آبان ۲( 2 سال پیش)
      مشیاف دیکلوفناک استفاده کنید
  • تصویر کاربر Elahe چهارشنبه ۲۴ آبان ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 375 مشاهده پرسش
    سلام و عرض ادب خدمت دکتر عزیز و محترم ممنونم که به مریضاتون رسیدگی میکنین من چون راهم دوره نمیتونم بیام مطبتون از زنجان مزاحمتون میشم من ۲۲ سالمه خانم هستم و متاهل دوساله احساس دائمی پری مثانه دارم بی اختیار و نشت ادرار ندارم ولی حس پربودن مثانه اذیتم میکنه رفتم نوار مثانه گرفتن که عکسشو ملاحظه میکنید قرص یوریناسین دادن ۶ ماه مصرف کردم ولی اثر نکرد قرص تولترودین دادن که اثر عکس داشت و حالمو بدتر کرد میخاستم ببینم مشکلم چیه و ایا درمان میشه من میتونم بجای یوریناسین از قرص میربتریک استفاده کنم؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۳ آبان ۲( 2 سال پیش)
      سلام مجددا نوار مثانه ی شمارو دیدم بله میتونید استفاده کنید اگر بتونید داروی vesicare اصل پیدا کنید موثرتره
    2. تصویر کاربر Elahe سه شنبه ۲۳ آبان ۲( 2 سال پیش)
      ایا درمان داره یا باید تا اخر دارو مصرف کنم؟؟؟ ویزکر یا میربتریک دوز چند باید بگیرم؟؟؟
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۳ آبان ۲( 2 سال پیش)
      وزیکیر ۱۰ میلی گرمی
    4. تصویر کاربر Elahe سه شنبه ۲۳ آبان ۲( 2 سال پیش)
      روزی چن تا باید بخورم؟؟؟ میربتریکم ۱۰ میلی گرم؟؟؟؟؟؟ درمانم میکنه ؟؟؟؟ یا باید کلا دارو بخورم؟؟؟
    5. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۴ آبان ۲( 2 سال پیش)
      روزی یک عدد در صورت بهبودی باید ادامه یابد
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
  • تصویر کاربر ممد سه شنبه ۲۳ آبان ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 432 مشاهده پرسش
    سلام دوست بنده دیابت نوع _1_داره و در طول هفته ی گذشته ۲ بار در خواب ادرار کرد یعنی میگه توی این ۲ هفته هر شبی ۵ یا ۶ بار بیدار میشه و ادرار میکنه ولی این ۲ باره وقتی از خواب پا میشه میبینه خودش و رخت خوابش خیس شده درضمن دوست بنده خود ارضایی هم میکنه و روش نمیشه پیش هیچ دکتری بره و خیلی ناراحته دلیل شب ادراری دوست بنده چی میتونه باشه ممنون میشم راهنماییم کنید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۳ آبان ۲( 2 سال پیش)
      چن سالشونه؟
    2. تصویر کاربر ممد سه شنبه ۲۳ آبان ۲( 2 سال پیش)
      ۱۸ سال
    3. تصویر کاربر ممد سه شنبه ۲۳ آبان ۲( 2 سال پیش)
      ۱۸ سال پسرم هست
    4. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۳ آبان ۲( 2 سال پیش)
      دیابتش کنترل نیست به متخصص غدد مراجعه کنه
    5. نمایش سایر 3 پاسخ
  • تصویر کاربر عزیزدل سه شنبه ۲۳ آبان ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 440 مشاهده پرسش
    باسلام فردی 50ساله هستم درسال1400عمل سرطان کانسر پروستات انجام دادم سال1401پرتودرمانی اکنون دچار خونریزی وسوزش ادرار شده 2هفته گذشته سیستوسکوپی انجام دادم غیر نئوپلاستیک تشخیص داده ولی پس از گذشت دو هفته و مصرف داروهمچنان سوزش وخونریزی دارم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۳ آبان ۲( 2 سال پیش)
      خونریزی واضح دارید؟
  • تصویر کاربر عزیزدل سه شنبه ۲۳ آبان ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 414 مشاهده پرسش
    باسلام فردی 50ساله هستم درسال1400عمل سرطان کانسر پروستات انجام دادم سال1401پرتودرمانی اکنون دچار خونریزی وسوزش ادرار شده 2هفته گذشته سیستوسکوپی انجام دادم غیر نئوپلاستیک تشخیص داده ولی پس از گذشت دو هفته و مصرف داروهمچنان سوزش وخونریزی دارم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۳ آبان ۲( 2 سال پیش)
      خونریزی واضح دارید؟
  • تصویر کاربر شبنم چهارشنبه ۲۴ آبان ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 366 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر من خانمی هستم ۲۹ساله الان نزدیک یکماهه ادرارم درست تخلیه نمیشه همش احساس پری دارم شبا خیلی اذیت میشم اول صبح هم یکم سوزش دارم قطع وصل میشه ادرارم ب ۲دقیقه طول نمی‌کشه بازم ادرار دارم آزمایشم ادرار دادم گفتن خوبه دارو بهم دادن بازم خوب نشدم قرص ارومکس سیستون سیپروفاکسین سفیکسیم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۳ آبان ۲( 2 سال پیش)
      سلام باید نوار مثانه انجام شود
    2. تصویر کاربر شبنم سه شنبه ۲۳ آبان ۲( 2 سال پیش)
      نوار مثانه بگیرم بنظرتون این مشکلم حل میشه؟؟
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۴ آبان ۲( 2 سال پیش)
      علتش مشخص میشه
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب