اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر غزل پنجشنبه ۲۵ آبان ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 358 مشاهده پرسش
    ایا سبستوگرافی دردناکه ؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲۵ آبان ۲( 2 سال پیش)
      خیر
  • تصویر کاربر Samira پنجشنبه ۲۵ آبان ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 250 مشاهده پرسش
    سلام وقت بخیر. پدرم با سابقه بیماری کلیه که چند سال قبل َسنگ شکنی کرده اند. یک ماه درد در ناحیه شکم دارند ودر ناحیه چپ و راست شکم درد ممتد دارند. سونوگرافی انجام شد و تشخیص میکرولیتیازیس ب قطر3در کلیه راست و به قطر2 ونیم در کلیه چپ داده شد. و کبد صفرا نرمال تشخیص داده شد. این درد ممتد آیا به دلیل میکرولیتیازیس هست؟ برای پیگیری به متخصص اورولوژیست باید مراجعه کرد یا گوارش؟ درد از سمت راست به سمت چپ ممتد ادامه دار و با صدای زیاد قرقر شکم و شدت صداهای شکمی زیاد هست
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲۵ آبان ۲( 2 سال پیش)
      با سلام مجددا عکس هارو آپلود کنید
  • تصویر کاربر علیزاده چهارشنبه ۲۴ آبان ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 278 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر پدرم ۱۲ تا سنگ و تنگی حالب داشت ۳ ماه قبل عمل سنگ شکن انجام دادن و حالب و فنر گذاشتن و در موقع عمل دکتر متوجه توده در حالب شدن و نمونه برداشتن که جواب پاتولرژی غیر تهاجمی سطح پایین امد الان موقع در اوردن فنر هست و دکترش میگه که باید دوباره فنر یک ساله بزاریم نظر شما چیه برا کلیه بابام کا مادر زادی هم تک کلیه هست چه کار باید کرد؟ ممنون میشم جواب برین
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۴ آبان ۲( 2 سال پیش)
      بله دبل جی تعبیه شود
  • تصویر کاربر حکیمی چهارشنبه ۲۴ آبان ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 445 مشاهده پرسش
    با سلام
    آقای دکتر خسته نباشی
    پسر کوچک من ۱۰ سال سن داری حدود یک ماهی میباشد که اختیار ادراری خود را از دست داده است هر پنج دقیقه یک با دست شویی می‌رود
    آزمایش هم داده دکتر گفته از استرس میباشد قرص داده ولی هیچ تاثیری نکرده
    لطفا بفرمایید چکار کنیم و کدوم دکتر ببریم ارومیه هستم
    ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۴ آبان ۲( 2 سال پیش)
      به متخصص اطفال یا روانپزشک اطفال مراجعه کنید
  • تصویر کاربر ناهید چهارشنبه ۲۴ آبان ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 258 مشاهده پرسش
    با سلام. بنده شصت و هشت ساله هستم. در آزمایش ادرار که برای چکاپ داده بودم خون دیده شده بود. سونوگرافی دادم در کالیس تحتانی سمت راست سنگ به قطر 3 میل و در کالیس تحتانی سمت چپ دو سنگ به قطر دو میل در مجاورت هم دیده شد.بقیه موارد نرمال بود به دستور پزشک یک ماه قطره سنکل سه بار در روز هر بار 25 قطره و روزی ده لیوان آب مصرف کردم. بعد از گذشت یک ماه و نیم از سونوگرافی اول مجدداً سونوگراف دادم. این بار همان سنگ 3 میل در کلیه سمت راست دیده شد ولی به جای کالیس تحتانی در کالیس میانی قرار داشت. در کلیه چپ هم به جای دو سنگ دو میل در مجاورت هم یک سنگ چهار میل نشان داده شد. لطفا بفرمایید برای دفع سنگ باید اقدام کنم یا خود بخود دفع میشود ویا اینکه وجود این سنگها اگر دفع هم نشود خطری نداد. از راهنماییتان بی نهایت سپاسگزارم ـ
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۴ آبان ۲( 2 سال پیش)
      مصرف مایعات فراوان داشته باشید قابل دفع است
  • تصویر کاربر غلامعلی چهارشنبه ۲۴ آبان ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 520 مشاهده پرسش
    لطفاً راهای بند اومدن محل نفرستومی رو بیان کنید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۴ آبان ۲( 2 سال پیش)
      خودبخود تا یکماه بسته خواهد شد
  • تصویر کاربر غلامعلی چهارشنبه ۲۴ آبان ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 497 مشاهده پرسش
    لطفاً راهای بند اومدن محل نفرستومی رو بیان کنید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۴ آبان ۲( 2 سال پیش)
      بعد از کشیدن خود به خود تا یکماه بسته می‌شود
  • تصویر کاربر شهرام چهارشنبه ۲۴ آبان ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 310 مشاهده پرسش
    سلام و عرض ادب
    من 30 سالم هست. متاسفانه چند سالی هست مشکل عدم تخلیه کامل دارم این عدم تخلیه شامل یک یا دو قطره ادرار در بیشتر موارد میشه.اگر سرپا باشم مشکلی نداره اما بشینم حتما یک یا دو قطره تا 10 دقیقه پس از ادرار پیش میاد. سونو هم دادم چیز خاصی نبود.احساس میکنم بیضه راستم کمی دردناک شده . در حالت عادی دردی نداره اما دستم میخوره درد میگیره. میخواستم اگر دارویی یا آزمایشی لازم هست بفرمایید انجام بدم.
    همچنین من مشکل سایز الت تناسلی دارم . حدود 11 الی 12 سانت است و ایا راهی برای افزایش سایز وجود دارد؟
    سپاس
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۴ آبان ۲( 2 سال پیش)
      استبرا انجام دهید
  • تصویر کاربر شهروز چهارشنبه ۲۴ آبان ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 291 مشاهده پرسش
    سلام و عرض ادب
    من 30 سالم هست. متاسفانه چند سالی هست مشکل عدم تخلیه کامل دارم این عدم تخلیه شامل یک یا دو قطره ادرار در بیشتر موارد میشه.اگر سرپا باشم مشکلی نداره اما بشینم حتما یک یا دو قطره تا 10 دقیقه پس از ادرار پیش میاد. سونو هم دادم چیز خاصی نبود.احساس میکنم بیضه راستم کمی دردناک شده . در حالت عادی دردی نداره اما دستم میخوره درد میگیره. میخواستم اگر دارویی یا آزمایشی لازم هست بفرمایید انجام بدم.
    همچنین من مشکل سایز الت تناسلی دارم . حدود 11 الی 12 سانت است و ایا راهی برای افزایش سایز وجود دارد؟
    سپاس
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۴ آبان ۲( 2 سال پیش)
      سایز در محدوده ی نرمال است
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۴ آبان ۲( 2 سال پیش)
      بعد دفع ادرار استبرا انجام دهید
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر حسینی چهارشنبه ۲۴ آبان ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 453 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر بنده 23 سال سن دارم تو هنگام سرما تکرر ادرار میگیرم و ادرار هم به رنگ آب می‌باشد معمولا سرما به پا خوردنی احساس شدید به ادرار میگیرم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۴ آبان ۲( 2 سال پیش)
      با سلام و احترام سونوگرافی کلیه ها و مجاری ادراری انجام دهید
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب