لیست پرسشها (11,111 پرسش)
رضا چهارشنبه ۱ آذر ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 275 مشاهده پرسش
سلام خسته نباشید من ۳۵ سال دارم بیش از ده سال بود که گاهی بعد از ادرا و استبراء اگر مینشنستم مقدار بسیار کمی رطوبت (شاید به اندازه سر سوزن) خارج میشد از آنجا که استبراء میکردم و خود را سالم میدانستم اعتنا نمیکردم شاید ۳ سال پیش بود که با خود گفتم در اینترتنت نگاه کنم ببینم این قطره چیست. با امراض مختلف از تنگی مجرا تا پروستات و التهاب آن و امراض مختلف آن آشنا شدم. من بیش از ده سال است که وسواس شدیدطهارت دارم دیابت ۱۳ سال و صرع ۲۰ سال. به چندیدن متخصص همکارتان مراجعه کردم همه سنو مینوشتند و در نهایت سالمی و اضراب داری و برو اما یکی از آنها قرصی برای رنگی کردن ادرار داد و از آن زمان روزگارم سیاه تر شد. بعد رنگی شدن قطره ها دوباره نزد متخصص دیگر رفتم او مثل بقیه گقفت رها کن آقا از من هم خارج میشود آن قرص همه مخاط بدن را رنگی میکند دیگر نخور. البته آن ابتدای راه بود یعنی فقط بعد از ادرار و استبراء زمان نشستن رطوبت بیرون میزند اما شاید دو سال است که با یک شیب ملایم حالتی در من تشدید شده و آن گیر کردن شاید قطره ادرا یا کمتر بعد از تخلیه ادرار باشد که استبراء هم خارج نمیشود ولی با سرفه کردن شدید سر کاسه توالت و فشار خارج میشود بعد استبراء میکنم اما بلافاصله آن قطره جایگزین میشود حالا بعد که آرام میشوم وقتی خوابیدم یا مشغول نوشتن مقاله چیزی هم البته در حالت دراز کشیده آرام آن رطوبت خارج میشود تو به خدا راهنمایی کنید زنگی فردی ،خانوادگی و اجتماعی من در حال نابود است .راستی زمان تخلیه ادرار هیچ مشکلی ندارم ادرا به فشار مناسب بدون باریک شدن یا چند شاخه شدن و غیره خارج میشود اما آن یک قطره شده مصیبت برای من البته برخی روانشناسانان به من توصیه کردن اعتنا نکن و خود را بدون مشکل بدان و پاک من هم گاهی اعتنا نمیکردم و حالم خوب بود ولی گاهی واقعا نمیتوانستنم از آن قطره گیر کرده یا آن قطره ای که بدون گیر بعد از استبراء موقع نشست بیرون میزند بگزرم کمکم کنید مت دانشجوی دکتری هم و همه چیزم در حال از هم پاشیدن است-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۱ آذر ۲( 2 سال پیش)
با ذکر نام و شرح مجدد مشکلتون به واتس اپ 09394620321 پیام بدید
-
- با سلام و خسته نباشید.
چندین مرتبه سنگ شکن انجام دادم و به نتیجه نرسیدم.راه درمان سنگ کلیه سمت راست 25 میلیمتری من چیست و آیا بیمارستان هاشمی نژاد طبابت می نمایید یا نه؟-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۳۰ آبان ۲( 2 سال پیش)
خیر هاشمی نژاد نیستم باید عمل pcnl شود - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- سلام آقای دکتر خانوم من در هفته 36 بارداری هست در دو سونوگرافی اخیر انجام شده در مرکز الوند زیر نظر دکتر گرامی پیلکتازی با دیامتر لگنچه 11mm دیده شده خانوم من و خودم علی الخصوص خیلی نگرانه همش خانومم داره گریه میکنه که بچه به دنیا بیاد عملش کنه نکنه کلیشو از دست بده و.....آقای دکتر البته آقای دکتر گرامی گفتن بعد تولد جهت چک کردن به شما مراجعه کنیم ولی فی الحال نظر شما رو خواستیم بدونیم خانوم من خیلی بی قراره.....ممنون🌹
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۳۰ آبان ۲( 2 سال پیش)
با سلام مجددا عکس هارو آپلود کنید
-
- سلام اقای دکتر نه تو سونوگرافی چیزی نشون میده نه نوار مثانه ..ولی پنج ساله بشدت مشکل سرمای بدن خارش بدن سرگیجه دارم بدنم گرم نمیشه سرم یخ میزنه اخرین تشخیصا این بوده از زبان دکتر عبادیانی و دکتر حکیم تبریزی با یک دستگاه جریان خونیمو تست کردن میگن کلیه ها خوب خون و به گردش در نمیاره من نمیدونم این تست رو کجا باید بدم چه اسمی داره از کجا باید فهمید لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم حتی تابستون هم بدنم یخ میزنه ..ادرارم زرد زرد کم ادراری سی سالمه ..چرا همش سونوگرافی مینویسن وبعدش هم میگن تو سونو چیزی نشون نمیده از گردن میندازن .باید چکار کرد نوار گردش خونم خیلی ضعیفه این رو هم بگم من یک شوک بهم وارد شده همون پنج سال پیش از مصرف مواد
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۳۰ آبان ۲( 2 سال پیش)
با سلام خدمت شما همراه گرامی کلیه ها وظیفشون به گردش درآوردن خون نیست مراجعه به متخصص داخلی یا روماتولوژیست داشته باشید
-
- دکتر جان سلام
تشیخص سنگکلیه دارم دریک طرف ۳ عدد زیر ۲سانت و یک عدد طرف دیگر زیر ۲ سانت که تشخیص عمل pcnl داده شده جسارتا میخواستم بدونم شما کدام بیمارستان عمل میکنید و با مراجعه به شما نوبت اولیه جهت عمل چقدر زمان میبره و تقریبا هزینه عمل چقدر است؟ممنون میشم راهنمایی بفرمایید چون از شهرستان هستیم هماهنگی لازم جهت امادن را انجام بدیم-
دکتر حسین کرمی
دوشنبه ۲۹ آبان ۲( 2 سال پیش)
شمارتون جهت هماهنگی های لازم به منشی مطب ارائه شد با شما تماس خواهند گرفت
-
- نازک شدن شدید کورتیکال سمت چپ یعنی چه
-
دکتر حسین کرمی
دوشنبه ۲۹ آبان ۲( 2 سال پیش)
ینی بافت موثر کلیه از دست رفته
-
- سلام آقای دکتر من ۳ ماهه پشت سر هم عفونت ادراری با سوزش شدید میگیرم دفعه اولwbcبالای ادرار ۲۰/۳۰ میکروب اشرشیا کلی سیپرو خوردم و تاوانکس خوب شدم دفعه دوم چون تاوانکس خورده بودم آزمایشم نشون نداد میکروب رو نیتروفرانتویین دکتر دادن خوردم. این بار هم میکروب باسیکلار پنومونی من توجه کردم بعد از رابطه جنسی سوزش میگیرم اینبار دکتر عفونی ۶ تا جنتا مایسین داخل سرم و ۲ تا پودر فسمومایسین دادن خوب شدم و گفتن ۱/۴ نیتروفرانتویین تا ۳ ماه و بعد نزدیکی یک عدد قرص سیپرو فلوکساسین بخورم
سونوی شکم و لگن هم انجام دادم مشکلی نداشتم
چکاپ زنان هم شدم
ممنون میشم راهنمایی بفرمایید من دیگه این مشکل رو دچارش نشم
اگر درمانم درست هست الان در حال حاضر بفرمایید🙏-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۳۰ آبان ۲( 2 سال پیش)
بله مسیر درمان درستی رو پیش رو دارید - نمایش سایر 5 پاسخ
-
- سلام عمل rirs انجاممیشه کدام بیمارستان هزینه حداکثر چندمیشه
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۳۰ آبان ۲( 2 سال پیش)
مدارکتون رو آپلود کنید - نمایش سایر 3 پاسخ
-
- سلام دکتر من مکرر سوزش ادرار میگیرم بعد از یک دوره درمان دوباره مبتلا میشم آزمایش و سونودادم به بعضی از داروها مقاومم، فقط یه دارپی نیتروفورانتوئین هست که اونم میخورم تعوه،استفراغ،بی حالی،خستکی، شکم درد ، اصلا کلا میمیرم، دارویی هست بخورم چی تجویز میکنین
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۳۰ آبان ۲( 2 سال پیش)
با سلام با توجه به عفونت های مکرر برای شما باید تحت نظر متخصص عفونی چند روز در بیمارستان بستری و درمان وریدی بگیرید
-
- سلام و وقت بخیر خدمت جنابعالی. دکتر جان پدر بنده متاسفانه نارسایی کلیه دارن و پروتئین زیادی دفع میکنن، کراتین و اوره ی خونشون شون بسیار بالاس و الان بیشتراز دو هفته اس که میزان اوره ی خونشون پایین نمیاد و مدام ورم و درد در ناحیه ی قوزک پا دارند،با وجود اینکه بیشتر از یک ماه شده که رژیم غذایی شون رو رعایت میکنن و دکتر بهشون رژیم مناسب وضعیتشون دادند.آخرین آزمایش ایشون که در تاریخ ۰۷/۰۶امسال انجام شده میزان اوره رو ۱۳۰و کراتین رو ۳ نشون داده اوریک اسید هم ۱۱.
ما خیلی نگران ایشون هستیم و میشه گفت آرامش نداریم.اگر لطف کنید و راهنمایی کنین در این باره خوشحال میشم.
و اگر نیاز به این هست حضوری خدمت برسیم ما سریع اقدام میکنیم.
من دو دوره آزمایششون رو به اضافه ی سونوگرافی کلیه شون براتون میفرستم.-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۳۰ آبان ۲( 2 سال پیش)
باید تحت نظر نفرولوژیست باشید اگر علائم ادراری دارند تست psa انجام شود
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

