اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر زهرا سه شنبه ۷ آذر ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 350 مشاهده پرسش
    من ۶۰ سال سن دارم و تا کنون عفونت ادراری نداشتم و نمی دانستم چی هست؟تا یک سال پیش که دیسک کمرم رو عمل کردم عفونت اداری پیدا کردم دکتر رفتم گفتند از بیمارستان گرفتی،دارو لووفلوکساسین ۷۵۰ دادند یک ماه خوب بودم دو باره شروع شد به محض خوردن دارو تا یک هفته که می خورم خوب هستم به محض قطع دارو سه چهار روز بعد فشار و سوزش شروع می شود استدعا دارم راهنمایی بفرمایید.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۷ آذر ۲( 2 سال پیش)
      مدتی دارو مصرف نکنید سپس آزمایش کشت ادرار انجام دهید
  • تصویر کاربر علی سه شنبه ۷ آذر ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 284 مشاهده پرسش
    با سلام . آیا هرموقع نوار مثانه طبیعی بود برای تکرر ادرار مثانه عصبی است ؟
    نوار مثانه من طبیعی است اما شما گفتید علت تکرر ادرار شما به علت مثانه عصبی است ؟
    مطب دیگر مراجعه کردم گفتند چون نوار مثانه طبیعی است پس من مثانه عصبی ندارم . فقط التهاب پروستات دارم .
    کدام تشخیص درست است ؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۷ آذر ۲( 2 سال پیش)
      نوار مثانه رو بفرستید
  • تصویر کاربر ساره سه شنبه ۷ آذر ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 297 مشاهده پرسش
    سلام
    حدود سه هفته است که در پهلوی راستم احساس درد و ناراحتی دارم. خانم و ۳۳ ساله هستم.قبل از شروع درد سونوی شکم و لگن که برای چکاپ عمومی داده بودم. توی سونوگرافی دو چیز رو نشون داد یکی التهاب کلیه راست و تنبلی تخمدان چپ (به گفته رادیولوژیست). من ابتدای پاییز را با کرونا گذروندم و تا ۲ هفته پیش دوبار (با علائم تب، التهاب و درد خلط گلو و آبریزش بینی)عود کرده. به پزشک متخصص کلیه مراجعه کردم و با پرسیدن علائم اعتقاد داشت مشکل خاصی نیست...با این حال سی تی اسکن کلیه نوشتن که هنوز نگرفتم. درد مجاری ادراری و سوزش ادرار ندارم. اما متعاقباً (البته با سابقه ورم معده) نفخ شدید و سوزش سر دل دارم. و چیزیکه نگرانم کرده این است که گاهی احساس تهوع مختصری هم دارم. درد پهلویم مجموعاً شدیدنیست اما اذیت‌کننده است
    1. تصویر کاربر ساره دوشنبه ۶ آذر ۲( 2 سال پیش)
      آزمایش کشت ادرار هم دادم و چیزی نشان نداد (اضافه به توضیح بالا)
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۷ آذر ۲( 2 سال پیش)
      بهتره سی تی اسکن انجام بشه
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر فهیمه سه شنبه ۷ آذر ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 821 مشاهده پرسش
    درود و وقت بخیر
    آقای دکتر من 33 سالمه خانم هستم و 23 سالی هست که سنگ کلیه در حد 34 میلیمتری دارم. و در حد شن در جفت کلیه هام. بعضی اوقات که به پهلو میخوابم درد میکند. و دکتر هم رفتم گفتن چیزی فعلا لازم نیست استفاده کنی. من ورزش میکنم و تغذیه سالمی دارم. جدیدا پدرم یه پودری در قوطی سبز هست به نام Uralyt-U .
    در آزمایشم هم مقدار باکتری در ادرار 69 بوده که باید حداقل 17 میبود. همچنین mucus بالا بوده و گلبول سفید خون. آیا میتونم اون دارو که گفتم پدرم تهیه کرده استفاده کنم ؟ و اگر بله نحوه مصرفش انگار خیلی حساسه… قاشق و اینا داره و برگه ph به همراهشه بلد نیستم چطور استفاده کنم.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۷ آذر ۲( 2 سال پیش)
      سنگ ۳۴ میلی متری با هیچ دارویی قابل برطرف شدن نیست
    2. تصویر کاربر فهیمه سه شنبه ۷ آذر ۲( 2 سال پیش)
      آقای دکتر ۳ تل ۴ میل نه ۳۴ میل 😐
    3. تصویر کاربر فهیمه سه شنبه ۷ آذر ۲( 2 سال پیش)
      ۳ تا ۴ میل نه ۳۴ میل
      جواب آزمایشهارم فرستادم دیدین؟
    4. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۷ آذر ۲( 2 سال پیش)
      نوشتین ۳۴ میلی متری خیر عکس آپلود نشده
    5. نمایش سایر 3 پاسخ
  • تصویر کاربر سارا سه شنبه ۷ آذر ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 348 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید
    من حدود 2 ماه میشه تکرر و سوزش دارم
    پیش چندین پزشک رفتم بهم آنتی بیوتیک های مختلف دادن و فنازوپریدین اما خوب نشد
    سونوگرافی رفتم هردو کلیه سالم سنگ نداشتم
    کیست نداشتم جدار مثانه هم سالم بود
    سیستوسکوپی انجام دادم گفتن مثانم خیلی خوب بوده و فاقد عفونت فقط ی کوچولو التهاب داشته
    ک بهم ملوکسیکام و لووفلوکساسین و ایمی پرامین و سرترالین دادن گفتن احتمالا از اعصاب باشه
    اما با مصرف دارو ها بعد از چند روز سوزش بیشتر شد به نظرتون چیکار کنم خیلی دارم اذیت میشم
    و درضمن من مجرد هستم اما حدود 2 سال پیش ی رابطه آنال داشتم که با کاندوم بوده فک نمیکنم ازون باشه میشه لطفا راهنماییم کنید 😭
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۷ آذر ۲( 2 سال پیش)
      ربطی به اون رابطتون نداره
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۷ آذر ۲( 2 سال پیش)
      کشت ادرار انجام شود
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر رایان یکشنبه ۵ آذر ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 371 مشاهده پرسش
    با دورود و سلام
    بنده پسرم یک ساله است و مبتلا به بیماری اکستروفی مثانه است، سوالی که دارم این است که آیا امکان جراحی اش هست؟ و این که آیا جراحی اش خطرناک است؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۵ آذر ۲( 2 سال پیش)
      جراحی عوارض خود را دارد باید از نزدیک معاینه شوند
  • تصویر کاربر علیرضا یکشنبه ۵ آذر ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 365 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر وقت تون به خیر انشاالله
    نوع تومور مثانه پدرم گرید چند است ممکن هست به عضله ها وبقیه مثانه هم سرایت کند
    چکار میشه انجام داد که تومور گسترش به بقیه لایه ها وبافت اطراف مثانه نکند
    عاقبت به خیر شوید انشاالله
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۵ آذر ۲( 2 سال پیش)
      مشخص نشده نمونه کامل نبوده است یک ماه دیگر مجددا سیستوسکوپی شود
  • تصویر کاربر علی یکشنبه ۵ آذر ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 387 مشاهده پرسش
    سلام
    عرض ادب
    به دلیل اینکه موضوع مرتبط با سوال من در گزینه ها موجود نبود مجبور شدم "کلیه" رو انتخاب کنم
    سوال من در مورد شستن مقعد و درون آن و انتهای روده بزرگ با فشار آب بعد از مدفوع هست.
    من مدفوع م هر روز صبح بعد از خواب و گهگاهی هم شب قبل از خواب هست و تا حالا یوبوست نداشتم و سالهاست که بعد از مدفوع با فشار آب مجاری فوق رو میشورم، با این کار باقی مانده مدفوع رو خارج میکنم و حس تخلیه کامل و حس بهتر و پاکیزه دارم.

    آیا این کار من درسته؟
    اگر نه، لطفا بفرمایید به چه دلیل؟ و چه عوارضی داره؟
    و چیکار کنم که بعد از مدفوع اون تخلیه کامل و پاکیزگی درونی که به واسطه آب ایجاد میشد، ایجاد بشه.

    مرسی
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۵ آذر ۲( 2 سال پیش)
      لازم نیست اینکارو انجام بدین در زولانی مدت خودش میتونه باعث عفونت و به وجود اومدن همورویید بشه
  • تصویر کاربر عاطفه یکشنبه ۵ آذر ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 294 مشاهده پرسش
    سلام وقت بخیر پدرم تومور مثانه داشتن تخلیه و ب ث ژ تزریق شد بعد از اون هر چند وقت سونو انجام شد با تشخیص ضخامت در دیواره مثانه سیستوسکوپی انجام شد بخشهای زیادی از مثانه و دهانه مثانه به طور کامل تومور پیشرفت کرده جواب پاتولوژی گرید 3نشون میده و دکتر گفتن که متاسفانه به پروستات هم سرایت کرده و تجویز سی تی اسکن کردن سوالم اینه با برداشتن مثانه و پروستات امکان برگشت مجدد تومور وجود داره؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۵ آذر ۲( 2 سال پیش)
      باید ارزیابی بشه که تومور تا کجا نفوذ کرده
  • تصویر کاربر صدیقیان یکشنبه ۵ آذر ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 272 مشاهده پرسش
    سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما آقای دکتر کرمی بز گوار
    احتراما آزمایشات پدرم خدمت شما ارسال میشود .پدرم ۸۳ ساله هستند ودر قلبشون استنت دارند ومبتلا به دیابت نوع ۲ و فشار خون نیر هستند و روزانه داروهای زیادی را مصرف میکنندلطفاراهنمایی فرمائید که با توجه به آزمایشات جدید چه اقدامی باید انجام دهم.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۴ آذر ۲( 2 سال پیش)
      الان مشکلشون چیه؟
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۴ آذر ۲( 2 سال پیش)
      علایم ادراری دارند؟
    3. تصویر کاربر صدیقیان شنبه ۴ آذر ۲( 2 سال پیش)
      یه مقداری بی اختیاری ادرار دارند و جون در ازمایش قسمت blood/hbکلمه trace ثبت شده بود من نگران شدم
    4. تصویر کاربر صدیقیان شنبه ۴ آذر ۲( 2 سال پیش)
      در آزمایشات ادرار در قسمت blood/hbکلمه trace ثبت شده بود و بنده نگران شدم
    5. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۵ آذر ۲( 2 سال پیش)
      نیاز به اقدامی ندارد
    6. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۵ آذر ۲( 2 سال پیش)
      Rbc مهمه
    7. نمایش سایر 5 پاسخ
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب