اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر خالق چهارشنبه ۱۵ آذر ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 274 مشاهده پرسش
    سلام ببخشید دکتر من چند روز احساس کردم سوزش ویکم سرالتم قرمز شده خلاصه عفونت دارم رفتم داروخانه این سه قرص دادن الانم جیشم قرمز رنگ شده است شما می گوید ادرارت به خاطر همین قرصها. خودم که می دانم بخاطر همینه میخواهم بپرسم ایا استفاده کنم یا نا عوارض دارد یا نا وبااین قرص ها عفونتم ازبین می ریه اسم قرص ها سیپروتد۵۰۰ وفنازوپیریدین prostafit100 استفاده کنم یانا
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۵ آذر ۲( 2 سال پیش)
      دوست عزیز وقتی بیمار میشوید باید به پزشک مراجعه کنید آزمایشات و بررسی های لازم انجام شود سپس دارو براتون شروع بشه نه اینکه از داروخانه سرخود دارو تهیه کنید
  • تصویر کاربر خالق چهارشنبه ۱۵ آذر ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 265 مشاهده پرسش
    سلام ببخشید دکتر من چند روز احساس کردم عفونت دارم موقع جیش کردن یک سوزشم دارم یکم سرالتم قرمزرنگ شده است وبه داروخانه رفتم این سه قرص دادن الانم جیشم قرمز شده به اسم فنازوپیریدین ۱۰۰وسیپروتدprostafit۵۰0ایااستفاده کنم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۳ آذر ۲( 2 سال پیش)
      تغییر رنگ ادرار عارضه ی فنازوپیریدین میباشد
    2. تصویر کاربر خالق دوشنبه ۱۳ آذر ۲( 2 سال پیش)
      دکتر خودم می دانم تغیر رنگ ادار برای چی هست می گویم این سه قرص را استفاده کنم فعلا تاخوب می شوم هیچ مشکلی پیش نمیاد یعنی عفونتم برطرف میشود یا نا
    3. تصویر کاربر خالق دوشنبه ۱۳ آذر ۲( 2 سال پیش)
      خودم هم می دانم تغیر رنگ ادرار عارضه این داراست می گویم تا عفونتم برطرف میشود استفاده کنم فعلا ایا عوارضی ندارد
    4. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۵ آذر ۲( 2 سال پیش)
      بایدقبل از شروع دارو به پزشک مراجعه میکردین و براتون کشت ادرار انجام میشد
    5. نمایش سایر 3 پاسخ
  • تصویر کاربر اسما دوشنبه ۱۳ آذر ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 246 مشاهده پرسش
    سلام وقت بخیر آقای دکتر ۲۸سالمه وزنم ۵۳
    به تازکی در سنو متوجه شدم یه آنژیومیولیپیوم ۴/5میلیمتری در پل فوقانی میانی کلیه راستم دارم چیکار باید بکنم خیلی نگرانم
    آقای دکتر من ivfشدم سال۱۴۰۰ از اون میتونه باشه؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۲ آذر ۲( 2 سال پیش)
      خیر مرتبط نیست
    2. تصویر کاربر اسما یکشنبه ۱۲ آذر ۲( 2 سال پیش)
      آقای دکتر من چیکار کنم درمانش چیه؟
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۳ آذر ۲( 2 سال پیش)
      برای سایز های کوچک درمان نداره هر ۶ ماه سونوگرافی بدین
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر اسما یکشنبه ۱۲ آذر ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 353 مشاهده پرسش
    سلام وقت بخیر آقای دکتر من ۲۸ سالنه تو سونو متوجه شدم که یه آنژیومیولیپیوم در کلیه راست ۴/5میلیمتری در کورتکس پل فوقانی دارم چیکار کنم خیلی نگرانم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۲ آذر ۲( 2 سال پیش)
      سونو رو بفرستید
  • تصویر کاربر زینب یکشنبه ۱۲ آذر ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 255 مشاهده پرسش
    با سلام و احترام
    آیا عمل پیلو پلاستی برای من اورژانسی هست؟
    و این که در شهر اصفهان کسی را می شناسید که برای عمل به ایشان مراجعه کنم؟
    و این که دخترم که 7 سالش هست باید سونو کنه که متوجه بشم آیا او هم چنین مشکلی ممکن هست از طریق ارثی بودن داشته باشد؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۲ آذر ۲( 2 سال پیش)
      با سلام مجددا عکس هارو آپلود کنید
  • تصویر کاربر سحر شنبه ۱۱ آذر ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 359 مشاهده پرسش
    سلام جناب دکتر وقتتون بخیر من حدودا 4سال هست که ازدواج کردم و از سال دوم ازدواجم دچار تکرر ادرار شدم و سوزش و توی یک سال و به فاصله شش ماه توی ادرارم لخته های خون بود که بعد از سونو هر بار مثانه ام التهاب داشت و کشت ادرار عفونت ادراری رو نشون نمی‌داد من با آنتی بیوتیک تا حدودی خوب میشدم ولی تکرر و سوزش بعد از یک ماه دوباره برمیگشت حالا من باردارم و از اول بارداری دچار تکرر ادرارم و گاهی سوزش و میخواستم در مورد روش زایمانم با شما مشورت کنم و فقط ده روز دیگه به زایمان مونده چه روش زایمانی آسیب کمتری به مثانه من وارد می‌کنه بنظر شما مشکل من چی میتونه باشه آخرین سونومم تو ماه پنجم بارداری دادم عکسشو براتون مبفرستم من بعد از هر بار رابطه جنسی هم دچار سوزش خیلی شدید تو واژنم میشدم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۱ آذر ۲( 2 سال پیش)
      نوع زایمان توسط متخصص زنان مشخص میشه
    2. تصویر کاربر سحر شنبه ۱۱ آذر ۲( 2 سال پیش)
      جناب دکتر جواب سوالمو کامل ندادین
      بنظر شما مشکل مثانه من چی میتونه باشه؟
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۱ آذر ۲( 2 سال پیش)
      باید معاینه واژینال و سیستوسکوپی شوید آزمایشات کاملا بررسی شوند
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر حسن جمعه ۱۰ آذر ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 393 مشاهده پرسش
    باسلام خانمم افتادگی مثانه داشته 10 ماه است عمل شده درد و سنگینی مثاله داره پزشک سیستوسکپی کرد گفت زخم و التهاب دارد دارو نوشته سفکسیم، نالیدیکسیک اسید، وزیکر، امی تریپتیلین برای دو ماه 10 روز مصرف می کند چندان فرقی نکرده، بیمار از وقتی که دارو ها را مصرف می کند احساس بزرگی و ورم مثانه را دارد و ادرارش خیلی باریک شده مثل اینکه مجاری ادرار تنگ شده آیا هیمن دارو ها کافی است یا معالجه دیگری نیاز دارد. باتشکر از پروفسور کرمی عزیز. از فالوورهای انیستا گرامی ایشان هستم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۰ آذر ۲( 2 سال پیش)
      دو ماه بعد از مصرف داروها سیستوسکوپی شود
  • تصویر کاربر حمیدرضا شنبه ۱۱ آذر ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 250 مشاهده پرسش
    با سلام
    بتاریخ ۲۹ آبان سونوگرافی و آزمایش خون دادم
    در کلیه چپ ۳ میل سنگ دارم
    تا الان هیچ دردی ندارم
    لطفا به چند سوال من جواب بدید
    ۱) بدن من همیشه هیدراته هست و سابقه خانوادگی هم نداریم علت بوجود اومدن سنگ چیست
    ۲) با توجه به آزمایش و عکس سونوگرافی نوع سنگ چیست
    ۳) حداکثر تا چه زمانی دفع میشود
    ۴ ) احتمال دارد موقع دفع درد نداشته باشم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۰ آذر ۲( 2 سال پیش)
      بله سنگ ۳ میلی شاید اصلا درد نداشته باشد
    2. تصویر کاربر حمیدرضا جمعه ۱۰ آذر ۲( 2 سال پیش)
      میشه ازقطره سنگکل استفاده کنم؟
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۱ آذر ۲( 2 سال پیش)
      بله
    4. تصویر کاربر حمیدرضا شنبه ۱۱ آذر ۲( 2 سال پیش)
      هنوز هیچ علائمی ندارم روزانه مایعات به اندازه با پیاده روی انجام میدم سوال آخرم اینه اگه درد شروع شد یا خون در ادرار بود چه کاری انجام بدم
    5. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۱ آذر ۲( 2 سال پیش)
      مصرف مایعات رو بیشتر کنید
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
  • تصویر کاربر حمیدرضا شنبه ۱۱ آذر ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 478 مشاهده پرسش
    سلام
    بتاریخ ۲۹ آبان سونوگرافی دادم که نشون میده سنگی به اندازه ۳ میل در کلیه چپم هست
    تا الان هیچ دردی ندارم لطفا به چند سوال من جواب بدید
    ۱) با توجه به اینکه بدن من همیشه هیدراته هست و اصلا در خانواده سنگ کلیه نداریم علتش چی میتونه باشه
    ۲) نوع سنگ کلیه با توجه به عکس سونوگرافی که فرستادم چی هست
    ۳) ممکن هست موقع دفع سنگ دردی نداشته باشم
    ۴) اگه درد داشته باشم چیکار کنم و چه دارویی مصرف کنم
    ۵) مدت زمان دفع نهایتا چقدر میباشد
    در آزمایش خون :
    کراتینیه ۱/۲
    Estimated GFR 71/6
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۰ آذر ۲( 2 سال پیش)
      نوع سنگ با سونو مشخص نمیشه مایعات فراوان با فعالیت خیلی زیاد داشته باشید سنگ ها ارثی نیستند
    2. تصویر کاربر حمیدرضا شنبه ۱۱ آذر ۲( 2 سال پیش)
      اگر درد شدید داشتم چه قرصی بخورم
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۱ آذر ۲( 2 سال پیش)
      شیاف دیکلوفناک استفاده کنید
    4. تصویر کاربر حمیدرضا شنبه ۱۱ آذر ۲( 2 سال پیش)
      مدت زمان دفع نهایتا چقدر میباشد
    5. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۱ آذر ۲( 2 سال پیش)
      بستگی به گشادی حالب شما و نوع سنگ و میزان مایعات مصرفی و فعالیت شما داره
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
  • تصویر کاربر Sara شنبه ۱۱ آذر ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 457 مشاهده پرسش
    با سلام حدود یک سال قبل در سونوگرافی پدرم نشان از یک کیست جامد بدون واسکولاریتی و با حدود منظم بود . ظرف این یکسال توده حدود چند میل رشد کرده . پدرم خون ادراری داشتن که سونو تشخیص سنگ و لخته با حجم ۲۰ سی سی کف مثانه دادن . سیستوسکوپی شدن و دکتر گفت داخل مثانه چیزی نیست . گفتن از توده کلیه ممکنه باشه خونریزی . آیا توده بدخیم کلیه رشد کمی دارد ؟ سی تی اسکن همیک سال قبل نوشته توده هیپودنس. ممکنه پدرم سرطان کلیه یا مثانه گرفته باشن ؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۰ آذر ۲( 2 سال پیش)
      سی تی اسکن شکم و لگن با کنتراست تزریقی انجام شود
    2. تصویر کاربر Sara جمعه ۱۰ آذر ۲( 2 سال پیش)
      سلام عرض کردم انجام شده پارسال نوشته توده هیپودنس فقط همین . آیا توده بدخیم با رشد اندک هم داریم ؟
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۰ آذر ۲( 2 سال پیش)
      پارسال رو نمیخوام جدید انجام بدین
    4. تصویر کاربر Sara جمعه ۱۰ آذر ۲( 2 سال پیش)
      حالا شما بفرمایید توده بدخیم با رشد اندک داریم یا خیر ؟ توروخدا بگید
    5. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۱ آذر ۲( 2 سال پیش)
      بله امکانش هست باید سی تی رو انجام بدین تا جواب قطعی بهتون داده بشه
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب