لیست پرسشها (11,111 پرسش)
خالق چهارشنبه ۱۵ آذر ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 274 مشاهده پرسش
سلام ببخشید دکتر من چند روز احساس کردم سوزش ویکم سرالتم قرمز شده خلاصه عفونت دارم رفتم داروخانه این سه قرص دادن الانم جیشم قرمز رنگ شده است شما می گوید ادرارت به خاطر همین قرصها. خودم که می دانم بخاطر همینه میخواهم بپرسم ایا استفاده کنم یا نا عوارض دارد یا نا وبااین قرص ها عفونتم ازبین می ریه اسم قرص ها سیپروتد۵۰۰ وفنازوپیریدین prostafit100 استفاده کنم یانا-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۱۵ آذر ۲( 2 سال پیش)
دوست عزیز وقتی بیمار میشوید باید به پزشک مراجعه کنید آزمایشات و بررسی های لازم انجام شود سپس دارو براتون شروع بشه نه اینکه از داروخانه سرخود دارو تهیه کنید
-
- سلام ببخشید دکتر من چند روز احساس کردم عفونت دارم موقع جیش کردن یک سوزشم دارم یکم سرالتم قرمزرنگ شده است وبه داروخانه رفتم این سه قرص دادن الانم جیشم قرمز شده به اسم فنازوپیریدین ۱۰۰وسیپروتدprostafit۵۰0ایااستفاده کنم
-
دکتر حسین کرمی
دوشنبه ۱۳ آذر ۲( 2 سال پیش)
تغییر رنگ ادرار عارضه ی فنازوپیریدین میباشد - نمایش سایر 3 پاسخ
-
- سلام وقت بخیر آقای دکتر ۲۸سالمه وزنم ۵۳
به تازکی در سنو متوجه شدم یه آنژیومیولیپیوم ۴/5میلیمتری در پل فوقانی میانی کلیه راستم دارم چیکار باید بکنم خیلی نگرانم
آقای دکتر من ivfشدم سال۱۴۰۰ از اون میتونه باشه؟-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۱۲ آذر ۲( 2 سال پیش)
خیر مرتبط نیست - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- سلام وقت بخیر آقای دکتر من ۲۸ سالنه تو سونو متوجه شدم که یه آنژیومیولیپیوم در کلیه راست ۴/5میلیمتری در کورتکس پل فوقانی دارم چیکار کنم خیلی نگرانم
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۱۲ آذر ۲( 2 سال پیش)
سونو رو بفرستید
-
- با سلام و احترام
آیا عمل پیلو پلاستی برای من اورژانسی هست؟
و این که در شهر اصفهان کسی را می شناسید که برای عمل به ایشان مراجعه کنم؟
و این که دخترم که 7 سالش هست باید سونو کنه که متوجه بشم آیا او هم چنین مشکلی ممکن هست از طریق ارثی بودن داشته باشد؟-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۱۲ آذر ۲( 2 سال پیش)
با سلام مجددا عکس هارو آپلود کنید
-
- سلام جناب دکتر وقتتون بخیر من حدودا 4سال هست که ازدواج کردم و از سال دوم ازدواجم دچار تکرر ادرار شدم و سوزش و توی یک سال و به فاصله شش ماه توی ادرارم لخته های خون بود که بعد از سونو هر بار مثانه ام التهاب داشت و کشت ادرار عفونت ادراری رو نشون نمیداد من با آنتی بیوتیک تا حدودی خوب میشدم ولی تکرر و سوزش بعد از یک ماه دوباره برمیگشت حالا من باردارم و از اول بارداری دچار تکرر ادرارم و گاهی سوزش و میخواستم در مورد روش زایمانم با شما مشورت کنم و فقط ده روز دیگه به زایمان مونده چه روش زایمانی آسیب کمتری به مثانه من وارد میکنه بنظر شما مشکل من چی میتونه باشه آخرین سونومم تو ماه پنجم بارداری دادم عکسشو براتون مبفرستم من بعد از هر بار رابطه جنسی هم دچار سوزش خیلی شدید تو واژنم میشدم
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۱۱ آذر ۲( 2 سال پیش)
نوع زایمان توسط متخصص زنان مشخص میشه - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- باسلام خانمم افتادگی مثانه داشته 10 ماه است عمل شده درد و سنگینی مثاله داره پزشک سیستوسکپی کرد گفت زخم و التهاب دارد دارو نوشته سفکسیم، نالیدیکسیک اسید، وزیکر، امی تریپتیلین برای دو ماه 10 روز مصرف می کند چندان فرقی نکرده، بیمار از وقتی که دارو ها را مصرف می کند احساس بزرگی و ورم مثانه را دارد و ادرارش خیلی باریک شده مثل اینکه مجاری ادرار تنگ شده آیا هیمن دارو ها کافی است یا معالجه دیگری نیاز دارد. باتشکر از پروفسور کرمی عزیز. از فالوورهای انیستا گرامی ایشان هستم
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۱۰ آذر ۲( 2 سال پیش)
دو ماه بعد از مصرف داروها سیستوسکوپی شود
-
- با سلام
بتاریخ ۲۹ آبان سونوگرافی و آزمایش خون دادم
در کلیه چپ ۳ میل سنگ دارم
تا الان هیچ دردی ندارم
لطفا به چند سوال من جواب بدید
۱) بدن من همیشه هیدراته هست و سابقه خانوادگی هم نداریم علت بوجود اومدن سنگ چیست
۲) با توجه به آزمایش و عکس سونوگرافی نوع سنگ چیست
۳) حداکثر تا چه زمانی دفع میشود
۴ ) احتمال دارد موقع دفع درد نداشته باشم-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۱۰ آذر ۲( 2 سال پیش)
بله سنگ ۳ میلی شاید اصلا درد نداشته باشد - نمایش سایر 4 پاسخ
-
- سلام
بتاریخ ۲۹ آبان سونوگرافی دادم که نشون میده سنگی به اندازه ۳ میل در کلیه چپم هست
تا الان هیچ دردی ندارم لطفا به چند سوال من جواب بدید
۱) با توجه به اینکه بدن من همیشه هیدراته هست و اصلا در خانواده سنگ کلیه نداریم علتش چی میتونه باشه
۲) نوع سنگ کلیه با توجه به عکس سونوگرافی که فرستادم چی هست
۳) ممکن هست موقع دفع سنگ دردی نداشته باشم
۴) اگه درد داشته باشم چیکار کنم و چه دارویی مصرف کنم
۵) مدت زمان دفع نهایتا چقدر میباشد
در آزمایش خون :
کراتینیه ۱/۲
Estimated GFR 71/6-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۱۰ آذر ۲( 2 سال پیش)
نوع سنگ با سونو مشخص نمیشه مایعات فراوان با فعالیت خیلی زیاد داشته باشید سنگ ها ارثی نیستند - نمایش سایر 4 پاسخ
-
- با سلام حدود یک سال قبل در سونوگرافی پدرم نشان از یک کیست جامد بدون واسکولاریتی و با حدود منظم بود . ظرف این یکسال توده حدود چند میل رشد کرده . پدرم خون ادراری داشتن که سونو تشخیص سنگ و لخته با حجم ۲۰ سی سی کف مثانه دادن . سیستوسکوپی شدن و دکتر گفت داخل مثانه چیزی نیست . گفتن از توده کلیه ممکنه باشه خونریزی . آیا توده بدخیم کلیه رشد کمی دارد ؟ سی تی اسکن همیک سال قبل نوشته توده هیپودنس. ممکنه پدرم سرطان کلیه یا مثانه گرفته باشن ؟
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۱۰ آذر ۲( 2 سال پیش)
سی تی اسکن شکم و لگن با کنتراست تزریقی انجام شود - نمایش سایر 4 پاسخ
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

