لیست پرسشها (11,111 پرسش)
Zamani شنبه ۱۸ آذر ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 321 مشاهده پرسش
با عرض سلام و خسته نباشید
آقای دکتر من دانشجوی پزشکی هستم ، با آقایی آشنا شدم جدیدا که ایشونم پزشکی میخونن و ما با هم رابطه ی خیلی خوبی داریم ، ایشون اخیرا گفتن که کلیه ی نعل اسبی دارن ، میخواستم از خدمتتون بپرسم ایشون از لحاظ پروگنوز و انتقال وراثتی و کیفیت زندگی شون در آینده چطوری هستن؟ آیا این مورد کلیه شون برای ازدواج ما و سلامتی خودش مشکلی ایجاد میکنه ؟ علائم همراهشونم کمردرد به دلیل مشکل دیسکه که گاهی دچار اسپاسم عضلات کمر میشه و حالت اسکولیوز میگیره.-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۱۶ آذر ۲( 2 سال پیش)
از نظر بیماری های همراه کلیه ی نعل اسبی بررسی شده اند؟ - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- سلام وبا تشکر
هفتاد ساله هستم مدت دوسال است درموقع تخلیه ادرار حسی ندارم وبدون فشار ومدت طولانی دفع میشود هشت سال پیش عمل دیسک و دومهره ام پلاک گذاری شده لطفا راهنمایی بفرمایید ممنونم-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۱۷ آذر ۲( 2 سال پیش)
تهران تشریف دارید؟ - نمایش سایر 3 پاسخ
-
- درموقع تخلیه هیچ حسی ندارم وخیلی ملایم ومدت طولانی تخلیه صورت میگیرد ولی بیاختیار ی ندارم
باتشکر از جناب پرفسور کرمی امید ایرانیان سرگردان-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۱۷ آذر ۲( 2 سال پیش)
نوار مثانه انجام دادین؟ - نمایش سایر 4 پاسخ
-
- سلام اقای دکتر
مادر من دوهفته پیش به خاطر سنگ ۷ میلی حالب عمل tual شدن .مامان وارفارین مصرف میکنی چون عمل دریچه قلب انجام دادن الان بعد دوهفته مامان هنوز خونریزی رو تو ادرار دارن کاهی کم میشه در ژول روز بعضی موقع ها زباد میشه . مامان بعد دوهفته دوباره سونو دادن که کفتن باز یک سنگ ۸ میلی در حالب گیر کرده و ۱ میلی متری مثانه هست دکتر کفتن با دارو رفع میشه دو هفته فرصت دادن و اگر دفع نشد خداینکرده باید سنگ شکن سرپایی کنن سوال من اینکه علت این خونریزی چیه؟ به خاطر وجود سنگ در حالبه؟ ازمایش pt خونهم که مربوط له وارفارین هست خداروشکر اکی هست
سوال دومم اینکه اقای دکتر ممکنه این سایز سنگ با دارو دفع بشه؟ خیلی استرس داریم دوتا هکس سونوفرستادم یکیش مربوط قبل عمل واون یکی بعد عمل
ممنون میشم رودتر پاسخ بدین-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۱۵ آذر ۲( 2 سال پیش)
علت خونریزی به خاطر وارفارین و دبل جی میباشد و همینطور سنگ در حالب - نمایش سایر 4 پاسخ
-
- با سلام ، من ۸۶ سال دارنم و از ۶۵ سالگی مشکل پروستات داشتم ، با مراجعه به متخصص به من گفته شد که پروستات بنده خوش خیم است ، درابتدا تامسولوسین هگزال و فیناستراید تجویز شده بود و پس از مدتی فیناستراید را قطع کردم و تنها تامسولوسین هگزال استفاده میکردم و پس از کمیاب شدن تامسولوسین هگزال از امنیک استفاده میکردم و مشکل خاصی در زمینه ی دفع ادرار نداشتم اما الان در سن ۸۶ سالگی مدتی است حدود ۱ ماه است که سهوا تامسولوسین امنیک را قطع کرده ام و ادرارم باریک شده و گاهی در انتها ادرار به صورت چند شاخه میشود و رنگ ادرار هم اندکی تغییر کرده و مایل به سبز شده است و ضمنا پس اس آی بنده هم ۱۶ میباشد، خواهشمندم راهنمایی بفرمایید که تامسولوسین را به چه صورتی شروع کنم و آیا نیاز به استفاده از داروی دیگری یا درمان دیگری هست ؟
-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۱۵ آذر ۲( 2 سال پیش)
امنیک هر شب یک عدد - نمایش سایر 1 پاسخ
-
- با سلام بنده عمل جراحی باز کليه داشتم به دلیل تنگی حالب و سنگ، حالا بعد از چند سال که از عمل گذشته فتق برشی در محل دارم و کلیه هم همچنان مسدود و دارای سنگ هست می خواستم بدونم امکان عمل مجدد و ترمیم فتق توسط دکتر کرمی هست، در صورت امکان چگونه وقت بگیرم، من شهرستان هستم.
-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۱۵ آذر ۲( 2 سال پیش)
جهت ترمیم فتق باید به متخصص جراحی عمومی مراجعه کنید
-
- سلام دکتر. حسب سونوگرافی یک سنگ ۸ میلی در حالب میانی طرف راستم مشاهده شده دو سه روز درد شدیدی داشتم با کترولاک و شیاف دیکلوفناک اروم میشدم الان ۲۴ ساعت هست درد نداشتم و از مسکن استفاده نکردم آیا احتمالش هست سنگ در مثانه افتاده باشد در صورت مثبت بودن پاسخ چقدر طول میکشد و چطور بفهمم از مثانه خارج میشود یا نه؟ممنون میشم پاسخ بفرمایید
-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۱۵ آذر ۲( 2 سال پیش)
بله امکان دفع هست باید در داخل تشت ادرار میکردین جهت تشخیص قطعی باید مجددا تصویربرداری شود
-
- سلام آقای دکتر
بنده ۱۰روز قبل سونوگرافی دادم متوجه شدمسنگ ۸و۴میلی در کالیس میانی و ۳میلی در کالیس فوقانی کلیه چپ و سنگ ۶میلی در کالیس فوقانی و ۴میلی کالیس میانی و ۳/۵میلی در کالیس تحتانی کلیه راست وجود داره و سنگ ۱۵ میلی در upj سمت چپ با ایجاد پیلکتازی رویت می گردد لطفا راهنمایی بفرمایید با دارو گیاهی این سنگ ۱۵ میلی دفع میشه یا حتما سنگ شکنی بشه؟-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۱۵ آذر ۲( 2 سال پیش)
خیر - نمایش سایر 1 پاسخ
-
- آقای دکترسلام.ببخشیدبرای بارسوم مزاحم شمامیشم.بنده حدودیک ماه پیش براتکررادراربه متخصص مراجعه کردم ایشون برام آزمایش وسونونوشتن.جواب آزمایش خوب بود.جواب سونوهم خوب بودفقطنوشته بود یه مقدارالتهاب وبرجستگی مختصر وجودداره وپروستات حجم ۲۷.داروهایی که دکتردادن قرص پروستیکاتاوانکس وسولیفناسینوشربت اورتیکا الان حدودیه ماه مصرف میکنم به جای تاوانکس سفیسکیم میخورم.نمیگم بهترشدم ودفعات ادرارم کمترشده ولی هنوزبعدازتخلیه مثانه احساس میکنم دوباره بایدبراتخلیه به دسشویی برم ولی من خودمه نگه میدارم تاتایم تخلیه بالابره میخواستم ببینم شما چه پیشنهادمیکنین
-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۱۵ آذر ۲( 2 سال پیش)
آزمایش psa انجام دادین؟
-
- سلام.آیا با این اسکن بارگزاری شده کلیه ام درمان می شه یا نه؟راه درمانش چیست؟
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱۴ آذر ۲( 2 سال پیش)
کلیه سمت راستتون تقریبا از دست رفته علتش چی بوده؟ - نمایش سایر 4 پاسخ
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

