اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر Zamani شنبه ۱۸ آذر ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 321 مشاهده پرسش
    با عرض سلام و خسته نباشید
    آقای دکتر من دانشجوی پزشکی هستم ، با آقایی آشنا شدم جدیدا که ایشونم پزشکی میخونن و ما با هم رابطه ی خیلی خوبی داریم ، ایشون اخیرا گفتن که کلیه ی نعل اسبی دارن ، میخواستم از خدمتتون بپرسم ایشون از لحاظ پروگنوز و انتقال وراثتی و کیفیت زندگی شون در آینده چطوری هستن؟ آیا این مورد کلیه شون برای ازدواج ما و سلامتی خودش مشکلی ایجاد میکنه ؟ علائم همراهشونم کمردرد به دلیل مشکل دیسکه که گاهی دچار اسپاسم عضلات کمر میشه و حالت اسکولیوز میگیره.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۱۶ آذر ۲( 2 سال پیش)
      از نظر بیماری های همراه کلیه ی نعل اسبی بررسی شده اند؟
    2. تصویر کاربر Zamani پنجشنبه ۱۶ آذر ۲( 2 سال پیش)
      بله گفتن قبلا بررسی شدن ، پروتئینوری و سنگ و انسداد نداشتن ولی مشکلاتی که الان ذکر میکنن پرولاپس میترال، کمردرد، میگرن و ۴درصد کاهش شنوایی گوش چپ هستش. قبلا هم وقتی ۱۰ ساله بودن یکبار وی سی یو جی شدن و بعد اون دیگه مشکلی نداشتن .
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۸ آذر ۲( 2 سال پیش)
      مشکلی نخواهند داشت لایف استایل سالم جلوگیری از تشکیل سنگ و سونوگرافی سالانا انجام بشه خوشبخت بشید
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر علی شنبه ۱۸ آذر ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 257 مشاهده پرسش
    سلام وبا تشکر
    هفتاد ساله هستم مدت دوسال است درموقع تخلیه ادرار حسی ندارم وبدون فشار ومدت طولانی دفع میشود هشت سال پیش عمل دیسک و دومهره ام پلاک گذاری شده لطفا راهنمایی بفرمایید ممنونم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۷ آذر ۲( 2 سال پیش)
      تهران تشریف دارید؟
    2. تصویر کاربر علی جمعه ۱۷ آذر ۲( 2 سال پیش)
      خیر کرج هستم
    3. تصویر کاربر علی جمعه ۱۷ آذر ۲( 2 سال پیش)
      خیر کرج هستم
    4. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۸ آذر ۲( 2 سال پیش)
      شمارتون به همکاران مطب جهت هماهنگی انجام نوار مثانه ارجاع شد
    5. نمایش سایر 3 پاسخ
  • تصویر کاربر علی۲۰۰۰ شنبه ۱۸ آذر ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 278 مشاهده پرسش
    درموقع تخلیه هیچ حسی ندارم وخیلی ملایم ومدت طولانی تخلیه صورت میگیرد ولی بی‌اختیار ی ندارم
    باتشکر از جناب پرفسور کرمی امید ایرانیان سرگردان
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۷ آذر ۲( 2 سال پیش)
      نوار مثانه انجام دادین؟
    2. تصویر کاربر علی۲۰۰۰ جمعه ۱۷ آذر ۲( 2 سال پیش)
      نه
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۸ آذر ۲( 2 سال پیش)
      تهران تشریف دارید؟
    4. تصویر کاربر علی۲۰۰۰ شنبه ۱۸ آذر ۲( 2 سال پیش)
      نه
    5. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۸ آذر ۲( 2 سال پیش)
      باهاتون تماس خواهند گرفت
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
  • تصویر کاربر مهناز چهارشنبه ۱۵ آذر ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 517 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر
    مادر من دوهفته پیش به خاطر سنگ ۷ میلی حالب عمل tual شدن .مامان وارفارین مصرف میکنی چون عمل دریچه قلب انجام دادن الان بعد دوهفته مامان هنوز خونریزی رو تو ادرار دارن کاهی کم میشه در ژول روز بعضی موقع ها زباد میشه . مامان بعد دوهفته دوباره سونو دادن که کفتن باز یک سنگ ۸ میلی در حالب گیر کرده و ۱ میلی متری مثانه هست دکتر کفتن با دارو رفع میشه دو هفته فرصت دادن و اگر دفع نشد خداینکرده باید سنگ شکن سرپایی کنن سوال من اینکه علت این خونریزی چیه؟ به خاطر وجود سنگ در حالبه؟ ازمایش pt خون‌هم که مربوط له وارفارین هست خداروشکر اکی هست
    سوال دومم اینکه اقای دکتر ممکنه این سایز سنگ با دارو دفع بشه؟ خیلی استرس داریم دوتا هکس سونو‌فرستادم یکیش مربوط قبل عمل واون یکی بعد عمل
    ممنون میشم رودتر پاسخ بدین
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۵ آذر ۲( 2 سال پیش)
      علت خونریزی به خاطر وارفارین و دبل جی میباشد و همینطور سنگ در حالب
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۵ آذر ۲( 2 سال پیش)
      احتمال دفع شدنش کمه
    3. تصویر کاربر مهناز چهارشنبه ۱۵ آذر ۲( 2 سال پیش)
      دبل جی نزاشتن اقای دکتر. یعنی ۱ میلی متری مثانه احتمال نداره دفع بشه؟قبلیه ۳۳ میلی فاصله داشت با مثانه
      واینکه هر اقدامی بخوایم انجام بدیم ۲ هفته صبر کنیم ببنیم می افته یا نه؟
    4. تصویر کاربر مهناز چهارشنبه ۱۵ آذر ۲( 2 سال پیش)
      ممکنه به نظر شما؟
    5. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۵ آذر ۲( 2 سال پیش)
      بله فعلا صبر کنید
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
  • تصویر کاربر حسین چهارشنبه ۱۵ آذر ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 1070 مشاهده پرسش
    با سلام ، من ۸۶ سال دارنم و از ۶۵ سالگی مشکل پروستات داشتم ، با مراجعه به متخصص به من گفته شد که پروستات بنده خوش خیم است ، درابتدا تامسولوسین هگزال و فیناستراید تجویز شده بود و پس از مدتی فیناستراید را قطع کردم و تنها تامسولوسین هگزال استفاده میکردم و پس از کمیاب شدن تامسولوسین هگزال از امنیک استفاده میکردم و مشکل خاصی در زمینه ی دفع ادرار نداشتم اما الان در سن ۸۶ سالگی مدتی است حدود ۱ ماه است که سهوا تامسولوسین امنیک را قطع کرده ام و ادرارم باریک شده و گاهی در انتها ادرار به صورت چند شاخه میشود و رنگ ادرار هم اندکی تغییر کرده و مایل به سبز شده است و ضمنا پس اس آی بنده هم ۱۶ میباشد، خواهشمندم راهنمایی بفرمایید که تامسولوسین را به چه صورتی شروع کنم و آیا نیاز به استفاده از داروی دیگری یا درمان دیگری هست ؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۵ آذر ۲( 2 سال پیش)
      امنیک هر شب یک عدد
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۵ آذر ۲( 2 سال پیش)
      آزمایش کشت ادرار انجام شود
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر علی چهارشنبه ۱۵ آذر ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 338 مشاهده پرسش
    با سلام بنده عمل جراحی باز کليه داشتم به دلیل تنگی حالب و سنگ، حالا بعد از چند سال که از عمل گذشته فتق برشی در محل دارم و کلیه هم همچنان مسدود و دارای سنگ هست می خواستم بدونم امکان عمل مجدد و ترمیم فتق توسط دکتر کرمی هست، در صورت امکان چگونه وقت بگیرم، من شهرستان هستم.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۵ آذر ۲( 2 سال پیش)
      جهت ترمیم فتق باید به متخصص جراحی عمومی مراجعه کنید
  • تصویر کاربر آرمان چهارشنبه ۱۵ آذر ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 267 مشاهده پرسش
    سلام دکتر. حسب سونوگرافی یک سنگ ۸ میلی در حالب میانی طرف راستم مشاهده شده دو سه روز درد شدیدی داشتم با کترولاک و شیاف دیکلوفناک اروم میشدم الان ۲۴ ساعت هست درد نداشتم و از مسکن استفاده نکردم آیا احتمالش هست سنگ در مثانه افتاده باشد در صورت مثبت بودن پاسخ چقدر طول میکشد و چطور بفهمم از مثانه خارج میشود یا نه؟ممنون میشم پاسخ بفرمایید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۵ آذر ۲( 2 سال پیش)
      بله امکان دفع هست باید در داخل تشت ادرار میکردین جهت تشخیص قطعی باید مجددا تصویربرداری شود
  • تصویر کاربر اسرا چهارشنبه ۱۵ آذر ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 363 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر
    بنده ۱۰روز قبل سونوگرافی دادم متوجه شدمسنگ ۸و۴میلی در کالیس میانی و ۳میلی در کالیس فوقانی کلیه چپ و سنگ ۶میلی در کالیس فوقانی و ۴میلی کالیس میانی و ۳/۵میلی در کالیس تحتانی کلیه راست وجود داره و سنگ ۱۵ میلی در upj سمت چپ با ایجاد پیلکتازی رویت می گردد لطفا راهنمایی بفرمایید با دارو گیاهی این سنگ ۱۵ میلی دفع میشه یا حتما سنگ شکنی بشه؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۵ آذر ۲( 2 سال پیش)
      خیر
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۵ آذر ۲( 2 سال پیش)
      سنگ شکنی باید انجام شود
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر علی چهارشنبه ۱۵ آذر ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 280 مشاهده پرسش
    آقای دکترسلام.ببخشیدبرای بارسوم مزاحم شمامیشم.بنده حدودیک ماه پیش براتکررادراربه متخصص مراجعه کردم ایشون برام آزمایش وسونونوشتن.جواب آزمایش خوب بود.جواب سونوهم خوب بودفقطنوشته بود یه مقدارالتهاب وبرجستگی مختصر وجودداره وپروستات حجم ۲۷.داروهایی که دکتردادن قرص پروستیکاتاوانکس وسولیفناسینوشربت اورتیکا الان حدودیه ماه مصرف میکنم به جای تاوانکس سفیسکیم میخورم.نمیگم بهترشدم ودفعات ادرارم کمترشده ولی هنوزبعدازتخلیه مثانه احساس میکنم دوباره بایدبراتخلیه به دسشویی برم ولی من خودمه نگه میدارم تاتایم تخلیه بالابره میخواستم ببینم شما چه پیشنهادمیکنین
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۵ آذر ۲( 2 سال پیش)
      آزمایش psa انجام دادین؟
  • تصویر کاربر حسین چهارشنبه ۱۵ آذر ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 350 مشاهده پرسش
    سلام.آیا با این اسکن بارگزاری شده کلیه ام درمان می شه یا نه؟راه درمانش چیست؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۴ آذر ۲( 2 سال پیش)
      کلیه سمت راستتون تقریبا از دست رفته علتش چی بوده؟
    2. تصویر کاربر حسین سه شنبه ۱۴ آذر ۲( 2 سال پیش)
      ظاهرا سنگ 14 میل در حالب گیر کرده.راه درمان چیه آقای دکتر؟ اول 14 میل باید در بیاد یا نه فایده نداره؟
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۴ آذر ۲( 2 سال پیش)
      باید جراحی بشه
    4. تصویر کاربر حسین سه شنبه ۱۴ آذر ۲( 2 سال پیش)
      جراحی TUL یا خود کلیه؟
    5. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۵ آذر ۲( 2 سال پیش)
      رفع انسداد انجام شود بر حسب سی تی اسکن و ....
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب