اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر رضا پنجشنبه ۲۳ آذر ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 471 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر
    من به علت میلومننگوسل مثانه نوروژنیک دارم. پاهام مشکلی ندارن ولی از وقتی شروع کردم به سوند زدن عفونت اومد سراغم. با اینکه از هر سوند فقط یکبار استفاده میکنم. نکات بهداشتی رو رعایت میکنم ولی باز هم میاد.
    یه راهی یه چیزی نیست از عفونت جلوگیری کنه؟
    همیشه ترس از این دارم که مقاوم بشن باکتری ها. علارغم اینکه فرد فعال و موفقی هستم ولی یاس و نا امیدی دارم. از زندگی خسته شدم. شما رژیم درمانی خاصی برای افرادی مثل من ندارید زیر نظر شما قرار بگیرم؟ شهرستان هستم. حضوری نمیتونم برسم خدمتتون. من نمیخوام کارم به جایی بکشه که بیمارستان بستری بشم. خانواده ام سختی میکشن.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲۳ آذر ۲( 2 سال پیش)
      طولانی مدت دارو امتحان کردین؟
    2. تصویر کاربر رضا چهارشنبه ۲۲ آذر ۲( 2 سال پیش)
      بله‌. یک سال نیترو ۱۰۰ قبل از خواب میخوردم عالی بود. بهم پیشنهاد کردن فعلا نخورم. عفونت برگشت. ولی با نیتروفورانتویین زندگی راحتی داشتم
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲۳ آذر ۲( 2 سال پیش)
      کی بهتون پیشنهاد کرد که مصرف رو قطع کنید؟
    4. تصویر کاربر رضا پنجشنبه ۲۳ آذر ۲( 2 سال پیش)
      نیترو میخوردم.یه پزشک کشت ادرارم رو دیدن سفیکسیم تجویز کردن.گفتن درست نیست همه اش آنتی بیوتیک بدیم مقاوم میشه. آب زیاد بخورید و سوند بزنید. منم همین کار کردم ولی عفونت با جدیت برگشت. الان تحت درمان با تاوانکس هستم.
      بعد از تکمیل دوره تاوانکس میتونم برگردم سراغ نیتروفورانتویین؟
      شستشوی ناحیه تناسلی با آب و صابون کمک کننده هست؟
    5. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲۳ آذر ۲( 2 سال پیش)
      خیر شست و شو زیاد موثر نیست
    6. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲۳ آذر ۲( 2 سال پیش)
      نیتروفورانتویین رو شروع کنید بعد تاوانکس
    7. نمایش سایر 5 پاسخ
  • تصویر کاربر سجاد جمعه ۲۴ آذر ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 297 مشاهده پرسش
    درد کلیه راست که به پهلو و بیشتر پشت کلیه بالای کمر میزنه و اون قسمت تو آتیش میسوزه و این علائم از روزی شروع شد که حین ادرار فشار زیادی وارد کردم حین ادرار. امروز سونوگرافی شدم گفتن کلیه سمت راست ورم خفیفی داره و لگنچه این کلیه اکسترنال می باشد. لازم بذکره که بگم تک کلیه هستم. این اکسترنال بودن لگنچه نشانه ای از درد کلیم میتونه باشه؟ دردم زیاده و لرزم هست بدنم. راه چاره چیست کلیه چپم در اثر هیدرونفروز upjoاز بین رفته
    1. تصویر کاربر سجاد پنجشنبه ۲۳ آذر ۲( 2 سال پیش)
      خودم میدونم که وقتی سرپایی داشتم ادرار میکردم زور زیادی زدم تا ببینم فشارش چطوره که یهویی دچار رفلاکس ادراری شدم و درد کلیم راستم از اون روز شروع شد و رفته رفته زیاد شد و لرز بدن هم بهش اضافه شد. اما کشت ادرار منفی نشون میده و دکترا میگن کاری نمیتونیم بکنیم ما از کجا مطمین شیم تو راست میگی عفونت داری و هیدرونفروز خفیف تو خیلی ها هست . واقعا تو این مملکت به این بزرگی یکی دکتر خوب پیدا نمیشه مشکل منو حل کنه به هر دکتری میگم فشار آوردم درحین ادرار میگن نه اصلا نمیتونه هیدرونفروز بده. حالا که داده تو من از شانس بد من. چیکار کنم این عفونته تبدیل به اسکار کلیه ای چیزی نشه به صد تا دکتر رفتم همشون سر در نمیارن فقط پول بده سنگ بشکنن یا پروستات عمل کنن. تنها امیدم شمایی
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲۳ آذر ۲( 2 سال پیش)
      شما سوالتون رو قبلا نپرسیده بودین؟
    3. تصویر کاربر سجاد پنجشنبه ۲۳ آذر ۲( 2 سال پیش)
      چرا استاد پرسیده بودم شما گفته بودین اگه تو سونوگرافی چیزی نباشه مهم نیست که متاسفانه سونوگرافی میگه ورم خفیف داره و خون در ادرار+۱ و پروتئین در ادرار هم trace شده.
    4. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲۴ آذر ۲( 2 سال پیش)
      ببینید چیزی به نام زور زدن لحظه ای و فشار آوردن که باعث برگشت ادرار بشه وجود نداره کلیه چپ رو باید عمل کنید با توجه به upjo
    5. نمایش سایر 3 پاسخ
  • تصویر کاربر محمد جمعه ۲۴ آذر ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 282 مشاهده پرسش
    سابقه دفع دوبار سنگ کلیه هستم مدتی دوباره درد پهلو و زیر شکم قسمت ران دارم و دنگ ادرار من هم زرد پر رنگ شده سونو انجام دادم تشخیص سنگ ب زخامت ۳ میلیمتر در قسمت فوقانی کلیه بود ممنون میشم راهنمایی کنین در ضمن جنس سنگ من سیلیسی هستش
    1. تصویر کاربر محمد چهارشنبه ۲۲ آذر ۲( 2 سال پیش)
      سپاس
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲۴ آذر ۲( 2 سال پیش)
      آی زیاد مصرف کنید قابل دفع است
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر محمد دوشنبه ۲۰ آذر ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 282 مشاهده پرسش
    سلام جناب دکتر الان ۴ سال و نیم دارم دیالیز میشوم میخواستم چند تا سوال داشتم
    پیشرفت درعلم پیوند کلیه چقدر خوب است
    درصد پس زدگی کلیه چقدراست؟؟؟
    و پیوند کلیه از مرگ مغزی با اهدا کننده زنده چقدر فرق دارد
    و آخرین سوال آیا پیوند کلیه از مرگ مغزی خوب است
    درضمن ۲۶ ساله هستم به غیراز کلیه هیچگونه بیماری ندارم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲۰ آذر ۲( 2 سال پیش)
      علم پزشکی ریاضی نیست با اعداد هم مرتبط نیست اگر احتمال مرگ برای افراد ۱ در ۱۰۰ باشد ممکنه همون آدم بد شانس شما باشید اعداد و ارقام برای شما کمک کننده نخواهد بود
  • تصویر کاربر سجاد پنجشنبه ۲۳ آذر ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 265 مشاهده پرسش
    با سلام این حقیر جوان 29ساله ساکن تبریز ۳ماه پیش به علت دردی شبیه درد کمر سیتی اسکن شدم و گفتن به علت تنگی حالب upjoکلیه سمت چپم هیدرونفروز شدید شده. ivpشدیم و اسکن هسته ای و گفتن فقط مقدار خیلی کمی کارایی داره شاید ۵درصد. با مشاوره با شما از همین طریق تصمیم بر این شد که عمل پیلوپلاستی بشم. اما چند شب قبل عمل وقتی دکتر عکس های سیتی اسکن رو میدید بهم گفت که شما پروستات هم داری و این حرف دکتر منو به فکر فرو برد که نکنه سرطان پروستاتی چیزی دارم که ادرارم فشارش ضیف هست واین حرف هااا. در حالی که اصلا من پروستات نداشتم درست شب همون روز موقع دفع ادرار در حالی که جریان ادرارم معمولی میومد فشار زیادی مثل خر آوردم به کلیم تا ببینم جریان ادرار افزایش پیدا میکنه یا خیر که دردی از پهلوم گرفت مثل اینکه ادرارم پس زد . رفتیم عمل شدیم اما درد کلیه راست پابرجاست و رفته رفته هم زیاد میشه و خیلی آزارم میده زده به پهلو و پشت کمرم مثل اینکه کمرم داره تو آتیش میسوزه اونقدری که این کلیه درد منو ناراحت کرده عمل باز کلیه سمت چپ منو ناراحت نکرد دردش . یک هفته پیش هم ادرار کاملا خونی داشتم رفتم به دکتری که منو عمل کرده بود گفت شاید بخاطر dj باشه dj رو درآوردن. و بعد از یک هفته بعد دچار لرز و تب نسبتا شدیدی شدم بازم رفتم پیششون گفتن شاید کلیت پیلونفریت شده بستریم کردن آزمایش ادرار ازم گرفتن تو ادرارم خون دیده شده با دفع پروتئین که جلوش نوشته شده trace. و میکروب هم دیده شده تو ادرار اما جواب کشت ادرارم منفی شده و سیتی اسکن هم شدم چیزی نشون ندادوگفتن مشکل خاصی نیست و این درد نمیتونه از کلیه باشه و مرخصم کردن. اما من که خودم میدونم این درد از وقتی که فشار دیوانه وار بر کلیم آوردم شروع شده و امکان نداره که از جای دیگه ای باشه. قرص سیپروفلوکساسین ۵۰۰برام تجویز کردن وقتی اونو مصرف میکنم نسبتی دردم اروم میگیره. اما تو اینترنت نوشته برای کلیه ضرر داره. حالا خدمت شما استاد گرانقدر مزاحم شدم تا ببینم چاره کار چیست آیا فشار اومده بر کلیه میتونه کلیه رو دچار آسیب کرده باشه و چه کارهای دیگه ای باید انجام بدم و این فشار به کجا میتونه آسیب رسونده باشه.پیش خیلی دکتر ارولوژی رفتم یکی میگه اعصابته یکی میگه استرسه و... یکی هم گفت شاید ریفلاکس ادراری داری و باید suvgبشی
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲۰ آذر ۲( 2 سال پیش)
      خیر شما نمیتونید با زور زدن فشاری به کلیه وارد کنید
    2. تصویر کاربر سجاد دوشنبه ۲۰ آذر ۲( 2 سال پیش)
      استاد الان از سونوگرافی میام نوشته لگنچه کلیه سمت راست اکسترنال میباشد یعنی همون سمتی که من درد دارم
    3. تصویر کاربر سجاد دوشنبه ۲۰ آذر ۲( 2 سال پیش)
      لگنچه کلیه سمت راست اکسترنال شده
    4. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲۳ آذر ۲( 2 سال پیش)
      پیلوپلاستی نشدین هنوز؟
    5. نمایش سایر 3 پاسخ
  • تصویر کاربر سارا دوشنبه ۲۰ آذر ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 264 مشاهده پرسش
    باعرض سلام سنگی به اندازه 7.8میلی در کالیس فوقانی کلیه چپ تکرر ادرار و احساس درد خفیف در پهلوی چپ در هوای سرد اسکن هم انجام دادم دکتر گفت نمیشه کاری انجام داد خطری هم نداره دارویی هم نداره
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲۰ آذر ۲( 2 سال پیش)
      سی تی رو برام بفرستید
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲۰ آذر ۲( 2 سال پیش)
      با ذکر نام و شرح مجدد مشکلتون به واتس اپ 09394620321 پیام بدید
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر بهبود دوشنبه ۲۰ آذر ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 269 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر
    مادرم ۶۵ساله دردشکم ومشکل ادرارداره امروزسونوگرافی داده که کیست کورتیکال ۲۸mm درقسمت فوقانی کلیه چپش مشاهده شده تخلیه ادرارش قبل ازتخلیه ۳۹۵ccوبعدازتخلیه ۱۰۴ccهست خواهشمندم راهنمایی کنید که چکارکنیم .
    ازلطفتون ممنونم.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲۰ آذر ۲( 2 سال پیش)
      باید نوار مثانه انجام شود
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲۰ آذر ۲( 2 سال پیش)
      جهت انجام نوار مثانه مطب تشریف بیارید
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲۰ آذر ۲( 2 سال پیش)
      منشی مطب با شما تماس خواهد گرفت
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر الهام شنبه ۱۸ آذر ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 392 مشاهده پرسش
    سلام سال ۹۶ مادرم سونو دادن توده در کلیه بود که احتمال انژیومیولیپوما بود همون سال سی تی با تزریق هم دادن که همین تشخیص بود هر ۶ماه میرفتن سونو امسال تیر یه توده دیگه دیده شد آذر یعنی همین ماه رفتن دوباره سی تی با و بدون تزریق حالا اون انژیومیولپیما نیستش!! جاش زده کیست ساده اون توده دوم تو سونو هم کلا نیست.ممکنه متخصص رادیولوژی که سی تی اسکن رو تفسیر کردن اشتباه کرده باشن بیمارستان دولتی رفتن سی تی و متخصص رادیولوژی طاهرا سال قبل دفاعشون بوده و کم تجربه. من نگرانم اشتباه کرده باشن اون توده دوم سونو که الان به خاطرش رفتن سی تی بدخیم باشه و الان در سی تی اشتباه گزارش کرده باشن. مادرم ۶۵ سالشونه پوکی استخوان دارن ار ۶ ماه پرولیا میزنن و هر روز کلسیم میخورن و کم کاری تیرویید هم دارن تزریق سی تی اسکن هم با پگنوگراف ۲ ویال ۵۰ گرمی بوده
    1. تصویر کاربر الهام جمعه ۱۷ آذر ۲( 2 سال پیش)
      فایل ها آمده اند
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۸ آذر ۲( 2 سال پیش)
      سی تی اسکن رو مجددا در مرکز دیگری یا در مطب رادیولوژیستی ریپورت بگیرید
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر ایلیا شنبه ۱۸ آذر ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 279 مشاهده پرسش
    ماندن ادرار در کلیه نوزاد پسر 2 ماهه و حجیم شدن قطر کلیه و مسدود و تنک بودن خروجی کلیه براساس تصویربرداری هسته ای نیاز به شماره داریم تا جواب تصویر برداری به شما ارسال کنیم ممنون میشم. با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۸ آذر ۲( 2 سال پیش)
      با ذکر نام و شرح مجدد مشکلتون به واتس اپ 09394620321 پیام بدید
  • تصویر کاربر رحمانی جمعه ۲۴ آذر ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 349 مشاهده پرسش
    سلام دکتر
    کلیه پسرم ۱۵ ساله پلی کیستیک و هموفیلی میباشد و خونریزی می‌کند دو هفته پیش سه روز بستری بود و بهتر شد ، درخواست نوبت کردم منشی محترم نوبت ندادند و گفتند دکتر نمی بیند باتوجه به هموفیلی بودن آیا جراحی لازم است لطفا چون خونریزی برای هموفیلی خطرناک است من از کرمانشاه مزاحم شدم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۸ آذر ۲( 2 سال پیش)
      باید به همکاران ارولوژی ازفال مراجعه کنید در صورتی که علت خوتریزی از کلیه ها باشد باید بررسی تکمیلی انجام شود
    2. تصویر کاربر رحمانی دوشنبه ۲۰ آذر ۲( 2 سال پیش)
      دکتر قدش ۱۸۳ و وزنش ۱۰۲ کیلو است
      اوره و کراتین هنوز در رنج است
      هفته آینده‌ امکان ویزیت هست
      با تشکر
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲۴ آذر ۲( 2 سال پیش)
      سنگ های کلیه و شن ریزه ها نیاز به عمل جراحی ندارد کلیه پلی کیستیک که باید تحت نظر نفرولوژیست باشد اگر خونریزی از مجاری ادراری ادامه دار بود باید سی تی اسکن شکم و لگن با تزریق انجام شود
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب